husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SLAY (810) napsal 01.03.2010 v 08:53

Desingově žádná extra ZMĚNA,ale pořád je to řada FZ takže se asi nic převratnýho nedalo čekat.Lauf minimálně zvláštní .Ale celkově

Stewe (13) napsal 26.02.2010 v 19:29

šestku votentil litr a narodila se osma, za mě je to fuj ale kdo ví? na výstavě může bejt názor opačný

Radis130 (0) napsal 26.02.2010 v 11:59

Krásná mašina

Interceptor (108) napsal 30.01.2010 v 19:43

Tak ode mě bod za ten objem. 6ky jsou jalové a litr mnohdy zbytečnej. Třída 750 byla fajn.

honzza46 (0) napsal 29.01.2010 v 17:41

No ten výfuk je fakt hnus,jasný adept na výměnu.Ale s tím Yamaha určitě počítá.Jinak supr,žádná šílenost ani usedlost.

hiffson (5) napsal 28.01.2010 v 21:18

Objem je super. Pojede to i pod 5 tis otáček. A vzhled je pokrok. XJ6 a Diversion to je tak leda pro mesíka nebo autoškolu...

Poggy (0) napsal 28.01.2010 v 18:17

FZ8 je docela pěkná, hlavně pokud zachovaj ty USB přední vidle. vypadá to mnohem líp. Jen ten vejfuk a plastový "bazmekt" co drží značku nic moc.
Jinak zajímavá alternativa k Z750, jen aby ten podvozek zas neokleštili moc.

Rider-Ozzi (0) napsal 28.01.2010 v 14:52

Nemůžu si pomoct, ale v přední části mašiny ( v případě naháče ), ať koukám jak koukám, prostě vidím Hondu.

Pivko (85) napsal 28.01.2010 v 13:33

tolik typu a nic pořadně nového,co rok to novinka a cesťak furt nikde.Pěkně bude foukat vítr pod plexi a moušky budou padat přímo do huby.Nechápu ten otvor .A´t jdou stím do pi...ě.Stačí že je milion různých mobilů a teď ještě motorek.

Mrzout (0) napsal 28.01.2010 v 01:34

A komu tim prospejete, co???

alesmoto (36) napsal 27.01.2010 v 22:30

Výkonově by mě šestka skoro stačila, ale kyž dojedu plechovku na šestej kvalt, musím řadit o 2-3 kvalty dolu pro bezpečný předjetí. S osmičkou to bude tutově o dost lepší. A 120 kobyl je tak akorát, co využiju. Vím o čem mluvím. Tak už si ji někdo kupte - za 4-5 let ji od někoho mírně ojetou rád koupím
Jen doufám, že některé detaily na vzhledu doladí

papula (0) napsal 27.01.2010 v 21:24

k čemu ta motorka je nechápu to těch FZ bude zachvíli 10 typů.Vyzáží je to Hočiminovaztezka. Můj kámoš Dado z Košic by řekl chotě s tim do piči kokoti šikmovoký.

Marex (2570) napsal 27.01.2010 v 20:32

Tak tato motorizace bude asi líp konkurovat Z 750,ale je to tak sterilní a konzervativní, že je mi z toho až smutno.

jakufon (0) napsal 27.01.2010 v 19:49

Hezkej stroj ale ten výfuk se jim nepoved

MachacekVaran (2) napsal 27.01.2010 v 19:26

Vsechny tyhle masiny jsou cim dal tim vic stejny a cim dal tim vic tuctovy bez jakych koliv emoci..proste tuctovky bez duse..no ale jizda na tom bude asi pohodova :

Pjercak (48) napsal 27.01.2010 v 19:26

kdysik byly 750 aneni to tak davno tedka jako zase obevily 800cm furt dokola ale jak rikal nekdo 6ka malo litr moc tak neco mezi prosim

trigr (280) napsal 27.01.2010 v 18:47

Já bych to viděl tak ,že FZ6 zmizí pomalu z nabídky. Vždyť tam mají XJ6. Kawa taky dělá Z750 za cenu srovnatelnou s 6kilama. Yamaha se vydá zřejmě podobnou cestou.

XTeZeto (80) napsal 27.01.2010 v 18:09

Vždycky jde v první řadě o prachy.Pokud se dostanou s cenovkou pod nebo okolo 250tis.tak to bude prodejnější jak VFR za 360tis.

Morb... (0) napsal 27.01.2010 v 16:56

A hele konecne nekdo zacal chapat ze litr je pro nekoho fakt moc. Vzhled laufu... stejne kazdej cpe ladak tekze... at se prodava.

Rudýn (24) napsal 27.01.2010 v 16:55

Tak ještě dvoustovku a bude to 2-4-6-8-10. Božebože... Když je někomu šetka málo a litra se bojí ať si koupí litra a dá do sání hadr. Stejně ho za dva měsíce vyndá.

crazy_doctor (8) napsal 27.01.2010 v 15:37

Vypadá krásně, ale jak bylo řečeno a psáno. Ten výfuk páni designéři, tak ten se tam nějak nehodí. Asi jsem konzerva.

Ferys (55) napsal 27.01.2010 v 13:36

To je šaškárna, jak když se v minulém století odhalovalo nový "Fáčko" od škodovky...

zdend.a. (13) napsal 27.01.2010 v 13:07

Vypadá dobře,desing se mi víc libí na fz1 nez na f6 takze to je +,,ale ten vyfuk ,strasny.snad to bude jiné jak to bude hotovo..jinak pěkná mašinka

Georgik (76) napsal 27.01.2010 v 12:43

to se nám tu sešlo obchodních ředitelů , ale vážně, podle mě to vůbec není zbytečnost, znám spoustu lidí, který říkaj 6tka málo, litr moc. A nejde ani tak o výkon jako o krouťák a slabej spodek, prostě každej nechce točit 10 000 a přitom se "bojí" litru. Spousta lidí by si dala líbit i tu R8, jak tu kdosi už psal. Jinak souhlas, že lepší by bylo, kdyby to vycházelo z malýho Fazera, tak čus.

trikpa (0) napsal 27.01.2010 v 12:08

=D .. ale hlavne je to podle me blbost .. uberou si zakazniky ktery by si koupil bud 6 nebo litra ... mozna par od jinejch znacek .. ale kdyby udelali uplne neco jinyho ve stylu VFR tak myslim ze sezenou dost klientu i z jinych oblasti ...

Petr-RSV (38) napsal 27.01.2010 v 11:01

Nic pro mě... ten objem nechápu. Za chvíli budou fazery v sámošce vážit u pokladny podle kubíků . Vzal bych si deset deka lovečáku a k tomu 600 ccm fazera - a nebo radši 800 ať zůstane i pro děcka

ScooterBil (1) napsal 27.01.2010 v 10:47

trikpa> právě podle mě by měli vyjít ze šestky, aby byla lehká a kompaktní + 800ccm = mazec. Pokud okleštěj litra tak to bude stejně těžký + 800, tedy slabší a to hlavně na krouťáku...

trikpa (0) napsal 27.01.2010 v 10:40

taky si myslim ze to je zbytecny ... kdyby to udelali jako treba VFR proste neco uplne jinyho ... ale mezistupen ? jeste kdyz ten litr bude mit lepsi pruzeni a brzdy a vahu stejnou ?

Waldas28 (0) napsal 27.01.2010 v 10:11

ten držák spz to je mazec

ferda.66 (38) napsal 27.01.2010 v 09:31

na tvaru motorky ani tak nezalezi,jak na tom novem motoru...to bude to tajemno,co maj postupne odhalovat,a ne nejaky kus kapoty .Jestli to bude uplne movy komplet,nebo jen zmensenina R1 ,bo zvetsenina R6

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist