Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pekna je naozaj .aj modru ma po Beduinoch co chodia po Sahare.ale povedzme si pravdu,kto z cestovatelov by tam takuto kravu neohrabanu zobral?nikto...
je to presne to co velke terenne auta.nevyuziva ich nikto na povodny ucel...ide o prestiz.
radsej sa mali zamerat na zjednoduchsenie a kardan ktory aj "Katros" oznacil za divne hrkotajuci...
Zhubnout takových padesát kilo...úplná labuť...
Osobně se pochechtávám,když japončíci vymyslí mašinu na asfalt,a pak na to nazujou drapáky,dají tomu plech pod motor a hle-máme tu enduro...
Vypadá parádně, ale je to SUV v jedné stopě. Při pohledu na ty plastíky a hadičky kolem předního kola si vzpomenu, jak jsem drápal bahno z blatníku Varadera po průjezdu bahnité motokrosové trati Jednoduchost Afriky si vyloženě užívám A představa jak tohle oplastovaný monstrum umývám od bláta
krasavice, ještě počkám ze tři léta, až se trochu vyzkouší, až se v továrně vychytají chyby, až se z ní sundá 40 kilo a jdu do ní :) Designově momentálně nejhezčí enduro.
No teda, na Japončíky celkem dost povedená mašina... Jeden z mála dnešních Asijských strojů, na který se dá i koukat! Dvouvál v řadě sice není úplně to "pravé ořechové" , ale pořád lepší než čtyřválec... No za bezmála půl mega je to samo blbost - to by nikdo nekoupil , za to máš už pomalu BMW, MG, Ducati, v pohodě i Triumph - ale té ceny bych se zase až tak nebál! To oni jen tak straší , nakonec budou rádi, že to udají alespoň za něco málo přes 200 tisíc!
Ale jinak dobrá práce! Jestli trochu zamakali i na kvalitě zpracování a rozpočtovosti, která byla u Japek vždycky trochu pohorší, tak si myslím, že do začátku a nebo pro užitkového cestovatele to bude dobrá volba!
Krasavec, na dálky super.. jen do lesa už bych s ní nezajel. Škubal bych si vlasy jí položit a vodrbat plasty. Mám XTZ z 89 roku. Minimum elektriky, jednoduchost a relativně levné díly. Mám obavy, že když s tímto někam vyrazíš a odejde ti nějaká krabička, tak jseš víš kde. Na starých odchází max. regulátor. Nevím jestli je to výhodou mít elektricky ovládaný plyn, kontrolu trakce, kontrolu přenosu brdných sil.. Když jedu off tak přeci netahám za předek, a jestli řádně lítá bahno od špuntů ? To snad má tak bejt.. Jinak hezké a až to budu mít pod prdelí, možná budu mluvit jinak
No myslím že po minimálnjě 5-ti letech konečně nějaké Velké V2 enduro které vypadá dobře. S tohoto provededí docela uchcávám. Jen by to chtělo pořádnou odtučnovací kůru. Ale už za ten design bych za to dal klidně víc. víc než za BMW. Naštěstí mě tyhle "tanky" se kterýma se dá v opravdovém terénu jenom klidně projíždět už nijak nezajímají :D
Mě se to líbí. Váha sice větší ale majitel tohohle monstra se podívá leda tak na polní nebo lesní cestu. Takže dostačující. I když z bahna bych jí tahat nechtěl :)
2:JP, já bych si asi zkončil u XT600Z Ténére max Afrika, XT660 už byla "silnice" a tohle?Tohle je asi něco jako dnešní pseudo "ofroudy" s 4X4 na haldexu apod zláté předražené BMW
vypadá hezky, jen by to chtělo zhubnout tak 40kg. Už to prostě nebude jako dřív. Všude samé čidlo, ABS, katalyzátor. Emise. Ale na pohled je opravdu hezká.
Podle mě jediný poslední mohykán, který se může pyšnit označením cestovní enduro je Yamaha XT 660 Z Teneré . Tohle je úplně nová kategorie motocyklů, která je jak mimo pro označení cestovní enduro tak i mimo dosah finančních možností většiny z nás, myslím, že BMW už nebude nejdražší
pekna je naozaj .aj modru ma po Beduinoch co chodia po Sahare.ale povedzme si pravdu,kto z cestovatelov by tam takuto kravu neohrabanu zobral?nikto...
je to presne to co velke terenne auta.nevyuziva ich nikto na povodny ucel...ide o prestiz.
radsej sa mali zamerat na zjednoduchsenie a kardan ktory aj "Katros" oznacil za divne hrkotajuci...
Je to fajne, chcu to mjet!!
Zhubnout takových padesát kilo...úplná labuť...
Osobně se pochechtávám,když japončíci vymyslí mašinu na asfalt,a pak na to nazujou drapáky,dají tomu plech pod motor a hle-máme tu enduro...
Vypadá parádně, ale je to SUV v jedné stopě. Při pohledu na ty plastíky a hadičky kolem předního kola si vzpomenu, jak jsem drápal bahno z blatníku Varadera po průjezdu bahnité motokrosové trati Jednoduchost Afriky si vyloženě užívám A představa jak tohle oplastovaný monstrum umývám od bláta
Rád bych se na tom projel..
tohle se SuperTenere vůbec nemělo jmenovat.
krasavice, ještě počkám ze tři léta, až se trochu vyzkouší, až se v továrně vychytají chyby, až se z ní sundá 40 kilo a jdu do ní :) Designově momentálně nejhezčí enduro.
No teda, na Japončíky celkem dost povedená mašina... Jeden z mála dnešních Asijských strojů, na který se dá i koukat! Dvouvál v řadě sice není úplně to "pravé ořechové" , ale pořád lepší než čtyřválec... No za bezmála půl mega je to samo blbost - to by nikdo nekoupil , za to máš už pomalu BMW, MG, Ducati, v pohodě i Triumph - ale té ceny bych se zase až tak nebál! To oni jen tak straší , nakonec budou rádi, že to udají alespoň za něco málo přes 200 tisíc!
Ale jinak dobrá práce! Jestli trochu zamakali i na kvalitě zpracování a rozpočtovosti, která byla u Japek vždycky trochu pohorší, tak si myslím, že do začátku a nebo pro užitkového cestovatele to bude dobrá volba!
moc pěkná jen ta cena je trochu židovská
Vypadá pěkně, jen ta hmotnost...
Krasavec, na dálky super.. jen do lesa už bych s ní nezajel. Škubal bych si vlasy jí položit a vodrbat plasty. Mám XTZ z 89 roku. Minimum elektriky, jednoduchost a relativně levné díly. Mám obavy, že když s tímto někam vyrazíš a odejde ti nějaká krabička, tak jseš víš kde. Na starých odchází max. regulátor. Nevím jestli je to výhodou mít elektricky ovládaný plyn, kontrolu trakce, kontrolu přenosu brdných sil.. Když jedu off tak přeci netahám za předek, a jestli řádně lítá bahno od špuntů ? To snad má tak bejt.. Jinak hezké a až to budu mít pod prdelí, možná budu mluvit jinak
Je to sice pěkné, ale tradice v tomhle segmentu je v evropě, japonci trochu zaspali. Za 400 táců kupovat nevyzkoušenou věc ... odvaha.
SUV na dvou kolech a s karbonamo to me...
ale vypada to dobre.
Vůbec bych se nezlobil,kdyby mi tohle parkovalo v garáži.u mě dobrý
No myslím že po minimálnjě 5-ti letech konečně nějaké Velké V2 enduro které vypadá dobře. S tohoto provededí docela uchcávám. Jen by to chtělo pořádnou odtučnovací kůru. Ale už za ten design bych za to dal klidně víc. víc než za BMW. Naštěstí mě tyhle "tanky" se kterýma se dá v opravdovém terénu jenom klidně projíždět už nijak nezajímají :D
Mě se to líbí. Váha sice větší ale majitel tohohle monstra se podívá leda tak na polní nebo lesní cestu. Takže dostačující. I když z bahna bych jí tahat nechtěl :)
Sice nic převratného oproti základu, ale budiž .
Barevnostně se mi zdá tohle lepší (krom té fuj barvy na motoru a zadním kotůču)
A když šustplech tak pořádnej
zdroj: //www.advrider.com/forums/showthread.php?t=545850&page=644
2:JP, já bych si asi zkončil u XT600Z Ténére max Afrika, XT660 už byla "silnice" a tohle?Tohle je asi něco jako dnešní pseudo "ofroudy" s 4X4 na haldexu apod zláté předražené BMW
Vypadá dobře ale je to těžké jako kráva. Majitel bude sice vypadat akčněji ale je to jen normálné silnička. Sjae naložený na polňačku bude problém.
Vypadá to hezky, ale dolovat bordel z pod krytu pod motorem a dalších míst by se mě fakt nechtělo
vypadá hezky, jen by to chtělo zhubnout tak 40kg. Už to prostě nebude jako dřív. Všude samé čidlo, ABS, katalyzátor. Emise. Ale na pohled je opravdu hezká.
Podle mě jediný poslední mohykán, který se může pyšnit označením cestovní enduro je Yamaha XT 660 Z Teneré . Tohle je úplně nová kategorie motocyklů, která je jak mimo pro označení cestovní enduro tak i mimo dosah finančních možností většiny z nás, myslím, že BMW už nebude nejdražší
Kdyby raději vyndali půl tuny elektroniky, tohle na cestování není...
A to akože za tých pár plastov za pár halierov mam zaplatiť ako za BMW??? Snaď iba blby žart..
slint slint slint
Nevypadá to špatně docela se mě to zamlouvá, ale kdo ví co to bude dělat na polu už to nebude jak ty klasická endura a karbenátkem
To už vypadá o něco lépe