Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě je to hrozně líto , když vidím tu agresivní politiku distribuce čínsých derivátů těch výrobců, kteří prodělali vývoj skutečným objevováním nových technik a budovali svou pozici na trhu tak jak je dnes vidíme,
A ejhle z čista jasna,támhle nová značka,támhle taky a zde se nová rozjíždí .Vše se odehrává v takové rychlosti a množství až z toho jde hlava kolem. A věřte tomu nebo ne , toto bude už za dvě generace pro spoustu věhlasných a kvalitních značek likvidační , minimálně ve smyslu odprodání či fůzování svých značek. A kluci, když tam píšete o těhletěch čínských strojích recenze, tak tomu děláte reklamu a ani netušíte jakou. Osobně bych se styděl vlest na motorku s opajcnutým motorem i když v licenci nebo ukradeným. Prostě to nemá morálku ....ani obchodní a už vůbec ne výrobní. Ale nakonec níc jiného nezbyde než si tuhle vakcinu nechat píchnout. Hezký den přeji všem.
Alespoň podle fotek a informací z YT zpracování nemá chybu. Holt si budeme muset zvyknout, že když je stejná kvalita, tak je i srovnatelná cena jako z Japonska. Samozřejmě, kdo nechce, tak ať si to nekupuje. Kdyby se člověk oprostil od názvu výrobce, tak za tu cenu je to v pohodě.
Nope.
Nemám nic proti když přesouvají výrobci továrny do Asie a dělají tam montovny, je to asi nezbytně nutné pro zachování ceny a konkurenceschopnosti.
Ale tyhle vyloženě asijský kopie podporovat nehodlám.
.tak mi to trochu připomíná příběh, jak se Hjondéé a Kija ,s designem ukradeným Mazdě a Hondě, nacpaly přes škudlivé Němce do Evropy.
Kupujte to na kila a časem to bude skoro dobrý...
a JAWA je v pérdeli pane hrábě
Jasně, pokud cena lehce dýchá na záda Hondě, je jasné, kam půjde člověk své peníze utratit.
Nicméně bych Loncin nepodceňoval, abychom ještě nebyli překvapeni...
RVM 500 158.000, Voge 500 DS 153.000, Honda CB 500X 175.000. Voge na rozdíl od RVM nemá analogový otáčkoměr a monochromatický display, ale dnes módní Nintendo, pokud se bude jezdec za jízdy nudit může si zahrát Super Maria. Voge má jen jednu zdířku na USB, RVM ma kromě USB i klasickou díru pro zapalovač cigaret nebo kompresorek. Voge nemá centrální stojan, ale to Honda taky ne. Ono vůbec poslední dobou nějak centrální stojany mizí, stejně jako rezerva u auta jsou k mání občas za příplatek. U RVM i Voge jsou jako příslušenství kufry na převoz Pizzi na Hondu lze navěsit v podstatě cokoli, záleží jaký se koupí držák. RVM má minimální servisní síť, údajně ji zajiš´tují dealeři Jawy, Voge nemá ani webové stránky v češtině a motocykl nabízí jediný prodejce z Pardubic, kde by chtěl žít každý.
Rozdíl proti Hondám, které tak nějak kopírují, je zhruba 17.000 CZK (přičemž Hondí Xko má 19" vpředu). Jo, je to sice zhruba 10% ceny, ale musel by to být zásadní odpor k Hondám (nevím, žádnou jsem nikdy neměl), abych volil při tomto rozdílu tohle.
Mě je to hrozně líto , když vidím tu agresivní politiku distribuce čínsých derivátů těch výrobců, kteří prodělali vývoj skutečným objevováním nových technik a budovali svou pozici na trhu tak jak je dnes vidíme,
A ejhle z čista jasna,támhle nová značka,támhle taky a zde se nová rozjíždí .Vše se odehrává v takové rychlosti a množství až z toho jde hlava kolem. A věřte tomu nebo ne , toto bude už za dvě generace pro spoustu věhlasných a kvalitních značek likvidační , minimálně ve smyslu odprodání či fůzování svých značek. A kluci, když tam píšete o těhletěch čínských strojích recenze, tak tomu děláte reklamu a ani netušíte jakou. Osobně bych se styděl vlest na motorku s opajcnutým motorem i když v licenci nebo ukradeným. Prostě to nemá morálku ....ani obchodní a už vůbec ne výrobní. Ale nakonec níc jiného nezbyde než si tuhle vakcinu nechat píchnout. Hezký den přeji všem.
Nejlépe je otestovat stunt riding-em.Design se už naučili.Teď ještě zjistit jestli to není uplácané z bláta jako kdysi.
1 reakce
Alespoň podle fotek a informací z YT zpracování nemá chybu. Holt si budeme muset zvyknout, že když je stejná kvalita, tak je i srovnatelná cena jako z Japonska. Samozřejmě, kdo nechce, tak ať si to nekupuje. Kdyby se člověk oprostil od názvu výrobce, tak za tu cenu je to v pohodě.
Ti zoufalci v Týnci by na to mohli prásknout nálepku JAWA a hned mají další model v nabídce
1 reakce
Nope.
Nemám nic proti když přesouvají výrobci továrny do Asie a dělají tam montovny, je to asi nezbytně nutné pro zachování ceny a konkurenceschopnosti.
Ale tyhle vyloženě asijský kopie podporovat nehodlám.
A kde jsou týnecké JAWY ?
Vozíme sem JAWY z Indie , docela hezky udělané , na které jsme se v ČR nezmohli.
Svého času se o Škodovkách v Anglii vykládal vtip: "Víte, co se stane, když do škodovky načerpáte plnou nádrž benzínu? Hodnota vozu se zdvojnásobí."
Dnes už se ani v Anglii o škodovkách nevtipkuje a jsou považovány za standardní auta.
Osobně jsem taky nesvůj při těch "číňanech", ale teprve čas ukáže.
2 reakce
.tak mi to trochu připomíná příběh, jak se Hjondéé a Kija ,s designem ukradeným Mazdě a Hondě, nacpaly přes škudlivé Němce do Evropy.
Kupujte to na kila a časem to bude skoro dobrý...
1 reakce
Nové motocykly VOGE aktuálně nabízí firma MOTOBIKES BYLANY... ale nevšiml jsem si jejich nabídky na záruční či pozáruční servis...
3 reakce
Ačkoliv nejsem hondař tak v tomhle případě bych to viděl na hondu.
No a v čem je lepší než CFmoto 650? Protože je to slabší a dražší.....
třeba to trochu srazí ceny "značek", i když ten odskok je tam fakt malej na rozhodování Honda-Loncin....
2 reakce
a JAWA je v pérdeli pane hrábě
Jasně, pokud cena lehce dýchá na záda Hondě, je jasné, kam půjde člověk své peníze utratit.
Nicméně bych Loncin nepodceňoval, abychom ještě nebyli překvapeni...
Varování prodejcům:
Bůh vás chraň od toho, nabízet českému zákazníkovi tyhle nekvalitní kopie!
Vzdyt premiova podznacka Loncinu je aktualne BMW.
; o )
Voge 500R vs Honda CB 500 F sú cenovo identické.
Nevidím dôvod,prečo kupovať čínu...
RVM 500 158.000, Voge 500 DS 153.000, Honda CB 500X 175.000. Voge na rozdíl od RVM nemá analogový otáčkoměr a monochromatický display, ale dnes módní Nintendo, pokud se bude jezdec za jízdy nudit může si zahrát Super Maria. Voge má jen jednu zdířku na USB, RVM ma kromě USB i klasickou díru pro zapalovač cigaret nebo kompresorek. Voge nemá centrální stojan, ale to Honda taky ne. Ono vůbec poslední dobou nějak centrální stojany mizí, stejně jako rezerva u auta jsou k mání občas za příplatek. U RVM i Voge jsou jako příslušenství kufry na převoz Pizzi na Hondu lze navěsit v podstatě cokoli, záleží jaký se koupí držák. RVM má minimální servisní síť, údajně ji zajiš´tují dealeři Jawy, Voge nemá ani webové stránky v češtině a motocykl nabízí jediný prodejce z Pardubic, kde by chtěl žít každý.
Ach můj boge
Rozdíl proti Hondám, které tak nějak kopírují, je zhruba 17.000 CZK (přičemž Hondí Xko má 19" vpředu). Jo, je to sice zhruba 10% ceny, ale musel by to být zásadní odpor k Hondám (nevím, žádnou jsem nikdy neměl), abych volil při tomto rozdílu tohle.
Trochu mi ten čumák připomíná "Stromek"
Nejvic se mi zamlouva 300 AC az na to sedlo, na tom meli zamakat a ne ho udelat ze dvou placek, to preci neni retro...
No, a to už je Jawa úplně v (_!_)
nic jiného k tomu nemám
ANI ZADARMO
Tak jo no
1 reakce