globalmoto_duben_nolan




Ural představil limitovanou edici MIR

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
V_i_c_i (15) napsal 28.11.2014 v 11:26

f.hoffi - o historii ruských motorek toho až tak zas moc nevíš, že?

f.hoffi (23) napsal 26.11.2014 v 19:02-1

Áda s tím zajel k Moskvě, rus to okopíroval, pořád vyrábí v omezených edicí pro západ, kdo chce, ať si to koupí ... jeho věc.

zzzmrzlinar (471) napsal 26.11.2014 v 11:41

Opl, to rád slyším, já jim i přes svou nedůvěru docela fandím. Jen mi řekni co znamená "bez větších problémů". Já jsem zvyklej u japonskejch aut i motorek spíš na "zcela bez problémů".

Opl (59) napsal 26.11.2014 v 11:21+1

zzzmrlinar>Urala mám 5 let a najeto je bez větších problémů 30tis.kilometrů.Někdy i dosti brutálních.
Technicky jsem i já nic moc a pokud sem tam něco neurvu v terénu,tak stačí běžná údržba jako u jiných motorek/nemám jen jednu/.
Jediná reklamace byl prasklý ráfek,což Ural promptně vyřešil dodáním nového duralového.Takže u mě Ural .

V_i_c_i (15) napsal 26.11.2014 v 10:53

Paráda Kdybych měl na to prachy tak by určitě vedle M-72 a GSX1400 v garáži zaparkoval nějaký Ural Ranger nebo právě ten Ural Hybrid. Podle mě nejlepší kombinace starých dobrých vyzkoušených a prověřených karburátorů a kotoučových brzd, tlumiče řízení a dalších věcí které si majitelé beztak dodělávali.
Prostě jak se říkalo: "S Uralem na věčné časy"
A když člověk ví, v jakých podmínkách se ty stroje rodí je to obdivuhodné
Viz video: https://www.youtube.com/watch?v=q416cnJeASc

zzzmrzlinar (471) napsal 26.11.2014 v 10:15

tak edice MIR mě pobavila. Sice se vývojáři "speciálních edic" nepředřou, teď vymysleli klíč, minule lopatku, předminule přídavný světlo , ale proč ne, když to lidi kupujou.

Kdyby to dokázalo bejt kvalitní a spolehlivý a udržovalo se to jako jiný motorky jen výměnama oleje tak bych o tom snad i uvažoval, ale moc to Rusákům nevěřím a obávám se, že i přes velké řeči o zlepšování (které určitě nějaké je) se majitel prostě musí umět dobře ohánět šroubovákem a kladivem. A to já jednak moc neumím a hlavně moc nechci dělat.

Jinak na bruselské zplocence pekla a byrokratického boha myslete u příštích voleb.

Piwell (21) napsal 26.11.2014 v 10:04

Moc pěkný

Ural (7) napsal 26.11.2014 v 09:16

Martin--GS: Trošku upřesním - na klikové hřídeli nevydržela klec spodního ojničního ložiska, došlo k zadření pravé ojnice. Motor samozřejmě byl a je opravitelný, ale Ural to vyřešil výměnou motoru. V rámci záruky. Ložisko se může rozsypat v čemkoliv, Ural si je navyrábí .

Jinak dík všem, co fandíte. Amerika má letos MIR, Evropa Hybrid, pořád se něco děje. A ke změnám: Ural mohl buď zavřít brány, nebo se přizpůsobit požadavkům Bruselu. Volil druhou možnost, proto vstřikování, kotoučové brzdy, ... Právě se ověřuje, zda i kategorie vozidla "motocykl s postranním vozíkem" bude muset mít od roku 2016 (jako všechny ostatní) ABS . Zatím to vypadá, že na nás Brusel zapomněl .

JwKS_Pavel: Před deseti lety super vandr, letos to bylo taky výživný, zvu tě za dalších 10 let znovu!

Steve-CZ (259) napsal 26.11.2014 v 00:01+1

Dost těžko by tenkrát někoho napadlo, že se BMW Sahara bude příštích pětset let vyrábět v Rusku, ale že se dokonce dočká i "palivové mapy" !?!
Drazí otrokáři a ekoteroristé z Bruselu, tohle už je fakt hodně zlý Sebrali jste nám svobodu, sebevědomí, celou řadu skutečně dobrých věcí a teď i poslední karburátor !

Sali750 (33) napsal 25.11.2014 v 21:46

JwKS_Pavel: Popsal jsi to perfektně. Já to dnes přirovnávám k starým dvouventilům od BMW. Je to prostě dnes už paráda. A to můj stroj z roku 2007 je už taky oproti novým modelům pozadu.

JwKS_Pavel (53) napsal 25.11.2014 v 20:17+1

Martin--GS: zdroj ok, beru. Takže výměna motoru? Předpokládám v záruce. Osobně naopak znám několik Uralů 750 s 40 - 70 tkm bez jakýchkoliv problémů s motorem. Sám jsem před deseti roky měl tu čest jednu 750 osobně dovézt po ose z Irbitu do ČR. Opět bez jediné závady s výjimkou vadného katu. Ve srovnání s mým 650 z roku 2000 je to jako Š105 vs. Octacvia. Nemyslím si proto, že je dnešní Ural horší než třeba Guzza před patnácti lety.

Martin--GS (34) napsal 25.11.2014 v 19:37

JwKS Pavle...jestli ho chceš,tak je na prodej.Je na něm doplňků za dalších asi 7 pětek,protože kamarád ho koupil kvůli postižené dceři a nacpal do něj co potřeboval.Takže pěkný kousek na cesty kolem komína...ten Uralson bohužel nedojel za Svitavy k prodejci na servis...po cestě se ozvala rána a dojezdil...totálka...ale už je zase v kupě. ...takže neměj obavy o zprávy ala jedna babka povídala...tak vypatlanej nejsem...

Ermolenko (53) napsal 25.11.2014 v 19:10

Pecka

Kaja-SV (24) napsal 25.11.2014 v 18:20

Škoda,že se dočkaj jen amíci.Mě se to líbí a ten klíč mě dostal .

Mileek (330) napsal 25.11.2014 v 17:31+1

ač tento styl motorek nějak nemusím, tak tohle má prostě styl

JwKS_Pavel (53) napsal 25.11.2014 v 17:21-1+1

Martin--GS: vsadím se, že jsi Urala z posledních deseti let produkce ani neslyšel vrčet, natož abys měl osobní zkušenost. Přesně takhle vzniká lidová slovesnost: :...kámoš na srazu v Ga-Pa povídal..."

Sali750 (33) napsal 25.11.2014 v 17:17

Martin-GS: Musím bránit Ural. Můj z roku 2007 má najeto přes 20tis km a stále jsem do motoru nemusel sahat. A nejsem jediný. Jezdí tady v čr i Uraly které mají ke 100tis km.
A pokud myslíš staré motory 650, tak na nich byli problémy, ale vždy to šlo opravit...

seikos (975) napsal 25.11.2014 v 17:08

Martin-GS: nechci ti nijak oponovat. Ale jeden "lehce zajetej" jsem našel na [url=//suchen.mobile.de/motorrad-inserat/ural-750-chisinau/201646577.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=24595&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1]Mobile.de[/url]

PBM2 (114) napsal 25.11.2014 v 16:45

Šikovné. V době, kdy je kdeco nacpané elektronikou a má i tak co dělat, aby se to prodalo, je takřka zázrak, že tento kousek se prodává a i za tu cenu je o něj zájem. Nostalgie? Zájem o "retro"? Nechuť k dnešním moderním strojům a snaha se alespoň trochu vrátit do doby, kdy spousta věcí nebyla a když se řeklo "motorka", tak se mluvilo o něčem diametrálně jiném, než je tomu dnes? Kdo ví. Pravdou je, že i když to vyrábějí tak dlouho a až na některé moderní věci, které si vyžaduje bezpečnost, zákazník nebo něco jiného, je to stále pomalu stejné, jsou schopni to prodat takřka kdekoliv (u této edice třeba USA), o čemž by si jiné značky mohly nechat jen zdát a jiné, třeba svého času i u nás, které taky nebyly na tom zle s prodejností, už dávno zavál čas. Škoda, udělalo by radost číst, jak vyvážíme do světa něco našeho, že je to nějaká limitovaná řada a navíc je už předem vyprodaná, to by bylo něco. Ale jinak palec nahoru

jean192 (153) napsal 25.11.2014 v 16:29

Paráda, Uraláci sú originálni a vedia si zo seba spraviť prdel - kozmonaut Andropov.
Držím Uralu palce

Martin--GS (34) napsal 25.11.2014 v 16:19-2

seikos - máš pravdu.Bohužel jen vypadají.Kvalita je však stále v pytli...motor,který se rozsype před ujetím 10 tisíc km a musí se celý vyměnit,protože je neopravitelný...Ural je pro mě synonymum vyhozených peněz...

ajaxv (41) napsal 25.11.2014 v 16:16

Tak je Ural zase o krok dál Je to hezký, hned bych do toho šel, jen to chce prašule Ale jinak je to super

Wenca24 (76) napsal 25.11.2014 v 14:09

Marex (2570) napsal 25.11.2014 v 13:51+1

750 ccm a 40 kobyl... to není moc. A ještě je to z Ruska.

sered (113) napsal 25.11.2014 v 13:46+1

PARADA! Aspon zase MOTORKA a NE ufo! Snad zacnu davat duchod do kasicky a koupim driv nez z toho udelaj vodnika nebo zprznej elektropohonem!

Miškin (0) napsal 25.11.2014 v 13:23

Ural je prostě ural a nic to nezmění

SmokinCBR (2) napsal 25.11.2014 v 13:14

klíč perfekt

PepaBobr (11) napsal 25.11.2014 v 11:47

Maj smysl pro humor, to se ceni!

seikos (975) napsal 25.11.2014 v 11:43+1

ty Uraly vypadají čím dál tím lépe

stařík62 (24) napsal 25.11.2014 v 11:42+2

Ááách, ten klíč !! A ještě s tím příběhem.




TOPlist