Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Opl, to rád slyším, já jim i přes svou nedůvěru docela fandím. Jen mi řekni co znamená "bez větších problémů". Já jsem zvyklej u japonskejch aut i motorek spíš na "zcela bez problémů".
zzzmrlinar>Urala mám 5 let a najeto je bez větších problémů 30tis.kilometrů.Někdy i dosti brutálních.
Technicky jsem i já nic moc a pokud sem tam něco neurvu v terénu,tak stačí běžná údržba jako u jiných motorek/nemám jen jednu/.
Jediná reklamace byl prasklý ráfek,což Ural promptně vyřešil dodáním nového duralového.Takže u mě Ural .
Paráda Kdybych měl na to prachy tak by určitě vedle M-72 a GSX1400 v garáži zaparkoval nějaký Ural Ranger nebo právě ten Ural Hybrid. Podle mě nejlepší kombinace starých dobrých vyzkoušených a prověřených karburátorů a kotoučových brzd, tlumiče řízení a dalších věcí které si majitelé beztak dodělávali.
Prostě jak se říkalo: "S Uralem na věčné časy"
A když člověk ví, v jakých podmínkách se ty stroje rodí je to obdivuhodné
Viz video: https://www.youtube.com/watch?v=q416cnJeASc
tak edice MIR mě pobavila. Sice se vývojáři "speciálních edic" nepředřou, teď vymysleli klíč, minule lopatku, předminule přídavný světlo , ale proč ne, když to lidi kupujou.
Kdyby to dokázalo bejt kvalitní a spolehlivý a udržovalo se to jako jiný motorky jen výměnama oleje tak bych o tom snad i uvažoval, ale moc to Rusákům nevěřím a obávám se, že i přes velké řeči o zlepšování (které určitě nějaké je) se majitel prostě musí umět dobře ohánět šroubovákem a kladivem. A to já jednak moc neumím a hlavně moc nechci dělat.
Jinak na bruselské zplocence pekla a byrokratického boha myslete u příštích voleb.
Martin--GS: Trošku upřesním - na klikové hřídeli nevydržela klec spodního ojničního ložiska, došlo k zadření pravé ojnice. Motor samozřejmě byl a je opravitelný, ale Ural to vyřešil výměnou motoru. V rámci záruky. Ložisko se může rozsypat v čemkoliv, Ural si je navyrábí .
Jinak dík všem, co fandíte. Amerika má letos MIR, Evropa Hybrid, pořád se něco děje. A ke změnám: Ural mohl buď zavřít brány, nebo se přizpůsobit požadavkům Bruselu. Volil druhou možnost, proto vstřikování, kotoučové brzdy, ... Právě se ověřuje, zda i kategorie vozidla "motocykl s postranním vozíkem" bude muset mít od roku 2016 (jako všechny ostatní) ABS . Zatím to vypadá, že na nás Brusel zapomněl .
JwKS_Pavel: Před deseti lety super vandr, letos to bylo taky výživný, zvu tě za dalších 10 let znovu!
Dost těžko by tenkrát někoho napadlo, že se BMW Sahara bude příštích pětset let vyrábět v Rusku, ale že se dokonce dočká i "palivové mapy" !?!
Drazí otrokáři a ekoteroristé z Bruselu, tohle už je fakt hodně zlý Sebrali jste nám svobodu, sebevědomí, celou řadu skutečně dobrých věcí a teď i poslední karburátor !
JwKS_Pavel: Popsal jsi to perfektně. Já to dnes přirovnávám k starým dvouventilům od BMW. Je to prostě dnes už paráda. A to můj stroj z roku 2007 je už taky oproti novým modelům pozadu.
Martin--GS: zdroj ok, beru. Takže výměna motoru? Předpokládám v záruce. Osobně naopak znám několik Uralů 750 s 40 - 70 tkm bez jakýchkoliv problémů s motorem. Sám jsem před deseti roky měl tu čest jednu 750 osobně dovézt po ose z Irbitu do ČR. Opět bez jediné závady s výjimkou vadného katu. Ve srovnání s mým 650 z roku 2000 je to jako Š105 vs. Octacvia. Nemyslím si proto, že je dnešní Ural horší než třeba Guzza před patnácti lety.
JwKS Pavle...jestli ho chceš,tak je na prodej.Je na něm doplňků za dalších asi 7 pětek,protože kamarád ho koupil kvůli postižené dceři a nacpal do něj co potřeboval.Takže pěkný kousek na cesty kolem komína...ten Uralson bohužel nedojel za Svitavy k prodejci na servis...po cestě se ozvala rána a dojezdil...totálka...ale už je zase v kupě. ...takže neměj obavy o zprávy ala jedna babka povídala...tak vypatlanej nejsem...
Martin--GS: vsadím se, že jsi Urala z posledních deseti let produkce ani neslyšel vrčet, natož abys měl osobní zkušenost. Přesně takhle vzniká lidová slovesnost: :...kámoš na srazu v Ga-Pa povídal..."
Martin-GS: Musím bránit Ural. Můj z roku 2007 má najeto přes 20tis km a stále jsem do motoru nemusel sahat. A nejsem jediný. Jezdí tady v čr i Uraly které mají ke 100tis km.
A pokud myslíš staré motory 650, tak na nich byli problémy, ale vždy to šlo opravit...
Martin-GS: nechci ti nijak oponovat. Ale jeden "lehce zajetej" jsem našel na [url=//suchen.mobile.de/motorrad-inserat/ural-750-chisinau/201646577.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=24595&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1]Mobile.de[/url]
Šikovné. V době, kdy je kdeco nacpané elektronikou a má i tak co dělat, aby se to prodalo, je takřka zázrak, že tento kousek se prodává a i za tu cenu je o něj zájem. Nostalgie? Zájem o "retro"? Nechuť k dnešním moderním strojům a snaha se alespoň trochu vrátit do doby, kdy spousta věcí nebyla a když se řeklo "motorka", tak se mluvilo o něčem diametrálně jiném, než je tomu dnes? Kdo ví. Pravdou je, že i když to vyrábějí tak dlouho a až na některé moderní věci, které si vyžaduje bezpečnost, zákazník nebo něco jiného, je to stále pomalu stejné, jsou schopni to prodat takřka kdekoliv (u této edice třeba USA), o čemž by si jiné značky mohly nechat jen zdát a jiné, třeba svého času i u nás, které taky nebyly na tom zle s prodejností, už dávno zavál čas. Škoda, udělalo by radost číst, jak vyvážíme do světa něco našeho, že je to nějaká limitovaná řada a navíc je už předem vyprodaná, to by bylo něco. Ale jinak palec nahoru
seikos - máš pravdu.Bohužel jen vypadají.Kvalita je však stále v pytli...motor,který se rozsype před ujetím 10 tisíc km a musí se celý vyměnit,protože je neopravitelný...Ural je pro mě synonymum vyhozených peněz...
f.hoffi - o historii ruských motorek toho až tak zas moc nevíš, že?
Áda s tím zajel k Moskvě, rus to okopíroval, pořád vyrábí v omezených edicí pro západ, kdo chce, ať si to koupí ... jeho věc.
Opl, to rád slyším, já jim i přes svou nedůvěru docela fandím. Jen mi řekni co znamená "bez větších problémů". Já jsem zvyklej u japonskejch aut i motorek spíš na "zcela bez problémů".
zzzmrlinar>Urala mám 5 let a najeto je bez větších problémů 30tis.kilometrů.Někdy i dosti brutálních.
Technicky jsem i já nic moc a pokud sem tam něco neurvu v terénu,tak stačí běžná údržba jako u jiných motorek/nemám jen jednu/.
Jediná reklamace byl prasklý ráfek,což Ural promptně vyřešil dodáním nového duralového.Takže u mě Ural .
Paráda Kdybych měl na to prachy tak by určitě vedle M-72 a GSX1400 v garáži zaparkoval nějaký Ural Ranger nebo právě ten Ural Hybrid. Podle mě nejlepší kombinace starých dobrých vyzkoušených a prověřených karburátorů a kotoučových brzd, tlumiče řízení a dalších věcí které si majitelé beztak dodělávali.
Prostě jak se říkalo: "S Uralem na věčné časy"
A když člověk ví, v jakých podmínkách se ty stroje rodí je to obdivuhodné
Viz video: https://www.youtube.com/watch?v=q416cnJeASc
tak edice MIR mě pobavila. Sice se vývojáři "speciálních edic" nepředřou, teď vymysleli klíč, minule lopatku, předminule přídavný světlo , ale proč ne, když to lidi kupujou.
Kdyby to dokázalo bejt kvalitní a spolehlivý a udržovalo se to jako jiný motorky jen výměnama oleje tak bych o tom snad i uvažoval, ale moc to Rusákům nevěřím a obávám se, že i přes velké řeči o zlepšování (které určitě nějaké je) se majitel prostě musí umět dobře ohánět šroubovákem a kladivem. A to já jednak moc neumím a hlavně moc nechci dělat.
Jinak na bruselské zplocence pekla a byrokratického boha myslete u příštích voleb.
Moc pěkný
Martin--GS: Trošku upřesním - na klikové hřídeli nevydržela klec spodního ojničního ložiska, došlo k zadření pravé ojnice. Motor samozřejmě byl a je opravitelný, ale Ural to vyřešil výměnou motoru. V rámci záruky. Ložisko se může rozsypat v čemkoliv, Ural si je navyrábí .
Jinak dík všem, co fandíte. Amerika má letos MIR, Evropa Hybrid, pořád se něco děje. A ke změnám: Ural mohl buď zavřít brány, nebo se přizpůsobit požadavkům Bruselu. Volil druhou možnost, proto vstřikování, kotoučové brzdy, ... Právě se ověřuje, zda i kategorie vozidla "motocykl s postranním vozíkem" bude muset mít od roku 2016 (jako všechny ostatní) ABS . Zatím to vypadá, že na nás Brusel zapomněl .
JwKS_Pavel: Před deseti lety super vandr, letos to bylo taky výživný, zvu tě za dalších 10 let znovu!
Dost těžko by tenkrát někoho napadlo, že se BMW Sahara bude příštích pětset let vyrábět v Rusku, ale že se dokonce dočká i "palivové mapy" !?!
Drazí otrokáři a ekoteroristé z Bruselu, tohle už je fakt hodně zlý Sebrali jste nám svobodu, sebevědomí, celou řadu skutečně dobrých věcí a teď i poslední karburátor !
JwKS_Pavel: Popsal jsi to perfektně. Já to dnes přirovnávám k starým dvouventilům od BMW. Je to prostě dnes už paráda. A to můj stroj z roku 2007 je už taky oproti novým modelům pozadu.
Martin--GS: zdroj ok, beru. Takže výměna motoru? Předpokládám v záruce. Osobně naopak znám několik Uralů 750 s 40 - 70 tkm bez jakýchkoliv problémů s motorem. Sám jsem před deseti roky měl tu čest jednu 750 osobně dovézt po ose z Irbitu do ČR. Opět bez jediné závady s výjimkou vadného katu. Ve srovnání s mým 650 z roku 2000 je to jako Š105 vs. Octacvia. Nemyslím si proto, že je dnešní Ural horší než třeba Guzza před patnácti lety.
JwKS Pavle...jestli ho chceš,tak je na prodej.Je na něm doplňků za dalších asi 7 pětek,protože kamarád ho koupil kvůli postižené dceři a nacpal do něj co potřeboval.Takže pěkný kousek na cesty kolem komína...ten Uralson bohužel nedojel za Svitavy k prodejci na servis...po cestě se ozvala rána a dojezdil...totálka...ale už je zase v kupě. ...takže neměj obavy o zprávy ala jedna babka povídala...tak vypatlanej nejsem...
Pecka
Škoda,že se dočkaj jen amíci.Mě se to líbí a ten klíč mě dostal .
ač tento styl motorek nějak nemusím, tak tohle má prostě styl
Martin--GS: vsadím se, že jsi Urala z posledních deseti let produkce ani neslyšel vrčet, natož abys měl osobní zkušenost. Přesně takhle vzniká lidová slovesnost: :...kámoš na srazu v Ga-Pa povídal..."
Martin-GS: Musím bránit Ural. Můj z roku 2007 má najeto přes 20tis km a stále jsem do motoru nemusel sahat. A nejsem jediný. Jezdí tady v čr i Uraly které mají ke 100tis km.
A pokud myslíš staré motory 650, tak na nich byli problémy, ale vždy to šlo opravit...
Martin-GS: nechci ti nijak oponovat. Ale jeden "lehce zajetej" jsem našel na [url=//suchen.mobile.de/motorrad-inserat/ural-750-chisinau/201646577.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=24595&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1]Mobile.de[/url]
Šikovné. V době, kdy je kdeco nacpané elektronikou a má i tak co dělat, aby se to prodalo, je takřka zázrak, že tento kousek se prodává a i za tu cenu je o něj zájem. Nostalgie? Zájem o "retro"? Nechuť k dnešním moderním strojům a snaha se alespoň trochu vrátit do doby, kdy spousta věcí nebyla a když se řeklo "motorka", tak se mluvilo o něčem diametrálně jiném, než je tomu dnes? Kdo ví. Pravdou je, že i když to vyrábějí tak dlouho a až na některé moderní věci, které si vyžaduje bezpečnost, zákazník nebo něco jiného, je to stále pomalu stejné, jsou schopni to prodat takřka kdekoliv (u této edice třeba USA), o čemž by si jiné značky mohly nechat jen zdát a jiné, třeba svého času i u nás, které taky nebyly na tom zle s prodejností, už dávno zavál čas. Škoda, udělalo by radost číst, jak vyvážíme do světa něco našeho, že je to nějaká limitovaná řada a navíc je už předem vyprodaná, to by bylo něco. Ale jinak palec nahoru
Paráda, Uraláci sú originálni a vedia si zo seba spraviť prdel - kozmonaut Andropov.
Držím Uralu palce
seikos - máš pravdu.Bohužel jen vypadají.Kvalita je však stále v pytli...motor,který se rozsype před ujetím 10 tisíc km a musí se celý vyměnit,protože je neopravitelný...Ural je pro mě synonymum vyhozených peněz...
Tak je Ural zase o krok dál Je to hezký, hned bych do toho šel, jen to chce prašule Ale jinak je to super
750 ccm a 40 kobyl... to není moc. A ještě je to z Ruska.
PARADA! Aspon zase MOTORKA a NE ufo! Snad zacnu davat duchod do kasicky a koupim driv nez z toho udelaj vodnika nebo zprznej elektropohonem!
Ural je prostě ural a nic to nezmění
klíč perfekt
Maj smysl pro humor, to se ceni!
ty Uraly vypadají čím dál tím lépe
Ááách, ten klíč !! A ještě s tím příběhem.