Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Úsporné hadimršky ??? Myslel jsem, že se bavíme o sportovních motorkách... Očekával bych, že SPORTOVNÍ motorka bude mít uplatnění i na okruhu a tomu budou odpovídat parametry. Nechápu, k čemu mají sloužit tyto atrapy.
Já, nostalgik , bych zase řekl, že se dnešní jednostopá komunita dělí
přibližně na čtvrtiny - " výkonáře / kilometráře / pózéry / užitkáře ". Ale
podíl těch "užitkářů" , kteří DNES jezdí na motocyklu i do zaměstnání a jak
píše SuperSic, potřebují motocykl jednoduchý, úsporný a za lidovou cenu
(v ČR?? ), tak to si opravdu netroufám ani odhadovat .
No on by si ty čtyřválcové malorážky skoro nikdo nekoupil, lidi chtěj jednoduché úsporné a do provozu použitelné hadimršky za lidovou cenu. A zbožná přání zdejších nostalgiků fabriku neuživí, fabrika potřebuje prodávat...
KTM je kroska v kapotach. Spatny typ motoru v silnicnim ramu. Na okresky nejspis dobry.
Kdo neveri, at si precte treba tady.
https://blog.ktm.com/de/moto3-vs-mx2-einfach-ein-mx-motor-im-gp-chassis/
A upravit rozlozity cestak typu R3 na okruh vyzaduje zacit komplet od nuly. Jina ergonomie, jina geometrie, jine komponenty. Navic ty motory jedou spis od spodu a nahore uz se moc nedeje. Takze jsme opet u R6.
Tak jsme se dočkali maloobjemového supersportu i od Suzuki. Na první pohled nezklamala, ostře řezaný design, tak jak velí doba... Myslím, že by nebylo od věci, (až se bude vyrábět) provést pro mladé SPORTOVNĚ založené motorkáře srovnávací test, mezi Suzuki RGV 250 a tímto "Supersportem". Mladí lidé by si tak udělali obrázek, kam za posledních 25 let dospěl motocyklový průmysl, a jesli kráčíme kupředu nebo zpět do 60tých let...
IvanDvoutakťák: To sice joale i přes to by se daly vyrábět motorky co maj potenciál a koule. Problém nejsou "ti nahoře" jak je pořád oblíbený nadávat, ale problém jsme my, zákazníci.
Dneska na motorkách jezdí víc a víc lidí a je proto logický, že v tý mase je málo lidí, který se o motrky vyloženě zajímají a hlavně vyloženě koukají na techniku. Dneska je pro zákazníky (hlavně u sportovních mašin) důležitý jak to vypadá, jak moc tim zamachřej a z techniky maximálně uměj přečíst číslo koníků. Nic víc. Proč by dneska výrobci dělali technicky zajímavý a i na jízdu pak zábavný stroje, když stačí mít jednu řadu bezpohlavního motoru, kterej strčej pokaždý do jinak vypadajícího naleštěnýho krámu. Hodně světýlek, ostrý hrany, hodně RR v názvu a bude se to prostě hodně prodávat. Motorky pro fajnšmekry prostě netáhnou. Výkon na papíře a vzhled, nic víc
afro-r1: nemám osobní zkušenost, ale ktm rc390 testmany na okruhu celkem nadchlo (i když jednobuch?). Ovšem prodeje hovoří jasně ve prospěch vzpřímenějších přívětivějších dvouvalců ninja300,yzf-R3. A to šlo ktm s cenou pod.
No řekni, Afro, proč by si Australian MCN v okurkové sezóně
nemohly dovolit "malou kachničku" Jinak souhlas, že v r.1988 bylo,
v tomto ohledu, líp - teď jsou nejdůležitější emisní normy motocyklů (!)
a ne nějaké jejich smysluplné parametry
Na turistiku po okoli nejspis ano.
Na druhou stranu je skoda, ze prvni pouzitelna motorka na rychle svezeni a okruh je az sestka se 120k a 190kg.
Smutne je pak videt u kolegy jeho desetileteho syna na obrovske R6, protoze Moto3 stoji v provozu nasobne vic a nic jineho pro hobby svezeni na trhu neni.
prototypy nafotili už v roce 2015 v čínské haojue. Víka motoru stejná jako má inazuma. Snad zvýší ten výkon a klesne hmotnost. Furt to bude do provozu použitelnější než drahá čtyřválcová zubní vrtačka.
Afro: byla jina doba. Kawasaki ZX2R - taky ctyrvalec 250ccm tocila 20tis otacek. Takovy motor jde vyrobit, ale v dnesni dobe to nebude ochoten nikdo zaplatit. Motorka by byla o 20tis drazsi a to uz je pro spoustu lidi rozdil pres ktery nejede vlak. A leckdo ti rekne, ze si uz rovou priplati za 600ccm
Divim se, ze by nekdo ze zodpovednych zverejnil pocitacovy model cele motorky rok pred premierou.
Patentovemu uradu by urcite stacila skica nebo silueta.
Jinak GSX250RR melo v serii 45k, otevrene pres 50. S plnou nadrzi mohla mit kolem 160kg.
Po 30-ti letech usilovneho vyvoje, optimalizace a pouziti nejmodernejsich technologii budeme atakovat hranici 25k a 200kg s plnou nadrzi.
//www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_250_1988.php
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
Úsporné hadimršky ??? Myslel jsem, že se bavíme o sportovních motorkách... Očekával bych, že SPORTOVNÍ motorka bude mít uplatnění i na okruhu a tomu budou odpovídat parametry. Nechápu, k čemu mají sloužit tyto atrapy.
Já, nostalgik , bych zase řekl, že se dnešní jednostopá komunita dělí
přibližně na čtvrtiny - " výkonáře / kilometráře / pózéry / užitkáře ". Ale
podíl těch "užitkářů" , kteří DNES jezdí na motocyklu i do zaměstnání a jak
píše SuperSic, potřebují motocykl jednoduchý, úsporný a za lidovou cenu
(v ČR?? ), tak to si opravdu netroufám ani odhadovat .
No on by si ty čtyřválcové malorážky skoro nikdo nekoupil, lidi chtěj jednoduché úsporné a do provozu použitelné hadimršky za lidovou cenu. A zbožná přání zdejších nostalgiků fabriku neuživí, fabrika potřebuje prodávat...
KTM je kroska v kapotach. Spatny typ motoru v silnicnim ramu. Na okresky nejspis dobry.
Kdo neveri, at si precte treba tady.
https://blog.ktm.com/de/moto3-vs-mx2-einfach-ein-mx-motor-im-gp-chassis/
A upravit rozlozity cestak typu R3 na okruh vyzaduje zacit komplet od nuly. Jina ergonomie, jina geometrie, jine komponenty. Navic ty motory jedou spis od spodu a nahore uz se moc nedeje. Takze jsme opet u R6.
Tak jsme se dočkali maloobjemového supersportu i od Suzuki. Na první pohled nezklamala, ostře řezaný design, tak jak velí doba... Myslím, že by nebylo od věci, (až se bude vyrábět) provést pro mladé SPORTOVNĚ založené motorkáře srovnávací test, mezi Suzuki RGV 250 a tímto "Supersportem". Mladí lidé by si tak udělali obrázek, kam za posledních 25 let dospěl motocyklový průmysl, a jesli kráčíme kupředu nebo zpět do 60tých let...
I v tomto ohledu bylo v r.1988 líp, mám pravdu, Poloposte ?
IvanDvoutakťák: To sice joale i přes to by se daly vyrábět motorky co maj potenciál a koule. Problém nejsou "ti nahoře" jak je pořád oblíbený nadávat, ale problém jsme my, zákazníci.
Dneska na motorkách jezdí víc a víc lidí a je proto logický, že v tý mase je málo lidí, který se o motrky vyloženě zajímají a hlavně vyloženě koukají na techniku. Dneska je pro zákazníky (hlavně u sportovních mašin) důležitý jak to vypadá, jak moc tim zamachřej a z techniky maximálně uměj přečíst číslo koníků. Nic víc. Proč by dneska výrobci dělali technicky zajímavý a i na jízdu pak zábavný stroje, když stačí mít jednu řadu bezpohlavního motoru, kterej strčej pokaždý do jinak vypadajícího naleštěnýho krámu. Hodně světýlek, ostrý hrany, hodně RR v názvu a bude se to prostě hodně prodávat. Motorky pro fajnšmekry prostě netáhnou. Výkon na papíře a vzhled, nic víc
afro-r1: nemám osobní zkušenost, ale ktm rc390 testmany na okruhu celkem nadchlo (i když jednobuch?). Ovšem prodeje hovoří jasně ve prospěch vzpřímenějších přívětivějších dvouvalců ninja300,yzf-R3. A to šlo ktm s cenou pod.
viem že popri SBK bol šampionát Ninja250R . Mladí chlapci si losovali motorky a dalo sa na to pozerať. Neviem či to ešte funguje.
No řekni, Afro, proč by si Australian MCN v okurkové sezóně
nemohly dovolit "malou kachničku" Jinak souhlas, že v r.1988 bylo,
v tomto ohledu, líp - teď jsou nejdůležitější emisní normy motocyklů (!)
a ne nějaké jejich smysluplné parametry
Na turistiku po okoli nejspis ano.
Na druhou stranu je skoda, ze prvni pouzitelna motorka na rychle svezeni a okruh je az sestka se 120k a 190kg.
Smutne je pak videt u kolegy jeho desetileteho syna na obrovske R6, protoze Moto3 stoji v provozu nasobne vic a nic jineho pro hobby svezeni na trhu neni.
prototypy nafotili už v roce 2015 v čínské haojue. Víka motoru stejná jako má inazuma. Snad zvýší ten výkon a klesne hmotnost. Furt to bude do provozu použitelnější než drahá čtyřválcová zubní vrtačka.
Afro: byla jina doba. Kawasaki ZX2R - taky ctyrvalec 250ccm tocila 20tis otacek. Takovy motor jde vyrobit, ale v dnesni dobe to nebude ochoten nikdo zaplatit. Motorka by byla o 20tis drazsi a to uz je pro spoustu lidi rozdil pres ktery nejede vlak. A leckdo ti rekne, ze si uz rovou priplati za 600ccm
GSXR250RR byla moje první motorka. Byl to čtyřválec. Točil 16 tisíc.Po tom fantastickém zvuku z laďáku se mi stýská...
Divim se, ze by nekdo ze zodpovednych zverejnil pocitacovy model cele motorky rok pred premierou.
Patentovemu uradu by urcite stacila skica nebo silueta.
Jinak GSX250RR melo v serii 45k, otevrene pres 50. S plnou nadrzi mohla mit kolem 160kg.
Po 30-ti letech usilovneho vyvoje, optimalizace a pouziti nejmodernejsich technologii budeme atakovat hranici 25k a 200kg s plnou nadrzi.
//www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_250_1988.php