Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jediná trochu normální mi snad přijde jen ta Haya.. O zobáku Stroma nebo "nabušených" skůtrech se nebudu ani vyjadřovat... Stručně řečeno směřuje to do riádných s.aček...
Zmulin: Výkon není vše. 12-ti kilo 2V může mít koní 100, může mít taky bez mála 200. Je to o krouťáku a průběhu. Srovnávat 650 s 800 je dle tvých slov stejný nesmysl, jako srovnávat 800 s 1000?
Ty woe zmatek v tom nemam.Že je to 800ccm vim.Taky to píšu:"total okleštěný 800..."
Že je malej Strom vedle ní žihadlo je trochu nadsázka(má cca o 3KW víc).
Cenovka sedí za motorku srovnatelnou s "malym" Stromem.Rozhodně ne za výkonnější variantu osmistovky,která z tohohle hlediska stejně srovnatelná s velkym Stromem nebude
Zmulin: Máš v tom zmatek,ale na vině je BMW. BMW F 650 GS je totiž 800. Výkon má 53 kW, takže žihadlo vedle malýho Stroma to nebude. Žihadla jsou obě.
Současná 650ccm se jmenuje Sertao.
Cenovka sedí.
Když napíšeš,že se v dnešní době 800 a 1000,nebo dokonce 1200ccm srovnávat daj,tak to ještě beru.Tady ale pořád podsouváš total okleštěný 800 na úroveň 650,vedle který je malej Strom žihadlo.GS 650 je slabší,nižší,na loukotích.GS 800 už má aspoň trochu srovnatelnej výkon s velkejma,má slušný zdvihy a drátěný kola.Cenovku o pade výš.Za NOVÝ
Navíc to mícháš k novýmu velkýmu Stromu,kterej bude mít o 50Ps a 50Nm bajvoko víc a cenu ještě nikdo ani nenaznačil...
Tak 209k je buď cena bez DPH,nebo za předváděčku už s pár kilákama.To co si prohlížíš na tipmotu,nebo nahodil ten odkaz je o kategorii níž a teď po faceliftu navíc už i na litejch kolech.
Zmulin: Tak to ti nepotvrdím. Byl jsem s ním na ride jen jednou a on se vracel zkratkou přes nějakou lesní cestu, což nebylo nic pro mého Raptíka. Pokecali jsme jen u kafe a jeho speciální cena dle cen na netu nebude nic speciálního.
Marex:Tvůj kámoš má určitě stejný možnosti i na ostatní značky.Aby to bylo v porovnání spravedlivý...
Ta funglovka je ale ten menší a uplně holej.Na srovnání nevhodnej.
zmulin: Možná máš jiný možnosti, než můj kámoš. Ten ho má za 209 tisíc. Funglovku.
A na tipmoto jsem našel levnější: //www.tipmoto.com/motorky/bmw/201911-f-650-gs-2012.html
Tak alespoň malá ochutnávka:
//1.bp.blogspot.com/-lzZb2ZPI35I/UGFcsarP1aI/AAAAAAAAEiI/0rTp7Pl9IhI/s400/suzuki-gsxr-750-l2-2012-salon-intermot-kevin-schwantz+pepsi+cola+motorrad+deutschland+allemagne.jpg
Včera jsem měl možnost shlédnout produkci Suzuki na Intermotu osobně a naštěstí musím říct, že Storm vypadá naživo o kus lépe než na fotkách . Limitovaná edice GSX-R s červeným "čumákem" mě příliš neoslovila, ale škoda, že redakce už nezmiňuje nádhernou limitovku GSX-R v barvách Pepsi Kevina Schwanze. Ta je opravdu mňam, a jako třešničku na dortu jsem měl tu čest vidět na ní Kevina přímo sedět . Bohužel, než jsem vyhrabal foťák a něco pro podpis, stihl zmizet, ale i tak to byl zážitek
Ostatně: Ono je celkem mimo srovnávat litra Versyse, který je čtyřvál se Stromem, který je twin. Celá ta skupina má podobné zákazníky 800 a 1000ccm není velký rozdíl, stejně tak 1000 ccm a 1200ccm. Všechny tyhle mašiny nejsou endura a nejsou ani cesťáky. Každá umí něco lépe a něco hůře, než ta druhá. 21 na předku také nemusí být na závadu. Jel-li jsi třeba na Adventurovi od KTM, tak mi dáš za pravdu. Nemám proto problém srovnávat srovnatelné: BMW GéeSo 650 (800ccm), Tiger (800), Velkej Tiger, Stelvio... Sportard, Sertao, Pegaso a spol. jsou už trošku jinde.
Od hodnocení designu jsme ale již velmi vzálení. Tenhle strom je prostě děs!
Marex: Vzhledem k použité přes 5let staré technice plus TC bude stát jako Versys 1000 takže asi 270tis. Ceny litrových a větších cesťáků se pohybují kolem 360-450tis. 800GS určitě nebude stát sotva 200 jak píšeš, ale skoro 300tis. A srovnávat 240kg a 110k litr s 190kg a 85k prdítko s 21" vepředu to už je fakt moc.
Hiffson: Tak to tedy netuším. Netuším, kolik bude stát litrovej Strom, když je to zatím jenom koncept. Hoď sem cenu,ať můžem potvrdit, že nejsi mimo.
Ostatně... Prachy jsem tu neřešil. Pochybuji ale, že litrový Strom bude stát 100 litrů. Tolik by totiž musel stát,aby bylo osmikilo GS (které jsem měl na mysli těmi modely BMW) o 100 tisíc dražší.
Intruder sa inšpiroval pri spojke jawou? Bolo by dobre, keby to zase niekto priviedol k životu, radenie bez spojkovej páčky je pohodlné. Na jawe sa s tým dalo aj pekne pohnúť z miesta.
hiffson: Vedle Versysu je zázrak kde co. Srovnání máme v novém Tigerovi, Stelviu, BMW má těch modelů v podobném objemu i víc... Tam bych hledal srovnání.
Diaboluss: To je mi reakce. Já to vidím obráceně. Působí velmi těžkopádně a nevyváženě.
To můžu napsat i bez průmyslovky designu. Kolik studentů (kteří by s tebou nejspíš stejně nesouhlasili), si pořídí motorku a kolik nového Stroma? Nás- ostatních potencionálních zákazníků je o poznání víc. To my- zákazníci, rozhdujeme, co je pěkné.
..a mne se zas ten velky Stromek zamlouva, sice az na druhy pohled, ale rad si pockam na finalni verzi.
Jediná trochu normální mi snad přijde jen ta Haya.. O zobáku Stroma nebo "nabušených" skůtrech se nebudu ani vyjadřovat... Stručně řečeno směřuje to do riádných s.aček...
Jaký nesmysly???
Už toho nechme. Neshodneme se ani v těch našich "nesmyslech". Ale dík za pokec.
650(i když pravej objem 800)a 1200 je podle mě nesmysl.
Zmulin: Výkon není vše. 12-ti kilo 2V může mít koní 100, může mít taky bez mála 200. Je to o krouťáku a průběhu. Srovnávat 650 s 800 je dle tvých slov stejný nesmysl, jako srovnávat 800 s 1000?
Ty woe zmatek v tom nemam.Že je to 800ccm vim.Taky to píšu:"total okleštěný 800..."
Že je malej Strom vedle ní žihadlo je trochu nadsázka(má cca o 3KW víc).
Cenovka sedí za motorku srovnatelnou s "malym" Stromem.Rozhodně ne za výkonnější variantu osmistovky,která z tohohle hlediska stejně srovnatelná s velkym Stromem nebude
Zmulin: Máš v tom zmatek,ale na vině je BMW. BMW F 650 GS je totiž 800. Výkon má 53 kW, takže žihadlo vedle malýho Stroma to nebude. Žihadla jsou obě.
Současná 650ccm se jmenuje Sertao.
Cenovka sedí.
Když napíšeš,že se v dnešní době 800 a 1000,nebo dokonce 1200ccm srovnávat daj,tak to ještě beru.Tady ale pořád podsouváš total okleštěný 800 na úroveň 650,vedle který je malej Strom žihadlo.GS 650 je slabší,nižší,na loukotích.GS 800 už má aspoň trochu srovnatelnej výkon s velkejma,má slušný zdvihy a drátěný kola.Cenovku o pade výš.Za NOVÝ
Navíc to mícháš k novýmu velkýmu Stromu,kterej bude mít o 50Ps a 50Nm bajvoko víc a cenu ještě nikdo ani nenaznačil...
zmulin: Je tam psáno: NOVÝ
A i v případě těch 209 tis. je to pořád v rámci zmíněné sumy.
Tak 209k je buď cena bez DPH,nebo za předváděčku už s pár kilákama.To co si prohlížíš na tipmotu,nebo nahodil ten odkaz je o kategorii níž a teď po faceliftu navíc už i na litejch kolech.
Zmulin: Tak to ti nepotvrdím. Byl jsem s ním na ride jen jednou a on se vracel zkratkou přes nějakou lesní cestu, což nebylo nic pro mého Raptíka. Pokecali jsme jen u kafe a jeho speciální cena dle cen na netu nebude nic speciálního.
Marex:Tvůj kámoš má určitě stejný možnosti i na ostatní značky.Aby to bylo v porovnání spravedlivý...
Ta funglovka je ale ten menší a uplně holej.Na srovnání nevhodnej.
zmulin: Možná máš jiný možnosti, než můj kámoš. Ten ho má za 209 tisíc. Funglovku.
A na tipmoto jsem našel levnější: //www.tipmoto.com/motorky/bmw/201911-f-650-gs-2012.html
Mě se litrovej V-Strom líbí,na rozdíl od dosavadního designu.Jen ty dráty a rozumnou váhu by to chtělo.
Marex:Nevim jaký máš představy,ale F800GS stojí od cca 260k za úplný holátko
Koukám japonci jsou ve finanční krizi až po krk...
Petr: Ta bílá tomu sedí. Vypadá to lehčeji.
Tak alespoň malá ochutnávka:
//1.bp.blogspot.com/-lzZb2ZPI35I/UGFcsarP1aI/AAAAAAAAEiI/0rTp7Pl9IhI/s400/suzuki-gsxr-750-l2-2012-salon-intermot-kevin-schwantz+pepsi+cola+motorrad+deutschland+allemagne.jpg
a ještě s Mistrem:
//2.bp.blogspot.com/-Q18jyAZa9oA/UGsp4ON3eTI/AAAAAAAAEuQ/oc2-tIR-898/s1600/SUZUKI+GSXR+750+L2+2012+KEVIN+SCHWANTZ+PEPSI+COLA+REPLICA+INTERMOT+2012.jpg
Včera jsem měl možnost shlédnout produkci Suzuki na Intermotu osobně a naštěstí musím říct, že Storm vypadá naživo o kus lépe než na fotkách . Limitovaná edice GSX-R s červeným "čumákem" mě příliš neoslovila, ale škoda, že redakce už nezmiňuje nádhernou limitovku GSX-R v barvách Pepsi Kevina Schwanze. Ta je opravdu mňam, a jako třešničku na dortu jsem měl tu čest vidět na ní Kevina přímo sedět . Bohužel, než jsem vyhrabal foťák a něco pro podpis, stihl zmizet, ale i tak to byl zážitek
Ostatně: Ono je celkem mimo srovnávat litra Versyse, který je čtyřvál se Stromem, který je twin. Celá ta skupina má podobné zákazníky 800 a 1000ccm není velký rozdíl, stejně tak 1000 ccm a 1200ccm. Všechny tyhle mašiny nejsou endura a nejsou ani cesťáky. Každá umí něco lépe a něco hůře, než ta druhá. 21 na předku také nemusí být na závadu. Jel-li jsi třeba na Adventurovi od KTM, tak mi dáš za pravdu. Nemám proto problém srovnávat srovnatelné: BMW GéeSo 650 (800ccm), Tiger (800), Velkej Tiger, Stelvio... Sportard, Sertao, Pegaso a spol. jsou už trošku jinde.
Od hodnocení designu jsme ale již velmi vzálení. Tenhle strom je prostě děs!
Hiffson: Tak se mrkni na ceny a pak mluv.
Marex: Vzhledem k použité přes 5let staré technice plus TC bude stát jako Versys 1000 takže asi 270tis. Ceny litrových a větších cesťáků se pohybují kolem 360-450tis. 800GS určitě nebude stát sotva 200 jak píšeš, ale skoro 300tis. A srovnávat 240kg a 110k litr s 190kg a 85k prdítko s 21" vepředu to už je fakt moc.
Tak ten V Storm 1000 je vzhledove odpornej. Jeste ze je to koncept. Ostatni masiny jsou japonskej standard.
Hiffson: Tak to tedy netuším. Netuším, kolik bude stát litrovej Strom, když je to zatím jenom koncept. Hoď sem cenu,ať můžem potvrdit, že nejsi mimo.
Ostatně... Prachy jsem tu neřešil. Pochybuji ale, že litrový Strom bude stát 100 litrů. Tolik by totiž musel stát,aby bylo osmikilo GS (které jsem měl na mysli těmi modely BMW) o 100 tisíc dražší.
Intruder sa inšpiroval pri spojke jawou? Bolo by dobre, keby to zase niekto priviedol k životu, radenie bez spojkovej páčky je pohodlné. Na jawe sa s tým dalo aj pekne pohnúť z miesta.
Marex: Až na to, že tebou jmenovaní budou skoro o 100tis dražší. Hrušky s jabkama.
hiffson: Vedle Versysu je zázrak kde co. Srovnání máme v novém Tigerovi, Stelviu, BMW má těch modelů v podobném objemu i víc... Tam bych hledal srovnání.
Diaboluss: To je mi reakce. Já to vidím obráceně. Působí velmi těžkopádně a nevyváženě.
To můžu napsat i bez průmyslovky designu. Kolik studentů (kteří by s tebou nejspíš stejně nesouhlasili), si pořídí motorku a kolik nového Stroma? Nás- ostatních potencionálních zákazníků je o poznání víc. To my- zákazníci, rozhdujeme, co je pěkné.
Ve srovnání s předchůdcem je novej VStrom desingovej zázrak. Přejme mu to. Třeba oproti Versysu to je perla.