Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No jo, krasavec to je, to se musí nechat! <br />
Jen mi připadá, že "Indiáni" začínají nějak zbytečně moc modernizovat ! Padesát let se řídili (správným, pravdivým a osvědčeným) heslem "NAČ MĚNIT VĚCI, KTERÉ JSOU DOKONALÉ ?". A v posledních dvou letech začínají do prověřené klasiky montovat takové výstřelky moderní techniky, jako elektrický startér (FUJ !), pětikvalt místo čtyčkvaltu (NAČ ?) a na některých modelech dokonce přední kotoučovou brzdu (PROBOHA !) a plynové zadní tlumiče (JEŽKOVIVOČI !) !!! Kam ten svět spěje ???
Přátelé, musim se pochlubit - řídil jsem origoš Enfielda, a dokonce toho dieslovýho a přímo v Indii!!) řeknu vám, je to fakt peklo!!! ) ale peklo v tom nejlepším slova smyslu!!!!! PS: řazení vpravo, brzda vlevo a ještě jízda po levé straně jsou věci které se napoprvé opravdu zkoordinovat nedají ))
Nejen u 634 se radi jednicka dolu. Vetsinou se da radici kulisa vymenit z novejsich modelu, takze i na starsich motorkach, kde z vyroby bylo razeni jednicky nahoru, se pak da radit jednicka dolu - jeden priklad za vsechny je treba CZ 477.
Paráda konečně zase jeden retro motocykl.Není potřeba se hnát za konma a elektronikou.I klasika má svojí krásu a přednosti.Více takových to motorek na náš trh.
já sem ještě donedávna kočíroval takový "retra", že sem docela rád za novýho japonce Ale na pohled je hezká, to se musí nechat
No jo, krasavec to je, to se musí nechat! <br />
Jen mi připadá, že "Indiáni" začínají nějak zbytečně moc modernizovat ! Padesát let se řídili (správným, pravdivým a osvědčeným) heslem "NAČ MĚNIT VĚCI, KTERÉ JSOU DOKONALÉ ?". A v posledních dvou letech začínají do prověřené klasiky montovat takové výstřelky moderní techniky, jako elektrický startér (FUJ !), pětikvalt místo čtyčkvaltu (NAČ ?) a na některých modelech dokonce přední kotoučovou brzdu (PROBOHA !) a plynové zadní tlumiče (JEŽKOVIVOČI !) !!! Kam ten svět spěje ???
opravdu krása ...... jezdit bych to asi nechtěl, ale zkusit určitě
Přátelé, musim se pochlubit - řídil jsem origoš Enfielda, a dokonce toho dieslovýho a přímo v Indii!!) řeknu vám, je to fakt peklo!!! ) ale peklo v tom nejlepším slova smyslu!!!!! PS: řazení vpravo, brzda vlevo a ještě jízda po levé straně jsou věci které se napoprvé opravdu zkoordinovat nedají ))
Nejen u 634 se radi jednicka dolu. Vetsinou se da radici kulisa vymenit z novejsich modelu, takze i na starsich motorkach, kde z vyroby bylo razeni jednicky nahoru, se pak da radit jednicka dolu - jeden priklad za vsechny je treba CZ 477.
Na Jawičce se řadí také jednička dolů (např. 634)
Paráda konečně zase jeden retro motocykl.Není potřeba se hnát za konma a elektronikou.I klasika má svojí krásu a přednosti.Více takových to motorek na náš trh.
Panečku - To je brutální!!! - Ale líbí se mi to moc. - Jsem zvědavej, co na to bude říkat soudruh Stanley...
Naprostá bomba!!! Konečně bych se u tohodle motocyklu nemusel učit řadit pravačkou. ))