husqvarna_svartpilen_801_2




Puig nabízí doplňková aerodynamická křidélka

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kerut (51) napsal 30.10.2018 v 23:45

pri vaze moto + jezdec = 250kg je 0,001% 2,5g

KapitanMasakr (-29) napsal 30.10.2018 v 21:15

S1000rr 2012-14 má tyhle hlouposti asi nejvzhledjější a navíc od výroby, každá dodatečná přítlačná Power navíc se počítá, i kdyby to mělo být 0,001%.

charon87 (101) napsal 30.10.2018 v 20:28

Jasne, je to stylovka. Ale docela se.mi to libi. Na silnici je to funkce blbost. Ale nevypada to blbe.
Co me ale napada, tak pokud ji po treba v de podrtim dyl ve vysoky rychlosti na autobahnu, tak vzhledem k nejasnemu uchyceni primo na srouby kapoty bojim, ze kapoty popraskaji kuli tlaku v jinym smeru nez je konstruovanej jejich spoj. To je jako zamysleni ne nad funkci ale nad uchycenim

Pumpido (375) napsal 30.10.2018 v 19:46

omlouvam se a priznavam , ze jsem ten clanek ani necetl -podle me je to jen na okrasu ...
"pulka" pilotu nedokaze vyuzit potencialu cestovne sportovnich pneu , ale bude mit kridylka aby mel dobrej pritlak na prednim kole pri vyjiezdu ze zatacky ...
ale to je jen muzj nazor a muzu se (kurevsky) plest

kerut (51) napsal 30.10.2018 v 19:26

M_o_m_a_n_e_k> to oni vyjizdeji i vic kdyz to rovnaj tak uz tam maji 150, 180 klidne, ale to je furt malo (koukni na tu tabulku, aerodyn. sily rostou s druhou mocninou rychlosti, ty hodnoty co tam udavaji vypadaj docela realne) ..navic nrezapominej ze pri akceleraci se motorka vzpina, takze uhel tech spoileru bude minimalni, skoro nulovej, ver mi je to kvuli brzdam z velky rychlosti

pk14 (175) napsal 30.10.2018 v 18:42

... když už tedy řešíš Mománku ty tisíciny, ona se bude muset ta hmotnost těch "Always" nějak taky i zbrzdit a potom zase porychlit, nebo? Když teda A, tak neřekneme B ? Takže 99.9 % ?

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 30.10.2018 v 17:34

kerut
V běžném provozu a na motardovém okruhu to bude určitě k ničemu, ale na okruhu, kde se ze zatáček vyjíždí nad 120 už určitě nějaký vliv bude (ikdyby to byly tisíciny).
Ale už vidím tvou odpověď : "Takže pro 95% bikerů k ničemu nebo pro parádu".

kerut (51) napsal 30.10.2018 v 14:56

vsak jsem psal uz minimalne pred rokem, ze se divim ze s tim jeste nekdo neprisel, protoze by se to na seriovy masine (kde to bude stejne akorat "na paradu") dalo uzasne spojit (a tudiz i homologovat ) s blinkrama

..co se tyka praktickyho vyznamu z pohledu aerodynamiky, je to z 90% vec pritlaku predniho kola pri pocatku brzdeni (moznost vzit za brzdu ostrejs pri stejnym souc. treni predni gumy) cemuz navic napomaha potopeni motorky=zvyseni uhlu nabehu spoileru, naopak pri akceleraci jde uhel k nule a spoilery nedelaji zasadni odpor

..naopak veta z clanku "motorka tolik nepanáčkuje na zadním kole a vy díky tomu budete na výjezdu ze zatáčky rychlejší" je v konjunkci s tabulkou kousek pod ni dost k smichu - jaka bude asi rychlost na tom vyjezdu z te zatacky ??

z.a.j.o.c.h (80) napsal 30.10.2018 v 11:58

neznamyScooterD> Schválně jsem se na ten článek podíval (https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/novinky-na-stk-aneb-nic-neni-nemozne-38481.html) a já to chápu tak, že éčko být nemusí. Jestli to splňuje normu o výčnělcích těžko říct, to by se muselo přeměřit, ale ve finále to bude jako se vším - nejdůležitější narazit na rozumného a tolerantního technika

BlackSabbath (434) napsal 30.10.2018 v 09:17

ZZR 1400 má taky na bocích "pruhy" ze stejného důvodu. Ale dle popisu si dokážu funkci představit, protože při větších rychlostech je předek opravdu docela odlehčenej...Už si moc ale nedokážu představit to mít na motorce...Zatím...

charon87 (101) napsal 30.10.2018 v 09:00

Prvni kridylka mel na sve suzuki rg500 uz Barry Sheene (78 tusim). Potom je v 99 pouzila yamaha na sve yzr500 s biaggim a checou v sedle. Pak v 2000 je dla kawa na svou zx12 do serie. Kde plnily podle vyrobce spis funkci na snizeni turbolenci a lepsi obtekani motorky pri vysoke rychlosti.

Chtel jsem jen napsat. Ze to neni vymysl ducati a dokonce ani vystrelek posledni doby

dejf. (1341) napsal 30.10.2018 v 08:08

Hele, kdyz to nemaj SBK bajky, kery sou porad o kosmír rychlejsi nez ty z kramu, tak je to fakt jenom nepraktickej kyc:) I chranice pacek sou celkem divoky, ale porad davaj smysl, kdyz to aspon vobcas vemes na drom. Ale vetsinou maj tyhle cingrlatka lidi, kery v brne byli na cecku maximalne na strani s klobasou a pivkem:D

neznamyScooterD (1088) napsal 30.10.2018 v 07:37

zajoch> přečetl jsem si to znovu a vypadá to, že si myslíš, že pokud takové udělátko nepřečnívá vnější okraj motocyklu je vše v pořádku, což si ovšem nemyslíš dobře, neboť jak jsi tu sám ca pře půl rokem psal, že cokoliv co je na vnější straně motocyklu a nemá požadované poloměry zaoblení, navíc ani Éčko na motocykl namontováno být nesmí, tohle přes aktivního technika neprojde Proto to nedostalo éčko a proto to má Aprilka řešený jinak...

zdenyrr (732) napsal 30.10.2018 v 07:19

Kazda GP technologie co jde mezi lidi je super. Ikdyz v tomto pripade asi hlavne na masirku.. Kdo nebude mit na okruhu kridla jakoby nebyl

bruttopyr (396) napsal 29.10.2018 v 22:33+1

Když chci motorku tlačit k zemi větší silou...tak bude jednodušší ztloustnout o 20kg a mám vyřešen přítlak...

z.a.j.o.c.h (80) napsal 29.10.2018 v 22:27

Pumpido> Zkus si přečíst článek znovu

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 29.10.2018 v 21:58

marne cekam az se mi Ninja ve 300 z vyjezdu zvedne na zada, ale ten napad co tu psal mmks me nenapad

jinak kazdy at si kupuje na motorku co chce, jsme svobodna zeme (aspon castecne). ja si to necham ujit zrejme.

bruttopyr (396) napsal 29.10.2018 v 21:18+3

Tak vida! Aerodynamika!
Já myslel, že na mojí ČZ 150C je na předním blatníku SPZ a ono je to možná vertikální stabilizační křidélko pro udržení přímého směru při večerním návratu z hospody!
Jó, klukům ze strakonické ČZ to tehdá pod rádiovkama zapalovalo!

Pumpido (375) napsal 29.10.2018 v 20:47

hele a co na to STK ???

kawassak (127) napsal 29.10.2018 v 19:44

Stabilizační křidélka má sériově každá ZX -12R(přišroubováno zevnitř boční kapoty dvěma M5, plocha křídel spíše marketingová... )
... a taky "masovka" H2R, na bocích i místo zrcátek, jen ta plocha ve srovnání s tímto Puigtunningem je někde hodně jinde... Takže u letadel s max. > 300 to rozhodně nutné je při každém nedělním nízkém průletu !!!

TomProv (24) napsal 29.10.2018 v 19:06+1

Konečně svůj skůtr využiju naplno!

Gonzo (60) napsal 29.10.2018 v 18:41+1

Za chvilku to bude uplne normalni

Paura19 (15) napsal 29.10.2018 v 16:55

Nevim no, jestli zrovna potřebujeme přítlak či držet kolo na zemi. Určitě se výrobci trhnou s designem, toto je na mě první jednoduchý nástřel ač na V4 ... no

volkswagen (4) napsal 29.10.2018 v 16:39+1

Blahoslavení chudí duchem neboť jejich je království nebeské. Doslova.

mmks (21) napsal 29.10.2018 v 15:20+8

Náhodou super, a komu to nejde na zadní, tak je tam jebne obráceně

genetik (45) napsal 29.10.2018 v 14:37-2+1

Blbci vymýšlí PIČO.INY a totální nesmysly - jak u aut,tak u moto - kdo si tohle koupí je u mě pořádnej BLB!!

Paulo (2561) napsal 29.10.2018 v 14:21

Ocasní ploutve budou taky?

JA-NE (767) napsal 29.10.2018 v 13:34

fuuu tak to musim mat..

Kamikadze-Ace (3374) napsal 29.10.2018 v 13:16

"na parádu (i když na benzínce na Dubé vám křidélka určitě přidají hodně respektu),..."

tohle tesat do kamene, úplně vidím třeba na Žel. Brodě partu hustokrutejch střelců s moto za sedmpade plus křídla a poserpruhy na zadni supercorse pijící latéčko se sirupem nebo pokolíčko a debatující jak to je krutý

ps.: úplně vidím jak zbytek křidýlka hledám vytočeně v kačírku

Buellrider (79) napsal 29.10.2018 v 13:02

Jakpak to na motorce drží... (8 kilo) nalepené na kapotách?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist