Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
johnytn
Napiš prosím jaký sprej používáš. Na většině tekutých stěračů je napsáno, že se nesmí používat na plast. Na auto taky používám tekuté stěrače a je to super, na plexi přilby bych byl opatrný, může ho to poničit. Může obsahovat chemické látky (třeba líh, nebo jiné rozpouštědla) díky kterým plexi a polykarbonáty popraskají, nebo častým používáním zmatní. Kdysi jsem slyšel, že stejně jako tekuté stěrače, funguje potřít sklo (asi i plexi) plátkem jablka. Ještě jsem to nevyzkoušel.
Plexi na helmě je na rozdíl od skla automobilu plastové. Při provozu za deště nepadá voda pouze z oblohy ale také odstřikuje z kol od vozidel které jedou před vámi. V takovém případě se na plexi dostane značné množství prachu a písku což je vidět hlavně po dešti, při pohledu na nános špíny na autě nebo motorce. Při častém používání stěrače a hlavně hned po dešti, kdy už vás při jízdě skrápí pouze vodní tříšť za auty a kamiony vám stěrač poškrábe plexi na helmě.
V dešti se mi podaří jezdit docela často, vozim sebou tekute stěrače v malem rozprasovaci a pouzivam to běžně na vylesteni plexi kde bych řekl že to dokonce vyplnuje drobné skrabance a tenký film plexi chrání a v dešti zůstává stale čisté. Za mne sterace jsou úplná blbost.
To, co popisuješ, jsem viděl na nějakém přenosu, asi z F1. A pamatuju si, že to bylo v němčině, asi to byl nějaký rakouský program.
Jelikož jsem dojčácky tenkrát rozuměl kulové s přehazovačkou, měl jsem za to, že tam byl pohon nějakou baterií nebo káblíkem a vrtulka opravdu šmidlala po skle.
Jinak kapky na skle jsou opravdu nepříjemné a ztěžují výhled, přiznejme si to, byť jen tajně pro sebe.
Asi zakon schvalnosti...ale prakticky kazde druhe vetsi motocestovani me vetsinou jen predposledni/posledni tranzitni den(nemuzu den vynechat) chytne celodenni chcanec . Zas tak velkou castku bych to toho investovat nechtel, ale asi by se mi to pro cestovni prilbu libilo.
Kdysi jsem viděl v časopise Svět motorů fotku rotačního plexi přidělaného před hledí přilby. Rychlou jízdou se samo roztočilo a kapky vody se na něm neudrží. Lopatky do kterých se opírá vzduch byly na kraji a při rotování nebyly vidět. Tuším že to používal na závodech nějaký český motokárový jezdec. Bylo to geniálně jednoduché bez baterek a motorků. Vypadalo to poněkud podivně, ale muselo to být funkční.
johnytn
Napiš prosím jaký sprej používáš. Na většině tekutých stěračů je napsáno, že se nesmí používat na plast. Na auto taky používám tekuté stěrače a je to super, na plexi přilby bych byl opatrný, může ho to poničit. Může obsahovat chemické látky (třeba líh, nebo jiné rozpouštědla) díky kterým plexi a polykarbonáty popraskají, nebo častým používáním zmatní. Kdysi jsem slyšel, že stejně jako tekuté stěrače, funguje potřít sklo (asi i plexi) plátkem jablka. Ještě jsem to nevyzkoušel.
No ešte by ma zaujimalo ako to funguje na enduro prilbe kedže je na foto 10 zobrazena a da sa to údajne na nu použit ?
Plexi na helmě je na rozdíl od skla automobilu plastové. Při provozu za deště nepadá voda pouze z oblohy ale také odstřikuje z kol od vozidel které jedou před vámi. V takovém případě se na plexi dostane značné množství prachu a písku což je vidět hlavně po dešti, při pohledu na nános špíny na autě nebo motorce. Při častém používání stěrače a hlavně hned po dešti, kdy už vás při jízdě skrápí pouze vodní tříšť za auty a kamiony vám stěrač poškrábe plexi na helmě.
V dešti se mi podaří jezdit docela často, vozim sebou tekute stěrače v malem rozprasovaci a pouzivam to běžně na vylesteni plexi kde bych řekl že to dokonce vyplnuje drobné skrabance a tenký film plexi chrání a v dešti zůstává stale čisté. Za mne sterace jsou úplná blbost.
remekson
To, co popisuješ, jsem viděl na nějakém přenosu, asi z F1. A pamatuju si, že to bylo v němčině, asi to byl nějaký rakouský program.
Jelikož jsem dojčácky tenkrát rozuměl kulové s přehazovačkou, měl jsem za to, že tam byl pohon nějakou baterií nebo káblíkem a vrtulka opravdu šmidlala po skle.
Jinak kapky na skle jsou opravdu nepříjemné a ztěžují výhled, přiznejme si to, byť jen tajně pro sebe.
Asi zakon schvalnosti...ale prakticky kazde druhe vetsi motocestovani me vetsinou jen predposledni/posledni tranzitni den(nemuzu den vynechat) chytne celodenni chcanec . Zas tak velkou castku bych to toho investovat nechtel, ale asi by se mi to pro cestovni prilbu libilo.
Kraviny do kravína...
Kdysi jsem viděl v časopise Svět motorů fotku rotačního plexi přidělaného před hledí přilby. Rychlou jízdou se samo roztočilo a kapky vody se na něm neudrží. Lopatky do kterých se opírá vzduch byly na kraji a při rotování nebyly vidět. Tuším že to používal na závodech nějaký český motokárový jezdec. Bylo to geniálně jednoduché bez baterek a motorků. Vypadalo to poněkud podivně, ale muselo to být funkční.
to mi připadá jako výtvor toho praštěnýho vynálezce ze seriálu Hospoda, kterého ztvárnil Ladislav Gerendáš
No nevim, v desti jsem jel parkrat, na takove kratochvile me neuzije, ale ze by mi ty kapky vadily, to se rict neda. Jinak Fizzer
Proč někdo vymejšlí už vymyšlený? Od čeho sou tekutý stěrače?
Nebude lepší spray s nano?
Paulo> a co takhle pinlock?
Nevypadá to zas tak zle, raději bych něco, co mi odmlží vnitřek.
Presne plexi za 80eko a skrabat po nom je skrat
Poškrábat si plégo zvládnu i sám a zadarmo.