Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak tomu rikam nadherna stylovka, to se opravdu povedlo. Motory s klasickou nakopavackou, ladeny s kroutakem uz od spodu v cele siri otacek a vykonem podobnym, jako original stroje. S dojezdem 300 km na nadrz. Velka skala doplnku s moznosti uprav. Co si muze clovek vice prat, kdyz chce neco podobneho a uzivat si jizdy a nema cas, penize nebo moznosti se porad stourat ve vraku veterana. Jen ta cena je horsi, ale zalezi na uhlu pohledu. Rad bych to mel v garazi.
Fakt vhodná motorka pro pojíždění při příležitosti karnevalu.
Dovolte mi pohled člověka, který si váží historických strojů. Už u slova replika v článku mi skříply zuby. Tahle motorka rozhodně není replikou čehokoli, co kdy existovalo, nýbrž jen designovou napodobeninou motocyklů z dvacátých let. Pokud ale chcete něco s podobnou siluetou vyrobit dnes a dostat to na silnici, tak nejen zrcátka, ale i blinkry...brrr! K tomu se prokombinují nesourodé komponenty, které jsou na trhu: kopie předního světla Bosch a kopie zadního Lucas, hlavně ale čínský motor, plnící ekonormy. Nic proti výkonu, ten na takovou potvoru stačí, ale měl by být generován z pořádného objemu při nízkých otáčkách. Jenže tam už jsme dnes u katalyzátoru a u elektroniky, nehledě na výrobní náklady malosériového motoru. Výslednou vysokou cenu takového paskřivého motocyklu s blinkry by pak stejně nikdo nezaplatil, čili situace je neřešitelná. A pokud je neřešitelná, neměl by se nikdo pokoušet ji řešit. Zkouší jen z lidí dělat blbce a výsledek je k smíchu.
Tak jsem se kouknul na inzerci a za 250tis bych raději koupil pětistovkovýho funkčního veterána z počátku 30. let např. Ariel Sloper z roku1934 (starší už je finančně náročnější).
A chtěl bych vidět po dalších 20 letech, jak by jsi tyto 2 motorky držely hodnotu. U echt veterána je mi to jasný.
Hezký, jen ten čínskej motor tam nepasuje. Za ty prachy tam mohli napasovat něco s odpovídajícím objemem a otáčkami. Že by byl vhodnější dárce Royal, nebo něco ještě staršího?
jčejchan to pospsal naprosto dokonale
Pěkná stylovka - bohužel jen pro lidi, co netuší, jak tehdy motorky vypadaly.
Při pohledu z 20 a více metrů vypadá docela fajn...
Ale věřím, že své zákazníky si najdou.
Kanál kde rozebírají historii jednotlivých motocyklů různých značek
https://www.youtube.com/user/oldtimerbazar
Tak tomu rikam nadherna stylovka, to se opravdu povedlo. Motory s klasickou nakopavackou, ladeny s kroutakem uz od spodu v cele siri otacek a vykonem podobnym, jako original stroje. S dojezdem 300 km na nadrz. Velka skala doplnku s moznosti uprav. Co si muze clovek vice prat, kdyz chce neco podobneho a uzivat si jizdy a nema cas, penize nebo moznosti se porad stourat ve vraku veterana. Jen ta cena je horsi, ale zalezi na uhlu pohledu. Rad bych to mel v garazi.
vychytaná věc, koupil bych rám s vidlicí, řídítko a nádrž a zbytek bych dobastlil např. kolama a náhradním motorkem z B.S.A 350 OHV r.v.1927
Moc se mi líbí . Ale replika to fakt není,hlavně motor je totálně mimo o nějakých pár desítek let. Ale celkově je hezká.
Teda musím říct že se mi to moc líbí.
Fakt vhodná motorka pro pojíždění při příležitosti karnevalu.
Dovolte mi pohled člověka, který si váží historických strojů. Už u slova replika v článku mi skříply zuby. Tahle motorka rozhodně není replikou čehokoli, co kdy existovalo, nýbrž jen designovou napodobeninou motocyklů z dvacátých let. Pokud ale chcete něco s podobnou siluetou vyrobit dnes a dostat to na silnici, tak nejen zrcátka, ale i blinkry...brrr! K tomu se prokombinují nesourodé komponenty, které jsou na trhu: kopie předního světla Bosch a kopie zadního Lucas, hlavně ale čínský motor, plnící ekonormy. Nic proti výkonu, ten na takovou potvoru stačí, ale měl by být generován z pořádného objemu při nízkých otáčkách. Jenže tam už jsme dnes u katalyzátoru a u elektroniky, nehledě na výrobní náklady malosériového motoru. Výslednou vysokou cenu takového paskřivého motocyklu s blinkry by pak stejně nikdo nezaplatil, čili situace je neřešitelná. A pokud je neřešitelná, neměl by se nikdo pokoušet ji řešit. Zkouší jen z lidí dělat blbce a výsledek je k smíchu.
Ty brďo, to je náhodou pecka, to chci v garáži
Pěkné moc, jen ten motor...
Tak jsem se kouknul na inzerci a za 250tis bych raději koupil pětistovkovýho funkčního veterána z počátku 30. let např. Ariel Sloper z roku1934 (starší už je finančně náročnější).
A chtěl bych vidět po dalších 20 letech, jak by jsi tyto 2 motorky držely hodnotu. U echt veterána je mi to jasný.
Tak koukám, že za ty prachy dostane kupující rovnou 2 spojky na řetěz
To neumí dát řetěz vcelku bez nastavování?
Jo a ten motor je fakt bída...
No asi tak, k tomu 230 ccm válci přidejte ještě jeden, nalaďte to odspoda, přidejte kickpáku a já jdu rozbít prasátko
Imitace, některými detaily dost nepovedená, motocyklů z poloviny dvacátých let a točí 5 tisíc??? No, to bude vážně "retro" zážitek z jízdy!
Docela pěkný retro .. ale co ten elektrickej startér ? Že by dneska motorkář nedokázal našlápnout motorku ? Podivné.
Hezký, jen ten čínskej motor tam nepasuje. Za ty prachy tam mohli napasovat něco s odpovídajícím objemem a otáčkami. Že by byl vhodnější dárce Royal, nebo něco ještě staršího?
Ten motor svým vzhledem a výkonem mi něco připomínal. Aha už jsem si vzpomněl.
//www.clevelandcyclewerks.cz/#prettyPhoto
Jinak se mi to líbí. Na anglickým venkovu to musí být krásné.
zajímavej nápad