husqvarna_svartpilen_801_2




Novinky na STK aneb nic není nemožné

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Antimira (2) napsal 12.09.2018 v 06:24

Colorrite:
DOT bude akceptováno jako E. Takže to chce jen trpělivost než to bude v platnosti.

Antimira (2) napsal 12.09.2018 v 06:20

JerseyCE: nikdo se s Ťokem neoblizoval a nedělal ze sebe děvku a už vůbec to nebylo divadlo. Že se vždycky musí najít trotl co je schopen vyplodit takový debilní kecy. Mimochodem toto řekni do očí těm kteří tam byli a podpořili tu akci a svou prdel budeš léčit hodně dlouho.

Antimira (2) napsal 11.09.2018 v 22:38

Zdravím, mám pro vás novinky co se STK týče. Nově přibudou tyto ulehčení na STK. Pro nevěřící jde to, sice to chvilku trvá, ale jde. Za tři roky se nám podařily změny, které se nepodařily MAČR. Další změny jsou v jednání a proto prosím o trpělivost. Kolama dolů přátelé 🤟💀💀💀 Gron. Uvítám od vás jména techniků a STK Stanice kde vás buzerovali či buzerují, jinak se buzerace nezbavíme. Díky.

Zdar lidičky, tak už se vám asi dostalo informace, že se podařilo konečně vyhlásit změny se lhůtami na STK u motocyklu. Po prvním přihlášení bude první STK po 6-ti letech a další pravidelné budou po 4 letech. Ano, byl to kompromis, ale alespoň tak. Ba dokonce by finančně mělo zůstat na stejné úrovni. A ještě poznámka. Během 2 let by se mělo přetvořit na povinné prohlídky v autorizovaných servisech, kde budou muset být vybaveni na provádění STK a emisí. Takže STKáčka nebudou jedinými poskytovateli těchto služeb. Bomba neee.

jerseySE (10) napsal 13.07.2018 v 22:15-1

Tak to vypadá že neuběhlo ani tak moc času co se hárlejáci oblizovali se zmr. Ťokem a on je teď od 1.6. namrdal do prdelí
Výsledek včerejší STK s bráchovým GSX-R v perfektním stavu:
-Vadí chybějící homologační značka na krytu světlometu (originálním)
-Vadí upravená guma na řadičce
-Vadí TMAVÉ PLEXI (za to prej můžete přijít o papíry)

Tak nevím, jestli stálo za to ze sebe dělat děvky, ale děkuju, aspoň to bylo hezký divadlo

MotodědekTonda (11) napsal 26.03.2018 v 15:53+1

že EU chystá STK na 1 rok a měření emisí i pro všechny motorky. No tu stk navíc by si měl zaplatit stát je to jeho přání a né moje , proto ,že jim jde jen o prachy !Víc než půl života jsem jezdil bez STK a vše fungovalo bez problémů. Blbec se zabije i když stroj bude mít po STK. Zrovna stejná kravina je skupiny řidičáků, je to jenom tahání lidem peněz z kapec...!

Left (30) napsal 18.03.2018 v 00:02

Děkuji organizátorům, rád se připojím ke každé podpisové(a nejen té) akci , která posune situaci na STK v ČR směrem k normálnosti. Snad se příště na těchto stránkách zavčasu o chystaných akcích dozvím. Strašně rád bych se byl pana Ťoka zeptal, jak je možné, že úpravy na motocyklech má na rozdíl od např. DE ,( kde stačí 20EUR kolek, kontrola technika a zapsání do TP), zde u nás zcela v moci soukromé firmy DEKRA? Ta jediná má monopol na to, aby jste si například místo levného podvozku nízkonákladové moto(což jsou dnes prakticky všechny) mohli instalovat kvalitní, drahý, plně stavitelný podvozek nebo dát na moto dozadu 18" ráfek místo 17"? Když dovezete s tímto předešlým majitelem změněným moto z DE - je bezpečná, když totéž uděláte v ČR, už je to nebezpečná a nelegalizovatelná úprava. To ani nechci mluvit o schválení staveb typu scrambler z BMW K100, R100 apod. Proč v DE, nebo Holandsku to normálně jde a u nás to je reálně neuskutečnitelná věc věc? Tak to asi EU za to nemůže, to zas jen český ouřada co má moc ji musí maximálně uplatnit a tahle zem musí být opět královštější od krále.

Antimira (2) napsal 17.03.2018 v 12:43

hrejkovák - napiš o jakou STK stanici se jedná. Dobré vědět aby se s to dalo napravit. A instrukce museli obdržet jako všechny ostatní. Díky za odpověď.

macekscott (2) napsal 13.03.2018 v 16:24

Ve Velke Britanii se chodi na Stk (MOT) kazdy rok. Toto delaji autoservisy,ktere vam zjistenou zavadu najdou a opravi.Kdyz jsem prijel na stk s autem tady,byl jsem prekvapen duslednosti a evidenci,fotily vin code tady a v kufru.Asi se tady hodne podvadelo. V diskuzi jsem se docetl,jak si nekde technici privlastnuji pravo rozhodnout,co je a co neni zpusobile a co proslo minule,ted uz ne.Snad se to nejak ujednoti.
Vsem preji opatrnou jizdu a dobre navraty z cest.

hrejkovák (1) napsal 13.03.2018 v 08:05+1

Včera jsem zašel na STK a chtěl se objednat. Ptal jsem se co musím udělat abych prošel:
- padáky dolů
- brašny dolů
- třásně dolů
- orlice dolů (nemá ostré hrany)
- rampa světel dolů
...

A já na to: A co nové instrukce od ledna? Rampu světel chápu. Ale padáky? Brašny?
...vysmáli se mi a řekli ať nečtu svět motorů. Oni žádné instrukce nedostali a vše je při starém.

fototoor (0) napsal 22.02.2018 v 19:45

Výborně asi jsem se měl ozvat a připojit dříve,ale ještě jedna absurdita která se týká Elektra glidy a golwinga, kdy přesahuje váha 400 kg a motorka musi na emise!!! Lehčí Harley se stejnym motorem nemusi!!
A to kvůli 12 kg nadváhy - slováci a němci nemusí,!!! Je to starej bolševickej předpis, když se stavěly tříkolky s motorem z tatry

Petrxxl (0) napsal 18.02.2018 v 07:34

Víte co mě vždycky leze krkem, že zakázat něco jede od stolu škrtnutím pera a napráva je vždy slovy politiku dlouhý legislativní proces ...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 11.02.2018 v 11:24

Bodie, i Ty vše vidíš černo-bíle ?

Předčasná úmrtí.
Německý spolkový úřad na ochranu životního prostředí dává desetitisíce předčasných úmrtí do souvislosti s emisemi větších částic jemného prachu. Pro mnohem nebezpečnější ultrajemný prach ovšem nejsou zatím žádná data k dispozici.
Vědci v mnichovském centru Helmholtz (výzkumný ústav zdraví a životního prostředí) zjistili, že vdechnutí ultrajemných částic prachu negativně ovlivní srdečně činnost už po několika minutách. Mnichovský epidemiolog Erich Wichmann už dlouhá léta varuje, že mnohem nebezpečnější než obávané oxidy dusíku jsou částice sazí, které prokazatelně zvyšují úmrtnost. Podle EU je jemný prach příčinou přibližně 60 tisíc úmrtí v Německu ročně, zatímco oxidy dusíku pouze 10 tisíc.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnych-castic-dr6-/automoto.aspx?c=A180206_012736_automoto_fdv

puffybodie (390) napsal 10.02.2018 v 19:26

Toto velmi dobre pasuje i na situaci s STK:

https://auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnych-castic-dr6-/automoto.aspx?c=A180206_012736_automoto_fdv

" Odborníci na ochranu životního prostředí jako Andreas Mayer vidí situaci jinak. Zaráží je především to, že vozy s motory s přímým vstřikováním, které jsou již v provozu, mohou dál zamořovat vzduch. „U stávajících benzinových motorů se nestane nic, žádná dodatečná montáž filtru, žádný update systému. To je nejhorší,“ říká švýcarský inženýr, odborník na filtrovací systémy, na jejichž vývoji se podílí již přes dvacet let. Vzhledem k tomu, že filtry budou vybaveny pouze nové vozy, povleče se problém s pevnými částicemi ještě roky. Přitom by se podle něj dal vyřešit namontováním čtyřcestného katalyzátoru, což by stálo přibližně 300–400 eur."

"Odbornik" na zivotni prostredi...a cirou nahodou ho uz pres 20 let zivi vyroba filtracnich systemu, ktere se skrze zakazy snazi prosadit plosne.

To jen aby bylo jasno, ze bordel a korupce neni vysadou CR jak si mylne spoustu lidi mysli.

A z diskuze velmi trefne pan Oldrich Smutny:

"Vidíte, to je ta salámová metoda. To je to, když my citlivější u zákazu kouření upozorňujeme, že to bude pokračovat dál. Když u kontrol kotlů upozorňujeme, že to bude pokračovat dál. Když u zákazů pro dieselová auta upozorňujeme, že to bude pokračovat dál. Skončí to tím, že to tu bude vypadat jako v Severní Koreji, hezky ekologicky budeme jezdit na kole a jíst vařenou trávu... "

Antimira (2) napsal 10.02.2018 v 15:36

hd1727: Díky

hd1727 (94) napsal 10.02.2018 v 15:08+1

Ja v tom vidim trochu paralelu k LEXu, ktery lobuje za zajmy vlastniku zbrani. Rozdil je ten, ze to vlastnictvi zbrani je v CR v ramci EU unikatni a tedy trnem oku soudruhu vsech barev a tvaru. A tak jde v prvni rade o samotnou podstatu te moznosti / svobody. Navic vlastnictvi zbrani se svym tezistem vice dotyka lepe socialne, majetkove a inteligentne postavenych lidi, kteri diky tomu umi na tu paku vyvinout vetsi tlak.

Motorkari ve sve podstate ohrozeni nejsou. Zatim :) Ale prituhuje ze vsech stran. Soucasna snaha sice vymohla relativni drobnost, ale je nesmirne dulezita! Je to prvni uspesny pokus pakovat proti systemu. Je tedy nutne to pozitivne chapat a pokud mozno priste prispet. Ale zde se ukazuje (i v teto debate), ze v prumeru motorkari kopiruji celou spolecnost (na rozdil od toho LEXu).

Takze za mne jeste jednou dik! A nenechte se otravit prihlouplymi blbecky, kteri si mysli, ze existuje jenom cerna a bila ;)

RomanDula (4) napsal 10.02.2018 v 12:35

Zde žádné problémy s STK jsme neměli, ale přesto veliký dík za snahu všech, co umožnili klidné STK i v ostatních krajích. JEN MĚ VELMI MRZÍ, ŽE TAŽNÝ MUSÍ STÁLE PROJÍT ZDOUHAVOU, DRAHOU,, HLOUPOU ŠARÁDOU.

Antimira (2) napsal 09.02.2018 v 21:43-1+2

jerseySE: nikdo se s Ťokem neocucával tak se prober mladej

hd1727 (94) napsal 09.02.2018 v 20:04

wiking a jeňula: Tak si příště jeďte do Český Třebový, ať poznáte pakárnu! :) Hoši, zlatý Ústí, tak mě posledně pustili i s jiným rozměrem gumy.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 09.02.2018 v 20:02-1

SPV, neztrácej čas "házením perel" ... , když nezmůžou nic ani pražští taxikáři,
tak šance nás motocyklistů jsou prostě nulový .

Colorrite (1) napsal 09.02.2018 v 19:14+1

To je všechno hezký, ale dovoz z USA je pořád velký problém. Dovezl jsem Yamahu Stratoliner, u nás známá mašina jako XV1900. V Americe i v Evropě naprosto stejná konstrukce (mimo elektriky-př.blinkry svítí pořád a chybějící obr,světlo v parabole), blinkry, sklo př.paraboly , výfuk s třícestným katalizátorem apod, ale tady pořád vyžadujou ty posraný éčka, který tam samozřejmě nejsou, v USA je norma DOT.. Dekra ti udělá papíry komplet (teda bez značek) dá ti tam skoro na všechno výjimky , ale stojí to 27 000 Kč komplet bez těch značek. Dělám si to sám, ale je to lítání na půl roku.Ještě že jsem mašinu přivezl na podzim, takže do jara to snad stihnu, ale neumím si představit ji dovézt v březnu a pak se celý léto hádat na STK, jestli mě mě na to dají papíry.Snad mě to dobře dopadne.Mluvil jsem s borcem v Německu-jak přivezeš z USA, tak jezdíš, žádný tahání prachů z lidí. Opravdu u nás jde vždy jen o prachy a buzeraci.

Ručkazdravilka (24) napsal 09.02.2018 v 18:35

SPV: Ty si tu viděl skupinky afrických migrantů? Kde a jak si poznal že jsou to migranti z Afriky?

Ručkazdravilka (24) napsal 09.02.2018 v 18:34

kerut: Bohužel v mém příspěvku čteš věci, které v něm napsané nejsou. Čti jen můj text, nevkládej si k němu své domněnky.

jerseySE (10) napsal 09.02.2018 v 17:33-4+1

Pár hárlejáků se ocucalo se zmr. Ťokem a ono to vydá na článek

puffybodie (390) napsal 09.02.2018 v 17:19

kerut> Neboj, nebral jsem to jako neco spatneho vuci tobe. A ano, mavnutim kouzelneho proutku zmena nenastane, i kdyz jak by to bylo prijemne. Dulezite je aby se ta zmena nastartovala smerem odebiran mnozstvi predpisu a vyhlasek a ne jejich "kudrlinkovanim" a to nejen v oblasti STK. I kdyz pri stavu v jakem je i vedeni ve firmach, ne tak jeste statni urady to je beh na hodne dlouhou trat a zatim bohuzel ten nesmysl zvany EU taha za delsi konec a smeruje k naplneni snu o 0% nehodovosti aneb ze nebudou lidi ridit vubec (viz. ty vlhke sny dobroseru o tom, ze ridicak bude na zbrojak atd.)

kerut (51) napsal 09.02.2018 v 16:52

puffybodie> ale to si nerozumime, ja vubec neobhajuju existenci STK a netvrdim ze technickej stav nebo rohy ovlivnuji bezpecnost, ale uznej ze je holej nesmysl myslet si ze nekdo ze dne na den rekne, tak a jezdete si na cem chcete.. ten projekt se netykal legalizace prestaveb nebo uprav, ale byl(je) zamerenej proti zbytecne buzeraci, a v tomto smeru uspesny je uz v tom, ze konecne nekdo z hora rekl technikum ze opravdu nejsou "ti zodpovedni co o necem rozhoduji" nybrz statni urednici kteri maji delat co je psano v zakone napsano a ne si vymejslet vlastni vyklady zakona..

co se tyka te citovane vety - vubec se tech techniku nechci zastavat, naopak, take si myslim ze jich je vetsina posedla touhou byt duleziti a o necem rozhodovat, podobne jako straznici MP a pod.. ale na druhou stranu docela chapu jejich obavu, ze bude chtit nekdo zakon prekroutit proti nim a snazit se nejak protahnout prakticky cokoliv.. a proto apriori buzerujou vo 106 jako prvni, aby si udelali "naskok", a vymejslej si pak naprosty nesmysly.. cely je to dost zacyklenej kruh, o firmach co je (ne)skolej ani nemluve, takova DEKRA dokonce pri urcitym vykladu odporuje evropsky smernici (vyrobce ci zkusebna ma dodat stanici technicke kontroly udaje zdarma nebo za cenu primerenou.. atd...) ALE to jeste neznamena ze nekdo mavne kouzelnym proutkem a bude

abys mi rozumel, ten stav co tu ted je opravdu neni spravne ani dobre, ale prislusna metodika je prakticky uznani toho ze to tak je, uznani ze je neco spatne, a snaha ze strany ministerstva dostat se alespon na tu pomyslnou zakonnou uroven z te nad zakonne buzeracni - coz osobne nepovazuju za populizmus ale racionalni fungovani.. a zakladech pro pripadne jednani o dalsich zmenach, i kdyz zmeny ohledne prestaveb (tim myslim prestavby tak jak je definuje zakon, zasahy do nosnych casti atd..) asi zadny velky nenastanou, ale to uz jsme v diskusi diametralne jinde, a dal...

Jeňula (20) napsal 09.02.2018 v 16:22

wiking - Jo, já taky jezdím do Ústí n.O. Adrenalinová záležitost.

wiking (7) napsal 09.02.2018 v 16:17+1

Musím souhlasit s tím že chování některých techniků na STK je k pobliti . Netýká se to motorky ale na podzim jsem koupil Asii rocstj korejskou kopii Jeepa že sedmdesátých let.Prijel sem na evidenční kontrolu vědom si toho že už není čitelný vínko a budu jo muset nechat znova vyrazit.Stane se to a řešení existuje jenom ne pro debila na STK. Koukám na to a říká. Tady máš tři kila zpátky vypadni a dělej si s tím co chceš je pátek nemám náladu.Usti nad Orlicí

puffybodie (390) napsal 09.02.2018 v 16:15+2

Taky bych rad slysel od obhajcu STK a toho jak STK pro nase dobro resi nase bezpeci za pomoci statu, tak jak je mozne, ze v zemich kde motorky jezdi je mozne zavadet tyto veci?

//dfens-cz.com/silnicni-propadlo-za-tri-mega-aneb-o-tomhle-jeste-urcite-uslysime/

Stav silnic je pro motorky mnohem vetsim ohrozenim nez to jestli ma nebo nema zrcatka a jestli jsou blinkry z Ciny nebo Nemecka, i pres to to nikdo neresi, policajti pri nehode to hodi na ridice v karambolu a kokot, ktery to ma na starost se bude vozit v trojkolce a rozdavat blbe usmevy jak nam ulevil? Tak to fakt jako ne...

Jiste, je mozne rict, ze STK neresi stav silnic. Urcite mne v nemocnici oblazi pocit, ze z pohledu STK bylo vse v poradku, ale na sterk, diry, zaplaty, olej a mnoho dalsich veci uz to nestacilo jaksi. Ono kdyz se chce nekdo starat o me blaho, tak at to dela komplexne a poradne s praktickym vysledkem a dopadem. Ale kdyz mi nekdo taha z jedne kapsy penize za nic a z druhe kapsy mi taha penize za neco co zpusobil, ta je lepsi aby drzel hubu a chodil kanalama a nestaral se do veci do kterych mu nic neni a nechal je na mne. Ze nekomu na aute nesviti svetlo a vypada jak motorka musim v noci vyresit ja sam, protoze nikdo z STK tam okolo neni (co by tam delali, kdyz penize uz shrabli a znova je tam to auto az treba za 1,5 roku), policajti taky nikde, protoze se po tme boji a hlavne by nenaplnili kasicku a holt ty situace musim resit a kdyz uz je musim resit, tak nevidim prinos v systemu, ktery mne okrada o penize a neni schopny tyto veci vyresit bez obtezovani normalnich lidi.

genetik (45) napsal 09.02.2018 v 16:13+1

Není třeba psát tady jakékoli dlouhé články ,zase je to vše jen a jen buzerace nejvyššího stupně a týkající se hlavně tohoto kocourkova.

Jeňula (20) napsal 09.02.2018 v 16:10+1

Taky moc nevěřím v nějaké zásadní změny v přístupu k motorkářům na STK. Minule, když na mojí, za tím účelem vyleštěné, třicet roků staré Číze nemohli najít nic, zač by mě mohli od STK vyhodit, neváhal technik téměř lehnout na zem, jen aby viděl zespodu do zadního světla - a ano, našel! SPZ osvětlena LED náhradou žároviček! Průšvih maximální, neschopné provoz, těžká závada jak prase. Na čtyřech předchozích STK nikomu LEDky nevadily, protože svítily v podobném barevném spektru jak žárovky. To až po "zalehnutí", spodním průzorem byly odhaleny. Doma jsem tam tedy vrátil archaický 6V vynález pana Edisona, který na volnoběh prakticky nesvítí, poplatil opáčko STK a byli spokojení. Ještě než jsem dojel domů, tak jedna ta starožitnost už měla přepálené vlákno. Rychle jsem tedy vrátil zpět LEDky a je pokoj. Asi se jedná o klasický scénář, nic nového, ale nějak furt nemůžu pobrat tu metodickou snahu techniků, za každou cenu najít nějakou, byť imaginární, závadu. Pořád fňukají jak nestíhají, kolik toho mají, "objednejte se čtrnáct dnů dopředu", atd., atd... Přitom si padesát procent "práce" vyrábějí sami takovými nepochopitelnými buzeracemi. Nejspíš vysírat na STK je mnohem lepší, než dělat řemeslo někde pod zaflákaným autem, s rukama po lokty od šmíru, což je pochopitelné. Každý si holt snaží udržet teplé místečko, takže práce musí být stále nad hlavu, aby náhodou nedošlo ke snížení počtu zaměstnanců, že? Jiné logické vysvětlení mě nenapadá. Kdo chce psa bít, vždycky si najde hůl. A proti tomu se těžko hledá nějaký zákon.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist