husqvarna_svartpilen_801_2




Na čem pracují výrobci pro sezónu 2020?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CZ175_1967 (105) napsal 02.05.2019 v 07:15

telexa: bez votravovat jinam!

Destroyer (237) napsal 01.05.2019 v 13:55

bledemon - Zongshen predsa moze vyrabat ten motor, nemozu vsak pouzivat klucove suciastky ako Norton, preto nikdy nebudu predavat uplnerovnaky motor s rovnakym vykonom.

Mufiozo (-5) napsal 01.05.2019 v 00:47

Pane boze to jsou zase sracky. Zlaty vstrom.

bledemon (126) napsal 30.04.2019 v 20:09

zongshen už ten motor v číně představil a píše 52kw (norton 63kw). Jsem zvědav, jak jim norton zabrání v dovozu třeba do francie pod značkou Cyclone, kde už jsou.

nevo7 (95) napsal 30.04.2019 v 19:09

Ja by som čakal modernizovanú KTM 1090 /TFT, Ledky, možno verziu S so semiaktívom/, prípadne nový Triumph Tiger 1050, snáď to dajú po vzore ostatných z rodiny.

kerut (51) napsal 30.04.2019 v 18:09

A Honda,.. ta urcite postavi nejakej velkej, osklivej, a tezkej hnus, ...jako posledni obou obvykle

Zdenda6 (0) napsal 30.04.2019 v 16:56

KTM pracuje i na novym Super Duke 1290 po vzoru 790ky

Roman_ST1 (14) napsal 30.04.2019 v 16:23

Jsem hodně zvědavý na tu 850 "XR" a hlavně její cenu.

dave-lister (45) napsal 30.04.2019 v 16:16+1

A Yamaha bude pořád pracovat na Ténéré 700. :D

Jeanuss (13) napsal 30.04.2019 v 12:50+1

Já se nejvíce těším na Aprilii Rs 660, ale jsem trochu nervózní z ceny. Snad nebude vysoká.

Popolnik (5) napsal 30.04.2019 v 12:39

k tej nádrží KTM predajca ma ubezpečil že sa "normálnym" pádom preraziť nedá. 790 ma ale elektrické prelievanie tak tam skôr vidím problém. Kvitujem zmysel slider-u

Paulo (2561) napsal 30.04.2019 v 12:15

To nejsou objemy jak do aut Jen vyvíjejte a vyrábějte, než to ekoeurofašouni zatrhnou.

sramis (95) napsal 30.04.2019 v 10:12

Triumph Rocket III

afro-r1 (513) napsal 30.04.2019 v 10:01

Nohy a boxer jsou jasne - na detailni fotce je predstavena ta nejvic nejpredkoplejsi varianta. : o )
Takze jako u Californie - vitejte na zachodovem prkenku...

Superbiky jsou obeti omilane mantry - zlevneme par motorek pro zavodniky zakazanim uprav (to ze se tim padem prodrazi motorky tisicum silnicnich uzivatelum taktne zamlcime - vyrobce urcite nebude chtit vyhravat a nebude do seriovek montovat drahe technologie...)

papiboy (1260) napsal 30.04.2019 v 09:47+3

Mňa by zaujímalo, na čom pracuje JAWA ...

Romanko (1206) napsal 30.04.2019 v 09:14

A kde jsou SBK? Ty se díky Ducati a babrákům/hlupákům ze spol. DORNA poněkud vymkli z kontroly takže Honda a Kawasaki už dělají na něčem, co bude moci konkurovat V4R. Bohužel to jde proti "duchu" SBK. Ale fakt je, že prodat 500 ks takových SSBK (Supersuperbike) není problém.

Mig_35 (345) napsal 30.04.2019 v 09:03

Dakarské speciály mají nádrže mnohem výš.
Jen tak mimochodem, celá generace 950/990 je měla nízko a žádné prasklé nádrže nikde nezmiňují.

...

Boxer 1800? Ok díky, my bychom chtěli boxer 800

deluxa (347) napsal 30.04.2019 v 08:29-4

heh ktm si neda pokoj s tou nezmyselnou hlupou a nepochopitelnou nadrzou po bokoch po vzore dakarskych specialov. Je to sice fajn napad, zvacsuje to dojazd a znizuje tazisko ale tam koncia vsetky vyhody. Ak si prezriete detailne special tak to ma zospodu a z boku ohromne chranice z karbonu a doslova zaliate jednym kusom. Iste vedia preco to tam dali. V seriovkach do tych vycnievajucich plastov pridali dalsiu akoze ochrannu vrstvu plastu. Tot vse pratele...jeden nestastny pad nabok,konar,kamen a mate tu nadrz prerazenu s istotou akoze zajtra vyjde slnko. A posim vas neporovnavajte to s vydrzou plastovej nadrze pod sedlom alebo niekde hore lebo to je nezrovnatelne. Nechapem to rozhodnutie a tipujem ze bude vela ludi este plakat ked zisti cenu tej nadrze lebo je to samozrejme jeden celok...a ze ich bude prerazenych vela, lebo to prezentuju ako motorku aj do terenu, o tom nepochybujem




TOPlist