Na čem pracují výrobci pro sezónu 2020?
Text: Honza Zajíček | Zdroj: scigacz.pl, motorcyclenews.com, asphaltandrubber.com, rideapart.com, motorradonline.de | Zveřejněno: 30.4.2019 | Zobrazeno: 20 633x
Text: Honza Zajíček | Zdroj: scigacz.pl, motorcyclenews.com, asphaltandrubber.com, rideapart.com, motorradonline.de | Zveřejněno: 30.4.2019 | Zobrazeno: 20 633x
telexa: bez votravovat jinam!
bledemon - Zongshen predsa moze vyrabat ten motor, nemozu vsak pouzivat klucove suciastky ako Norton, preto nikdy nebudu predavat uplnerovnaky motor s rovnakym vykonom.
Pane boze to jsou zase sracky. Zlaty vstrom.
zongshen už ten motor v číně představil a píše 52kw (norton 63kw). Jsem zvědav, jak jim norton zabrání v dovozu třeba do francie pod značkou Cyclone, kde už jsou.
Ja by som čakal modernizovanú KTM 1090 /TFT, Ledky, možno verziu S so semiaktívom/, prípadne nový Triumph Tiger 1050, snáď to dajú po vzore ostatných z rodiny.
A Honda,.. ta urcite postavi nejakej velkej, osklivej, a tezkej hnus, ...jako posledni obou obvykle
KTM pracuje i na novym Super Duke 1290 po vzoru 790ky
Jsem hodně zvědavý na tu 850 "XR" a hlavně její cenu.
A Yamaha bude pořád pracovat na Ténéré 700. :D
Já se nejvíce těším na Aprilii Rs 660, ale jsem trochu nervózní z ceny. Snad nebude vysoká.
k tej nádrží KTM predajca ma ubezpečil že sa "normálnym" pádom preraziť nedá. 790 ma ale elektrické prelievanie tak tam skôr vidím problém. Kvitujem zmysel slider-u
To nejsou objemy jak do aut Jen vyvíjejte a vyrábějte, než to ekoeurofašouni zatrhnou.
Triumph Rocket III
Nohy a boxer jsou jasne - na detailni fotce je predstavena ta nejvic nejpredkoplejsi varianta. : o )
Takze jako u Californie - vitejte na zachodovem prkenku...
Superbiky jsou obeti omilane mantry - zlevneme par motorek pro zavodniky zakazanim uprav (to ze se tim padem prodrazi motorky tisicum silnicnich uzivatelum taktne zamlcime - vyrobce urcite nebude chtit vyhravat a nebude do seriovek montovat drahe technologie...)
Mňa by zaujímalo, na čom pracuje JAWA ...
A kde jsou SBK? Ty se díky Ducati a babrákům/hlupákům ze spol. DORNA poněkud vymkli z kontroly takže Honda a Kawasaki už dělají na něčem, co bude moci konkurovat V4R. Bohužel to jde proti "duchu" SBK. Ale fakt je, že prodat 500 ks takových SSBK (Supersuperbike) není problém.
Dakarské speciály mají nádrže mnohem výš.
Jen tak mimochodem, celá generace 950/990 je měla nízko a žádné prasklé nádrže nikde nezmiňují.
...
Boxer 1800? Ok díky, my bychom chtěli boxer 800
heh ktm si neda pokoj s tou nezmyselnou hlupou a nepochopitelnou nadrzou po bokoch po vzore dakarskych specialov. Je to sice fajn napad, zvacsuje to dojazd a znizuje tazisko ale tam koncia vsetky vyhody. Ak si prezriete detailne special tak to ma zospodu a z boku ohromne chranice z karbonu a doslova zaliate jednym kusom. Iste vedia preco to tam dali. V seriovkach do tych vycnievajucich plastov pridali dalsiu akoze ochrannu vrstvu plastu. Tot vse pratele...jeden nestastny pad nabok,konar,kamen a mate tu nadrz prerazenu s istotou akoze zajtra vyjde slnko. A posim vas neporovnavajte to s vydrzou plastovej nadrze pod sedlom alebo niekde hore lebo to je nezrovnatelne. Nechapem to rozhodnutie a tipujem ze bude vela ludi este plakat ked zisti cenu tej nadrze lebo je to samozrejme jeden celok...a ze ich bude prerazenych vela, lebo to prezentuju ako motorku aj do terenu, o tom nepochybujem