Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Todle je proste nadhera! Na druhou stranu se V7 III s timto kitem dostva nekam 270-300K a to uz je celkem dost za to co to je...
No ale mit ty prachy tak jako druhou motorku beru hned...
Tohle je krása, oku to neskutečně lahodí a určitě je to pro mě důležitější zpráva, než představení V85, která je prostě neskutečně ošklivá, až to skoro vypadá, že to v Guzzi snad ani nemohli nakreslit.
Nejlepší bylo v Praze v Letňanech, kdy prodejce Guzzi okolo stojícím lidem prezentoval V85 ve stylu, že na ty motorce vůbec nic není, že je tam minimum všeho, to se fakt trefil...
Guzzistum se omlouvám, ale V85 je prostě ostuda... Pardon...
Těžký vybrat nejhezčí, ale červená se zlatými linkami je klasika nejklasičtější - to je původní typická barva pro Moto Guzzi. Jako odkaz jak na závodní úspěšné stroje se kterými vyhráli přes 3000 závodů, 8 titulů mistrů světa a 11 vítězství v TT. (Gambalunga, Gambalunghino, Dondolino, 500 Bicilindrica, Condor 500 atd ) tak i běžné cestovní stroje měly tuto barvu - v podstatě do konce šedesátých let a nástupu véčkových motorů.
Todle je proste nadhera! Na druhou stranu se V7 III s timto kitem dostva nekam 270-300K a to uz je celkem dost za to co to je...
No ale mit ty prachy tak jako druhou motorku beru hned...
Tohle je krása, oku to neskutečně lahodí a určitě je to pro mě důležitější zpráva, než představení V85, která je prostě neskutečně ošklivá, až to skoro vypadá, že to v Guzzi snad ani nemohli nakreslit.
Nejlepší bylo v Praze v Letňanech, kdy prodejce Guzzi okolo stojícím lidem prezentoval V85 ve stylu, že na ty motorce vůbec nic není, že je tam minimum všeho, to se fakt trefil...
Guzzistum se omlouvám, ale V85 je prostě ostuda... Pardon...
vonRammstein> překlep opraveno, díky
Jirka> V rámci testu za dva dny přes 800 kilometrů, a šlo to
https://www.motorkar...a-motorka-39103.html
Pěkné a společně jsou opravdu super. Jen cestovat na tom bych opravdu nechtěl.
Těžký vybrat nejhezčí, ale červená se zlatými linkami je klasika nejklasičtější - to je původní typická barva pro Moto Guzzi. Jako odkaz jak na závodní úspěšné stroje se kterými vyhráli přes 3000 závodů, 8 titulů mistrů světa a 11 vítězství v TT. (Gambalunga, Gambalunghino, Dondolino, 500 Bicilindrica, Condor 500 atd ) tak i běžné cestovní stroje měly tuto barvu - v podstatě do konce šedesátých let a nástupu véčkových motorů.
Za mě je nejkrásnější ta zelená Jinak ta černo-červená varianta nenese číslo 50, jak je chybně uvedeno v textu,ale 60, což je zjevný z fotek.