Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak kdyby to dotahli do reality - proc ne skoda ze samotna Honda nevychazi z V4 nebo i V5 u sportovnich motorek a porad vsude cpe radak se zvukem jako pretocenej vysavac Obecne by pak mohli jit vyrobci obcas spis dolu s hmotnosti, nez nahoru s vykonem..
Těm skečům a rendrům z CADu tipuju tak 10 let stáří a jsou velmi syrové a nekonkrétní. Takhle se dnes vizualizace nedělá. Všechno už je tu vámi chlapi zmíněno a já nerozumím záměru neznámého malovýrobce postavit V5, když se do toho renomovaní giganti nepustí. Třeba se pletu ale za mne je to buď kachna, nebo likvidační projekt nějakého dobrodruha. K čemu V5? Jen abych se odlišil počtem válců? Všechno ostatní už tu bylo. O zdařilém nebo inovativním designu se nedá mluvit.
...k "jednoduchosti" V koncepce to pridava jeste prece spojeni vyhod ctyrvalce a sestivalce !
Ja bych pridal jeste dvojite preplnovani, comnon rail, dvouhmotak, FAP a motorovou brzdu... Peknych 250 Nm za 3 litry nafty...
Ale proc ne. Pokud to tedy neni jen vykrik do horkeho italskeho leta.
Ještě jsem si říkal, co mi ty skicy připomínají. Podobné se objevily v médiích cca v roce 2002, kdy se očekával nástupce Ducati 998, nová Ducati 999. Realita byla pak dost někde jinde. Ale 999 se mi líbí, je to Terreblancheho umělecké dílo.
Konfigurace V5 nemusí nutně znamenat výhodu oproti jiným. Řekl bych, že kouzlo Hondy RC211V je v elektropneumatickém ovládání ventilů. Což ostatně používají i jiní výrobci v Moto GP.
Pokud by skutečně vypadala tak jako na obrázcích, byla by to malá designerská revoluce. Je to nádherný, ačkoliv nejsem žádnej velkej fanda superbiků. Ale obávám se, že pokud se prohryžou až k realizaci, výsledná podoba bude značně tuctovější.
Začíná se nám to ježdění nějak prodražovat,místo toho, aby byly mašiny více dostupnější, tak je to naopak.Třeba do ceny započítat i servis, díly a jejich dostupnost.
Což o to, mašina to bude určitě krasavice, rád ji na našich silnicích potkám. Mondiale, at se daří.
Tak kdyby to dotahli do reality - proc ne skoda ze samotna Honda nevychazi z V4 nebo i V5 u sportovnich motorek a porad vsude cpe radak se zvukem jako pretocenej vysavac Obecne by pak mohli jit vyrobci obcas spis dolu s hmotnosti, nez nahoru s vykonem..
Těm skečům a rendrům z CADu tipuju tak 10 let stáří a jsou velmi syrové a nekonkrétní. Takhle se dnes vizualizace nedělá. Všechno už je tu vámi chlapi zmíněno a já nerozumím záměru neznámého malovýrobce postavit V5, když se do toho renomovaní giganti nepustí. Třeba se pletu ale za mne je to buď kachna, nebo likvidační projekt nějakého dobrodruha. K čemu V5? Jen abych se odlišil počtem válců? Všechno ostatní už tu bylo. O zdařilém nebo inovativním designu se nedá mluvit.
...k "jednoduchosti" V koncepce to pridava jeste prece spojeni vyhod ctyrvalce a sestivalce !
Ja bych pridal jeste dvojite preplnovani, comnon rail, dvouhmotak, FAP a motorovou brzdu... Peknych 250 Nm za 3 litry nafty...
Ale proc ne. Pokud to tedy neni jen vykrik do horkeho italskeho leta.
Zajímavý vývoj, prostě brzy ve škodovce vrcholem nabídky dvouválec a kdejakej moped klidně V8
...a o předsednictvi ve spravni raďe se ďelí Víťa Kožený a Zdenek Bakala.
Hezké na pohled
Vypadá skvěle!
Ještě jsem si říkal, co mi ty skicy připomínají. Podobné se objevily v médiích cca v roce 2002, kdy se očekával nástupce Ducati 998, nová Ducati 999. Realita byla pak dost někde jinde. Ale 999 se mi líbí, je to Terreblancheho umělecké dílo.
Konfigurace V5 nemusí nutně znamenat výhodu oproti jiným. Řekl bych, že kouzlo Hondy RC211V je v elektropneumatickém ovládání ventilů. Což ostatně používají i jiní výrobci v Moto GP.
Dost dobrá střela
a naco ?
Pokud by skutečně vypadala tak jako na obrázcích, byla by to malá designerská revoluce. Je to nádherný, ačkoliv nejsem žádnej velkej fanda superbiků. Ale obávám se, že pokud se prohryžou až k realizaci, výsledná podoba bude značně tuctovější.
Počkám si na Jawu 1000. Ta je taky červená a na papíře.
Mondial tu byl okolo 04 s modelem Piega (VTR SP motor).
Jinak skicy jsou spíš variace za panigale, takže fotošop asi byl, ale měli jít dál.
Tak v motorkách bude výběr , zato v autech časem zbudou jen oturbený tříhrnky . A možná ani to ne.
takovejch projektů už tu bylo a skončili v insolvenci...
Italové a plány na 4 roky dopředu, bůhví jak to celý nakonec dopadne a co z toho bude...
Začíná se nám to ježdění nějak prodražovat,místo toho, aby byly mašiny více dostupnější, tak je to naopak.Třeba do ceny započítat i servis, díly a jejich dostupnost.
Což o to, mašina to bude určitě krasavice, rád ji na našich silnicích potkám. Mondiale, at se daří.
To logo na motorce vypadá jak Mountfield.. Jinak super :)