ktm_unor




Superbike s motorem V5 na obzoru

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kerut (51) napsal 21.08.2018 v 01:31+1

Tak kdyby to dotahli do reality - proc ne skoda ze samotna Honda nevychazi z V4 nebo i V5 u sportovnich motorek a porad vsude cpe radak se zvukem jako pretocenej vysavac Obecne by pak mohli jit vyrobci obcas spis dolu s hmotnosti, nez nahoru s vykonem..

opic26 (470) napsal 20.08.2018 v 10:44

Těm skečům a rendrům z CADu tipuju tak 10 let stáří a jsou velmi syrové a nekonkrétní. Takhle se dnes vizualizace nedělá. Všechno už je tu vámi chlapi zmíněno a já nerozumím záměru neznámého malovýrobce postavit V5, když se do toho renomovaní giganti nepustí. Třeba se pletu ale za mne je to buď kachna, nebo likvidační projekt nějakého dobrodruha. K čemu V5? Jen abych se odlišil počtem válců? Všechno ostatní už tu bylo. O zdařilém nebo inovativním designu se nedá mluvit.

pk14 (175) napsal 20.08.2018 v 09:16-1

...k "jednoduchosti" V koncepce to pridava jeste prece spojeni vyhod ctyrvalce a sestivalce !
Ja bych pridal jeste dvojite preplnovani, comnon rail, dvouhmotak, FAP a motorovou brzdu... Peknych 250 Nm za 3 litry nafty...

Ale proc ne. Pokud to tedy neni jen vykrik do horkeho italskeho leta.

Steve-CZ (259) napsal 20.08.2018 v 07:55

Zajímavý vývoj, prostě brzy ve škodovce vrcholem nabídky dvouválec a kdejakej moped klidně V8

nahllowSKY (320) napsal 20.08.2018 v 02:01-1+1

...a o předsednictvi ve spravni raďe se ďelí Víťa Kožený a Zdenek Bakala.

KARING (245) napsal 19.08.2018 v 23:48

Hezké na pohled

KARING (245) napsal 19.08.2018 v 22:24

Vypadá skvěle!

TopSBK (86) napsal 19.08.2018 v 22:23

Ještě jsem si říkal, co mi ty skicy připomínají. Podobné se objevily v médiích cca v roce 2002, kdy se očekával nástupce Ducati 998, nová Ducati 999. Realita byla pak dost někde jinde. Ale 999 se mi líbí, je to Terreblancheho umělecké dílo.

TopSBK (86) napsal 19.08.2018 v 22:14

Konfigurace V5 nemusí nutně znamenat výhodu oproti jiným. Řekl bych, že kouzlo Hondy RC211V je v elektropneumatickém ovládání ventilů. Což ostatně používají i jiní výrobci v Moto GP.

Libor70 (4) napsal 19.08.2018 v 21:37

Dost dobrá střela

Kertézs (4) napsal 19.08.2018 v 20:58

a naco ?

vonRammstein (67) napsal 19.08.2018 v 14:59

Pokud by skutečně vypadala tak jako na obrázcích, byla by to malá designerská revoluce. Je to nádherný, ačkoliv nejsem žádnej velkej fanda superbiků. Ale obávám se, že pokud se prohryžou až k realizaci, výsledná podoba bude značně tuctovější.

hrochi (155) napsal 19.08.2018 v 12:26+6

Počkám si na Jawu 1000. Ta je taky červená a na papíře.

charon87 (101) napsal 19.08.2018 v 11:16+2

Mondial tu byl okolo 04 s modelem Piega (VTR SP motor).

Jinak skicy jsou spíš variace za panigale, takže fotošop asi byl, ale měli jít dál.

Paulo (2593) napsal 19.08.2018 v 10:51+2

Tak v motorkách bude výběr , zato v autech časem zbudou jen oturbený tříhrnky . A možná ani to ne.

SuperSic58 (1313) napsal 19.08.2018 v 09:33+3

takovejch projektů už tu bylo a skončili v insolvenci...

Johnny83 (228) napsal 19.08.2018 v 09:29+2

Italové a plány na 4 roky dopředu, bůhví jak to celý nakonec dopadne a co z toho bude...

Blackforce (661) napsal 19.08.2018 v 08:32

Začíná se nám to ježdění nějak prodražovat,místo toho, aby byly mašiny více dostupnější, tak je to naopak.Třeba do ceny započítat i servis, díly a jejich dostupnost.
Což o to, mašina to bude určitě krasavice, rád ji na našich silnicích potkám. Mondiale, at se daří.

Hanzik (4) napsal 19.08.2018 v 08:28+4

To logo na motorce vypadá jak Mountfield.. Jinak super :)




TOPlist