Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jen proto, ze je to Michelin je to tak drahy
https://www.ebay.com/itm/TPMS-TP90-Motorcycle-Digital-Tire-Pressure-Monitoring-System-tire-Tester-Sensor/312027093066?hash=item48a643984a:g:WwEAAOSwySVaN36D:rk:43:pf:0
Dalsi picovina k hovnu a za nesmysl, kdyz to udela cinsky dite za misku rejze. Pred kazdou jizdou kontroluju manometrem a v pripade potreby dofouknu. Kdyz mi to ujde za jizdy, tak sem stejne v prdeli a poznam to hned. Ale nekdo holt musi mit vsechno hajtech, chytrej Mobil, chytrou tv, chytry hodinky, ale v hlave nasrano a s vymenou svicek jezdi do servisu. Ja radsi jezdim, nez abych furt premejslel jakou zhovadilost si na moto navesit, abych nebyl nedejboze out.
No nevím, jestli jsem ochotnej dát 80GBP (cca 2.350,-CZK) za něco, co při naprosto základní běžný a pravidelný údržbě dělám sám a zadarmo. Stejně nakonec musim sundat čepičky a dofouknout.
No inak ako tak čitam že to trha ventilky a vyfukuje kolesa tak to mam asi nejaky vadny kus za ten čas ano naznak poskodenia ventilku a ked na jesen odstavym mašinu na jar je tam stale ten isty tlak, no ono kritizovat niečo a ani to nevidiet, neskúsit je fakt super
Určite šikovna vecička len sa obavam že panov z Anglicka už davno predbehli činsky sudruhovia uz asi 4 roky (najprv moto-guzzi teraz honda transalp) takuto vec mam a navyše dislpej je napojeny na siet motocyklu takže merá okrem tlaku a teploty vzduchu v pneumatike aj napätie v siety ...upozornuje to na kriticke prekročenie tlaku alebo teploty a tiež na nebezpečny pokles ako aj na nizke napätie a ano zachranilo mi to prdel ked som na rakuskej dialnici v noci na jesen minuleho roku dostal defekt na predne koleso prave v okamihu ked som prechadzal z jednej na druhu dialnicu a začinal sa rozbiehat. Prv než som nabral rychlost a motorka začala plavat som to spozoroval na displeji a stihol bezpecne zastavit. Takže za mna super vec a isto pojde na každu moju dalšiu motorku.
neodhalitelny- kalibruje se to pres par knofliku na te krabicce jen jednou. uz si to presne nepamatuju, kupoval jsem to na jare. vlozka ventilku je stale trosku zmackla, problem jem zatim zadny nezaznamenal. jezdim silnici i off. mam to na dusisch, takze kovovy ventilek.
Chjóóó,
zas další h**no, které se tváří jako narozeninový dort.
Sedni si, natáhni si lajnu, přes telefon si nastartuj mašinu, do uší si pusť hlasitou muziku a jen tahej za heft. Nic jiného nemusíš, protože TY máš být nevázaný a odvázaný. Uděláme za tebe FF (fakt fšecko).
Aneb jak si zhotovit za mišulíňáckou cenu z normální motorky čínskou metodou pojízdné neštěstí.
Já vůbec nechápu, jak mohli naši předchůdci jezdit bez tohoto základu víc jak jedno sto let...
1) z principu to musí držet neustále vymáčklou vložku ventilku - ŠPATNĚ
2) těžké, gumový ventilek nadměrně namáhající
3) když budu chtít dofouknout, budu šaškovat s klíčem, abych povolil kontramatku?
4) pro mě nevzhledné
nevim, kdo z kritiku to vubec na masine mel mam ekvivalent z Ali, stalo to tretinu, ukazuje to obe pneu naraz, zvukova signalizace, teplota vnitrku pneu atd., najeto s tim mam bezmala 30tis km, dobijel jsem to asi ctyrikrat, nic mi neupadlo, nic neuchazi, baterky puvodni, tak nevim, asi neco delam spatne
na blackbirdovi jsem to mel vyresene mnohem lepe...
Koupil jsem sadu na auta. Senzory se do rafku pridelavaly velkou stahovaci kovovou paskou. Takze jsem kolo rozdelil jakoby na tretiny. Jedna tretina ventilek, druha tretina bezdratovy senzor s baterii ktera byla testovana na odstredive sily 300km/h a zivotnost baterie byla garantovana podobu 5ti let a treti tretina byla sroubovaci spojka fixacniho pasku.
Na motorku jsem umistil display. Videl jsem obe dve kola soucasne, hlasilo to tlak, teplotu, zvyseni ci snizeni tlaku, zvyseni ci snizeni teploty a signalizovalo to akusticky i opticky kdyz se kolo dofukovalo. Takze jsem mohl na benzince stat u ovladaciho pultu a display na motorce mi akusticky signalizoval jestli mam dofouknout nebo upustit a kdy je spravne nahustene kolo, takze jsem nemusel sebou vozit zadny merak a meraky na pumpach jsou velice nepresne.
Cela tahle sranda vysla na podobne penize jako tenhle bazmek na ventilek. Ale s tim rozdilem, ze to fungovalo a neniciclo to ventilky. Asi o tom taky napisu clanek
Chudák dovozce si zaplatil za PR článek vy mu to tady bejci takhle shodíte A Motorkari.cz za chvíli nebudou mít co žrát Takže pro všechny: je to super, sousedka to má na kočárku, já na bantamu na kolečku a na expanzce u kotle a měří to perfektně! Doporučují 4 z 5 sousedek! A pro ty škarohlídy, co jim to přijde drahý: čím víc toho nakoupíme, tím to (možná) bude i levnější! Objednávám 10 kusů, ať mám do foroty!
...jen k běžným čepičkám(není to jen krytka, prachovka): lepší mají těsnění, které nějaký ten tlak udrží. Už pár okruhářů bez těsnící čepičky nedojelo, protože při větším fofru začne ventilek(ventil klasicky kolmo na ráfek) netěsnit. I ta drobná část ventilku nad pružinkou začne odstředivou silou tlačit dolu na pružinku a pneu pomalu měkne a měkne... Platí samozřejmě i při svižnějších dálničních přesunech.
Někomu by asi nepomohlo ikdyby mu ten vynález dal pár facek.
Protože přijet s Fárošem že chce naučit jezdit po zadním a mít na předním kole 1,2 a poblitý vidle a brzdu olejem je aspirace na Darwinovu cenu.
Další měřil po 6km na pumpě a dával tlak za studena a hádal se že je to OK.
O dalších adeptech s gumou do “střechy” co tvrdí že foukaj správně je škoda mluvit.
Ja by som radsej odporucil kupu fakt kvalitneho najlepsie mechanickeho nanometra nie plastovu vygrcku. Lebo tie bezne co sa predavaju po pumpach a supermarketoch ukazuju bludy a tato "vychytavka" bude ukazovat bludy taktiez. Inak ako pisal dole tie rozdiely aj ked su okolo 0.2 - 0.3 baru uz pozna aj uplny greenhorn po 100m ze nieco nie je v poriadku...
Jak to změří ten tlak? Budu hádat, drží to furt zmáčknutej vnitřek ventilku, čili guma pomalu ale jistě uchází přes z principu netěsný závit čepičky. Geniální
Na nějaký defekt za jízdy budiž, ale to člověk asi pozná i bez TPMS, že je něco blbě.
Také jsem si něco podobného pořídil. Sice original China, ale uplně to samé. A je to na HOV.. Ano ono to ukazuje a i vpřípadě potřeby (malý tlak) zapíská, ale je to velká bambule na ventilku a pokud budem jezdit předpisově 90 tak možná. JInak odstředivá sílá ventilek ohýbá a věřím že možná i vytrhne.Nevím, včas jsem oddělal a uložil k dalším nepotřebným píčovinám.
Jen proto, ze je to Michelin je to tak drahy
https://www.ebay.com/itm/TPMS-TP90-Motorcycle-Digital-Tire-Pressure-Monitoring-System-tire-Tester-Sensor/312027093066?hash=item48a643984a:g:WwEAAOSwySVaN36D:rk:43:pf:0
https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Tpms-Tire-Pressure-Monitor-System-2-Sensor-Wireless-Lcd-Alarm-System/153315427286?hash=item23b24fc3d6:g:HSYAAOSwF0VcIHEy:rk:30:pf:0
https://www.ebay.com/itm/CAREUD-Motorcycle-Moto-Tire-Pressure-Monitoring-System-TPMS-2-External-Sensor/153341700650?hash=item23b3e0aa2a:g:mPIAAOSwgrZcPyRt:rk:3:pf:1
https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-BT-4-0-Tire-Pressure-Monitor-System-TPMS-for-Andriod-for-iOS-B8K7/283358370410?hash=item41f9799a6a:g:uL8AAOSwygZcUSVF:rk:5:pf:1
Pouzivam jiz nekolik let verzi s 12V napajeni a zadny problem.
Vystraha je jak na displeji, tak i zvukova
Dalsi picovina k hovnu a za nesmysl, kdyz to udela cinsky dite za misku rejze. Pred kazdou jizdou kontroluju manometrem a v pripade potreby dofouknu. Kdyz mi to ujde za jizdy, tak sem stejne v prdeli a poznam to hned. Ale nekdo holt musi mit vsechno hajtech, chytrej Mobil, chytrou tv, chytry hodinky, ale v hlave nasrano a s vymenou svicek jezdi do servisu. Ja radsi jezdim, nez abych furt premejslel jakou zhovadilost si na moto navesit, abych nebyl nedejboze out.
No nevím, jestli jsem ochotnej dát 80GBP (cca 2.350,-CZK) za něco, co při naprosto základní běžný a pravidelný údržbě dělám sám a zadarmo. Stejně nakonec musim sundat čepičky a dofouknout.
No inak ako tak čitam že to trha ventilky a vyfukuje kolesa tak to mam asi nejaky vadny kus za ten čas ano naznak poskodenia ventilku a ked na jesen odstavym mašinu na jar je tam stale ten isty tlak, no ono kritizovat niečo a ani to nevidiet, neskúsit je fakt super
Určite šikovna vecička len sa obavam že panov z Anglicka už davno predbehli činsky sudruhovia uz asi 4 roky (najprv moto-guzzi teraz honda transalp) takuto vec mam a navyše dislpej je napojeny na siet motocyklu takže merá okrem tlaku a teploty vzduchu v pneumatike aj napätie v siety ...upozornuje to na kriticke prekročenie tlaku alebo teploty a tiež na nebezpečny pokles ako aj na nizke napätie a ano zachranilo mi to prdel ked som na rakuskej dialnici v noci na jesen minuleho roku dostal defekt na predne koleso prave v okamihu ked som prechadzal z jednej na druhu dialnicu a začinal sa rozbiehat. Prv než som nabral rychlost a motorka začala plavat som to spozoroval na displeji a stihol bezpecne zastavit. Takže za mna super vec a isto pojde na každu moju dalšiu motorku.
Jo, a jestli vám to přijde drahé, tak si za to můžete sami protože to málo kupujete!!
Targus- doma taky svitis petrolejkou, do prace jezdis na koni a dopisy resis poslem? aha...
neodhalitelny- kalibruje se to pres par knofliku na te krabicce jen jednou. uz si to presne nepamatuju, kupoval jsem to na jare. vlozka ventilku je stale trosku zmackla, problem jem zatim zadny nezaznamenal. jezdim silnici i off. mam to na dusisch, takze kovovy ventilek.
A co využití na okruhovce, kde se tlaky kontrolujou skoro pořád? Zkoušel někdo?
Chjóóó,
zas další h**no, které se tváří jako narozeninový dort.
Sedni si, natáhni si lajnu, přes telefon si nastartuj mašinu, do uší si pusť hlasitou muziku a jen tahej za heft. Nic jiného nemusíš, protože TY máš být nevázaný a odvázaný. Uděláme za tebe FF (fakt fšecko).
Aneb jak si zhotovit za mišulíňáckou cenu z normální motorky čínskou metodou pojízdné neštěstí.
Já vůbec nechápu, jak mohli naši předchůdci jezdit bez tohoto základu víc jak jedno sto let...
to Eso_Rimmer: jak to kalibruješ? :)
1) z principu to musí držet neustále vymáčklou vložku ventilku - ŠPATNĚ
2) těžké, gumový ventilek nadměrně namáhající
3) když budu chtít dofouknout, budu šaškovat s klíčem, abych povolil kontramatku?
4) pro mě nevzhledné
nevim, kdo z kritiku to vubec na masine mel mam ekvivalent z Ali, stalo to tretinu, ukazuje to obe pneu naraz, zvukova signalizace, teplota vnitrku pneu atd., najeto s tim mam bezmala 30tis km, dobijel jsem to asi ctyrikrat, nic mi neupadlo, nic neuchazi, baterky puvodni, tak nevim, asi neco delam spatne
na blackbirdovi jsem to mel vyresene mnohem lepe...
Koupil jsem sadu na auta. Senzory se do rafku pridelavaly velkou stahovaci kovovou paskou. Takze jsem kolo rozdelil jakoby na tretiny. Jedna tretina ventilek, druha tretina bezdratovy senzor s baterii ktera byla testovana na odstredive sily 300km/h a zivotnost baterie byla garantovana podobu 5ti let a treti tretina byla sroubovaci spojka fixacniho pasku.
Na motorku jsem umistil display. Videl jsem obe dve kola soucasne, hlasilo to tlak, teplotu, zvyseni ci snizeni tlaku, zvyseni ci snizeni teploty a signalizovalo to akusticky i opticky kdyz se kolo dofukovalo. Takze jsem mohl na benzince stat u ovladaciho pultu a display na motorce mi akusticky signalizoval jestli mam dofouknout nebo upustit a kdy je spravne nahustene kolo, takze jsem nemusel sebou vozit zadny merak a meraky na pumpach jsou velice nepresne.
Cela tahle sranda vysla na podobne penize jako tenhle bazmek na ventilek. Ale s tim rozdilem, ze to fungovalo a neniciclo to ventilky. Asi o tom taky napisu clanek
Chudák dovozce si zaplatil za PR článek vy mu to tady bejci takhle shodíte A Motorkari.cz za chvíli nebudou mít co žrát Takže pro všechny: je to super, sousedka to má na kočárku, já na bantamu na kolečku a na expanzce u kotle a měří to perfektně! Doporučují 4 z 5 sousedek! A pro ty škarohlídy, co jim to přijde drahý: čím víc toho nakoupíme, tím to (možná) bude i levnější! Objednávám 10 kusů, ať mám do foroty!
Beze strachu lze použít jen na kovový ventil.
Gumový, tato čepička (závaží) po nějaké době utrhne.
Jak říká jeden prodejce z vtipu: "Máme pro Vás kdejakou pičovinu".
...jen k běžným čepičkám(není to jen krytka, prachovka): lepší mají těsnění, které nějaký ten tlak udrží. Už pár okruhářů bez těsnící čepičky nedojelo, protože při větším fofru začne ventilek(ventil klasicky kolmo na ráfek) netěsnit. I ta drobná část ventilku nad pružinkou začne odstředivou silou tlačit dolu na pružinku a pneu pomalu měkne a měkne... Platí samozřejmě i při svižnějších dálničních přesunech.
Vypadá to zajímavě. Kouknu na wish a je to za třetinu ceny. Přečtu zkušenosti čtenářů a jsem v klidu se svým kompresorem, manometr na pistoli.
Někomu by asi nepomohlo ikdyby mu ten vynález dal pár facek.
Protože přijet s Fárošem že chce naučit jezdit po zadním a mít na předním kole 1,2 a poblitý vidle a brzdu olejem je aspirace na Darwinovu cenu.
Další měřil po 6km na pumpě a dával tlak za studena a hádal se že je to OK.
O dalších adeptech s gumou do “střechy” co tvrdí že foukaj správně je škoda mluvit.
Ja by som radsej odporucil kupu fakt kvalitneho najlepsie mechanickeho nanometra nie plastovu vygrcku. Lebo tie bezne co sa predavaju po pumpach a supermarketoch ukazuju bludy a tato "vychytavka" bude ukazovat bludy taktiez. Inak ako pisal dole tie rozdiely aj ked su okolo 0.2 - 0.3 baru uz pozna aj uplny greenhorn po 100m ze nieco nie je v poriadku...
I Bohuš už kdysi říkal že radši bez čepičky
...když je to vod mišulínu,tak to musí bejt
Jak to změří ten tlak? Budu hádat, drží to furt zmáčknutej vnitřek ventilku, čili guma pomalu ale jistě uchází přes z principu netěsný závit čepičky. Geniální
Na nějaký defekt za jízdy budiž, ale to člověk asi pozná i bez TPMS, že je něco blbě.
Také jsem si něco podobného pořídil. Sice original China, ale uplně to samé. A je to na HOV.. Ano ono to ukazuje a i vpřípadě potřeby (malý tlak) zapíská, ale je to velká bambule na ventilku a pokud budem jezdit předpisově 90 tak možná. JInak odstředivá sílá ventilek ohýbá a věřím že možná i vytrhne.Nevím, včas jsem oddělal a uložil k dalším nepotřebným píčovinám.
... já pod čepičkou doufám žádný tlak nemám
Až za ventilkem...
Snad jim tedy tahle chytrá čepička mačkající ventilek těsní
A já osobně gumu měkčí o i jen 0.3 bar poznám po 100 metrech...
Moc velké, podobný měřič mi urval na dovolené ventilek, již nikdy více...
Neukazuje to přední a zadní kolo naráz tudíž nepraktické
Jsou mnohem lepší modely