Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Stále stejnej motor 390, krám co vzniknul před spoustou let, aby ho v Indii sekali za suché z nosu. To jako fakt nejde v roce 2021 konečně postoupit kupředu? 155kg je směšně vysoká hmotnost, koho to má jako omámit.
Dobrej matroš pro nějakej Cup nadějí české *silnice*.
"Jen" by se musel najít investor ...
KTM-ka vydělává na okruzích celýho světa snad dost,
tak by konečně mohla nabídnout těm nejmladším něco
opravdu levného, za což Moto3 považovat nelze ani omylem .
Design je excelentní
Stále stejnej motor 390, krám co vzniknul před spoustou let, aby ho v Indii sekali za suché z nosu. To jako fakt nejde v roce 2021 konečně postoupit kupředu? 155kg je směšně vysoká hmotnost, koho to má jako omámit.
Ta fotka 14/44 a uchop riditka, jen kvuli "drsnemu" polozeni lokte na zem...
Tak do toho bych šel a asi i půjdu. I když Duke má přední masku daleko hezčí
Tvl ta přední maska je humáč! Proč to neudělali podobný té okruhové raketě s ďůka 890.
Tyjo jak mi přijde Duke 390 pěknej dravej design, tak tohle je nějakej divnej patvar, jako předchozí generace Ale svezení to bude jistě parádní
Tak ten design to néééééé
Design nářez
Dobrej matroš pro nějakej Cup nadějí české *silnice*.
"Jen" by se musel najít investor ...
KTM-ka vydělává na okruzích celýho světa snad dost,
tak by konečně mohla nabídnout těm nejmladším něco
opravdu levného, za což Moto3 považovat nelze ani omylem .
7 reakcí