yamaha_demo_tour




KTM 1190 R Adventure - první info

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Imre (33) napsal 19.09.2012 v 12:29





Imre (33) napsal 19.09.2012 v 12:27

matuS (26) napsal 17.09.2012 v 13:46

to tazko vysvetlis niekomu kto jazdi na 300kg motorke

Alexanderovic (32) napsal 15.09.2012 v 16:33

seikos: letos jsem stravil mesic a 5,5t km dovolenou na 125ce a s kazdym zvedanim jsem byl vdecnej zato, ze jsem nejel na petikilu, natoz nakym cestakem

seikos (975) napsal 13.09.2012 v 13:50

tak hlavně že v tom smysl vidím já

matuS (26) napsal 13.09.2012 v 08:37

nevidim zmysel v tom, co si napisal. Preco si to myslis?

seikos (975) napsal 12.09.2012 v 17:17

matuS: kdo chce cestovat dálky s baťohem a kuframa, beztak se týhle kategorii (podlitrů) vyhýbá obloukem

Kopriw (12) napsal 12.09.2012 v 14:42

To je od pohledu adventura asi jako já sportovec stará 990 mě teda brala mnohem víc a vypadala tak nějak víc opravdově.

crxjet (258) napsal 12.09.2012 v 13:57

Milan-11 (88.146.242.xxx) napsal 11.09.12 v 22:49:
já nežeru ani pomeranče protože mají oranžovů barvu

matuS (26) napsal 12.09.2012 v 10:00

seikos> " KTM vyrábí 690 Enduro a dá se k němu snadno dokoupit Adventure kit. Tak ačkoliv je to jednoválec, vzhledem ke své velmi nízké hmotnosti může směle konkurovat BMW F800GS"

pre jedneho je 690 urcite lepsia volba do terenu ako F800GS, ale vo dvoch - neviem neviem. 690 je naozaj lahunka a kratka: mat ladvinku + kufre - ja sa obavam, ze by to stale chcelo ist na zadne.

Milan-11 (12) napsal 11.09.2012 v 22:49

já nežeru ani pomeranče protože mají oranžovů barvu

tkubik2004 (-1) napsal 11.09.2012 v 22:25

150 kobyl je nějak málo, to by mě na asfaltu předjížděli kámoši jak fík . 690 enduro si myslím, že co se výdrže týče nebude dvouválům konkurovat a navíc bude žrát jednou tolik než F 800 GS. Těžký jebky pro 100 kilový pořízky. Jak řiká Tosuja, zlaté dvouvály s objemem kolem 800 a 100 kobylkama. Ještě to přizpůsobit víc terénu a prostě celkově víc blbuvzdorně, pro požitkáře offroad. Ale takoví jako jsem já, zas nejdou a nekoupějí si novou motorku. výrobce potřebuje prodávat a oslovit většinu. Normál

seikos (975) napsal 11.09.2012 v 21:18+1

tosuja:
1. se mi líbí jak všichni hodnotí výkon v terénu, když nikdo neví jak bude nastavená palivová mapa pro terén
2. i 990 měla stejnej blatníček jako má nová dvanáctka
3. šusplech pod motorem tam bude. Však vidíš že jsou tam pro něj připraveny úchyty
4. KTM vyrábí 690 Enduro a dá se k němu snadno dokoupit Adventure kit. Tak ačkoliv je to jednoválec, vzhledem ke své velmi nízké hmotnosti může směle konkurovat BMW F800GS

seikos (975) napsal 11.09.2012 v 21:06

crxjet: no dovol...

tosuja (5) napsal 11.09.2012 v 16:40

Pozitivni je, ze se podarilo zachovat vahu 990. Ale to je asi tak vsechno. Uz stara 990 (950) byla do terenu premotorovana, nova to jenom zhorsi. Predni blatnicek je offroadakovi jenom k vzteku (v bahne opravdu perfektni permanentni predni brzda) a odstraneni spodnich plastu a susplechu je vysmech. Skoda, ze KTM nema konkurenta k BMW F800GS nebo Triumph Tiger 800XC, proste dvouvalec s 800ccm, necelymi 100 konmi, 21" prednim kolem a 200 kily. To by mohlo byt ultimatni cestovni enduro.

mojas (24) napsal 11.09.2012 v 16:26

Ta kapotáž je pěkně hnusná, nikdy se mi nelíbila ta velká plastová plocha jak z číny.

motejz-pb (2) napsal 11.09.2012 v 15:04+1

Já bych ji bral ,ale te cena asi ?

Stenboy (56) napsal 11.09.2012 v 13:31

Jak na to koukám tak to bude ošklivá tuctovka pro novodobého motorkáře Stará 990 je prostě nádherná klasa jak stařinká Afrika pro motocyklysty Zdravim všechny smutné KTMáky Afrikán

crxjet (258) napsal 11.09.2012 v 07:50-1

stejnej hnus jako stelvio a caponord, to uz sakra neumi delat hezky motorky

TomCBF1000 (1) napsal 11.09.2012 v 06:22

zlatá 990...

airbus (18) napsal 10.09.2012 v 23:45

Uaaaaaaa co to je??? do prd... co to je?? To už v tom Rakousku mají vychlastnáno z Redbulu...ne? Chce se mi brečet :(. 990 je poslední opravdové enduro, ale tohle KTM totálně podělala.

Eso_Rimmer (383) napsal 10.09.2012 v 20:24

Anti:

Eso_Rimmer (383) napsal 10.09.2012 v 20:24

Hnus, hnus, hnus... velice rad si necham svoji starou, dobrou 990. s timhle at jdou do prde*e. nazdar.

Anti (391) napsal 10.09.2012 v 20:19

Ano,nechtěli konkurovat Ducati,proto tam "napraskali" 150 koní a 230Kg...Protože v blatě jsou všechny stroje pod 100 kobyl v háji

vogel (1) napsal 10.09.2012 v 19:30

Design oproti staré nic moc a co ty svody pod motorem ??? BRRR

martasjRSV (508) napsal 10.09.2012 v 18:20+3

tohle teda po stránce vzhledu vypadá hrozně zlatej starej Adventure

zmulin (371) napsal 10.09.2012 v 17:40+1

Všude samej prolis,drát a hadice.Jestli to takhle nechaj,tak Výhodou ale pravděpodobně bude,že se oproti dobrý LC8 ještě zvýší spotřeba a zhorší průchodnost terénem

Petr-RSV (38) napsal 10.09.2012 v 17:03

Designově je to takový standard KTM, ale podle mě celkem nuda. Výkon je brutální, když vezmu v úvahu, že tolik koní něměla ani má RSV 2001 (a i to mi na silnici stačilo). Předpokládám, že offroad mapa bude naladěna třeba na 120k ve prospěch lepšího průběhu v nízkých otáčkách... Škoda, že si taková řešení doba žádá. Na trhu chybí hi-end kompaktní dvouválec s rozumným objemem...

pylot (27) napsal 10.09.2012 v 15:56

Nebude ten vykon u off roadu spis na skodu? Kdyby radsi udelali poradnyho superduka a trochu si pohrali s RC8.

dejavu. (4) napsal 10.09.2012 v 14:38

Hošani, co se vám nelíbí na 150 koňoch? Šak taková mašina se pak mosí zdvíhat ze země úplně sama, bez pomoci řidiča Já su dycinky nadřený jak chuj, když mám tů moju afru furt zvedat

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist