yamaha_demo_tour




Kawasaki Ninja 400R a ER4N

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 05.07.2010 v 21:45

Být mladým slabým Japoncem, pořídím lehkého rychlého Itala.

bledemon (126) napsal 04.07.2010 v 13:33

no ve vzhledu nevidim žádnej rozdíl oproti 650tce - takže odhaduju, že jenom vyvložkujou 650tku a bude to těžší než kdyby navrhli nový Ř2 motor 400 - tam by se dalo dostat do 160kg suché váhy. Takhle to bude dobrá dospělá motorka do deště, být malym slabym japoncem, tak zvolim lehčí 250tku

Spitfire. (0) napsal 04.07.2010 v 08:46

Vypada dobre. Jinak zase tak tezka neni moje GS ma 180kg suche vahy na 35kw a jezdi super... 400kila sou uz temer legendarni... kdyz sem ji videl prvne rikal jsem si jak ji natru ... jak to dopadlo asi nemusim rikat

User_not_exist (0) napsal 02.07.2010 v 23:25

er6f je tu už teď a vypadá úplně stejně... a je to to taky dvou vál teda tohle mážná bude u čtyř-vál, ale stejně... er6 je uplně stejná...

dareckov (14) napsal 02.07.2010 v 18:12

Mám taky 400 A jsou to malé rakety které každý podcenuje a pak čumí s otevřenou hubou. Tohle bude masakr

hrtak (5) napsal 02.07.2010 v 16:47

Koho zajímá cena, tak v Kanadě má stát 7099 CAD, což je zhruba 140 000,-

E.B.K. (0) napsal 02.07.2010 v 13:08

lepší než ta 250tka

Maxim (21) napsal 02.07.2010 v 00:10

Jack82 na zxr400 rad vzpominam.na svoji dobu to jelo neskutecne!

SuperSic58 (1308) napsal 01.07.2010 v 20:36

Myslím, že bysme se divili, jaký různý motorky se dělaj pro jiný kontinenty a v jakejch kubaturách...

Mr.Dreamer (46) napsal 01.07.2010 v 18:53

Být to za rozumnou cenu, tak bych do toho hned šel. Uvidíme co se ukáže v inzercích.

Poggy (0) napsal 01.07.2010 v 16:14

Konečně se začínají hýbat i menší a méně "navyklé" kubatury. Japonci mají dost čtyřstovek, ale tady je jaksi jen 125, skůtr a pak 600. A jsem rád, že Kawa je v tomhle trochu napřed. Nevím zda-li se bude prodávat v ČR, ale snad ano. No a pak ještě trochu rozjet i kubaturu 750 a bude konečně pořádnej výběr pro všechny.

Frki (0) napsal 01.07.2010 v 14:12

Tom Riddle> Joooo, ta byla (je) nádherná, jen by se ji hodila zeštíhlovací kůra na podsedlovku

Honzuna (12) napsal 01.07.2010 v 12:45

Kdyby z toho byl právoplatný zástupce mé ZXR 400, tak zbohem stavební spoření .

SuperSic58 (1308) napsal 01.07.2010 v 12:42

Jack82> A co teprv legendární Kawa ZXR 250, 16ti ventilovej čtyřvál, co točil přes 20 tis. otáček, to musel bejt masakr

riderhenry (2) napsal 01.07.2010 v 11:24

Jack82: Presne tak, ZXR bych celkem rad, uvazoval jsme o ni celkem vazne jako o levne ojetine, protoze by mi ten vykon na silnice bohate stacil... Skoda, ze uz je to starsi masina a navic jich neni kdo vi jak moc... Chtelo by to zase vyrabet novy model

650ccm (88) napsal 01.07.2010 v 10:04

Jenom pro připomenutí - EU připravuje změnu řidičských skupin. Aomezená na 25kW nebude, namísto toho bude A2 do 35kW, ale motorky se nebudou smět škrtit, bude to jen přímo z výroby (aby to nešlo nijak dramaticky otevřít), a možná tam bude nějaké omezení objemu ve vztahu k počtu válců. Nejsem na to odborník a ani mne to nijak nezajímá.
Ovšem - zrovna tahle "Ninja" možná míří na nový segment trhu.
Podle mne to je pohledný cesťáček, který naprosto pokryje cestovatelské touhy každého, kdo si nemusí nic dokazovat. Výkon může chybět snad jen na německé dálnici ( nebo na okruhu ). A to ještě jen někomu.
Problém vidím fakt jen v ceně, aby byla "lidová".

Danke (9) napsal 30.06.2010 v 23:51

Moc se mi teda nelíbí... Myslel jsem že budou pokračovat ve stopách ZXR 400 coby čistokrevného supersportu a tohle vypadá spíš jak cesťák... A zase se nevyváží do evropy... ach jo...

Jack82 (0) napsal 30.06.2010 v 23:46

pamatujete na ZXR 400? boží strojek s 65 poníky co šel 220 a točil se jak turbína už v dobách krále klacka To by měli zreinkarnovat a zájem by byl podle mě obrovskej. Pokud to bude okleštěná "ninja 650", tedy ER-6f, tak to bude mít sotva 50k a bude to nuda, nuda a zase nuda. pohybovadlo pro mesíky a pizzaře

Venda (33) napsal 30.06.2010 v 23:40

Nehledě na to , že současný 125 maj v MS nahradit právě motorky s objemem 450. Takže se dá v budoucnu i očekávat,že víc výrobců vypustí do oběhu okapotovaný motorky blížící se objemu 400 .

Honzuna (12) napsal 30.06.2010 v 23:29

Kéžby to byl 4vál ...

hrtak (5) napsal 30.06.2010 v 22:50

Jako zacatecnik nechtit jit rovnou na 6ti kilo a chtit max 2 roky starou motorku, tak ma clovek v tuhle chvili pokud nechce nahace (VTR, YBR) na vyber snad jenom ninju 250R. Ja myslim ze 400 by si nasla zakazniky i v evrope. Ja kdybych mel pred mesicem a pul kdy jsem vybiral moto vahat mezi 250tkou a touhle 400vkou (byt na trhu) tak si spis vyberu tu 400.

Anti (391) napsal 30.06.2010 v 22:25

Za vším vidíte kila a kilowatty.Ale asiati to prostě neřeší.Jsou motorky které se nekupují kvůli parametrům.Tahle kubatura nevznikla z "plezíru" má svoje opodstatnění,ale nejspíš jen pro ty asiaty a vy to svými komentáři potvrzujete.
Kdyby se vyráběly jen účelový motorky to by ten trh vypadal,nehledě na to že každý se pod slovem "účelový" představuje kapánek něco jiného.Už to neřešte a buďte rádi že vzniklo něco krapet odlišného.Něco co sice pro vás nemá smysl,ale pro spoustu lidí určitě ano.

Tugar747 (9) napsal 30.06.2010 v 20:27

A proc by to nemohlo byt na cestovani, na dalnicich je stejne nuda a jinam to staci. 180kg neni neovladatelny, a cestovat se da i na 125cce tak proc ne na 4kilu? Ted nikdo 5stovky neprodava. Suzuki neprodava svoje GSko, Honda od letoška CBFko, tak treba je nahradej prave tahle 4kilka. Docela si dovedu predstavit ze Honda se do tohohle vrhne s novou generaci VTR, Yamaha podvrta 660ku atd. 35kW cestovnějši nadech, a rozpoctovy komponenty co tu budou roky. Jenom at se konkurence otaci. Ja treba ted sbiram zkusenosti na Ybr250cce, ta ma 22 poniku papirove. A sou lidi, kteri to nechteji brat hopem a chteji sbirat zkusenosti postupne, tak myslim si ze tohle bude mit svoji cilovou skupinu. A pokud tu nekdo skuhra ze to neni na sport, tak at si koupi treba otevrenou R6ku jako svoji prvni a v klidu se na ni dojede rozstrelit nekam za buk. Tenhle stroj mi prijde jako pracant ne jako salonni modelka.

DMC.motobiker (-23) napsal 30.06.2010 v 19:28

Anti> Prozraď mi prosím ten účel tohoto stroje? Máš asi na mysli to ušetření za pojistku že? Protože pokud má mít tento stroj ještě i nějaký jiný účel , tak ho umí dost dobře skrývat... Jinak ta váha - např. moje 916 má plnou váhu pod 210 Kg a přišla mi zezačátku dosti těžká , ale říkám si, je to přecijen 17 let stará moto, takže asi nemůžu chtít zázraky , dneska v litru už mají motorky váhu značně menší, což je nepochybně dobře , ale i kdyby ne, pořád má ten stroj dostatek výkonu na to, aby se tam těch pár Kg navíc ani nepoznalo! Ale zde? Taková motorka by měla mít ideálně 130 Kg, maximálně 150 a to už by bylo dost , ale přes 200??? Každopádně my ji asi naživo nikdy neuvidíme, a Asijaté budou rádi že mají vůbec na čem jezdit, ještě k tomu za málo peněz a na pravý Ninje - teď už asi i chápu ten účel...

stráťa (104) napsal 30.06.2010 v 19:19

Anti a jakej ten účel je? Na sportovní jízdu je to slabý nebo těžký (případně obojí), na cestování to taky zrovna nebude a na dojíždění do práce bude drahej provoz.

Anti (391) napsal 30.06.2010 v 19:00

Právě proto to nebude pro místní trh.Protože evropani jsou rozmlsaní a buď vidí malý výkon nebo velkou váhu,případně obojí.Ale vím jistě že asiati to řešit rozhodně nebudou,koupí tu motorku k účelu pro jaký je stvořená.

Stana.k. (134) napsal 30.06.2010 v 16:58

jestli to teda bude 4 val a jeste ta vaha tak to hovno pojede a na zadacky to stejne da i 125 Rs, mito

DMC.motobiker (-23) napsal 30.06.2010 v 16:57

OndraCB> Nemáš tak úplně pravdu , neznám nikoho kdo by chtěl těžkej sport , na to jsou tu jiné kategorie motorek... Ale sportovně myšlená motorka s eRkem v názvu, čtyřma válcema a obsahem 400ccm , to bude za trest s tím jezdit , tu váhu to prostě neutáhne... Pojede to jenom na plnej a ve finálne to bude žrát jako litr + za pár let ještě k tomu olej, navíc ať už to bude mít 35 Kw nebo 50, tak či tak se všichni budou snažit to otevřít... Tudíž naprosto nesmyslná motorka, která bude navíc na sport nepoužitelná , nebo možná ani být nemá , možná je to opravdu jen paskvil pro ten pocit teenagerů, že řídí aspoň nějakou Ninju... Svezl jsem se před pár léty trošku na FZR400 - motorka pocitově poměrně lehká, na papíře 59 kobyl , vypadá to skvěle , ovšem spotřeba opravdu nehorázná, motor byl použitelnej pouze v rozsahu od 12 tisíc RpM a víc , a i tak to moc nejelo , k tomu to žralo víc oleje než Jawa 350 a stejně tak to i hulilo! I když ani R6ky na tom líp nejsou! Já vám teda hoši nevím, ale tahle iluze supersportu je opravdu docela na nic , ale každej na to má asi svůj názor že...

Marex (2570) napsal 30.06.2010 v 16:53

Tak výkon by u 400ccm 70 hp, nebyl špatný! To si 2 válce nebudou. Každopádně ta hmotnost se dá vysvětlit i tím, že se to má vyrábět v Indii. Pro začátečníka na manipulaci to není zrovna málo.

OndraCB (101) napsal 30.06.2010 v 15:53

S váhou roste pohodlí a stabilita. To je pořád keců, jezděme lážoplážo ať se nezabijeme a nakonec chcete stejně vždycky lehkej kostitřas na prasení. Pro holky dejme tomu malou váhu beru...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist