yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gryzli (0) napsal 21.08.2021 v 23:46

Zrovna dneska jsem zhlédl video, kde zástupce Jawy potvrdil, že projekt Jawa 1000 je stále v běhu a připravuje se do výroby.

EYZINA (1) napsal 09.01.2017 v 21:01

Už se prodává - nebo je to vtip ? //www.jawaeshop.cz/JAWA-novinka-2017-d15.htm
Opravdu pěkný obchod s motocykly,chybí tam jen cosmodisk a béda trávníček.

honza.tar (15) napsal 29.10.2016 v 20:41

Jawa 1000
//www.jawaeshop.cz/JAWA-novinka-2015-d15.htm

JA-NE (767) napsal 29.09.2016 v 14:30

ja tiez stale cakam..

Jack (4) napsal 12.02.2016 v 14:38

Tak kde je ten litr?

VojtechPolicky (1) napsal 18.11.2015 v 22:35-1+1

Tak co? bude něco nebo JAWA zvolila podobný přístup jako pan prezident Zeman u svého kancléře? :)

elvis78 (133) napsal 17.11.2015 v 07:15

Vezekmín1978:
bod 4-ten bych opravil
design právě motocykl dělá a to dost. MotoGuzzi má pěknej design, například Breva.Stelvio. To se ale o tom prototipu Jawy říct nedá. Takže si myslím, že je hloupost vyrábět něco co se nelíbí 98% zdejších diskutujících, protože vyrábět motorku pro pár fanatiků je myslím utopie.

Intr (13) napsal 03.10.2015 v 14:13

gresini: Dovolil jsem si zkopírovat svůj příspěvek z února tohoto roku. Nevypadá to, že by se od té doby něco změnilo.

Intr (8) napsal 3.2.2015

Myslím, že se opravdu nemusíme fotkami litrové Jawy příliš vzrušovat. Z podkladů, které se objevily ve starších příspěvcích, je zřejmé, že vývoj motocyklu běžel nejméně od roku 2007 a oficiálně byl ukončen roku 2011. Sériová výroba měla být (podle stejných podkladů) zahájena v roce 2013. Píše se rok 2015 - a nic. Jenže vývoj a příprava sériové výroby netrvá ani u malé firmy 8 let. Nejpravděpodobnější závěr je proto ten, který jsem tady napsal včera: Jawa žádnou výrobu zjevně nechystá, litr se vyrábět nebude. Projekt šel do kytek. Bohužel.

gresini (4459) napsal 25.09.2015 v 15:46

685 pátý komentář a Jawa nikde,opravdu jsem si myslel,že to tentokrát nebude jen kec - co tohle znamená???

PremdaHonda (108) napsal 15.09.2015 v 13:45

No nic,máme tu podzim..tak kde máme tu Jawu jak slíbili?

JA-NE (767) napsal 19.08.2015 v 12:02+1

No jak je to stou Jawou? fabrika stale mlci?

samubandit (2) napsal 26.04.2015 v 23:18+2

To je jim líto zaplatit designera a udělat hezký stroj. Vždyť by to mohl být i student nebo někdo, kdo se designem začíná živit. Přece jen se vybírá očima a technická data jsou až na druhém místě. Tahle motorka nevypadá vůbec dobře, blatníky, sedlo, nádrž.. Nevím, jak technicky, ale vzhledově katastrofa.. Přál bych si, aby jsme opět vyráběli dobré motorky, ale s tímhle strojem asi Jawa díru do světa neudělá. ??

Vezekmín1978 (4) napsal 23.04.2015 v 19:51+4

Vážení diskutující,

v zásadě mě nepřekvapují negativní reakce na tento motocykl. Jistě je spousta věcí, které je potřeba dotáhnout, spousta věcí může být jinak technicky, dizajnově. Nyní si ale buďme si upřímní:

99 procent znás nikdy nic nevymyslela, nevyvynula, a také nevyrobila, proto mě mnohdy překvapují ty negativní, většinou nicneříkající reakce. A taky protože:

1) nezapoměl jsem, kolik radostí (i starostí) mi jawa 350 Bizon za mlada přinesla, povžuji se za příznivce značky

2) kdo pracuje ve strojírenském podniku (pohybuji se ve výrobním prostředí 20 let), tak ví, jaké jsou náklady na vývoj, ale také ví, kolik může stát zavedení výroby "pouze" nového typu motorua a kde jsou ostatní díly? Nebojím se říci, že 10 miliónů nejsou peníze, ne v tomto druhu podmikání, to je prostě plivanec (takže kecy o tom, jak si management na státních penězích plní kapsy jsou přinejmenším zbytečné a neopodstatněné).

3) protože obdivuji každého, kdo má odvahu se postavit standardu velkosériové výroby a hledat cestu pro specifický a pro mnohé uživatele zajímavý stroj, čímž Jawa 1000 a myslete si o tom co chcete, prostě je.
Protože na světovém na trhu jsou stale uživatelé, kteří mají plné zuby všech supermoderních, ultrarychlých, našlapaných a v neposlední řadě přetechnizovaných strojů, které už nemají s klasickým motocyklem mnoho společného
Protože jsou tu uživatelé, kteří chtějí ten klasický motocykl, kteří chtějí zajímavý motocykl. A že je jiný než japonský standard ? Taková je většina evropských motocyklů a díky za ty dary, že tomu tak je, díky evropským výrobcům je trh členitější a ne každý chce, byť za podobné peníze ten nejsilnější, nejkrásnější motocykl (a holt ti japonci to umí)

4) protože motocykl nedělá pouze dizajn (nebo ano?)

Někdy je zajímavé pozorovat, jak známí, co jezdí na japonských strojích nenechají na moji Motoguzzi nit suchou. A že je hnusná, a že má 750ka jen 50 koní a že sem si mohl koupit 350ku a podobné kecy☺.
Proč myslíte, že na tom stroji jezdím ? Protože se mi líbí, proto. A proč se mi líbí? Protože má duši, protože nezávodím, protože na MG nejezdí každý jouda, protože JAWA nepřišla s víc jak jednoválcovým strojem ve čtyřtaktu, tak taky proto.

Oceňuji na konceptu JAWA 1000 zajímavé a robustní řešení dizajnu v kombinaci s tradičními prvky značky Jawa, pohled zhora dává krásnou, čistou linii, široké sedlo napovídá slušnému a pohodlnému posezu, řadový motor je pro Jawu též tradiční a vzhled motoru mi do konceptu zapadá. Oceňuji dva výfuky a dva tradiční tlumiče.

Uvítal bych:
1) méně členitější vzhled z předněbočního pohledu
2) bude na ukazatele rychlosti dobře vidět ?
3) Klíč zapalování určitě umístit na praktičtější místo
4) Kardan, případně řemen bude elegantní řešení pro tento stroj
5) Středně otáčková charakteristika motoru (do 7mi t ot/min)
6) Vzduchem chlazený motor (ať je to jednoduchý)

A to je vše. Já prostě ten stroj musím mít, mě tato koncepce oslovila.

P.S.:
Prostě chci jen říci, že diskuze tohoto typu, nechť je o názorech, o konkrétních věcech, o případných řešeních a ne jen o tom, že je to hnusný a nebo pěkný.

Jack (4) napsal 02.04.2015 v 07:04

Novou Jawu už nekomentuji, ale ty starý fotky z továrny jsou nádherný!!! Plno 150tek, kam jen oko dohlédne. Jednu mam doma pod ponkem, stim rozdílem, že je půlbubnová . Byli to krásný stroje.

veverák (0) napsal 30.03.2015 v 21:43

Proč?-právě jsem vymazal HODNĚ "chytrých řádků" -Hodně . . . Proč . . .! Když jsem se dozvěděl to,že Jawa "zbrojí" tak jsem s zaradoval . . . . . . Proč . . . . měl jsem hodně motocklů,(aut-i veteránů)na dvoře bylo i auto Jawa Minor,vím co je to "stavba",renovace,patina a právávě po tom všem jsem se těšil na to,že podpořím novou Jawu -myslel jsem si,že bude stavěná srdíčkem a rozumem -teď přihlížíme něčemu (rozhodně to není snaha o znovuzrození Prestiže zanačky JAWA) přihlížíme něčemu . . . je mě smutno . . . Jdu na panáčka . . . Proč . . .

Bubenda (0) napsal 29.03.2015 v 10:35

Koukal jsem na to a je mi fakt smutno

Intr (13) napsal 27.03.2015 v 17:25

Jj, fotky ze zlatých časů Jawy...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 27.03.2015 v 14:09

Tucet fotek z továrny Jawa - ale asi to nebude ze současnosti ...




























































Dave.06 (0) napsal 24.03.2015 v 21:24

No tak to i já jsem v garáži poskládal 100x lepší stavby, a i když nevíme jistě jestli to tak je tak se podívejte na model 660 katastrofa sama takže tomu i bohuže věřím.
desing 0, technika 0, realita 0, vedení 0, detail -5 to e snad vývoz pro rusáky... nechci nikoho urazit
Jawě fandím, ale bohužel čím novější tím větší shiit, kurva vypadá to jako po blbé bouračce, ty leštěná víka motoru omg na kyvačce pěkné, ale v roce 2015 asi vítr

blackblues (1507) napsal 24.03.2015 v 12:50

Jako jawar rikam radsi tu starou 350,nez tohle-vubec nechapu ty reci vedeni,mam za to,ze kdo ted jawu vede a rozhoduje je asi trochu mimo,takova barbucha ,mam co delat abych se nerozbrecel,kdyz to vidim,ende...

b0b4n (100) napsal 23.03.2015 v 12:37+1

Když sem viděl na Motocyklu jejich výstavku a ty "stroje" kde na nádrži byla místo laku samolepka a to ještě tak špatně nalepená, že to bylo samá bublina a navíc i křivě nalepená, je jakákoliv další akce opravdu jen kopáním do mrtvoly. Nechte JAWU umřít a přestaňte její jméno dál ku*vit.

Chrobák (0) napsal 22.03.2015 v 08:33

Trochu hvězdný války, ale jinak katastrofa

Gisan (3) napsal 20.03.2015 v 10:31

Mrtvej kůň..., asi fakt šlo jen o ty dotace...

ddemo (12) napsal 18.03.2015 v 10:39

Intr... tvoje slova si dovolim citovat... presne a strucne vystihuju tento terajsi (a nelichotivy) stav:
... " k úspěchu ani zdaleka nestačí jen to "být jiný než ostatní". K tomu je mimo jiné nutná i technická a technologická vyspělost výrobku, kvalitní design, konkurenceschopná cena a velice dobře promyšlená obchodní strategie. Nic z toho jsem v dostupných fotografiích a dostupných informacích bohužel nenašel. A pokud to, co v nich nalézt lze, je holá realita, pak naděje na úspěch je nulová .
Viac uz nie je treba dodat.. :/

Sabbath1 (0) napsal 17.03.2015 v 18:23

Myslím že to se moc nepovedlo

Intr (13) napsal 14.03.2015 v 21:40+5

motobobo> Jak se tak dívám, článek o nové Jawě byl k dnešnímu dni zobrazen více než stotisíckrát. To je číslo, které svědčí o tom, že spoustě motorkářů stále ještě není Jawa (a její osud) lhostejná. Mezi těmi, kteří si článek přečetli, je určitě hodně takových jako XVavron nebo já (a jistě i řada dalších, kteří tady v uplynulých týdnech diskutovali). Tedy lidí, kteří si po dlouhou dobu velmi přáli, aby se firma přece jen vzchopila, zvedla se z popela a vyjela s tím vytouženým velkým motocyklem, na který jsme léta čekali. Byl to takový sen. Sen o tom, že si jednou koupíme motorku, která se nám bude líbit, na kterou budeme i trochu hrdí a kterou budeme mít rádi. A že ta motorka na sobě bude mít nápis Jawa. Vím, byl by to malý nebo spíš velký zázrak, kdyby se to podařilo, ale takové už sny někdy bývají.
Jenže zázrak se nestal, ani malý, natož velký. Osobně jsem přesvědčen (a napsal jsem to už víckrát), že žádná nová Jawa 1000 nebude. Vývoj byl ukončen už před několika lety a jakékoliv věrohodné informace o tom, že by Jawa motocykl homologovala nebo dokonce připravovala jeho sériovou výrobu, neexistují. A snad je to tak lepší (píšu to nerad, opravdu jsem jeden z těch, kteří někde v koutku duše do poslední chvíle věřili), protože k úspěchu ani zdaleka nestačí jen to "být jiný než ostatní". K tomu je mimo jiné nutná i technická a technologická vyspělost výrobku, kvalitní design, konkurenceschopná cena a velice dobře promyšlená obchodní strategie. Nic z toho jsem v dostupných fotografiích a dostupných informacích bohužel nenašel. A pokud to, co v nich nalézt lze, je holá realita, pak naděje na úspěch je nulová.
Úplně na okraj dodávám: To, že si Jawa na opravenou budovu ani nedala vlastní logo, mi připadá přímo symbolické pro stav, do kterého dospěla.

motobobo (-1) napsal 14.03.2015 v 08:04-3+2

Byl bych rád, aby se zaměstnanci Jawy nedali odradit podobnými diskusemi. Věřím, že pokud existuje nějaká cesta k renesanci značky, tak je to ta, kterou se vydali. Není naděje ve výrobě toho, co dělá masově konkurence a kde v podstatě výrobce podle vzhledu motocyklu nepoznáte. Pokud nevrhnete něco, co vás odliší, můžete v českých zemích očekávat samozřejmě posměch. Nejvíce od těch, jejichž tvůrčí úsilí vrcholí ve 14. 00 zápasem, kdo bude první u píchaček.
Vzhled motocyklu mě překvapil. A to je dobře. Čím více se na fotografie dívám, tím víc se mi, navzdory jejich po všech stránkách mizerné kvalitě, motocykl líbí. Nevím, jak Vy pánové, ale já si to koupím.

XVavron (23) napsal 13.03.2015 v 15:23+1

GeorgeK> I kdyby jim z tý fabriky vyjel zázrak na dvou pozlacenejch kolech, tak pokud neudělaj něco s tím zpracováním, můžou za konec výrobní linky rovnou dát kontejner a walit to z fabriky přímo do kovošrotu, páč to nikdo nekoupí Dlouho jsem měl pocit, že se jen chlapcům v Jawě poslední dobou moc nedařilo a nechtěl jsem věřit všem těm "škarohlídům", ale na motosalonu jsem se přesvědčil, že současná produkce téhle značky nemá mezi dnešníma výrobcema co dělat... Podle mě prostě schází v Jawě výstupní kontrola, nebo možná trochu sebereflexe a střízlivýho pohledu na věc. Když se třeba koukneš, jak se pořád na FB plácaj po zádech a na negativní, leč konstruktivní kritiku raději vůbec nereagujou... Škoda mluvit, je mi tý značky líto...

pagliaorba (64) napsal 12.03.2015 v 11:34

hmmm, tak ošklivější motorku jsem snad ještě neviděl. Ten rám je příšerný...

GeorgeK (3) napsal 10.03.2015 v 22:56+3

když tak koukám na ty komentáře, každej si představuje, že se otočí zeměkoule třikrát do kola a z Jawy vyjede cosi neočekávaného a ono když se nad tím zamyslíte, tak vyjede. Vemte si to co se teď dělá a to co by měla tisícovka představovat. Je to velká změna. Motor vlastní konstrukce (samozřejmě dneska nikdo nezačíná vývoj na zelený louce, protože to by nikdo nezaplatil), rám vlastní konstrukce, přední vidlice kterou dnes používá kde jaký supersport, atd.. No není tohle velký posun? já myslím že je. To je to co lze soudit z fotografie, nikdo z vás nemůže říct jak to pojede a jak to nakonec bude vypadat ve finále. A cena? kdo ví jaká nakonec bude, uvidíme. Takže zkuste to brát trochu z jiného pohledu a snažit se těm nadšeným chlapům v Jawě dodat trochu další síly ať tu mašinu můžem finálně vidět co nejdřív a né je tady potápět. Na Jawe jsem začínal a přestože teď mám úplně něco jinýho, nezanevřel jsem na ni . Jirka

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 24
Následující



TOPlist