yamaha_demo_tour




Nová Jawa je trhák, v Indii je do listopadu vyprodaná

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BartZed (0) napsal 25.04.2019 v 21:09

Za mě jestli se povede tohle někomu dovážet , tak si myslím že mu lidi utrhaj ruce a já budumezi nima..

bunka20 (-8) napsal 05.03.2019 v 19:34

a je to definitivně potvrzený. Na videu je to taky vidět... Hromadný prodej Jawy v Indii je dotovaný za účelem snížení polulace. Všichni se udusí bílým kouřem. REKLAMNÍ video ZPOMALENĚ ukazuje bílý dým z výfuku, jako reklamní trhám prodejnosti.

zmulin (371) napsal 02.03.2019 v 08:16

Tady nikdo stavět motorky nechce.Jednodušší je vyžrat nějaký ty dotace na nekonečnej vývoj a trochu si zakšeftovat s prodáváním značky po světě..

bulldogbiker (-3) napsal 17.02.2019 v 09:25

Říkám si, co je zač ten podnikatel Jiří Gerle !!!???

Atonal (0) napsal 13.02.2019 v 08:53

https://www.youtube.com/watch?v=K99o9GSk4mA&feature=youtu.be
taky JAWA

Marex (2570) napsal 12.02.2019 v 16:20

Co Jawa dodnes nepochopila, učinili Indové. ... a bez dotací. TVL kdyby mi někdo před 20-ti lety tohle řekl, tak se mu vysměju.

maraton (180) napsal 10.02.2019 v 23:50

Franky: Ty motory byly skvělé, proto je pak dávala do svých motorek Praga.

Franky (155) napsal 10.02.2019 v 00:25+2

Parta STRacených z Týnce za posledních 25 let vše, co mělo nějaký potenciál zabila.
Dokonce byla v podobném stavu Mahindry.
Totiž Jawa 250 Travel (640) byla propadákem do doby, kdy si jí vzal do parády Martin z Mates Moto.
Kosmetickými změnami do vzhledu 70.- 80. tých let docílil oživení, stejně jako Mahindra odlitím svého průměrného prdoletu do forem "Panelky-Sport" (oživení samozřejmě na české poměry).
Dokonce jsem si chtěl také objednat stroj (za ty prachy to byla povinnost 70 000,-Kč).
A co se nestane?
Parta STRacených oznámí, že jí objednávky od Mates Moto nezajímají (přitom by to znamenalo znásobení prodaných kusů o třetinu ročně!!!
Prostě - parta STRacených z nějakého důvodu vyrábět motorky už třetí dekádu nechce (i když se tváří, jako že chce).
Tady níže máme další příklad - kdy se ještě někde možná ještě dnes válí cca 1500 motorů Jawa 250, původně ze soutěžáků pro šestidenní 1986 typu 681 (vyrobených pak počátkem 20.-tých let minulého století pro Jawu Týnec v Technometře Praha):= tedy odmítnutých zaplatit za ně partou STRacených:z Týnce.
//www.jawakvk.estranky.cz/clanky/jawa-vodnik.html

maraton (180) napsal 09.02.2019 v 21:28

Franky: Jawa kdysi pracovala na čtyřtaktech taky, viděl jsem prototypy u pana Chalupníka v Praze. Jenže je nedotáhla do sériové výroby, vystačila si s dvoutaktama.
Targus: nojo, porcelán! A to jsem v něm měl vedle klávesnice kafe. K emisním normám: v Indii je mají opravdu taky, proto např. u Himalayana loni nahradili karburátor vstřikama. Nejen kvůli exportu do světa.

Left (30) napsal 08.02.2019 v 23:04-1+2

Proč musí někteří zamindrákovanci tahat politiku i sem? Pokud jim nevyhovuje demokraticky zvolený premier, můžou to zkusit jít povídat třeba na páté nástupiště, možná si je tam někdo poslechne. Mimochodem Babiš se píše s velkým písmenem , ale pravopis i IQ daného pána je zřejmě slabý jak konkurenceschopnost Jawy.
Přitom snad není tak těžké postavit za 25 let nebo v licenci začít u nás vyrábět motor kolem 600-700ccm a zbytek je v podstatě jen skládačka z osvědčených komponent + závěrečná práce studenta designu . Postavit jedno univerzální cest. endurko za rozumný peníz a značka by potom ještě mohla vstát z popela a získat prodejem finance na vlastní vývoj. Chce to ale vlastně někdo z pověřených, nebo stačí užívat si finanční pobídky a granty státu apod.?

strabonits (2) napsal 08.02.2019 v 21:16

Janeček by koukal, jak jejich produkt s vlastním letitým vývojem stojí okopírovaný Indama, co se u toho smějou z prodejního trháku.

Míra (210) napsal 08.02.2019 v 20:11

O osudu Jawy v ČR asi rozhodují lidé, kteří na ní nikdy ani nejeli. Jak asi vypadá Jawa sraz v Indii ?

Franky (155) napsal 08.02.2019 v 17:34

...a teď už jen zbývá, aby nám už konečně parta STRacených z Týnce s "noblesou" sobě vlastní sdělila, že indický produkt vlastně vyvíjeli v Týnci a následně předali do výroby Indům.
Ti lžou tak, že jsem ochoten se i vsadit = přinejmenším na výstavě za 3 týdny se dozvíme věci = že to ještě ani Google neviděl.
Je to takový ten hodně kyselý humor.

Přitom čtyřtaktní JAWu péráka si jen tak z plezíru sestavil jeden starší nadšený chlápek (myslím motokrosař Kozák) během 2 zimních měsíců = z nudy.
Stačí naleštit cingrlátka a je to Ind jak vyšitý. Mimochodem, ve všech světových periodikách se píše, že továrnu JAWA si koupili v 90. tých letech Němci za 2,5 mega DM.
A senioru Alanu C. se dá věřit = takže ono možná lepší raději ani nevědět PROČ a co vlastně se skutečně odehrálo v Týnci po dokončení dohod z Jalty 1945/1989

joel6 (25) napsal 08.02.2019 v 12:59+3

Velkej potlesk a bledá závist pro Indii a velká ostuda a kéž by i důvod k zamyšlení pro ČR. Sice máme možnost si koupit předraženou zahraniční motorku, ale je velká škoda, že nemáme možnost si koupit dostupnou kvalitní tuzemskou motorku.

Targus (429) napsal 08.02.2019 v 12:38

HiddenSnake

Naprostý souhlas s ojrohomologacemi. Jsou to neuvěřitelné částky, které je potřeba do homologace narvat.
Pro nevěřící Tomáše vzpomenu jen loňský zásek s emisními normami na NOVĚ vyrobených a již SCHVÁLENÝCH modelech aut. byla toho plná parkoviště, letištní plochy, železniční vagóny, atd.
Takovou byrokracii, nemůže nikdo normální se zdravým mozkem pochopit.

Maraton

moc nesouhlasím, ale v těch krádežích z Číny jsi zapomněl připsat porcelán. Ten byl do rozjezdu plastových sraček docela důležitou součástí našeho života.
A s bankovkami nevím, podle mne započaly svůj život v Itálii, coby písemná potvrzení bank o úschově peněz (v té době pouze mincí) a později i jiných cenností. Čímž vůbec nechci zpochybnit, že něco takového existovalo i v Číně.

pacizek (10) napsal 08.02.2019 v 11:06+3

Jawa si to bohužel za posledních 15 pokazila sama. Slibotechna až na půdu, mlží, komunikace s novináři i veřejnosti nulová. Osobně nechápu co bude nyní dělat, 660 musí skončit protože končí vyjimka a EURO4. Flákat dvoutakty co jí zbydou jako výrobní program pro rozvojové země,...nevím. Jediný stroj o obsahu 300 ccm je málo. Je prostě ubohé, že se člověk nemá šanci dozvědět, co se v Jawě děje, co plánují. O Jawě 1000 se mluvilo 15 let a nic. Indii je nějaký Český trh u zadku, když jedna ulice v Indii má větší potencionál než celá ČR. Jawu mám rád, mnoho jich měl, ale vidím to černě.

PasarloPipa (-22) napsal 08.02.2019 v 10:12

Popravdě - no a co? Argentinská Jawa měla hezké jawky už před lety :P //jawa.com.ar/ver-todas/

https://www.youtube.com/watch?v=gUkEgcywLFg

https://www.youtube.com/watch?v=K7ulyw-aNjA

maraton (180) napsal 08.02.2019 v 10:00

HiddenSnake: pleteš se, Jawa je česká, patří starýmu komoušovi Gerlemu z Jihostroje Velešín. Indové si značku a logo jen pronajali.
deluxa: nesouhlas, i v Indii mají emisní normy, podobně jako v Evropě. Proto by v budoucnu nemělo být obtížné to tu homologovat. V emisích problém není, ten spočívá právě v tom Velešíně.
A ještě jedna věc - cenou nás Indové a Číňani bezesporu převálcují, protože pracují tak za pětinu mzdy, než my tady, ale v té invenci bych je opravdu nepřeceňoval, hlavně Číňané jsou proslulí kopírováním všeho. U nich se to nebere jako krádež, ale naopak jako užitečná dovednost. Ani se jim nedivím, že na nějaká autorská práva pečou, protože my jim těch patentů kdysi, když ještě žádné licence neexistovaly, ukradli mnohem víc, a zásadních (papír, bankovky, kompas, hedvábí, střelný prach a další...).

tom.es (9) napsal 08.02.2019 v 08:53+3

Koukám na recenze na YouTube. A nestačím se divit jací jsou ti Indové srdcaři. Nečekal bych, že někde jinde mají tak kladný vztah k Jawě.
Myslím, že si Jawa našla nový domov..a přeji ji to.

Jacob82 (142) napsal 08.02.2019 v 08:52-1+7

Sem z toho článku nadšenej! Jen prosím redakci, slušně, ať sem prosím nedávají Xicht toho eSTéBáckýho Slovenskýho šmejda. Fakt se snažim žít pozitivně a tak sem povypínal všechny politický pop-upy, vyhodil český noviny a novinky ze seznamu, nemám televizi a nechci toho kazisvěta vidět! Moc děkuji! Ideálně pokud sem nebudete dávat politiku vůbec! Tohle je přece web pro radost, ne? Díky Kuba

LiborK (37) napsal 08.02.2019 v 08:44

Indiáni jezdili na Jawě pak na Yezdi a teď mají novou Jawku. U nás by se to mohlo jmenovat Brzdi. Nejezdíme na ničem. Pokud nepočítám 350 OHC a Speciál, jsou to mrtvoly typu 660 Bastard. FUJ.

deluxa (347) napsal 08.02.2019 v 08:15-1+2

Euronormy nie su o emisiach a mozno ani nikdy neboli, je to cele o tom aby velky hraci kontrolovali trh a aby sa tu nedalo predavat vsetko co napadne nejakeho Inda alebo Cinana. Lebo takto by ich s istotou prevalcovali cenou aj napadom. A to plati nie len pre moto ale aj pre auta a ostatne veci. Ak sa to tu dostane tak budu musiet prekonat asi 1000 byrokratickych brzd s 2x 3x nasobnou konecnou cenou. A o tom pochybujem ze budu exportovat ked riesia vyrobne kapacity doma. Keby som bol majitel fabriky alebo manager z vysoka by som sa na to s prepacenim vysral aby som riesil EU export + byzarne normy a certifikaty. Maju svoj zmysel samozrejme ale my uz sme davno za bodom ked mali aj svoj ucel. Dnes sa uz len zneuzivaju ako mlada nesvojpravna prostitutka...kupili znacku s historiou a postavili pekny a jednoduchy bajk. Ak by to urobili tu v EU bol by to len dalsi projekt zadlaveny byrokraciou. Takto to tu funguje v tom nasom slobodnom a volnom konkurencnom trhu...

pop59 (-8) napsal 08.02.2019 v 07:34+2

V Indii má úspěch,ale tuna by byla bez naděje na úspěch,páč to co tvoří soudruzi z japonska už dlouhou dobu je špička v oboru a Jawa může uspět jen tam,kde motorku nikdy neviděli

HiddenSnake (27) napsal 08.02.2019 v 06:24-2+3

Takze sme si tady pekne poplakali. No ale abyste to pochopili Jawa uz neni ceska protoze ta banda blbu z tynce to proste picla za nejlepsi cenu. Takze musite doufat, ze to nekdo postavi odznova.

MedWed (37) napsal 08.02.2019 v 02:27+1

Zase bych trochu brzdil... kdyby se vyráběla v Čechách, nestála by 110. A kdyby nestála 110, kolik lidí zde by si ji reálně koupilo? Myslím reálně, ne nostalgické povídání, jak "by" si ji koupil...

Každopádně líbí se mi moc.

KALUP (32) napsal 08.02.2019 v 00:59

krásný čláek-akorát mě je z toho smutno že tam to jde a tady ne

jiřin... (40) napsal 07.02.2019 v 23:16-1

kluci z Tynce na to jdou od lesa...nechali ty chudaky Indy motky vyvinout a vyzkouset, jestli budou mit uspech... no a ceska Jawa, od zitra vypusti z garazi to samy a pokryje celej zbytek sveta

Johnyk (44) napsal 07.02.2019 v 23:00-1

Indická produkce Jawy je mi bližší, než ta Č(-e, -ín)ská. Je to Jawa, kterou bych si s chutí pořídil. Tak proč sakra jednoduše v ČR nemůžu?

Eso_Rimmer (383) napsal 07.02.2019 v 21:18

Mig_35 - no, to mi Jarda s patricnou urazkou psal taky nicmene, nez jsem to sem napsal, kliknul jsem si na prvni clanek, na ktery jsem narazil a ktery byl oznaceny PR (o Yamaze) a tam diskuze byla. tak proto jsem se zeptal. takze jsem Jardovi napsal, at mi bud nelze, nebo at si opravi chybu. stalo se to druhe

Mig_35 (345) napsal 07.02.2019 v 20:44

rimmer: ty máš na mysli tu komerční prezentaci Renocaru? ke komerčním prezentacím se diskuse nedělá nikdy...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist