globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Nexi696 (0) napsal 05.10.2010 v 22:48

velice zajímavá motorka ta 650/660 dakar...

Tugar747 (9) napsal 28.06.2010 v 23:56

HMM, pekny, ale problem je v tom ze ve skutecnosti se nepocita ani historie, ani snaha, ale jenom a pouze vysledky. Kdyz nekdo stavi stroj, ktery rozhodne neni prosluly bezporuchovosti (sry lehke opravy se tu nepocitaji) a neni cenove srovnatelny s cinskou produkci, tak ma proste smulu. Pokud si mam vybrat mez mestskym stihacem jako je MT03 a necim jako je tady predstavena JAWA tak to jsou opravdu dve ruzne ligy. Kdyz bude Jawa produkovat kvalitni stroje, tak proc ne, ale v tomhle si spis mysli, ze znacku koupi cinani nebo korejci, a budou svoji produkci prodavat do evropy pod nejakym klasictejsim jmenem, jako treba JAWA.

Paras (0) napsal 23.04.2009 v 09:35

Já myslím, že se Jawa snaží vařit s toho co má k dispozici a že se jí to daří. Každý máme na naší nejslavnější motocyklovou značku nějaký názor, vzpomínky, nebo s ní dobré či špatné zkušenosti. Ale nezapomeňte kolik různých fabrik šlo u nás po revoluci do kytek a Jawa se snaží a to já cením. Komunisti prostě nepřáli vývoji a kdyby se podařily všechny projekty, které Jawa kdysi měla, byla dneska japonská invaze v plenkách- nikdo by tyhle motorky totiž nepotřeboval... Nejvíc mě dokážou vytočit lidi kteří se na Jawě naučili jezdit a s prvními problémy ji vyměnili ze nějakou rejži nebo špagety... Ano jsou to skvělé bezporuchové stroje se super výkonem, ale jak mi jeden kolega, který také přesedlal, nedávno potvrdil "romantika je v pr..." Já osobně mám na Jawě najeto 32 tisíc kilometrů a všechny potíže, které jsem měl byly zanedbatelné a všem závažným poruchám se dá předejít pravidelnou zimní úbržbou. Spousta lidí tvrdí, že se na Jawě nedá cestovat. Co je to za blbost!!! Je to motorka jako každá jiná a kvůli tomu, že nejede 200 km/h na ní dojedu kam chci, viz. Jarda Šíma a Faro, to nepotřebuje komentář... Jawě do budoucna fandím a doufám, že si jednou pořídím novou Jawičku a budu s ni stejně spokojený jako jsem doteď.
A proboha přestaňte srovnávat Jawu a značku Blata- mícháte jablka a hrušky... Díky. Paras.

Kov (23) napsal 16.03.2009 v 19:07

Sakryš to nemůžou dotáhnout do konce ty detaily? Určitý posun k lepšímu tam je, ale...

Pokud by to vychytali, tak mají u nás hodně příznivců, kteří by šli raději do Jawy než do jiných motorek. Ale takhle.?

Jawař (0) napsal 15.03.2009 v 20:55

Tak jsem si to dneska prohlédl naživo.V mnoha detailech to je shodné s loňským prototypem Motarda.Ale zatím určitě to nejlepší co dokázali za poslední dobu.Umím si představit ,že bych si jí koupil.Určitě se za svojí práci nemusí stydět.

Marex (2575) napsal 15.03.2009 v 20:33

Jsem z toho v rozpacích. Jeden drahej jednoválec nahradili jiným, asi by bylo složitější do toho nacpat véčko,ale mohl tam být alespoň řaďák jako má kawa. Navíc myslím, že pod 150 tis. se nedostanou a za ty love to nikdo zdravej nekoupí. Ale možná se pletu. Podle mě vede cesta směrem, který razí FGR- prostě šok!!!

j-z (0) napsal 15.03.2009 v 13:02

Přesto, že se považuji za příznivce stylu "vosa", "šachy" apod. (ostrá kombinace 2 barev), tak toto mi nějak nesedí. Připomíná mi to design dětské hračky typu IGRA.

hitman (-1) napsal 15.03.2009 v 01:41

tu přední masku se světlama,asi nemyslí vážně. Dnes jsem to viděl nažívo

wrag (25) napsal 14.03.2009 v 16:12

nevim proc sem cpete blatu kdyz je rec o jawe, me se libi jen tak dál (akorat ty svetla)

Jawař (0) napsal 14.03.2009 v 15:44

KONEČNĚ NORMÁLNÍ SLUŠNÁ JAWA

pedrosus (0) napsal 14.03.2009 v 11:38

Apropos, na pořádné moderní motorky jsou tu jiní čeští výrobci - ta 125 od Blaty je prostě super.

pedrosus (0) napsal 14.03.2009 v 11:32

Na fotkách a z dálky to vypadá dobře, z blízka jak bastl ze 70. let (doufám, že jenom proto, že je to prototyp).Nicméně chápu o co Jawě jde. V současnosti ji drží nad vodou jen prodeje 350-ky v Africe, jižní Americe a Asii, takže je potřeba postavit nástupce a zajistit si tyto trhy i do budoucna. Skoro bych se i přimlouval, aby na to Jawka dostala dotace od státu. Podívejte se např. co všechno dělá a kam až je schopen klesnout Microsoft, aby vytlačil Linux z Afriky a zajistil si zde vůdčí postavení. Jawa by se měla snažit postavit motorku jednoduchou, spolehlivou a hlavně levnou, kde se nemá co pokazit a když už, tak aby to šlo lehce spravit.Myslet si, že když Jawa postaví krásný litrový stroj, tak si ji budou lidé na celém světě kupovat je naprostá utopie, což potvrdila i MZ.Navíc ta měla finance, Jawa je nemá.

-LOTR- (2) napsal 13.03.2009 v 18:17

Tak jsem tam byl a nic extrémně závadného nespatřil, seč pár věcí mi říkalo jj prototyp... Jinak stejný (dost podobný) tachometr používá i Blata u 125ccm...

Jen tak dál Jawo, tohle si myslím může koupit, když to bude v povědomí více lidí...

..Roko.. (7) napsal 13.03.2009 v 17:14

Mě osobně vylekaly ty pneumatiky, kdo sněma má zkušenost jisté ví o čem mluvím..osobně si myslím že by mohla jawa dimenzovat motorky na silnější agregát..Furt čekám na něakej výkonější dvouvál

Mexican (0) napsal 13.03.2009 v 15:51

Neni to špatný,ale Blata je mnohem lepší

pap.plzen (0) napsal 13.03.2009 v 15:49

oceňuji výměnu toho starého výfuku (to byl fakt hnus)... motor ok, na sportovní výkony jsou tu jiné motorky... svody by to chtělo bokem, krycí sklo předního světla určitě... pokud to půjde takhle, tak si za 5-10 let nějakou Jawu pořídím

Lalin (1) napsal 13.03.2009 v 09:57

JAWA je JAWA. Kdo z nás jí nejezdil? Je mi jí tak trochu líto, ale posledních pár let je to bohužel takový zombie, ani živá, ani mrtvá značka ...

karibmw (2) napsal 12.03.2009 v 22:40

Co se Jawy týče,tak postavit téměř z ničeho až na přední masku-je to věcí vkusu-takovouhle motorku,tak tomu říkám pěkná práce.Nevím jak se bude chovat při jízdě,ale motor v podstatě z XT,konečně pěkná kyvka,blinkry,brzdy a i ten rám co drží masku coby zároveň mohl být padací rám.Fandím jim!

CZJawa (9) napsal 12.03.2009 v 22:28

No, co napsat – jsem zvědav jak bude vypadat motorka naživo. Já osobně bych přivítal od Jawy spíš klasiku – něco na způsob Půlitra nebo Kawasaki W650 - prostě Retro Bike . Stejně bude asi nejvíc rozhodující cena za jakou se bude prodávat. Ale drží Jawě palce

callowsick (463) napsal 12.03.2009 v 17:23

ten tacháč - vezměte si, kolik lidí si je kupuje na svý motorky jako tuningovej doplněk (a to nejenom po kreši). tady je v základu, je to lehký, informačně obsažný a de facto se na tom nemá co porouchat - náhony, žárovičky.)

-LOTR- (2) napsal 12.03.2009 v 16:34

Jo, ale až zítra se na to podívám a sedlo to má taky dle mě z 350ccm...

-LOTR- (2) napsal 12.03.2009 v 16:27

líbí se mi ta červená

- ale ty kufry Givi mohli ušetřit
- hliníková kyvka
- výfuky
- motor
- vidlice Paioli (nebo jak se to píše )

Dizajn je to koláž z dřívější 650ccm (dá se říct model Dakar + prototyp motard) - mluvím k červené, ta žlutá je taková sakrblé ...

No štítek, konečně vidím něco oblého , záď dobrá krom čouhajícího kovového uchycení překrytí výfuků, boční plast - ten mi nevadil nějak nikdy ani u Style ani u Dakara...
Předek, chválím ten plexištít - hranatá maska, ale dá se to , spíš ten spodní kryt, či klín, ten je moc a byl vždy moc hranatý ...

Okem "laika", stupačky řidiče (odlitky) použity z Jawy 125 Dandy, nádrž i zadní madlo Jawa 350...

Co zlepšit? No tváří se to pojizdně ... Ať se tomu nekroutí kotouče atak a zdá se mi puklina mezi nádrží a předním rámem, vypadá moc těžce jistě nějaké kilo v něm bude, takže bud zeštíhlit či předek celý dělat v plastu, těch trubek je tam dost, ladnější kryt před motor - stačí zaoblit hrany a pár výdechu na něm neudělat a když nějakej tak radši míň a hezčí dirky... Jo a tu přístrojovku, anology v Dakaru nebyli špatný, ale hrajte do roku 2010 máte čas - jinak jako celek to hodnotím pozitivně (y) (y) (y) (y) .

Slávek-cbr (2) napsal 12.03.2009 v 16:01

To-ma-s > Moje slova,viz pár řádků níže...

To-ma-s (7) napsal 12.03.2009 v 15:38

Jak to tu tak čtu, tak některým čecháčkům se Jawa nezavděčí ničím, já si myslím že až na pár detailů (tacháč,přední světla ) je to velký krok do předu. Ti co Jawu neustále kritizujou, jsou nejspíš lidi, kteří si myslí že je rok po revoluci a oni si myslí že s jinejma značkama jsou IN, ale bohužel už je rok 2009 a dnes má motorku uplně každej, takže není důležitý mít poslední model R1 nebo něco jiného. Myslím že většina lidí se podívá raději na novou Jawu než na okoukané přehnané jiné značky. Jawa má velikou historii a doufám že i budoucnost.

Cormac (39) napsal 12.03.2009 v 15:27

Abych jen nekritizoval, motor a svody s laufy, drátěný kola a kyvka z hliníku, i přední vydlice se mi líbí, též rám - kapotáž z toho pryč a pěknej "civilní" supermotard je na světě.

Cormac (39) napsal 12.03.2009 v 15:24

Bohužel. Jedním slovem opět Bastl.
Např ten digitální budík, takhle do tý kapotáže to fakt vypadá jako uprava v garáži po bouračce. Jinak je to dobrej budík, mám ho na enduru.

Milan1963 (273) napsal 12.03.2009 v 14:51

Povedená motorka.Jedinou výtku mám ku světlům,slušelo by jí kulaté světlo,jako má Jawa 350 nebo 650Style.Některým rýpalům se Jawanebude líbit nikdy,i kdyby vyrobila motorku ze zlata,ale hlavní je,že vzhledem k podmínkám,které má,se snaží.

Lihy (3) napsal 12.03.2009 v 14:22

valim oči, že se to někomu líbí...většina domácích bastlilů udělá pěknější bajk. Ty trubky všude maji být jako nějaký záměr? Jako padáky? Nebo nosiče?
Myslim že by se na to měli raději vy. a dělat třeba zahradní techniku...traktůrky a tak to by možná šlo.

godr (0) napsal 12.03.2009 v 14:15

Kdybych kupoval enduro okolo oběmu 600,tak bych o Jawě už uvažoval - konečně něco hezkého

RadoTP (1) napsal 12.03.2009 v 13:23

No tak tohle už vypadá k světu. Škoda jen, že kompletně okopírovali svody a vejfuky od XT (ty plastové krytky koncovek jsou na chlup stejné ) a raději to nevedli bokem tak, jak to má třeba Pegaso...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist