husqvarna_svartpilen_801_2




Nová Honda GoldWing překvapí odvážnou konstrukcí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RomanDula (4) napsal 13.08.2017 v 17:50

Kdo řídí Golda ví a pokyvuje hlavou - uvidíme.. Ti ostatní jen kecaj.
Článek považuji za opravdu špatný, nic neříkající.

SuperSic58 (1308) napsal 11.08.2017 v 19:50

Já raději, když má auto 4 kola

BožíJezdec (21) napsal 11.08.2017 v 10:29+1

SuperSic58: Klidně bych se vsadil že si na ní nikdy nejel.

SuperSic58 (1308) napsal 10.08.2017 v 18:53

jinak výborná motorka a mrštná, ideální na zakroucený okresky

SuperSic58 (1308) napsal 10.08.2017 v 18:51-1

Destroyer: no na těch českejch hrůza silnicích budou ty čepy v háji po dvou sezónách jako na autě.

olha (4) napsal 10.08.2017 v 16:56+2

Konečně jednou, zas pořádná motorka tady

Meli (195) napsal 10.08.2017 v 05:52

SIM> obecně ABS v náklonu nefunguje uplně 100% - až firma Bosch vyvinula 5ti osé ABS a jako první to dávali myslím do KTM cendur... pak třeba nový hektolitr V-Strom to má

BlackSabbath (434) napsal 09.08.2017 v 23:21-2+2

Ještě hnusnější, než dosud. Skvěle zapadá do modelové řady Hujdy...Maska jde, ale to zavěšení (i když bude fungovat) vypadá hrozně.

Destroyer (237) napsal 09.08.2017 v 22:38+3

tak si predstavte ze japonci vyvinuli telelever s konstantnym nemennym zavlekom. To bude znamenat neutralne pojimanie vsetkych nerovnosti cesty aj v zakrutach, to bude v kombinacii s vhodnou geometriou velmi zaujimave povozenie. Gulovy cap som na telelevri menil po 110 tis. ale nie preto ze by mal volu, len prachovka odisla. Pri jazdeni po ceste je zivotnost kvalitne spravenych capov na moto 150 000 +
zase male bezvyznamne plus pre japoncov za vyvoj!

biker.ch (8) napsal 09.08.2017 v 21:31

Mě cenovka za tenhle nádhernej parník neuráží. respektuju to. Pamatuju ale, že když vyjel v roce 2012 facelift, tak prej měli džaponci v merku motor i s objemem dva litry. To by se mi líbilo. Ta vidlice se mi sice nelíbí, ale asi to bude fungovat dobře. A že by se měla udělat repas za velký prachy snad nebude vadit, když to bude třeba 50000 po 200000 km. Jen odhaduju. Mě osobně by to nevadilo. Buď to koupím za cca 900000 nový a než se to posere, tak to prodám nebo to koupím po pár letech se 150000 za 250000 a vrazím do toho nějakou kačku.

BožíJezdec (21) napsal 09.08.2017 v 21:18

Mohlo by to stát kolem 900tis jako předchozí verze.

Pivko (85) napsal 09.08.2017 v 21:03

To bude hustokrutě drahý!?

Heki (401) napsal 09.08.2017 v 20:19

pro mě tenhle druh motorek nikdy nebyl. První co mě napadlo při pohledu na ten závěs - kurva to je ale složité...

sweetM (28) napsal 09.08.2017 v 19:48

Nevím, nevím, moc dobře nevypadá, kapotáž se mi zdá také ošizená a podobné odpružení měla zetka nebo moped (samozřejmě v menším). Palubní počítač - já si chci zajezdi a povozit se, ne sledovat blikání a pípání elektroniky.

Pipla (8) napsal 09.08.2017 v 19:40

Je dobře ,že už konečně udělají u toho korábu nový facelift ...četl jsem v minulosti srovnávající recenzi kde byl GoldWing versus Bmw 1600 a vzhledově i technicky byl bavor daleko hezčí ,takže teď to bude fifty fifty

12012 (21) napsal 09.08.2017 v 17:55+1

...tak nevím, informace v článku..., něco jako palubní počítač, zpátečku, už motorka má dávno, stejně jako špatně fungující navigaci, tady je to prezentováno jako novinka. Spíš bych uvítal, kdyby měla vyřešenou komunikaci mezi jezdcem a spolujezdcem nebo mezi skupinou dalších motorek jinak než pomocí předpotopního kabelu a vysílaček, dále el. nastavitelný štít s pamětí, mlhovky nebo el.hlavní stojan. To všechno v základu, počítám, za cca 700tis.Kč.

Kawasaka (37) napsal 09.08.2017 v 17:06-1+1

...to kolo vypadá jak z nákupního vozíku. Jen ten povoz z Tesca ho má hezčí ...

BožíJezdec (21) napsal 09.08.2017 v 15:07

Na jaře jsem jí šel koupit, neúspěšně. Nesplňuje euro 4 a tak se nesmí prodávat. To bude asi hlavní důvod té avizované modernizace. Jinak ty fotky přední vidlice jsem na zahraničním serveru viděl minimálně před rokem.

Dragster (1) napsal 09.08.2017 v 14:45

Do toho bych šel, jen doufám, že design bule lepší než to co je na obrázcích.

jezdec74 (18) napsal 09.08.2017 v 14:12+2

Top motorka na cestování a věřím, že po oněch úpravách bude zase o krok dál. Jen ta cena je bohužel jinde, tak ji budu zase dál jen okukovat

deluxa (347) napsal 09.08.2017 v 13:28+1

Po technickej stranke pekne po praktickej stranke...mno nechcel by som toto servisovat a zistovat ktore ulozenie ma volu po tisicoch km lebo tych spojov je tam asi jeden milion na tej prednej vidlici. V jednoduchosti je krasa a cim menej ma motorka pohyblivych casti tym lepsie. V tomto pripade horsie. Majitel bude postupovat asi nasledujucim sposobom...kupit..natrieskat km a rychlo predat lebo na toto bude stat repas ako na novy motocykel. :D Zaujimalo by ma aky to ma celkovy vplyv na ovladanie a zatacanie oproti beznemu teleskopu

Sim (52) napsal 09.08.2017 v 12:57+1

Muze mi nekdo prozradit, k cemu by melo byt na motorce ABS, ktere nefunguje v naklonu? Kdyz uz je tedy u tohodle goldase vyzdvihovano, ze nove v naklonu ma fungovat ...

Polous (-8) napsal 09.08.2017 v 12:01-8

Hnus, hnus a zase jen hnus. Jestli tohle má být král silnice a technologie, tak to ať jdou Japonci do řiti.

OndraCB (101) napsal 09.08.2017 v 11:39+1

Za info děkujem, ale ty ,,fotošopový,, obrázky, to je úplně zbytečnej bulvár. Takhle nový GW rozhodně hnusný nebude.

JA-NE (767) napsal 09.08.2017 v 11:27

skor Lexus mezi motocykly..

hrouda13 (150) napsal 09.08.2017 v 11:15-1+2

Rols-Royce mezi motocykly

Vlnič (199) napsal 09.08.2017 v 10:14+8

luxus na dvou kolech, až budu mít jednou prachy, klidně ji budu dál přehlížet

31081 (674) napsal 09.08.2017 v 09:56

krása a luxus na dvou kolech,až budu mít jednou prachy...

Rosi45 (41) napsal 09.08.2017 v 09:19

Až vyrostu, koupím si Winga

ZdenalH (71) napsal 09.08.2017 v 09:12

Ta vidlice je po technické stránce nádherná Takový springer po japonsku




TOPlist