husqvarna_svartpilen_801_2




Nová Honda Crossrunner 2015

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Radim75 (6) napsal 18.09.2014 v 21:22

Jak jsem napsal " vše dost hluboko na zebricku..." Díky za odkaz, trochu jsem hledal, ale takhle závažné věci o TEX jsem zatím nenašel..
Nedávno jsem u hondy napočítal cca 50 modelu moto a skútrů různých kubatur aktuálně v nabidce, mnoho z nich co dva roky inovovanych. Možná ve svých kategoriích nevladnou, ale rozmanitosti špička. Pravda musím ale přiznat ze krom cb 1000 se mi nic moc nelibilo, nc 700/750 nuda, šeď, plast... CT 280 kg !! :(

Vlnič (199) napsal 18.09.2014 v 18:39

Seikos: nemyslím si že jako zákazník Hondy jsem ovce a že nevím na co se koukat nebo ne, dokážu si udělat srovnání motorek stejný kategoie. A vím proč jsem se pro ni rozhodl, neříkám že u ni zůstanu na věky .. ale v jednom máš pravdu nebylo to pro pokrokovou techniku, např můj TA má stejný ovladače na řídítkách, jako měl můj TA r.v 91, vím o věcech, který má ošizený oproti konkurenci, ale funguje a vzhledově se mi líbí .. a na Tigra 800 financí nebylo.
Ale když si srovnám např NC 700 X (jel jsem na ni) s mým TA ... nekoupil bych to, kdyby byla za cenu 125-ky

seikos (975) napsal 17.09.2014 v 16:22

Radim75: no, ono taky jezdí po číně desítky milionů skůtrů a neserou se. Prostě kde nic není, nemá se co rozbít. Nulové inovace a jen prověřenou techniku. Levnou. Otázka jestli to je správná cesta pro Hondu, která byla desetiletí inovátorem trhu. Dnes je inovacemi na bodu nula.
Co se Tiger Explorer 1200 týče, tak to co se týče spolehlivosti jsi absolutně na dně. Ono se stačí zeptat v DK moto. Každý třetí prodaný Explorer se vrátil s KO motorem.
[url=//rideapart.com/articles/farewell-triumph-tiger-explorer]Tady je pěkný článek o zkušenostech pána z USA[/url]
Cituji část: It was a major disappointment when the engine went out, but to put things in perspective, of 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures

No a to je právě ta cena za inovace - občas se prostě něco navrhne blbě. Ale kdo nic nedělá, ten nic nezkazí. Jako právě ta Honda

Radim75 (6) napsal 16.09.2014 v 20:10

Seikos, jses tady, jak nekdo napsal polobůh, ale s těmi ovcemi jsi prestrelil. Vybírám v první řadě spolehlivost, mel jsem spoustu hondic a prostě to funguje,nesere se to, je to stridme, nadcasove. Pomijim modely z posledních několika let, to je hnus, stejne jako u aut, chvíli krása, chvíli hnus, jako tobogan. Když se to ale povede, tak to funguje. Výkonem neoslni, ale prezije léta, žádný vyhoneny exot. Myslim, ze vis, který koncern vyrobí nejvíce motoru na světě,o typech nemluvě. Ne všichni potřebují byt výjimeční, já se chci vozit (ne do servisu), chci si užít motor, ze to funguje, jasne musí se mi to libit. Věci sam nespravuju, krom prkotin, nechci pod tím ležet ani shánět info na fóru, protoze v servisu bych vykrvácel. Můj výběr zatim tiger800/1200/ 800 GS/ super tenere/ Ješe čekám co nova Yamaha 09. Vše na žebříčku spolehlivosti dost hluboko, krom ST, i když i těm se někdy nedari ( viz. Padrino) Do 12ky se mi ale nechce, je to ranec.

seikos (975) napsal 16.09.2014 v 09:55-1

Laduj: protože to je prostě letitá recyklace. Proč dávat upsidy, nový rám, nový motor, novou elektroniku, když už to je dávno vyvinuto, technologie je zaplacena a už se na tom jen vydělává. Ber v úvahu, že ten kdo si koupí Hondu, ten nemá nijaké zvláštní nároky na kvalitu a pokročilou techniku. Třeba ani Crosstourer nemá radiální brzdy. Ani třeba pancéřové hadice. A to stojí v holém základu 370tis. Zákazníci Hondy jsou ovce, ani nevědí na co se dívat a co hodnotit.

Laduj (0) napsal 15.09.2014 v 16:11+1

jak může dneska někdo nabízet novej model bez upsidů?!??

bulldogbiker (-3) napsal 13.09.2014 v 14:07-1+1

honda je super

Radim75 (6) napsal 12.09.2014 v 19:46

Konečně něco na co se dá koukat. Chci Hondu, ale není moc z čeho vybírat, jen crosstourer se mi celkem líbí, kdyby nevážil 280kg. Doufám že se chlapci vylezou do 240kg ;) Ještě kdyby to tak mělo alespoň palubku z vfr-f, pěknou kyvku, slušnou spotřebu/dojezd... Zatím to vypadá nadějně, jen to nepo...t Hondo!!!

JirikM (0) napsal 11.09.2014 v 18:05

Tak tohle vypada pekne. Tu bych rad vyzkousel

IronDave (87) napsal 11.09.2014 v 17:44

Nj, tady zase někdo kopíroval.

skydxrv (1) napsal 11.09.2014 v 10:58

Ja myslím, že pokud nástupce africy bude nebu představen jen tak, ale na nějaké vetší výstavě .. Přeci jen spousta lidí čeká jsou spekulace a pokud to honda v rukávu má, udělá vetší divadlo kolem toho ..

Stenboy (56) napsal 11.09.2014 v 10:58-3+2

Pěkná a lepší než Multisračka Italská

FrogySkoky (132) napsal 11.09.2014 v 10:25-1+1

Snaha o napodobení Multistrady... a GSa.

ZZR1200 (127) napsal 11.09.2014 v 09:04

Každej chce jezdit do terénu, být "adventure" a pak člověk ty dobrodruhy i motorky stejně vidí jen na silnici nebo parkovat u hospod (až na pár naprosto ojedinělých výjimek, který potvrzují pravidlo).
Tahle motorka je jedna z mála současných hezkých Hond.

Denyas (-5) napsal 11.09.2014 v 08:16

Do terénu s tím můžeš až po pořádně úpravě, ale stejně to furt není ono + se to podobá na CB500X... nevím no

DOMINATOR (1260) napsal 11.09.2014 v 07:57+1

Jak už to tu řekli pěkná motorka na pěkné cesty.

Jenik789 (12) napsal 11.09.2014 v 07:56

zase zadny enduro

foky (156) napsal 10.09.2014 v 23:09

Tuší někdo co je to za "vypíč" pod předním světlem?
Olejovej chladič?

E-Ryc (20) napsal 10.09.2014 v 22:02

Vlnič> Jo, tam si to prohodili, novy V-Strom ma skoro stejne hnusny predek jak Transalp 700 a svetla na nove Honde jsou zas dost v Suzuki stylu ;)

Vlnič (199) napsal 10.09.2014 v 20:52

E-Ryc> a viděl jsi taky jak ty motorky vypadaj zepředu?

scalla (51) napsal 10.09.2014 v 20:32

Starý Crosrunner vypadá jak vypadá, protože má chladiče na boku. Jestliže zadání znělo "zrecyklovat VFR800 v nejvyšší možné míře", pak se s tím vzhledem moc zázraků dělat nedalo.

Pupi04 (41) napsal 10.09.2014 v 19:45-1+3

Dávám , sám mám NC700 a myslím, že tento model má slušně našlápnuto . Podle mě ať tomu říkají jak chtějí. Důležité je, jestli se líbí a parametry.

E-Ryc (20) napsal 10.09.2014 v 19:05-1

Kde jsem to jen videl
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2014-09/29432/20140910083811-1_jpg_resize_1000x830__type_jpg_.jpg
a
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2014-06/28712/20140623102207-IMG_0736_JPG_resize_1000x830__type_jpg_.JPG

deep-sk (474) napsal 10.09.2014 v 17:08

pekna masinka na turistiku... podla mna podareny kusok... nad tym privlastkom "enduro" sa nema zmysel pozastavovat v dnesnej dobe... ja davam

seikos (975) napsal 10.09.2014 v 16:50-1+1

tomzak: dnes stačí mít malinko vyšší zdvihy a ten správný trojúhelník a hned to je v očích mnoha lidí cenduro. Je zbytečný se nad tím pozastavovat.
Dnes se říká "cestovní enduro" lecčemu. Podívej se na litrovýho Versyse.
Laik žasne, odborník se směje...

MajoKE (51) napsal 10.09.2014 v 16:14

Nech to nepobabru kuframi! Inak OK.

tomzak (48) napsal 10.09.2014 v 14:10

Vzhledove snad posun k lepsimu, nicmene porad nechapu, proc se tomu rika enduro?

Steve-CZ (259) napsal 10.09.2014 v 13:19+3

Před lety jsem poznal už z dálky, jaká značka přijíždí. Dnes mi to připadá skoro všechno stejné, nemohu si pomoct. Motocykly ztratily duši, je to jen hromada plastů, motorů bez špetky emocí a spousta nesmyslných "pomocníků" včetně ekoteroristických "bonusů" Díky za staré dobré stroje, kterých mi pár doma zůstalo a mají ještě mechanický rychloměr.

HiddenSnake (27) napsal 10.09.2014 v 13:15

No vypada to, ze konecne nechali pracovat ty lidi co delali VFR a tem ostatnim vysvetlili, ze si maji jit kleknout na hrach.

Miraaas (0) napsal 10.09.2014 v 12:04

Moc hezký =) konečně to začíná vypadat jako cestovní "enduro" ikdyž k tomu má ještě daleko, ale oproti svému předchůdci 100 % zlepšení...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist