Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak jsem napsal " vše dost hluboko na zebricku..." Díky za odkaz, trochu jsem hledal, ale takhle závažné věci o TEX jsem zatím nenašel..
Nedávno jsem u hondy napočítal cca 50 modelu moto a skútrů různých kubatur aktuálně v nabidce, mnoho z nich co dva roky inovovanych. Možná ve svých kategoriích nevladnou, ale rozmanitosti špička. Pravda musím ale přiznat ze krom cb 1000 se mi nic moc nelibilo, nc 700/750 nuda, šeď, plast... CT 280 kg !! :(
Seikos: nemyslím si že jako zákazník Hondy jsem ovce a že nevím na co se koukat nebo ne, dokážu si udělat srovnání motorek stejný kategoie. A vím proč jsem se pro ni rozhodl, neříkám že u ni zůstanu na věky .. ale v jednom máš pravdu nebylo to pro pokrokovou techniku, např můj TA má stejný ovladače na řídítkách, jako měl můj TA r.v 91, vím o věcech, který má ošizený oproti konkurenci, ale funguje a vzhledově se mi líbí .. a na Tigra 800 financí nebylo.
Ale když si srovnám např NC 700 X (jel jsem na ni) s mým TA ... nekoupil bych to, kdyby byla za cenu 125-ky
Radim75: no, ono taky jezdí po číně desítky milionů skůtrů a neserou se. Prostě kde nic není, nemá se co rozbít. Nulové inovace a jen prověřenou techniku. Levnou. Otázka jestli to je správná cesta pro Hondu, která byla desetiletí inovátorem trhu. Dnes je inovacemi na bodu nula.
Co se Tiger Explorer 1200 týče, tak to co se týče spolehlivosti jsi absolutně na dně. Ono se stačí zeptat v DK moto. Každý třetí prodaný Explorer se vrátil s KO motorem.
[url=//rideapart.com/articles/farewell-triumph-tiger-explorer]Tady je pěkný článek o zkušenostech pána z USA[/url]
Cituji část: It was a major disappointment when the engine went out, but to put things in perspective, of 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures
No a to je právě ta cena za inovace - občas se prostě něco navrhne blbě. Ale kdo nic nedělá, ten nic nezkazí. Jako právě ta Honda
Seikos, jses tady, jak nekdo napsal polobůh, ale s těmi ovcemi jsi prestrelil. Vybírám v první řadě spolehlivost, mel jsem spoustu hondic a prostě to funguje,nesere se to, je to stridme, nadcasove. Pomijim modely z posledních několika let, to je hnus, stejne jako u aut, chvíli krása, chvíli hnus, jako tobogan. Když se to ale povede, tak to funguje. Výkonem neoslni, ale prezije léta, žádný vyhoneny exot. Myslim, ze vis, který koncern vyrobí nejvíce motoru na světě,o typech nemluvě. Ne všichni potřebují byt výjimeční, já se chci vozit (ne do servisu), chci si užít motor, ze to funguje, jasne musí se mi to libit. Věci sam nespravuju, krom prkotin, nechci pod tím ležet ani shánět info na fóru, protoze v servisu bych vykrvácel. Můj výběr zatim tiger800/1200/ 800 GS/ super tenere/ Ješe čekám co nova Yamaha 09. Vše na žebříčku spolehlivosti dost hluboko, krom ST, i když i těm se někdy nedari ( viz. Padrino) Do 12ky se mi ale nechce, je to ranec.
Laduj: protože to je prostě letitá recyklace. Proč dávat upsidy, nový rám, nový motor, novou elektroniku, když už to je dávno vyvinuto, technologie je zaplacena a už se na tom jen vydělává. Ber v úvahu, že ten kdo si koupí Hondu, ten nemá nijaké zvláštní nároky na kvalitu a pokročilou techniku. Třeba ani Crosstourer nemá radiální brzdy. Ani třeba pancéřové hadice. A to stojí v holém základu 370tis. Zákazníci Hondy jsou ovce, ani nevědí na co se dívat a co hodnotit.
Konečně něco na co se dá koukat. Chci Hondu, ale není moc z čeho vybírat, jen crosstourer se mi celkem líbí, kdyby nevážil 280kg. Doufám že se chlapci vylezou do 240kg ;) Ještě kdyby to tak mělo alespoň palubku z vfr-f, pěknou kyvku, slušnou spotřebu/dojezd... Zatím to vypadá nadějně, jen to nepo...t Hondo!!!
Ja myslím, že pokud nástupce africy bude nebu představen jen tak, ale na nějaké vetší výstavě .. Přeci jen spousta lidí čeká jsou spekulace a pokud to honda v rukávu má, udělá vetší divadlo kolem toho ..
Každej chce jezdit do terénu, být "adventure" a pak člověk ty dobrodruhy i motorky stejně vidí jen na silnici nebo parkovat u hospod (až na pár naprosto ojedinělých výjimek, který potvrzují pravidlo).
Tahle motorka je jedna z mála současných hezkých Hond.
Starý Crosrunner vypadá jak vypadá, protože má chladiče na boku. Jestliže zadání znělo "zrecyklovat VFR800 v nejvyšší možné míře", pak se s tím vzhledem moc zázraků dělat nedalo.
Kde jsem to jen videl
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2014-09/29432/20140910083811-1_jpg_resize_1000x830__type_jpg_.jpg
a
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2014-06/28712/20140623102207-IMG_0736_JPG_resize_1000x830__type_jpg_.JPG
tomzak: dnes stačí mít malinko vyšší zdvihy a ten správný trojúhelník a hned to je v očích mnoha lidí cenduro. Je zbytečný se nad tím pozastavovat.
Dnes se říká "cestovní enduro" lecčemu. Podívej se na litrovýho Versyse.
Laik žasne, odborník se směje...
Před lety jsem poznal už z dálky, jaká značka přijíždí. Dnes mi to připadá skoro všechno stejné, nemohu si pomoct. Motocykly ztratily duši, je to jen hromada plastů, motorů bez špetky emocí a spousta nesmyslných "pomocníků" včetně ekoteroristických "bonusů" Díky za staré dobré stroje, kterých mi pár doma zůstalo a mají ještě mechanický rychloměr.
Jak jsem napsal " vše dost hluboko na zebricku..." Díky za odkaz, trochu jsem hledal, ale takhle závažné věci o TEX jsem zatím nenašel..
Nedávno jsem u hondy napočítal cca 50 modelu moto a skútrů různých kubatur aktuálně v nabidce, mnoho z nich co dva roky inovovanych. Možná ve svých kategoriích nevladnou, ale rozmanitosti špička. Pravda musím ale přiznat ze krom cb 1000 se mi nic moc nelibilo, nc 700/750 nuda, šeď, plast... CT 280 kg !! :(
Seikos: nemyslím si že jako zákazník Hondy jsem ovce a že nevím na co se koukat nebo ne, dokážu si udělat srovnání motorek stejný kategoie. A vím proč jsem se pro ni rozhodl, neříkám že u ni zůstanu na věky .. ale v jednom máš pravdu nebylo to pro pokrokovou techniku, např můj TA má stejný ovladače na řídítkách, jako měl můj TA r.v 91, vím o věcech, který má ošizený oproti konkurenci, ale funguje a vzhledově se mi líbí .. a na Tigra 800 financí nebylo.
Ale když si srovnám např NC 700 X (jel jsem na ni) s mým TA ... nekoupil bych to, kdyby byla za cenu 125-ky
Radim75: no, ono taky jezdí po číně desítky milionů skůtrů a neserou se. Prostě kde nic není, nemá se co rozbít. Nulové inovace a jen prověřenou techniku. Levnou. Otázka jestli to je správná cesta pro Hondu, která byla desetiletí inovátorem trhu. Dnes je inovacemi na bodu nula.
Co se Tiger Explorer 1200 týče, tak to co se týče spolehlivosti jsi absolutně na dně. Ono se stačí zeptat v DK moto. Každý třetí prodaný Explorer se vrátil s KO motorem.
[url=//rideapart.com/articles/farewell-triumph-tiger-explorer]Tady je pěkný článek o zkušenostech pána z USA[/url]
Cituji část: It was a major disappointment when the engine went out, but to put things in perspective, of 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures
No a to je právě ta cena za inovace - občas se prostě něco navrhne blbě. Ale kdo nic nedělá, ten nic nezkazí. Jako právě ta Honda
Seikos, jses tady, jak nekdo napsal polobůh, ale s těmi ovcemi jsi prestrelil. Vybírám v první řadě spolehlivost, mel jsem spoustu hondic a prostě to funguje,nesere se to, je to stridme, nadcasove. Pomijim modely z posledních několika let, to je hnus, stejne jako u aut, chvíli krása, chvíli hnus, jako tobogan. Když se to ale povede, tak to funguje. Výkonem neoslni, ale prezije léta, žádný vyhoneny exot. Myslim, ze vis, který koncern vyrobí nejvíce motoru na světě,o typech nemluvě. Ne všichni potřebují byt výjimeční, já se chci vozit (ne do servisu), chci si užít motor, ze to funguje, jasne musí se mi to libit. Věci sam nespravuju, krom prkotin, nechci pod tím ležet ani shánět info na fóru, protoze v servisu bych vykrvácel. Můj výběr zatim tiger800/1200/ 800 GS/ super tenere/ Ješe čekám co nova Yamaha 09. Vše na žebříčku spolehlivosti dost hluboko, krom ST, i když i těm se někdy nedari ( viz. Padrino) Do 12ky se mi ale nechce, je to ranec.
Laduj: protože to je prostě letitá recyklace. Proč dávat upsidy, nový rám, nový motor, novou elektroniku, když už to je dávno vyvinuto, technologie je zaplacena a už se na tom jen vydělává. Ber v úvahu, že ten kdo si koupí Hondu, ten nemá nijaké zvláštní nároky na kvalitu a pokročilou techniku. Třeba ani Crosstourer nemá radiální brzdy. Ani třeba pancéřové hadice. A to stojí v holém základu 370tis. Zákazníci Hondy jsou ovce, ani nevědí na co se dívat a co hodnotit.
jak může dneska někdo nabízet novej model bez upsidů?!??
honda je super
Konečně něco na co se dá koukat. Chci Hondu, ale není moc z čeho vybírat, jen crosstourer se mi celkem líbí, kdyby nevážil 280kg. Doufám že se chlapci vylezou do 240kg ;) Ještě kdyby to tak mělo alespoň palubku z vfr-f, pěknou kyvku, slušnou spotřebu/dojezd... Zatím to vypadá nadějně, jen to nepo...t Hondo!!!
Tak tohle vypada pekne. Tu bych rad vyzkousel
Nj, tady zase někdo kopíroval.
Ja myslím, že pokud nástupce africy bude nebu představen jen tak, ale na nějaké vetší výstavě .. Přeci jen spousta lidí čeká jsou spekulace a pokud to honda v rukávu má, udělá vetší divadlo kolem toho ..
Pěkná a lepší než Multisračka Italská
Snaha o napodobení Multistrady... a GSa.
Každej chce jezdit do terénu, být "adventure" a pak člověk ty dobrodruhy i motorky stejně vidí jen na silnici nebo parkovat u hospod (až na pár naprosto ojedinělých výjimek, který potvrzují pravidlo).
Tahle motorka je jedna z mála současných hezkých Hond.
Do terénu s tím můžeš až po pořádně úpravě, ale stejně to furt není ono + se to podobá na CB500X... nevím no
Jak už to tu řekli pěkná motorka na pěkné cesty.
zase zadny enduro
Tuší někdo co je to za "vypíč" pod předním světlem?
Olejovej chladič?
Vlnič> Jo, tam si to prohodili, novy V-Strom ma skoro stejne hnusny predek jak Transalp 700 a svetla na nove Honde jsou zas dost v Suzuki stylu ;)
E-Ryc> a viděl jsi taky jak ty motorky vypadaj zepředu?
Starý Crosrunner vypadá jak vypadá, protože má chladiče na boku. Jestliže zadání znělo "zrecyklovat VFR800 v nejvyšší možné míře", pak se s tím vzhledem moc zázraků dělat nedalo.
Dávám , sám mám NC700 a myslím, že tento model má slušně našlápnuto . Podle mě ať tomu říkají jak chtějí. Důležité je, jestli se líbí a parametry.
Kde jsem to jen videl
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2014-09/29432/20140910083811-1_jpg_resize_1000x830__type_jpg_.jpg
a
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2014-06/28712/20140623102207-IMG_0736_JPG_resize_1000x830__type_jpg_.JPG
pekna masinka na turistiku... podla mna podareny kusok... nad tym privlastkom "enduro" sa nema zmysel pozastavovat v dnesnej dobe... ja davam
tomzak: dnes stačí mít malinko vyšší zdvihy a ten správný trojúhelník a hned to je v očích mnoha lidí cenduro. Je zbytečný se nad tím pozastavovat.
Dnes se říká "cestovní enduro" lecčemu. Podívej se na litrovýho Versyse.
Laik žasne, odborník se směje...
Nech to nepobabru kuframi! Inak OK.
Vzhledove snad posun k lepsimu, nicmene porad nechapu, proc se tomu rika enduro?
Před lety jsem poznal už z dálky, jaká značka přijíždí. Dnes mi to připadá skoro všechno stejné, nemohu si pomoct. Motocykly ztratily duši, je to jen hromada plastů, motorů bez špetky emocí a spousta nesmyslných "pomocníků" včetně ekoteroristických "bonusů" Díky za staré dobré stroje, kterých mi pár doma zůstalo a mají ještě mechanický rychloměr.
No vypada to, ze konecne nechali pracovat ty lidi co delali VFR a tem ostatnim vysvetlili, ze si maji jit kleknout na hrach.
Moc hezký =) konečně to začíná vypadat jako cestovní "enduro" ikdyž k tomu má ještě daleko, ale oproti svému předchůdci 100 % zlepšení...