husqvarna_svartpilen_801_2




Koncept Honda CX-01

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Piko72 (0) napsal 26.02.2014 v 21:24

Kedze sa uz aj na europsky trh pomali zacali vracat klasicke a prakticke kubaturi (250-500 ccm), mohla by mat aj tato ceresnicka od Hondy uspech aj v nasich koncinach. S podobnym objemom tu nic ine v tomto style zatial nemame takze dufam, ze ju chlapci od Hondy "skusia" aj v EU (aspon v to dufam

PavkaH (1) napsal 21.02.2014 v 15:25+1

Ahoj,
já si doteď užívám městské enduro Honda 125 CityFly. Teď už je stará (retro) a trochu malá. Takže pokud by CX-01 byl třeba 400 a nejlépe dvouválec, pak by neměla chybu.

šelba. (27) napsal 21.02.2014 v 10:12

Článek tady nikomu tu motorku nevnucuje. Hned zkraje je zmínka o Indii a to bude požadavky asi jiný trh, ne ?

task71 (13) napsal 21.02.2014 v 09:40

Jedno válcový enduro by nebylo???

Floo (67) napsal 21.02.2014 v 09:31-1

já se obavám, že stejným směrem jako se vydala již dávno Honda se postupně vydávají i další výrobci jako třeba Yamaha, která dle posledních zpáv chce nabídnout širší sortiment na výběr. Takže dle všeho vznikne kupa stroječků přerůzných objemů, který budou nakombinovaný ze všeho možnýho. Už teď tu je MT9 a MT7 se "stejným" designem, ale jinym motorem. Zkrátka asi je to budoucnost drobit ty kategorie na minmum. Bohužel si myslím že i ta kvalita tak půjde dolů

seikos (975) napsal 21.02.2014 v 08:41+1

Fast17: jestli ti tahle motorka připomíná Yamahu TDM, tak mi prosím prozraď co hulíš Když už by se to mohlo něčemu podobat, tam vzdáleně koncepčně snad jen Yamaze MT-07.

kawa...pavel: ano. Mnoho těch co na tu motorku plivou nadávky na fórech, následně dávají 10b a "přání mnoho šťastných km v sedle krásné motorky", když si ji pak tady někdo koupí a zveřejní v databázi. Lidi jsou prostě pokrytci a nejsou schopni si stát za svým názorem.

Jinak samozřejmě Honda designově nijak nepřekvapuje. Skoro mi připomíná svého času Jawu. Jdou skladníci po skladu, koukají co mají čeho v regálech a přemýšlejí co z toho složit aby ty regály trochu vyprázdnili

r.ricci (5) napsal 21.02.2014 v 08:20+1

Vůbec se Hondě a i jiným světovým značkám nedivím, že se zaměřují na trhy, kde jsou schopny prodat statisíce motorek ročně. Evropský trh s prodejem defakto kusové výroby není nijak zajímavý. Jen se podívejte, kolik se prodalo "velkých" mašin v Česku vloni. Pokud chcete vyjimečné, vykonné a designově odlišné stroje, musíte je taky kupovat...

BorekS (96) napsal 21.02.2014 v 08:19+1

Mě teda při prvních dvou fotkách okamžitě napadlo KTM...

Asi se globálně téměř vyprázdnila nádoba s designem...

kawa...pavel (101) napsal 21.02.2014 v 06:30-1+1

zvláštní jak se to nikomu nelíbí, ale až na čestné výjimky tu motorku odsuzujou hlavně ti, co žádnou nemají nebo mají naprosto "unikátní" stroje...ale tak hlavně že si splknem ne?

esak (60) napsal 20.02.2014 v 22:38-1+3

na tuto 250-ku hodia USD vidlu, ale na novu CB a CBR650F a VFR800 daju klasicku
vo finale tam tu USD-cku zabudnu dat, len aby to stalo co najmenej

honda robi stale viac a viac rozpoctoviek, co nevidim ako problem, ale problem je, ze sa vytracaju z ich ponuky tzv. normalne motorky

este ze sa stale najdu znacky, ktore stale robia poctive zelezo a nie ufonske 5 korunove premiestnovadla

SuperSic58 (1308) napsal 20.02.2014 v 20:47-1+3

Tk motor je už od pohledu ten samej, co se montuje do CRF 250L/M nebo CBR 250R, nebo možná ta zvětšená verze z CBR 300R. Motorka vypadá hezky, cool světlo, ale asi jen na konceptu, v reálu tam prdnou určitě obyč kvůli ceně. Pohled na plasty kolem přístrojovky a řidítka vypadá lacině. Jinak tuhle objemovou kategorii kvituju, ne každý chce krotit 150 koní a lítat 200 po zadním. Auto si taky každej nekupuje 300 a více koňový. To je takovej ten čecháčkovskej syndrom malosti, motorka musí bejt přemotorovaná bestie, co nemá aspoň 100 koní, je kozí dech pro začátečníky Přitom ještě před 25 lety byla vlhkým snem českých bajkerů Jawa 350

nexus (61) napsal 20.02.2014 v 19:28+3

Další motka, kde se uplatnil takzv: univerzální design. Neslané nemastné prakticky ničím výjimečné. Neurazí nenadchne. Ale určitě to osloví spoustu lidí jenom proto, že to je přece HONDA. Poslední dobou mám pocit, že kdyby tato značka vzala krabici od bot a osadila ji motorem- nejlépe z auta tak nám to představí jako buď NC- pick up , nebo CX- outdoor. Po stránce prodejů na to jde dobře, jejich mašiny se prodávají jako housky ... je, ale otázka, zda to pak nebude vypadat jako před supermarketem, kde devět z deseti aut je jedna značka, všichni víme jaká

Bazalka (34) napsal 20.02.2014 v 18:26-1+2

Asi jsem divnej, ale mně se docela líbí. Když by to mělo nějakej zábavnej motor ... proč ne? Na začátky nebo jako druhá moto na blbnuti třeba k velkému cestaku...

pernik92 (163) napsal 20.02.2014 v 18:15+3

at radsi kluci japonsti postavi pocitive cestovni enduro nez tento uni bike, se kterym majitele do terenu stejne nevjedou

mike3hylo (262) napsal 20.02.2014 v 16:55+3

Já nevim, od doby nové VFR 1200, kdy ten její design začali prosazovat všude, se mi Honda nějak vzdaluje... :-/

Hikawa (11) napsal 20.02.2014 v 16:51

Na první pohled docela hezká motorka. Těším se až japoncům konečně dojdou na skladech tyhle úzký laciný 22 ocelový řidítka a začnou tam dávat 26, který motorce dodají mnohem lepší outlook. Dneska už je to standardem i na 125kách.

Interceptor (108) napsal 20.02.2014 v 16:09+3

Ještě chvilku a budou se jednotlivé komponenty sdílet mezi výrobci :D. Nevypadá to zle, ale nějak mě to nebere.

muscle_biker (50) napsal 20.02.2014 v 15:47-1

ja som hovoril ze nas ti indijci, cinania a rusi tuna raz pobiju capicami...

myslim ze tito oligarchovia ako honda maju teraz poloprazdne penazenky, to znamena jedine vychodisko zo slamastiky je co mozno najuniverzalnejsia 600-700vka aby sa to chrlilo v dasattisicoch, podobne ako uz sa uz davno chrlia 125ky najme v spominanej cine

urcite by vedeli v indii vyrobit aj v-maxa, ale take motorky sa predavaju na kusky, cize poloprazdnu penazenku by to neriesilo.. možná někdy příště

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 20.02.2014 v 14:47+3

Další UNI bike. Už mě ty rozpočtovky štvou. Každá značka má milion modelů s minimálními rozdíly, použitými stejnými díly a chrlej to jak na běžícím pásu. Bych blil, ale vážně . Za chvíli to bude samej čínskej a indickej šmejd a to i od renomovaných japonských i evropských značek.

Fast17 (431) napsal 20.02.2014 v 13:49

nevim jak budoucnost ale kouknu z boku na proporce a vidim Yamahu TDM... Jinak na tenhle typ taky moc nejsem

kawa...pavel (101) napsal 20.02.2014 v 13:39

Pokud by v tom byl dvouválec 600-700 tak by to vůbec nebylo marný...s menším jednoválcem asi nee. Jo a to přední světlo je hnus

Paprik23 (284) napsal 20.02.2014 v 13:31

Musím nic než jen souhlasit s Hellbornem...

Hellborn (21) napsal 20.02.2014 v 13:09+1

Tento typ motorek je, jak mnoho lidí věří, budoucností motocyklového světa. Ač fanda Hondy,tak doufám,že se ti lidé sakra pletou...




TOPlist