globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
cbmann (0) napsal 15.10.2012 v 01:45

a zase ten jeden vejfuk, proč tam nemůžou být aspon dva,je to prostě současný retro, nic proti tomu,ale chtelo to víc dotáhnout do konce,starý cébéčka to prostě nepřekoná.

lubin (13) napsal 13.10.2012 v 17:49

CB 1100 je krásná...

Interceptor (108) napsal 08.10.2012 v 19:04

"Y"

Interceptor (108) napsal 08.10.2012 v 14:41

No pro mě je CB trochu zklamání, čekal jsem od toho víc. Působí na mě tak nějak lacině. ASi dráty, sem tam nějaká kudrlinka a 2 nebo 4 výfuky by mě brali víc.

boneshaker (89) napsal 08.10.2012 v 11:32+1

Celkem by mě zajímalo, podle čeno "okopčili" v Evropě napříč uložený čtyřválec u původní CB 750 z roku 1968 resp. 1969. CB 1100 přesně odpovídá "retro" vlně. Naopak ve stánku HD jsem se loni hodně nasmál nad plno plastovými díly na moto. I ty kryty ovladačů byly plastové a ostatním ani nemluvě. Bohužel je dnes všechno poplatné době a plasty vládnou světem.

DMC.motobiker (-23) napsal 07.10.2012 v 12:55-3

Nevím nevím, ale to CB1100 mi příjde pořád jako totální odpad... I ta stará Jawa 350 vypadá MNOHEM líp! Nevidím na tom jedinej pěknej detail , je to hranatý, plastový, jako celek hnusný, sorry... To starý CB je aspoň dobře okopčený v evropě, takže na tu dobu vypadá docela pěkně (tradice a originalita jde stranou) , ale tohle? Vlastně jediný co bych bral je ta hustokrutomasakrální "pila f Repsolu" na poslední fotce , to je to nový CeBRo? Jinak tímhle tempem je Čína brzo převálcuje...

navi.g (6) napsal 05.10.2012 v 01:04

Nevím čém to je, ale připadne mi sympatická, ta CB 11OO. Co mi nesedí, je obrázek, kde její "majitel" pokukuje po starém supersportu CB 750 Four - že by ty čtyři výfuky a neotřelý zvuk - kdo zná, ví, že nenajde jiný syrovější nezaměnitelný zvuk či sedlo pro opravdové dva cestovatele...prostě by měla Honda ještě něco domyslet a dotvořit (alespoň dvě výfukové koncovky,po jedné na každé straně, trocha zavazadlového prostoru pod sedlem, nádrž na 400km(s Boldorem dělám i více)

Pivko (85) napsal 04.10.2012 v 21:48

tady někdo chrápe na vavřínu. . Nalepit Repsol a hned je to novinka roku.

varan.kr (0) napsal 04.10.2012 v 19:10

Uplne srance

oxygen (489) napsal 04.10.2012 v 15:59

tak níž už ta slavná Honda snad ani klesnout nemůže - to jsou novinky a inovace v posledních letech...

SmokinCBR (2) napsal 04.10.2012 v 11:25

CB taková jawa : )

wagis (0) napsal 04.10.2012 v 11:00

CB vypadá dobře, ale ty dráty mi tam taky chybí. Ale kdo ví, třeba udělají "special edition" jako u grisa a budem mít radost

Big.One (2) napsal 04.10.2012 v 10:01

CB1100 původně byly 2 podtypy. Jeden měl vyšší řidítka. Teď už je to sjednocené. Kromě bílé a červené je ještě stříbrná. Zadní guma 140/70R18 je zajímavá. Jak asi jde do zatáček?

riderhenry (2) napsal 04.10.2012 v 08:58

Je pravda, ze od te doby, co to az tak nesleduju, tak nemam prehled, jak dlouho je na trhu konkurence, ale vim, ze minuly rocnik se zacal prodavat 2003 a soucasna generace prisla 2007. Vychazi mi, ze novy model mel prjiti kolem roku 2011.

Mike70 (70) napsal 04.10.2012 v 07:58

Je zláštní, že na jedný červený CB jsou budíky chromovaný a ty vypadaj o dost líp

dejf. (1341) napsal 04.10.2012 v 00:47

riderhenry-> tak "nova" cbr je tusim od roku 07? takze jesi cekaj na konkurenci, az zacne taky renovovat, tak je asi zatim brzo. Podivej na yamahu(R6), ta uz jede stejny (sic pekny) štýlo od roku 06.

Jinak CRF CB (drateny kola se dokoupi )
A to je co rict, pac u hondy je to posledni roky pro me jenom palec dolu

riderhenry (2) napsal 04.10.2012 v 00:21

Ne ze bych to letos cekal, ale docela by me zajimalo, jestli Honda jeste nekdy uvede novou 600RR

alexa7 (101) napsal 03.10.2012 v 20:26

Chlapci japonskí si k tej 450 mali radšej Svitka kúpiť

Fullgas1 (746) napsal 03.10.2012 v 20:20

Tá crfka má viac cudlíkov jak Stonerova rcvecka

dr.rath (-5) napsal 03.10.2012 v 19:59

Majk: sám si hnus //0.tqn.com/d/motorcycles/1/0/Z/0/0/-/honda_cb1100_biplane.jpg

PesiRR (11) napsal 03.10.2012 v 17:35

CB super, ale dokážu si to představit i se špicema

Majkl.JKP (17) napsal 03.10.2012 v 17:28

CB-čko moc hezký. Ale víte proč je vždycky zprava?
Protože vlevo není vejfuck a to je hnus, velebnosti.
Tohle přece není rozpočtovka! Za mně 1-

seikos (975) napsal 03.10.2012 v 17:01+1

ta CRF450 vypadá skvěle. Kde se to bude dát koupit?

ub88 (9) napsal 03.10.2012 v 16:36

To sedlo teda mohli udělat vyšší a širší.

Mike70 (70) napsal 03.10.2012 v 15:59

Ty budíky na CB1100 jsou ale hnusný...

Worlick (0) napsal 03.10.2012 v 14:53

Škoda, že udělali litá kola. Když už retro, tak s drátěnými koly by to byla úplná pecka!

Evo (411) napsal 03.10.2012 v 14:14+1

CB nesmrtelna krasa.

Mileek (330) napsal 03.10.2012 v 13:07-1+3

CB1100 - nejhezčí japonský bajk z celé výstavy! Blade v repsolu vypadá taky pěkně... jinak je to bída

Imre (33) napsal 03.10.2012 v 12:29

na CBF je nejlepší ten policajt

Larry (114) napsal 03.10.2012 v 12:27+2

ty "klasici" to je žrádlo

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist