globalmoto_duben_nolan




Honda VTR 250 na český trh

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rylai (7) napsal 26.06.2009 v 11:06

škoda že to není šestikvalt...

mates.tl (2) napsal 26.06.2009 v 07:59

verna kopije ducati a motor z sv, co honde us dosly napady y

Itall (10) napsal 17.04.2009 v 22:32

Však ona bude i pod 100000,-. Bohužel až po sezóně

Interceptor (108) napsal 11.04.2009 v 13:59

Mám pocit, že to tady většina lidí bere tak, že by se cena měla určit podle přímé úměry nebo co už. Co to je za nesmysl??!! Ti co na to nemají se musí holt víc snažit a méně kecat

megacruiser (38) napsal 11.04.2009 v 09:53

Cenově dost přepal, vzhledem k tomu že za 130-140 tisíc se prodává nová ER6. To už se vyplatí přidat 10 tyček a mít mnohem větší kus motorky s větší využitelností a stejnou reálnou spotřebou. Jinak ale motorka je to celkem hezká a věřím že bude i kvalitní a svoje kupce si najde.

Interceptor (108) napsal 08.04.2009 v 20:14

RomanSS:OK podoba tam je jasná je to tak , ale původ je ve VT z 82ho a první lehký superbike bych spíš řekl, že je první fároš 92.
Jinak Marťas.9 to shrnul perfektně, s jednou značkou by to byla nuda designově, technicky... a že se trochu podobají ?, jiné už to nebude

Dingo (0) napsal 08.04.2009 v 17:37

Ta původní VT250F vypadala báječně, tohle teda nic moc, i když mezi těma dnešníma hnusnejma plastovejma vysavačema to vypadá výborně. No a jestli to vypadá trochu jako Ducati, no proč ne, aspoň je tu nějaká konkurence a co vím tak Ducna žádnou V250 nedělá

RomanSS (512) napsal 08.04.2009 v 16:25

Martas> Jasně že to není ničí patent, ani jsem to nepsal, jen že je to spjatý s Ducati.
Spíš jste mě asi špatně pochopili, což se ani nedivím.

Stejně tak můžu ale říct, že Japonci kopírují od doby 916ky, což byl dá se říct první lehounký malý superbike, ale není to kopírování, jen se prostě otevřely nové vrátka.

Martas.9 (8) napsal 08.04.2009 v 15:52

To RomanSS:
chlapi, chlapi...
příhradový rám není ničí patent, jasně, nejvíc ho používá Ducati, proto si ho s Ducati taky lidé nejvíc spojují. Používala ho i Yamaha, Cagiva, MV Agusta a další výrobci.
Ducati dělá krásné mašiny, o tom žádná! Víte o tom, že design nádherné a legendární Ducati 916 vychází původně z NR750..? To přímo řekl její geniální konstruktér. Ta jako první má jednostrannou kyvku, výfuk po sedlem, celokarbonovou kapotu atd... o pár let dříve než Ducati 916 v r. 1993.
Myslím, že bychom měli být rádi, že nám tady každá značka něčím přispěje, aby ty motorky nestagnovaly a vyvíjely se. Jeden výrobce by celý vývoj přece absolutně finančně neustál!!! Každá značka se soustředí na jinou oblast a jde svou cestou. Honda třeba má sportovní ABS, V-tec, Yamaha variabilní sání atd, Ducati kontrola trakce...
Důsledkem toho je, že se nám všem bude jezdit lépe na lepším strojích ne...?
Jo, RomaneSS, taková maličkost. Yamaha na nové R-1 nemá Big bang, jde pouze o pootočení kliky, takže jejich řadový čtyřhrnek zapaluje jako V4 motor.. Kua to musí být nádherný zvuk!!!

RomanSS (512) napsal 08.04.2009 v 15:28

Headman> Spíš ty se uklidni. Lidi tu řeknou, že to vypadá jak japonskej monster a hned jsou divní? Tak když to řekne víc lidí, tak na tom něco bude ne?

Ber to v klidu člověče, vždyť o nic nejde, já si to stejně nekoupím.

RomanSS (512) napsal 08.04.2009 v 15:21

Interceptor> Takže kdyby honda teď začala dělat Big Bang jak u Yamahy, tak je to v pohodě, nebo Yamaha V4 Vtec například.
Ne hele mně o nic nejde, i to TRXko se mi líbí. Jen jsem tu napsal, že Ducati to prostě používá dá se říct "odjakživa" no. A že VTR je starší než monster, že je to blbost. Nic víc, že bych se za to nějak rval to né.

Stejně ta cena je moc vysoká, to bych už radši toho monstera.

Interceptor (108) napsal 08.04.2009 v 15:14

A taky to má kola kruhovitého tvaru, to přece taky výhradně používá Ducati., takhle se na to dívat vážně nedá

Interceptor (108) napsal 08.04.2009 v 15:11

RomanSS: taky si něco zjisti a to z čeho tahle motorka vychází. Především ze svych předchůdců. To, že užili trubky povařené do přihrady snad zase tak moc neznamená. Budiš rámy podobné, ale když mají stejnou koncepci..) Aha vlastně má to ještě 2V, štěstí, že ho trochu nenaklonili aby z toho nebyla kopie!!! Ducati přece používá 90° 2V resp 2L!!!
Ty peníze by mohli být nižší, ale nejde neříct, je to Honda. BMW taky nikdy nebude stát jako KIA. Na pořízení to pro většinu mladých není, ale za pár let to bude solidní ojetina, snad to neodflákli.

Headman (0) napsal 08.04.2009 v 09:26

To Bubrak ZX10R: asi tak nějak

Headman (0) napsal 08.04.2009 v 09:25

To Roman SS: vy jste fakt divní.Kurva no a co?To jako když makaróni udělají trubkovej příhradovej rám tak ho nesmí nikdo používat protože kopíruje?Je to prostě druh rámu!tak jak máš osvětlení halogen a taky ho používají všichni a nekopírujou se.Vzpamatuj se.Příhradovej trubkovej rám, páteřový a kolébkový, delta a bla bla bla.

Jon5 (6) napsal 08.04.2009 v 09:01

krásná Honda. Myslim si, že pro holky parádní motorka s timhle výkonem

Slow (48) napsal 08.04.2009 v 04:24

2:Bubrák ty abys zase neprovokoval s Kawka 250není taky žádná mladice, vlastně to jsou "konkurentky" až na to že Kawa neumí V.Twin

Pro babu ideální, ale na SRXu bych mladou viděl radši
A cena? Než dát 70-80kkč za číňana, to radší 120 za Hondu ne?

Milanosor (0) napsal 08.04.2009 v 04:13

Myslim, ze paradni tah. Je to krasna mala motorecka

BenyHC (20) napsal 07.04.2009 v 23:50

toBlackforce A co prevratnyho jsi naposled vymyslel ty

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 07.04.2009 v 23:46

Je to vokopirovany, ma to dve kola jako jiny motorky co to mely driv.

Blackforce (661) napsal 07.04.2009 v 22:51

Vždyť jsem to už jednou psal, že Japonci neumí nic jinýho než kopírovat. Prvně okopírovali fotoaparáty, aby jim to šlo jednodušeji a už jen fotí a kopírují a fotí a kopírují. To co dnes dělá Čína dělali Japonci mnohem dříve. Vlastně Číňani okopírovali kopírování od Japonců.

ZZR1200 (127) napsal 07.04.2009 v 21:57

Moc pěkná motorka. Asi jí koupím manželce. Jo vypadá jak Monster, ale to ať už si vyřídí Ducati s Hondou. Zákazník na konkurenčním boji nakonec jedině vydělá, tak nevím proč se tím někteří tak zabývají.

calwera (0) napsal 07.04.2009 v 21:55

ybr250 je lepší a za 88000.s hondou to jde s kopce ve všem
motogp,sbk,f1,mx...

Erixo (0) napsal 07.04.2009 v 21:48

Jj, hezoun a pro začátečníky, co mají respekt z velkých Twinů, jak stvořená. Dobrá práce

AlešT. (3) napsal 07.04.2009 v 21:44

Velmi pěkné Ale za užitkovou motorku, jak se ji snažili v článku představit bych to s tím předním okrasným blatníčkem a hlavně cenou vysoko nad 100tis. moc nepovažoval. Kéž by takové parametry a zpracování měla i Jawa : Také mi to hned připomělo Ducati, ale jak jinak postavit příhradový rám s dvouválcem do V ? Tuhle motorku bych bral za cenu kolem 100tis. pouze jako 400ccm! Jinak bez šance.

petao (86) napsal 07.04.2009 v 21:39

hezká,hezká...ale teď vážně,120 táců? To si dělá někdo prdel ze mně nebo si mám jít zejtra objednat brejle? ? Honda nebo Ducna,za tyhle háky to nemá žádnej smysl. Howgh

RomanSS (512) napsal 07.04.2009 v 21:27

A jak už Pokor správně napsal, Monster je zde od 93 roku, ale není to první Ducati s příhradovým trubkovým rámem!

Pivko (85) napsal 07.04.2009 v 21:25

Nic pro mně , ani moji garaž .
Jestli nešli ,tak by už měli se jit vycpat.

RomanSS (512) napsal 07.04.2009 v 21:23

Kanár> Nejdřív si zjisti, jakou tradici mají u Ducati trubkové rámy a pak tu rozumuj, co jezdilo dříve.

Monster určitě nebyl první a takový typ rámu prostě patří výhradně k ducati (jasně...taky TRX, ale tomu se říká japonská ducna). Ještě tam začnou rvát desmodrom, ale to by bylo taky dobře že?

johnyboy (25) napsal 07.04.2009 v 20:38

na to jsem cekal! moje zena chtela monstera 695, ale pak zjistila, ze je to moc silne a ze se toho boji! .tohle je takovej jeho jeste mensi braska ;o) Uz se tesim, az se na tom sveze!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist