Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Afrika je krásná, ale vždy jsem ji přehlížel kvůli 21 kolu. S 19 je pro mě zajímavější. Pokud ale bude osekaná možnost volby převodovky (preferuji manuál) a podvozku (stačí mi základní), tak stejně zase nic pro mě
Po zhlédnutí promo videa musím jako hrdý majitel AT1000/2019 konstatovat,že trapnejs už to snad nejde... afrika,Afrika,pisek,beduini,holky kluci,je to sen... no nevím,za mne má ta motorka spoustu prednosti,na to aby ten největší důraz byl kladen na pozerstvi... a to že se atas,původně jako nej zdvihy atd stavěl do role nejvíc off,tak z něj najednou máme skoro paneuropean... no jsem rád,že mám "malou"2019,i když jsem jí na začátku odložil z výběru a hledal dal,než jsem se k ní vrátil a do teď jsem spokojenej
Zajímavý změny, jsem zvědavý na změny v ceníku. Vzhledem k tomu, že nyní stojí ATAS s elektronickým podvozkem skoro 490 tisíc, očekávám zvýšení minimálně na půl milionu. Stále více se celá Africa přibližuje BMW GS, jak cenou tak parametry.
Tu 19” sníženou SUV verzi měli nazvat třeba Varadero nebo Cross Tourer. Jednak by tím rozšířili počet modelů, ale hlavně by tím malým kolem nezprznili název Africa Twin! Úplně stejně před dávnými časem málem zabili Transalpa
Tak za mě velké zklamání. Čekal jsem že Honda přijde konečně s výkonnější motorem aby se držela konkurence.Barvy a tvar je pořád bez velkých změn.
Prostě jsem se těšil že Honda představí nějakou jinou Afriku.
Takže závěrem si opět ponechám Atase 1000 , který je nejlépe vybaven do offiku .Měl jsem půjčenou i 1100 Atase a velký posun tam o proti 1000 není .
Pane Honda prosím udělej nějakou zásadní změnu .jinak tě konkurence předběhne.
Do přečtení těch zajímavých odůvodnění jsem si myslel, že Africa na silnici už dávno existuje a jmenuje se NT1100. Asi jsem příliš konzervativní na to dělat z cestovního endura cestovní ne-enduro.
Připomnělo mi to jednoho týpka od nás z vesnice, který si před lety koupil Audi All-road, pak do něj nacpal hrozný prachy, aby ho snížil, zesportovněl a vytunil, čímž se s ohromnými náklady dostal na stejné auto jako sériově dostupné Audi S4.
"Honda reflektuje, že majitelé používají Adventure Sports zejména na silnicích, a vyměnila proto přední jednadvacetipalcové kolo za menší devatenáctipalcové"
...a pozéři opět vítězí na plné čáře
Kup si enduro, abys byl in a pak breč, že je vysoký...
... kup si enduro, aby bylo odolný a pak breč, že je těžký
... kup si enduro na dlouhé tratě s velkou nádrží a pak breč, že je velký
... kupuj... pózuj... a fňukej... dokud neuděláš z bouracího kladiva ponornej mixér
Hlavně nepoužívat věci k tomu, k čemu byly určený.
Po vlně víc terénních adventur dochází k vystřízlivění, stejně jezdí za 99% po asfaltu. A kdo chce terén, koupí něco lehčího.
Sám mám sice rádoby "enduro" skútr XADV a kolikrát jsem byl za rok v terénu? Ani jednou. Těžký jako prase a tak drahou motorku člověk položit nechce.
Stejný jako s SUV auty. Kupuje se to hlavně kvůli pohodlí a vzhledu.
Proto za mě změny ATAS k lepšímu.
Měl jsem litrového ATASE, super motorka, ale pro mé využití až moc terénní(podvozek, 21"kolo, příliš vysoká stavbal. Ty úpravy na novém modelu jsou podle mě přesně to, co ATAS potřeboval jako sůl. A další zvýšení použitelnosti motoru v nižších otáčkách je taky velké plus. Však se čtvrt tunovou motorkou se do ostřejšího terénu při nemalé pořizovací ceně a ceně náhr. dílů stejnak odváží málokdo. Otázkou je cena, ta jistě výrazně povyskočí A ty barvy jsou nějako horší a horší, nejhezčí byl litrovej ATAS Ale jinak by se mi tuze líbila
skoda.. Africka by si zaslouzila vic vykonu, to bylo to jediny, co me na ni stvalo.. bez elektronickyho podvozku bych se v klidu obesel, i s normalnim je pohodlna dost a akorat to motorku prodrazi a prida to dalsi potencialni problemy/vydaje pri servisu.. 19 kolo je urcite do plusu, betzak jich vetsina jezdi jen po silnici, max nejakou polnacku... a kdo chce s afrikoku do terenu, tak si u tyhle novy rady stejne radsi koupi tu co neni adventure sports..
Tak na jedenáctistovce rezerva pro ladění byla od počátku. Honda ví co dělá, ale já takový přístup nemám rád. Mě stačí název "černá Matt Ballistic Black Metallic" a cítím se být poctěn idiotem.
Záměna kola je z hlediska mého využití + neboť nemám proporce ovládat takovou kozu v úvozech.
Afrika je krásná, ale vždy jsem ji přehlížel kvůli 21 kolu. S 19 je pro mě zajímavější. Pokud ale bude osekaná možnost volby převodovky (preferuji manuál) a podvozku (stačí mi základní), tak stejně zase nic pro mě
1 reakce
Za mě pěkná motorka jen mi by vyhovoval kardan
1 reakce
Po zhlédnutí promo videa musím jako hrdý majitel AT1000/2019 konstatovat,že trapnejs už to snad nejde... afrika,Afrika,pisek,beduini,holky kluci,je to sen... no nevím,za mne má ta motorka spoustu prednosti,na to aby ten největší důraz byl kladen na pozerstvi... a to že se atas,původně jako nej zdvihy atd stavěl do role nejvíc off,tak z něj najednou máme skoro paneuropean... no jsem rád,že mám "malou"2019,i když jsem jí na začátku odložil z výběru a hledal dal,než jsem se k ní vrátil a do teď jsem spokojenej
Ach, Bože, veď to stále nemá zobák...
1 reakce
Zajímavý změny, jsem zvědavý na změny v ceníku. Vzhledem k tomu, že nyní stojí ATAS s elektronickým podvozkem skoro 490 tisíc, očekávám zvýšení minimálně na půl milionu. Stále více se celá Africa přibližuje BMW GS, jak cenou tak parametry.
K té devatenáctce vpředu mohli hodit aspoň dvacet koní extra.V “terénu” sto koní stačí.Na silnici je třeba o padesát víc,aby se jeden občas i pobavil.
1 reakce
ATAS už bude pouze s DCT, manual jen pro zaklad.
2 reakce
ATAS už bude pouze s DCT, manual jen pro zaklad.
1 reakce
Tu 19” sníženou SUV verzi měli nazvat třeba Varadero nebo Cross Tourer. Jednak by tím rozšířili počet modelů, ale hlavně by tím malým kolem nezprznili název Africa Twin! Úplně stejně před dávnými časem málem zabili Transalpa
Letos jsem čekal nový model ATAS s vyšším výkonem, možná i objemem na 1200 ccm a základ stejný. 21" přední kolo a třeba brzdy Brembo.
Mám ATAS 1000. Chtěl jsem prodat a koupit nový.
Teď už prodávat nechci.
1 reakce
Tak za mě velké zklamání. Čekal jsem že Honda přijde konečně s výkonnější motorem aby se držela konkurence.Barvy a tvar je pořád bez velkých změn.
Prostě jsem se těšil že Honda představí nějakou jinou Afriku.
Takže závěrem si opět ponechám Atase 1000 , který je nejlépe vybaven do offiku .Měl jsem půjčenou i 1100 Atase a velký posun tam o proti 1000 není .
Pane Honda prosím udělej nějakou zásadní změnu .jinak tě konkurence předběhne.
2 reakce
Nemám aspoň žádnej důvod kupovat novej model
Proč je ta silniční verze o cca 6-7 kg těžší (odečítám 6 l benzánu)než off ?? to je dost celkem..
4 reakce
Do přečtení těch zajímavých odůvodnění jsem si myslel, že Africa na silnici už dávno existuje a jmenuje se NT1100. Asi jsem příliš konzervativní na to dělat z cestovního endura cestovní ne-enduro.
Připomnělo mi to jednoho týpka od nás z vesnice, který si před lety koupil Audi All-road, pak do něj nacpal hrozný prachy, aby ho snížil, zesportovněl a vytunil, čímž se s ohromnými náklady dostal na stejné auto jako sériově dostupné Audi S4.
"Honda reflektuje, že majitelé používají Adventure Sports zejména na silnicích, a vyměnila proto přední jednadvacetipalcové kolo za menší devatenáctipalcové"
...a pozéři opět vítězí na plné čáře
Kup si enduro, abys byl in a pak breč, že je vysoký...
... kup si enduro, aby bylo odolný a pak breč, že je těžký
... kup si enduro na dlouhé tratě s velkou nádrží a pak breč, že je velký
... kupuj... pózuj... a fňukej... dokud neuděláš z bouracího kladiva ponornej mixér
Hlavně nepoužívat věci k tomu, k čemu byly určený.
Určitě má Africa Twin (klasická, ne ATAS) 21 přední kolo s bezdušovou pneu? Myslím, že do teď měla klasická Africa Twin vždy pneu s duší.
3 reakce
Po vlně víc terénních adventur dochází k vystřízlivění, stejně jezdí za 99% po asfaltu. A kdo chce terén, koupí něco lehčího.
Sám mám sice rádoby "enduro" skútr XADV a kolikrát jsem byl za rok v terénu? Ani jednou. Těžký jako prase a tak drahou motorku člověk položit nechce.
Stejný jako s SUV auty. Kupuje se to hlavně kvůli pohodlí a vzhledu.
Proto za mě změny ATAS k lepšímu.
2 reakce
Měl jsem litrového ATASE, super motorka, ale pro mé využití až moc terénní(podvozek, 21"kolo, příliš vysoká stavbal. Ty úpravy na novém modelu jsou podle mě přesně to, co ATAS potřeboval jako sůl. A další zvýšení použitelnosti motoru v nižších otáčkách je taky velké plus. Však se čtvrt tunovou motorkou se do ostřejšího terénu při nemalé pořizovací ceně a ceně náhr. dílů stejnak odváží málokdo. Otázkou je cena, ta jistě výrazně povyskočí A ty barvy jsou nějako horší a horší, nejhezčí byl litrovej ATAS Ale jinak by se mi tuze líbila
Honda je držák. DCT taky. 500 000 km najeto.
https://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm
Údržba, opravy:
https://www.varahannes.at/afrika%20twin-b.htm
skoda.. Africka by si zaslouzila vic vykonu, to bylo to jediny, co me na ni stvalo.. bez elektronickyho podvozku bych se v klidu obesel, i s normalnim je pohodlna dost a akorat to motorku prodrazi a prida to dalsi potencialni problemy/vydaje pri servisu.. 19 kolo je urcite do plusu, betzak jich vetsina jezdi jen po silnici, max nejakou polnacku... a kdo chce s afrikoku do terenu, tak si u tyhle novy rady stejne radsi koupi tu co neni adventure sports..
ATAS se mi vždycky páčil, ovšem teď z toho mám dojem, že se z lehkonožky stává trochu břichoplaz, co se chce přiblížit prvnímu Varanovi...
Tak na jedenáctistovce rezerva pro ladění byla od počátku. Honda ví co dělá, ale já takový přístup nemám rád. Mě stačí název "černá Matt Ballistic Black Metallic" a cítím se být poctěn idiotem.
Záměna kola je z hlediska mého využití + neboť nemám proporce ovládat takovou kozu v úvozech.
2 reakce
no, tak to su rád že jsem si ATAS koupil vloni před těmito změnami
Ta více rally verze, tedy Africa Twin, nikoliv ATAS, za mě hodně prokoukla a v červené nejhezčí z celé galerie.
Je to pěkná motorka, jen ten jekl vpředu bych barvil vždy do černé.
Afrika vypadá lépe a lépe A úpravy včetně menšího kola určitě prospějí. Bohužel se mě čím dál víc finančně vzdaluje