globalmoto_kveten




Honda pro rok 2024 přepracovala obě verze modelu Africa Twin

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zahadnytajemny (48) napsal 06.10.2023 v 08:31

Afrika je krásná, ale vždy jsem ji přehlížel kvůli 21 kolu. S 19 je pro mě zajímavější. Pokud ale bude osekaná možnost volby převodovky (preferuji manuál) a podvozku (stačí mi základní), tak stejně zase nic pro mě

kulda (1) napsal 06.10.2023 v 08:10+1

Za mě pěkná motorka jen mi by vyhovoval kardan

petr1000001 (207) napsal 05.10.2023 v 23:14+4

Po zhlédnutí promo videa musím jako hrdý majitel AT1000/2019 konstatovat,že trapnejs už to snad nejde... afrika,Afrika,pisek,beduini,holky kluci,je to sen... no nevím,za mne má ta motorka spoustu prednosti,na to aby ten největší důraz byl kladen na pozerstvi... a to že se atas,původně jako nej zdvihy atd stavěl do role nejvíc off,tak z něj najednou máme skoro paneuropean... no jsem rád,že mám "malou"2019,i když jsem jí na začátku odložil z výběru a hledal dal,než jsem se k ní vrátil a do teď jsem spokojenej

papiboy (1267) napsal 05.10.2023 v 09:07

Ach, Bože, veď to stále nemá zobák...

dave-lister (46) napsal 05.10.2023 v 04:30

Zajímavý změny, jsem zvědavý na změny v ceníku. Vzhledem k tomu, že nyní stojí ATAS s elektronickým podvozkem skoro 490 tisíc, očekávám zvýšení minimálně na půl milionu. Stále více se celá Africa přibližuje BMW GS, jak cenou tak parametry.

nahllowSKY (320) napsal 05.10.2023 v 03:28-1+1

K té devatenáctce vpředu mohli hodit aspoň dvacet koní extra.V “terénu” sto koní stačí.Na silnici je třeba o padesát víc,aby se jeden občas i pobavil.

Kachna80 (-4) napsal 04.10.2023 v 22:17-2

ATAS už bude pouze s DCT, manual jen pro zaklad.

Kachna80 (-4) napsal 04.10.2023 v 22:17-2

ATAS už bude pouze s DCT, manual jen pro zaklad.

vilemx (228) napsal 04.10.2023 v 21:33-1+5

Tu 19” sníženou SUV verzi měli nazvat třeba Varadero nebo Cross Tourer. Jednak by tím rozšířili počet modelů, ale hlavně by tím malým kolem nezprznili název Africa Twin! Úplně stejně před dávnými časem málem zabili Transalpa

Míra (211) napsal 04.10.2023 v 21:03

Letos jsem čekal nový model ATAS s vyšším výkonem, možná i objemem na 1200 ccm a základ stejný. 21" přední kolo a třeba brzdy Brembo.

Mám ATAS 1000. Chtěl jsem prodat a koupit nový.

Teď už prodávat nechci.

furt (19) napsal 04.10.2023 v 20:16

Tak za mě velké zklamání. Čekal jsem že Honda přijde konečně s výkonnější motorem aby se držela konkurence.Barvy a tvar je pořád bez velkých změn.
Prostě jsem se těšil že Honda představí nějakou jinou Afriku.
Takže závěrem si opět ponechám Atase 1000 , který je nejlépe vybaven do offiku .Měl jsem půjčenou i 1100 Atase a velký posun tam o proti 1000 není .

Pane Honda prosím udělej nějakou zásadní změnu .jinak tě konkurence předběhne.

Dušan_Sihelský (1) napsal 04.10.2023 v 19:18+1

Nemám aspoň žádnej důvod kupovat novej model

trinidad (40) napsal 04.10.2023 v 17:24

Proč je ta silniční verze o cca 6-7 kg těžší (odečítám 6 l benzánu)než off ?? to je dost celkem..

Obycejny_clovek (324) napsal 04.10.2023 v 17:09+7

Do přečtení těch zajímavých odůvodnění jsem si myslel, že Africa na silnici už dávno existuje a jmenuje se NT1100. Asi jsem příliš konzervativní na to dělat z cestovního endura cestovní ne-enduro.

Připomnělo mi to jednoho týpka od nás z vesnice, který si před lety koupil Audi All-road, pak do něj nacpal hrozný prachy, aby ho snížil, zesportovněl a vytunil, čímž se s ohromnými náklady dostal na stejné auto jako sériově dostupné Audi S4.

banditt (80) napsal 04.10.2023 v 16:20-3+13

"Honda reflektuje, že majitelé používají Adventure Sports zejména na silnicích, a vyměnila proto přední jednadvacetipalcové kolo za menší devatenáctipalcové"
...a pozéři opět vítězí na plné čáře
Kup si enduro, abys byl in a pak breč, že je vysoký...
... kup si enduro, aby bylo odolný a pak breč, že je těžký
... kup si enduro na dlouhé tratě s velkou nádrží a pak breč, že je velký
... kupuj... pózuj... a fňukej... dokud neuděláš z bouracího kladiva ponornej mixér
Hlavně nepoužívat věci k tomu, k čemu byly určený.

novny (22) napsal 04.10.2023 v 15:35

Určitě má Africa Twin (klasická, ne ATAS) 21 přední kolo s bezdušovou pneu? Myslím, že do teď měla klasická Africa Twin vždy pneu s duší.

Xadevak (22) napsal 04.10.2023 v 15:26-1+4

Po vlně víc terénních adventur dochází k vystřízlivění, stejně jezdí za 99% po asfaltu. A kdo chce terén, koupí něco lehčího.
Sám mám sice rádoby "enduro" skútr XADV a kolikrát jsem byl za rok v terénu? Ani jednou. Těžký jako prase a tak drahou motorku člověk položit nechce.
Stejný jako s SUV auty. Kupuje se to hlavně kvůli pohodlí a vzhledu.
Proto za mě změny ATAS k lepšímu.

Lucasbiker (175) napsal 04.10.2023 v 15:25+1

Měl jsem litrového ATASE, super motorka, ale pro mé využití až moc terénní(podvozek, 21"kolo, příliš vysoká stavbal. Ty úpravy na novém modelu jsou podle mě přesně to, co ATAS potřeboval jako sůl. A další zvýšení použitelnosti motoru v nižších otáčkách je taky velké plus. Však se čtvrt tunovou motorkou se do ostřejšího terénu při nemalé pořizovací ceně a ceně náhr. dílů stejnak odváží málokdo. Otázkou je cena, ta jistě výrazně povyskočí A ty barvy jsou nějako horší a horší, nejhezčí byl litrovej ATAS Ale jinak by se mi tuze líbila

DZARDINO (25) napsal 04.10.2023 v 14:58

Honda je držák. DCT taky. 500 000 km najeto.

https://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm

Údržba, opravy:

https://www.varahannes.at/afrika%20twin-b.htm

Robertak (120) napsal 04.10.2023 v 14:55

skoda.. Africka by si zaslouzila vic vykonu, to bylo to jediny, co me na ni stvalo.. bez elektronickyho podvozku bych se v klidu obesel, i s normalnim je pohodlna dost a akorat to motorku prodrazi a prida to dalsi potencialni problemy/vydaje pri servisu.. 19 kolo je urcite do plusu, betzak jich vetsina jezdi jen po silnici, max nejakou polnacku... a kdo chce s afrikoku do terenu, tak si u tyhle novy rady stejne radsi koupi tu co neni adventure sports..

soccer (483) napsal 04.10.2023 v 14:39+4

ATAS se mi vždycky páčil, ovšem teď z toho mám dojem, že se z lehkonožky stává trochu břichoplaz, co se chce přiblížit prvnímu Varanovi...

rousini (163) napsal 04.10.2023 v 13:58

Tak na jedenáctistovce rezerva pro ladění byla od počátku. Honda ví co dělá, ale já takový přístup nemám rád. Mě stačí název "černá Matt Ballistic Black Metallic" a cítím se být poctěn idiotem.
Záměna kola je z hlediska mého využití + neboť nemám proporce ovládat takovou kozu v úvozech.

jets (522) napsal 04.10.2023 v 13:53

no, tak to su rád že jsem si ATAS koupil vloni před těmito změnami

Vlnič (199) napsal 04.10.2023 v 13:37

Ta více rally verze, tedy Africa Twin, nikoliv ATAS, za mě hodně prokoukla a v červené nejhezčí z celé galerie.

JardaBar (165) napsal 04.10.2023 v 13:33

Je to pěkná motorka, jen ten jekl vpředu bych barvil vždy do černé.

31081 (679) napsal 04.10.2023 v 13:15+2

Afrika vypadá lépe a lépe A úpravy včetně menšího kola určitě prospějí. Bohužel se mě čím dál víc finančně vzdaluje




TOPlist