husqvarna_svartpilen_801_2




Honda oficiálně odhalila nový Goldwing

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kopv (46) napsal 15.11.2017 v 21:39+1

6 let jsem jezdil na GW1500 a teď osmý rok na GW1800 každá má svá pro a proti. S touto novou to bude zrovna tak. Jinak zmenšení kufrů a argument, že se moc nevyužívají je blábol. 18náctka je má menší než 15náctka a všichni jsme při přechodu nadávali. Jinak konečně je elektricky nastavitelné plexi, u starých bylo téměř nemožné jet za deště v noci.
Víc nemá smysl hodnotit, jako každá motorka i tato má své příznivce a odpůrce.
Tak, že motorkáři ať je zima krátká a v příštím roce mnoho km bez nehod.

Metalocalypse (36) napsal 06.11.2017 v 01:52+1

Tak jsem měl včera tu čest spatřit nový Wing na Tokyo Motorshow a je to jak píše OLAF88: Honda ustoupila od exkluzivního korábu a jde po krku BMW K1600. Není už vůbec bachratá, ale má neskutečný šmrnc a sportovní linii na tak velké moto. POdle mě ubude vousatých uživatelů s plyšákama a vlajkama na kufru a přibude čtyřicátníků, kteří chcou trochu machrovat, pojezdit dál Alpy a Evropu a přitom nevypadat jak s obytňákem. Verze bez kufru vypadá přímo "hravě" (to to zase schytám o místních krutostřelců za hravou půltunovou motorku )
Mimochodem, motorka má naprosto luxusní zpracování a kvalitu a to přední zavěšení vypadá že přežije atomový výbuch (a snad odstraní namáhání ložisek v řízení staré GL). Palubovka naživo taky nevypadá jak ovládání raketoplánu. Za mě .



Mimochodem, co je teda oproti novému GW KUREVSKY velký je Yamaha Venture, ze které jde až strach. Jezdil jsem na starých GW, všech Touring Harleyích, ale tohle je snad dvojnásobný!!!

OLAF88 (-1) napsal 30.10.2017 v 10:39-1

Naprosto chápu pragmatické rozhodnutí Hondy udělat motorku, která bude víc použitelná mimo USA, nicméně v této cenové katerogiii se asi stejně nedá očekávat, že se to bude prodávat jako PCX a fakt nechápu argument na změnčování kufrů a nádrže u vyloženě cestovní motorky. Dojezd je důležitý a prostoru není nikdy dost, hlavně když člověk jede ve dvou a to druhé je žena. Podle mě tímto krokem Goldwing přišel o důležitou část své exkluzivity.

Plameňák01 (24) napsal 28.10.2017 v 17:20

Já se nečílím, v pohodě, aspoň, že oba máme rádi motorky, co mají duši a srdce. A ostatní je jenom názor, kterej se prostě liší. Já nejsem zastáncem pomocníčků, co řídí motorku za mě, já si chci rozhodovat o tom co motorka udělá a když to poseru, tak si holt rozbiju hubu.

boneshaker (89) napsal 28.10.2017 v 16:39

Se nečil chlape. V pohodě. Asi mě trochu rozhodily ty další momenty.

Plameňák01 (24) napsal 28.10.2017 v 16:24

V pohodě, máš nádhernou motorku a víc se o tom s tebou už bavit nemá cenu. Určitě zase dodáš nějakou poznámku, že až vyrostu a podobný. Neznamená, že když seš o pár let starší, no nic končím tuhle zcela zbytečnou diskuzi.

boneshaker (89) napsal 28.10.2017 v 15:39

Tak jo Plameňáku, je mi jasný, že jsi se podíval co jezdím. Ano, vím. 35 let, najeto cca 90 tis. mil a pořád je ok.

Plameňák01 (24) napsal 28.10.2017 v 12:40+1

Boneshaker, je nehci nijak schazovat kvality Hondy, sám jich mám nekolik, ale pokud někdo schodi váhu motoru o 6,2 kg, tak je asi někde něco špatně, jako třeba 1150 vs. 1200 GS. Viděl sem rozhozenej motor z Crosstourera po 50 tis. Km a popravdě žádná sláva, ten motor vypadal jak 1.2 HTP mojí mladý po 125 tis km. Rozhodně se dneska nedělají motorky ani auta tak kvalitní, jako před lety. Dneska se vyvíjí, aby to vydrželo urcitej počet km a pak hurá vyměnit. Dřív se vyvíjelo, na co největší výdrž. A pokud sem podle tebe malej a nedospelej, tak ať, ale tohle je můj názor a hlavně osobní zkušenost, že se dneska všechno ojebava a dělá nekvalitní, která dnešní motorka se dožije 30 - 40 let a bude jezdit. Myslím, že odpověď znáš.

boneshaker (89) napsal 28.10.2017 v 12:17

Plameňáku, asi ne. Honda má zaplaťpánbůh nejlepší motory na světě a k tomu co Ty píšeš by se u nejprestižnějšího modelů značky asi určitě nesnížili. Jestli Tě GW popuzuje, tak to nech radši být. Jednou budeš velký a pochopíš.

boneshaker (89) napsal 28.10.2017 v 12:13

Pufybodie: alternativy mají okopnuty design a bohužel chybí ten správný motor. GW nemá alternativy, jen další GW.

Plameňák01 (24) napsal 28.10.2017 v 08:15

Na motoru ušetřili 6,2 kg, to se nad tím nikdo ani nepozastavil, místo ventilů tam budou hřebíky, klika bude asi z papíru a písty z umělý hmoty. No a motor nevydrží ani 50 000 Km, to tam rovnou mohli šoupnout 1,4 TSI. A jak bylo napsano, na ovládání budou zapotřebí 4 ruce a nebo bude ovládání zdvojený a přes interkom bude řidič instruovat spolujedce, co jak má nastavit. Nebo pak uslyšíme ve zprávách, motorkář se srazil s protijedoucím kamionem, když hledal ovládání dálkových světel.

sered (113) napsal 26.10.2017 v 20:28-1+1

Marne jsem v seznamu prislusenstvi hledal dve rezervni ruce pro ovladani kurvitek na riditkach a na bande + nahradni mozek co by ty rezervni ruce ovladal!

Ričmund (5) napsal 26.10.2017 v 19:27

Docela velký "designový" skok. Na první pohled rozhodně prospěšný. Ovšem, a to myslím zcela vážně. Dost mi to připomíná X let starý FJR-ko. Hlavně díky tomu "zeštíhlení" Myslím že právě ta mohutnost, zejména u modelu 1800 je dominantní a dělá z Golda opravdový koráb silnic.

No... i kdybych na něj měl, tak bych si jej nekoupil. Nechám si "starou" 1800-tku

Je to asi stejný jako s majitelama GL 1500, pro který GL 1800 už není tak ... pěkná.

12012 (21) napsal 26.10.2017 v 18:47

pro zdenalH
Kde? Nebo vypadá jinak?
//www.motorkari...onstrukci-37258.html

OndraCB (101) napsal 26.10.2017 v 08:35

To puffybodie: Normální japonská verze.

OndraCB (101) napsal 26.10.2017 v 08:33

To ZdenaIH: On má ale pravdu. Ta překombinovaná příšernost, co se tu objevila nedávno spolu s tím nepovedeným fotokrámem tam opravdu není. Tohle konečné provedení s centrálem je nakonec o dost jednodušší.

puffybodie (390) napsal 26.10.2017 v 08:28

Mimochodem...kdo si ve videu vsiml na jednom z tech testovacich modelu toho sterace na prednim plexi? To bylo jak nekde v tramvaji

puffybodie (390) napsal 26.10.2017 v 08:19+1

Dneska rano jsem videl Goldwing. Ale opravdovy, ne tuhle parodii. Sice byla tma a mel hodne osvetleni vcetne diodovych pruhu, ale jestli se nepletu, tak byl od pana z Goldwing klubu. To byl stroj hodny toho nazvu a neni vubec zadny duvod takovy stroj nejak zestihlovat, zlehcovat nebo provadet podobne zasahy aby to jako bylo trendy a chteli na tom jezdit i zastupci Zelenych

Nebo i alternativy te doby:

Kawasaki ZG 1200 Voyager 1986
//www.2040-motos.com/_content/cars/images/50/2750/003.jpg

Suzuki GV 1400 Cavalcade 1986
//www.2040-motos.com/_content/cars/images/73/76073/001.jpg

Steve-CZ (259) napsal 26.10.2017 v 00:27

Další krásný příklad, jak postupně musí cokoliv výjimečného a ikonického zaniknout v davu ... takhle to Velký bratr totiž chce

hd1727 (94) napsal 25.10.2017 v 22:41+3

Mně se to líbí víc než minulá opulentní bachratá generace. Verze bez horního kufru je moc hezká. Do garáže bych to nechtěl, ale rozumím tomu. Povedená motorka.

vonRammstein (67) napsal 25.10.2017 v 22:04+2

Ne, ne a ne. Když se rozhodnu koupit Goldwinga, nechci výrazně užší a kompaktnější stavbu stroje. Chci minimálně metr širokýho mastodonta, protože právě tou mohutností je pro mě ta motorka zajímavá.

ZdenalH (71) napsal 25.10.2017 v 21:45

To 12012: asi ses špatně díval, ale ta nová vidlice tam je

Desperado74 (0) napsal 25.10.2017 v 21:06+1

Je to pěkné, ale nějak se mi vytrácí rozdíl proti mojí ST1300, pokud tedy pominu novější a bohatší elektronickou výbavu a vyšší pohodlí, byť i to je dost relativní a velmi subjektivní záležitost. Dokonce i design jde Europanovi naproti a spíš je jeho evolucí. Až jsem nabyl dojmu, že Honda jde věrné klientele, která se dostává do věku i se svými ST1300 a nemá za co měnit, tak trochu vstříc.

Bladerunner (650) napsal 25.10.2017 v 20:32+3

Inovace, elegance, luxus.

Nádhera.

Lumen (7) napsal 25.10.2017 v 20:10

Parada

OndraCB (101) napsal 25.10.2017 v 19:29

Pár postřehů z jízdy na okruhu (AJ):

jenacukr (-1) napsal 25.10.2017 v 19:12

Mooc pekne moto,hlavne se tesim az to nejaky stavitel predela na scrambler:)))))

Mig_35 (345) napsal 25.10.2017 v 18:42+2

Můj běžný dojem z motocyklů Honda je jako z automobilů od Volkswagenu. Stereotypní nuda a šeď. Ale Goldwing (a taky Africa) se tomuhle stereotypu spolehlivě vymykají...

12012 (21) napsal 25.10.2017 v 18:21

Tak nakonec tam tu složitou přední vidlici nedali, jak se tu před časem psalo...

Woodie (30) napsal 25.10.2017 v 18:20+1

Je to pekné, ale keď tam dali tie fotky odkapotovanej...hneď ma prešla chuť...To je brutus ako je tam všetko namrdané do milimetrov štvorcových...Zas ale priznávam..Chyba je vo mne ...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist