Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
6 let jsem jezdil na GW1500 a teď osmý rok na GW1800 každá má svá pro a proti. S touto novou to bude zrovna tak. Jinak zmenšení kufrů a argument, že se moc nevyužívají je blábol. 18náctka je má menší než 15náctka a všichni jsme při přechodu nadávali. Jinak konečně je elektricky nastavitelné plexi, u starých bylo téměř nemožné jet za deště v noci.
Víc nemá smysl hodnotit, jako každá motorka i tato má své příznivce a odpůrce.
Tak, že motorkáři ať je zima krátká a v příštím roce mnoho km bez nehod.
Tak jsem měl včera tu čest spatřit nový Wing na Tokyo Motorshow a je to jak píše OLAF88: Honda ustoupila od exkluzivního korábu a jde po krku BMW K1600. Není už vůbec bachratá, ale má neskutečný šmrnc a sportovní linii na tak velké moto. POdle mě ubude vousatých uživatelů s plyšákama a vlajkama na kufru a přibude čtyřicátníků, kteří chcou trochu machrovat, pojezdit dál Alpy a Evropu a přitom nevypadat jak s obytňákem. Verze bez kufru vypadá přímo "hravě" (to to zase schytám o místních krutostřelců za hravou půltunovou motorku )
Mimochodem, motorka má naprosto luxusní zpracování a kvalitu a to přední zavěšení vypadá že přežije atomový výbuch (a snad odstraní namáhání ložisek v řízení staré GL). Palubovka naživo taky nevypadá jak ovládání raketoplánu. Za mě .
Mimochodem, co je teda oproti novému GW KUREVSKY velký je Yamaha Venture, ze které jde až strach. Jezdil jsem na starých GW, všech Touring Harleyích, ale tohle je snad dvojnásobný!!!
Naprosto chápu pragmatické rozhodnutí Hondy udělat motorku, která bude víc použitelná mimo USA, nicméně v této cenové katerogiii se asi stejně nedá očekávat, že se to bude prodávat jako PCX a fakt nechápu argument na změnčování kufrů a nádrže u vyloženě cestovní motorky. Dojezd je důležitý a prostoru není nikdy dost, hlavně když člověk jede ve dvou a to druhé je žena. Podle mě tímto krokem Goldwing přišel o důležitou část své exkluzivity.
Já se nečílím, v pohodě, aspoň, že oba máme rádi motorky, co mají duši a srdce. A ostatní je jenom názor, kterej se prostě liší. Já nejsem zastáncem pomocníčků, co řídí motorku za mě, já si chci rozhodovat o tom co motorka udělá a když to poseru, tak si holt rozbiju hubu.
V pohodě, máš nádhernou motorku a víc se o tom s tebou už bavit nemá cenu. Určitě zase dodáš nějakou poznámku, že až vyrostu a podobný. Neznamená, že když seš o pár let starší, no nic končím tuhle zcela zbytečnou diskuzi.
Boneshaker, je nehci nijak schazovat kvality Hondy, sám jich mám nekolik, ale pokud někdo schodi váhu motoru o 6,2 kg, tak je asi někde něco špatně, jako třeba 1150 vs. 1200 GS. Viděl sem rozhozenej motor z Crosstourera po 50 tis. Km a popravdě žádná sláva, ten motor vypadal jak 1.2 HTP mojí mladý po 125 tis km. Rozhodně se dneska nedělají motorky ani auta tak kvalitní, jako před lety. Dneska se vyvíjí, aby to vydrželo urcitej počet km a pak hurá vyměnit. Dřív se vyvíjelo, na co největší výdrž. A pokud sem podle tebe malej a nedospelej, tak ať, ale tohle je můj názor a hlavně osobní zkušenost, že se dneska všechno ojebava a dělá nekvalitní, která dnešní motorka se dožije 30 - 40 let a bude jezdit. Myslím, že odpověď znáš.
Plameňáku, asi ne. Honda má zaplaťpánbůh nejlepší motory na světě a k tomu co Ty píšeš by se u nejprestižnějšího modelů značky asi určitě nesnížili. Jestli Tě GW popuzuje, tak to nech radši být. Jednou budeš velký a pochopíš.
Na motoru ušetřili 6,2 kg, to se nad tím nikdo ani nepozastavil, místo ventilů tam budou hřebíky, klika bude asi z papíru a písty z umělý hmoty. No a motor nevydrží ani 50 000 Km, to tam rovnou mohli šoupnout 1,4 TSI. A jak bylo napsano, na ovládání budou zapotřebí 4 ruce a nebo bude ovládání zdvojený a přes interkom bude řidič instruovat spolujedce, co jak má nastavit. Nebo pak uslyšíme ve zprávách, motorkář se srazil s protijedoucím kamionem, když hledal ovládání dálkových světel.
Marne jsem v seznamu prislusenstvi hledal dve rezervni ruce pro ovladani kurvitek na riditkach a na bande + nahradni mozek co by ty rezervni ruce ovladal!
Docela velký "designový" skok. Na první pohled rozhodně prospěšný. Ovšem, a to myslím zcela vážně. Dost mi to připomíná X let starý FJR-ko. Hlavně díky tomu "zeštíhlení" Myslím že právě ta mohutnost, zejména u modelu 1800 je dominantní a dělá z Golda opravdový koráb silnic.
No... i kdybych na něj měl, tak bych si jej nekoupil. Nechám si "starou" 1800-tku
Je to asi stejný jako s majitelama GL 1500, pro který GL 1800 už není tak ... pěkná.
To ZdenaIH: On má ale pravdu. Ta překombinovaná příšernost, co se tu objevila nedávno spolu s tím nepovedeným fotokrámem tam opravdu není. Tohle konečné provedení s centrálem je nakonec o dost jednodušší.
Dneska rano jsem videl Goldwing. Ale opravdovy, ne tuhle parodii. Sice byla tma a mel hodne osvetleni vcetne diodovych pruhu, ale jestli se nepletu, tak byl od pana z Goldwing klubu. To byl stroj hodny toho nazvu a neni vubec zadny duvod takovy stroj nejak zestihlovat, zlehcovat nebo provadet podobne zasahy aby to jako bylo trendy a chteli na tom jezdit i zastupci Zelenych
Mně se to líbí víc než minulá opulentní bachratá generace. Verze bez horního kufru je moc hezká. Do garáže bych to nechtěl, ale rozumím tomu. Povedená motorka.
Ne, ne a ne. Když se rozhodnu koupit Goldwinga, nechci výrazně užší a kompaktnější stavbu stroje. Chci minimálně metr širokýho mastodonta, protože právě tou mohutností je pro mě ta motorka zajímavá.
Je to pěkné, ale nějak se mi vytrácí rozdíl proti mojí ST1300, pokud tedy pominu novější a bohatší elektronickou výbavu a vyšší pohodlí, byť i to je dost relativní a velmi subjektivní záležitost. Dokonce i design jde Europanovi naproti a spíš je jeho evolucí. Až jsem nabyl dojmu, že Honda jde věrné klientele, která se dostává do věku i se svými ST1300 a nemá za co měnit, tak trochu vstříc.
Můj běžný dojem z motocyklů Honda je jako z automobilů od Volkswagenu. Stereotypní nuda a šeď. Ale Goldwing (a taky Africa) se tomuhle stereotypu spolehlivě vymykají...
Je to pekné, ale keď tam dali tie fotky odkapotovanej...hneď ma prešla chuť...To je brutus ako je tam všetko namrdané do milimetrov štvorcových...Zas ale priznávam..Chyba je vo mne ...
6 let jsem jezdil na GW1500 a teď osmý rok na GW1800 každá má svá pro a proti. S touto novou to bude zrovna tak. Jinak zmenšení kufrů a argument, že se moc nevyužívají je blábol. 18náctka je má menší než 15náctka a všichni jsme při přechodu nadávali. Jinak konečně je elektricky nastavitelné plexi, u starých bylo téměř nemožné jet za deště v noci.
Víc nemá smysl hodnotit, jako každá motorka i tato má své příznivce a odpůrce.
Tak, že motorkáři ať je zima krátká a v příštím roce mnoho km bez nehod.
Tak jsem měl včera tu čest spatřit nový Wing na Tokyo Motorshow a je to jak píše OLAF88: Honda ustoupila od exkluzivního korábu a jde po krku BMW K1600. Není už vůbec bachratá, ale má neskutečný šmrnc a sportovní linii na tak velké moto. POdle mě ubude vousatých uživatelů s plyšákama a vlajkama na kufru a přibude čtyřicátníků, kteří chcou trochu machrovat, pojezdit dál Alpy a Evropu a přitom nevypadat jak s obytňákem. Verze bez kufru vypadá přímo "hravě" (to to zase schytám o místních krutostřelců za hravou půltunovou motorku )
Mimochodem, motorka má naprosto luxusní zpracování a kvalitu a to přední zavěšení vypadá že přežije atomový výbuch (a snad odstraní namáhání ložisek v řízení staré GL). Palubovka naživo taky nevypadá jak ovládání raketoplánu. Za mě .
Mimochodem, co je teda oproti novému GW KUREVSKY velký je Yamaha Venture, ze které jde až strach. Jezdil jsem na starých GW, všech Touring Harleyích, ale tohle je snad dvojnásobný!!!
Naprosto chápu pragmatické rozhodnutí Hondy udělat motorku, která bude víc použitelná mimo USA, nicméně v této cenové katerogiii se asi stejně nedá očekávat, že se to bude prodávat jako PCX a fakt nechápu argument na změnčování kufrů a nádrže u vyloženě cestovní motorky. Dojezd je důležitý a prostoru není nikdy dost, hlavně když člověk jede ve dvou a to druhé je žena. Podle mě tímto krokem Goldwing přišel o důležitou část své exkluzivity.
Já se nečílím, v pohodě, aspoň, že oba máme rádi motorky, co mají duši a srdce. A ostatní je jenom názor, kterej se prostě liší. Já nejsem zastáncem pomocníčků, co řídí motorku za mě, já si chci rozhodovat o tom co motorka udělá a když to poseru, tak si holt rozbiju hubu.
Se nečil chlape. V pohodě. Asi mě trochu rozhodily ty další momenty.
V pohodě, máš nádhernou motorku a víc se o tom s tebou už bavit nemá cenu. Určitě zase dodáš nějakou poznámku, že až vyrostu a podobný. Neznamená, že když seš o pár let starší, no nic končím tuhle zcela zbytečnou diskuzi.
Tak jo Plameňáku, je mi jasný, že jsi se podíval co jezdím. Ano, vím. 35 let, najeto cca 90 tis. mil a pořád je ok.
Boneshaker, je nehci nijak schazovat kvality Hondy, sám jich mám nekolik, ale pokud někdo schodi váhu motoru o 6,2 kg, tak je asi někde něco špatně, jako třeba 1150 vs. 1200 GS. Viděl sem rozhozenej motor z Crosstourera po 50 tis. Km a popravdě žádná sláva, ten motor vypadal jak 1.2 HTP mojí mladý po 125 tis km. Rozhodně se dneska nedělají motorky ani auta tak kvalitní, jako před lety. Dneska se vyvíjí, aby to vydrželo urcitej počet km a pak hurá vyměnit. Dřív se vyvíjelo, na co největší výdrž. A pokud sem podle tebe malej a nedospelej, tak ať, ale tohle je můj názor a hlavně osobní zkušenost, že se dneska všechno ojebava a dělá nekvalitní, která dnešní motorka se dožije 30 - 40 let a bude jezdit. Myslím, že odpověď znáš.
Plameňáku, asi ne. Honda má zaplaťpánbůh nejlepší motory na světě a k tomu co Ty píšeš by se u nejprestižnějšího modelů značky asi určitě nesnížili. Jestli Tě GW popuzuje, tak to nech radši být. Jednou budeš velký a pochopíš.
Pufybodie: alternativy mají okopnuty design a bohužel chybí ten správný motor. GW nemá alternativy, jen další GW.
Na motoru ušetřili 6,2 kg, to se nad tím nikdo ani nepozastavil, místo ventilů tam budou hřebíky, klika bude asi z papíru a písty z umělý hmoty. No a motor nevydrží ani 50 000 Km, to tam rovnou mohli šoupnout 1,4 TSI. A jak bylo napsano, na ovládání budou zapotřebí 4 ruce a nebo bude ovládání zdvojený a přes interkom bude řidič instruovat spolujedce, co jak má nastavit. Nebo pak uslyšíme ve zprávách, motorkář se srazil s protijedoucím kamionem, když hledal ovládání dálkových světel.
Marne jsem v seznamu prislusenstvi hledal dve rezervni ruce pro ovladani kurvitek na riditkach a na bande + nahradni mozek co by ty rezervni ruce ovladal!
Docela velký "designový" skok. Na první pohled rozhodně prospěšný. Ovšem, a to myslím zcela vážně. Dost mi to připomíná X let starý FJR-ko. Hlavně díky tomu "zeštíhlení" Myslím že právě ta mohutnost, zejména u modelu 1800 je dominantní a dělá z Golda opravdový koráb silnic.
No... i kdybych na něj měl, tak bych si jej nekoupil. Nechám si "starou" 1800-tku
Je to asi stejný jako s majitelama GL 1500, pro který GL 1800 už není tak ... pěkná.
pro zdenalH
Kde? Nebo vypadá jinak?
//www.motorkari...onstrukci-37258.html
To puffybodie: Normální japonská verze.
To ZdenaIH: On má ale pravdu. Ta překombinovaná příšernost, co se tu objevila nedávno spolu s tím nepovedeným fotokrámem tam opravdu není. Tohle konečné provedení s centrálem je nakonec o dost jednodušší.
Mimochodem...kdo si ve videu vsiml na jednom z tech testovacich modelu toho sterace na prednim plexi? To bylo jak nekde v tramvaji
Dneska rano jsem videl Goldwing. Ale opravdovy, ne tuhle parodii. Sice byla tma a mel hodne osvetleni vcetne diodovych pruhu, ale jestli se nepletu, tak byl od pana z Goldwing klubu. To byl stroj hodny toho nazvu a neni vubec zadny duvod takovy stroj nejak zestihlovat, zlehcovat nebo provadet podobne zasahy aby to jako bylo trendy a chteli na tom jezdit i zastupci Zelenych
Nebo i alternativy te doby:
Kawasaki ZG 1200 Voyager 1986
//www.2040-motos.com/_content/cars/images/50/2750/003.jpg
Suzuki GV 1400 Cavalcade 1986
//www.2040-motos.com/_content/cars/images/73/76073/001.jpg
Další krásný příklad, jak postupně musí cokoliv výjimečného a ikonického zaniknout v davu ... takhle to Velký bratr totiž chce
Mně se to líbí víc než minulá opulentní bachratá generace. Verze bez horního kufru je moc hezká. Do garáže bych to nechtěl, ale rozumím tomu. Povedená motorka.
Ne, ne a ne. Když se rozhodnu koupit Goldwinga, nechci výrazně užší a kompaktnější stavbu stroje. Chci minimálně metr širokýho mastodonta, protože právě tou mohutností je pro mě ta motorka zajímavá.
To 12012: asi ses špatně díval, ale ta nová vidlice tam je
Je to pěkné, ale nějak se mi vytrácí rozdíl proti mojí ST1300, pokud tedy pominu novější a bohatší elektronickou výbavu a vyšší pohodlí, byť i to je dost relativní a velmi subjektivní záležitost. Dokonce i design jde Europanovi naproti a spíš je jeho evolucí. Až jsem nabyl dojmu, že Honda jde věrné klientele, která se dostává do věku i se svými ST1300 a nemá za co měnit, tak trochu vstříc.
Inovace, elegance, luxus.
Nádhera.
Parada
Pár postřehů z jízdy na okruhu (AJ):
Mooc pekne moto,hlavne se tesim az to nejaky stavitel predela na scrambler:)))))
Můj běžný dojem z motocyklů Honda je jako z automobilů od Volkswagenu. Stereotypní nuda a šeď. Ale Goldwing (a taky Africa) se tomuhle stereotypu spolehlivě vymykají...
Tak nakonec tam tu složitou přední vidlici nedali, jak se tu před časem psalo...
Je to pekné, ale keď tam dali tie fotky odkapotovanej...hneď ma prešla chuť...To je brutus ako je tam všetko namrdané do milimetrov štvorcových...Zas ale priznávam..Chyba je vo mne ...