Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ani trochu nechápu přínos tohoto stroje. To jak vypadá je věc názoru, ale za mě . Pokud to má být skůtr, kde je řemen a variátor (takhle s řetězem to nepůjde odladit, ani optimalizovat výkon - max jinou rozetou)? Za další: Jak může mít něco cestovního takový pidi výkon při takové váze? A poslední věc, díky těm všem serepetičkám to bude stát balík . Nabízí se otázka... K čemu to sakra je?!?!?!
nemám nic proti..desing je otázkou vkusu-me se to celkem libí a pokud to mám brat jako skutr (podle me to skutr je) tak v porovnání s ostatními skutry co maji 14 nebo 15 palcová kola tak tohle bude na nase silnice určitě vhodnejší s lepší stabilitou.. Samozrejeme jestli to bude stát více jak 200 000-220000 tak je to asi k ničemu..Ale jinak dobrý..já bych s tim cestoval...
Celkem zajimavy koncept s koly vhodnejsimi na nase "kavalitni" vozovky :) Skoda jen toho retezu, kdyz uz chteli usetrit, tak ho meli dat aspon do uzavrene olejove skrine, tak jak je u T-maxu. Na druhou stranu bude cena zrejme nizsi nez verze s kardanem, coz muze byt zamer.
Taky si myslím. Dnešní design Hondy - hamba blit.
Ještě, že mám CBR 01´
To co speciálně honda produkuje za m.dky, to je něco. Ale možná by na tom Kameník dal titul
OMG, notorka co je těžší jak dnešní nejtěžší maxiendur a aumí to jezidt jen po silnici. NAvíc takovejch kurvítek. nevěřím tomu, že to při takové hmotnosti může mít příznivou spotřebu, když už nic jiného. DAlší důvod k tomu si v garáži syslit motorky z 80. a 90. let, když už to něco umělo, ale pořád to byla poctivá práce!!
Design Hondy posledních let fakt nezkousnu, je to asi jediná značka u které bych si nic nevybral, ani kdybych se hodně snažil (maximálně MX). Jsem zvědavý, jak se budou vyvíjet prodeje podobných kříženců jako je DN-01, Crossrunner, Integra nebo třeba VFR v automatu. Než by udělali radši pořádné enduro ve stylu Afriky
Tak skůtr s koly z mašiny bude zase dalším chybějícím článkem v evoluci moto-techniky. Kupce si to jistě najde. Já to ale nebudu. Tolik plastu bych nesnesl ani na lednici kombinované s mražákem. Pěkný to fakt není. Pokud někdo potřebuje komfortní sesťák a praktičnost hodnotí jako hlavní parametr, bude mít možnost ověřit, jak moc je lenivý a starý.
No, co na to říct, asi další oblast do které se dostali pošuci z marketingu a taky to tak vypadá. Chceme se zavděčit všem, aby si to kupovalo co nejvíc lidí a tak postavíme ně co pro všechny - nemusíte umět jezdit na motorce, nemusíte vědět kdy má motor dost, nemusíte umět řadit - jen chybí nemusíte umět na kole. Je to děs, v rámci co nějvětšího rozšíření trhu vyrobíme prasopsa a všichni se projedou ! Sakrblé ( spostější mi tu nepovolí), vždyť motorka není pro všechny pitomce, je jen pro ty co na ní umí.
Jak to tak pozoruju, mám pocit, že se stále více přibližujeme k tomu, co je vidět ve filmech jakoby z budoucnosti. Něco jako "demolišn men" atd.. Velký bachratý mrchy s variátory atd. Může to jezdit dobře, může se to někomu zamlouvat, jen mě to za srdce nechytlo. Myslím tím vzhled. Uviíme jak to bude jezdit.
libi a jelikoz cim dal vice vyrobcu uvadi na trh tyto obri skutry (da se tomu jeste rikat skutr)tak je o to asi zajem, ale jedna vec zamrzi, ze treba stejne jako aprilka neumi misto retezu pouzit remen jako ma normalni skutr, proste proc bych se mel u tohoto typu moto jeste starat o retez to uz si mohu koupit klasickou motorku
asi me ukamenujete ale vzledove se mi to libi, ovsem technika, a smysl stroje absolutne o nicem
Ani trochu nechápu přínos tohoto stroje. To jak vypadá je věc názoru, ale za mě . Pokud to má být skůtr, kde je řemen a variátor (takhle s řetězem to nepůjde odladit, ani optimalizovat výkon - max jinou rozetou)? Za další: Jak může mít něco cestovního takový pidi výkon při takové váze? A poslední věc, díky těm všem serepetičkám to bude stát balík . Nabízí se otázka... K čemu to sakra je?!?!?!
nemám nic proti..desing je otázkou vkusu-me se to celkem libí a pokud to mám brat jako skutr (podle me to skutr je) tak v porovnání s ostatními skutry co maji 14 nebo 15 palcová kola tak tohle bude na nase silnice určitě vhodnejší s lepší stabilitou.. Samozrejeme jestli to bude stát více jak 200 000-220000 tak je to asi k ničemu..Ale jinak dobrý..já bych s tim cestoval...
jsem zvědavej kdy Honda začne dávat do svých motorek i sekvenční převodovky
Na okresku je to slabý, na město zase moc těžký a bachratý. "Motorka" pro gaye.
Bože můj, co to je za hnus?
Celkem zajimavy koncept s koly vhodnejsimi na nase "kavalitni" vozovky :) Skoda jen toho retezu, kdyz uz chteli usetrit, tak ho meli dat aspon do uzavrene olejove skrine, tak jak je u T-maxu. Na druhou stranu bude cena zrejme nizsi nez verze s kardanem, coz muze byt zamer.
Kupce si to najde. Mně se to moc nelíbí. Ten řetěz to bude asi největší prů.. Jinak si myslím, že technicky to a jet by to nemuselo špatně.. na skůtr.
To vypadá ještě hůř jak ten "RSV4" skútr!
Já bych se na tom asi trošičku styděl
Taky si myslím. Dnešní design Hondy - hamba blit.
Ještě, že mám CBR 01´
To co speciálně honda produkuje za m.dky, to je něco. Ale možná by na tom Kameník dal titul
OMG, notorka co je těžší jak dnešní nejtěžší maxiendur a aumí to jezidt jen po silnici. NAvíc takovejch kurvítek. nevěřím tomu, že to při takové hmotnosti může mít příznivou spotřebu, když už nic jiného. DAlší důvod k tomu si v garáži syslit motorky z 80. a 90. let, když už to něco umělo, ale pořád to byla poctivá práce!!
Design Hondy posledních let fakt nezkousnu, je to asi jediná značka u které bych si nic nevybral, ani kdybych se hodně snažil (maximálně MX). Jsem zvědavý, jak se budou vyvíjet prodeje podobných kříženců jako je DN-01, Crossrunner, Integra nebo třeba VFR v automatu. Než by udělali radši pořádné enduro ve stylu Afriky
Tak s tím řetězem to fakt úplně zazdili!!
LiborK: hochu ty se bez lecit :D
Mohl by mi někdo vysvětlit co je tak svatého na „centralizaci hmot”? Konkrétně u cesťáka s vahou přes 200kg od kterého se čeká stabilita? Dík.
Jedním slovem slátanina
Tak skůtr s koly z mašiny bude zase dalším chybějícím článkem v evoluci moto-techniky. Kupce si to jistě najde. Já to ale nebudu. Tolik plastu bych nesnesl ani na lednici kombinované s mražákem. Pěkný to fakt není. Pokud někdo potřebuje komfortní sesťák a praktičnost hodnotí jako hlavní parametr, bude mít možnost ověřit, jak moc je lenivý a starý.
no to je opravdu moc "krásný" kus desingu
To je skutr ty woe jak vysitej...
Bože už i p Itomec je sprosté slovo ???
No, co na to říct, asi další oblast do které se dostali pošuci z marketingu a taky to tak vypadá. Chceme se zavděčit všem, aby si to kupovalo co nejvíc lidí a tak postavíme ně co pro všechny - nemusíte umět jezdit na motorce, nemusíte vědět kdy má motor dost, nemusíte umět řadit - jen chybí nemusíte umět na kole. Je to děs, v rámci co nějvětšího rozšíření trhu vyrobíme prasopsa a všichni se projedou ! Sakrblé ( spostější mi tu nepovolí), vždyť motorka není pro všechny pitomce, je jen pro ty co na ní umí.
Tak to je humáč.Skůtr s řetězem to snad Honda vybírala z každé motorky to nejhorší,aby uplácala tohle ho...
Jak to tak pozoruju, mám pocit, že se stále více přibližujeme k tomu, co je vidět ve filmech jakoby z budoucnosti. Něco jako "demolišn men" atd.. Velký bachratý mrchy s variátory atd. Může to jezdit dobře, může se to někomu zamlouvat, jen mě to za srdce nechytlo. Myslím tím vzhled. Uviíme jak to bude jezdit.
no toje hnus velebnosti, ani scoot ani motorka chtel bych videt p cuse co si toto koupi.
Zase jeden z důvodů, proč ty Hondy fakt nemusím
Je to strasny cumak z vfrka a retez misto kardanu? nebo kdyz uz tak pouziju remen, nevim zda se ze ta honda de cim dal vic dokopru
Super jeste motor z blejda a kulu do zadu a bude to dokonalé
libi a jelikoz cim dal vice vyrobcu uvadi na trh tyto obri skutry (da se tomu jeste rikat skutr)tak je o to asi zajem, ale jedna vec zamrzi, ze treba stejne jako aprilka neumi misto retezu pouzit remen jako ma normalni skutr, proste proc bych se mel u tohoto typu moto jeste starat o retez to uz si mohu koupit klasickou motorku
To fakt ne...zlatý DN-ko