yamaha_demo_tour




Honda Integra - kompletní informace

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hazos (4) napsal 30.10.2011 v 04:03

asi me ukamenujete ale vzledove se mi to libi, ovsem technika, a smysl stroje absolutne o nicem

Ymps (4) napsal 27.10.2011 v 21:34

Ani trochu nechápu přínos tohoto stroje. To jak vypadá je věc názoru, ale za mě . Pokud to má být skůtr, kde je řemen a variátor (takhle s řetězem to nepůjde odladit, ani optimalizovat výkon - max jinou rozetou)? Za další: Jak může mít něco cestovního takový pidi výkon při takové váze? A poslední věc, díky těm všem serepetičkám to bude stát balík . Nabízí se otázka... K čemu to sakra je?!?!?!

Trinnlee (50) napsal 27.10.2011 v 18:54+1

nemám nic proti..desing je otázkou vkusu-me se to celkem libí a pokud to mám brat jako skutr (podle me to skutr je) tak v porovnání s ostatními skutry co maji 14 nebo 15 palcová kola tak tohle bude na nase silnice určitě vhodnejší s lepší stabilitou.. Samozrejeme jestli to bude stát více jak 200 000-220000 tak je to asi k ničemu..Ale jinak dobrý..já bych s tim cestoval...

markus (17) napsal 26.10.2011 v 21:54

jsem zvědavej kdy Honda začne dávat do svých motorek i sekvenční převodovky

Zedsdead (293) napsal 26.10.2011 v 21:05-1

Na okresku je to slabý, na město zase moc těžký a bachratý. "Motorka" pro gaye.

Sema (20) napsal 26.10.2011 v 20:16

Bože můj, co to je za hnus?

Rady (9) napsal 26.10.2011 v 18:30

Celkem zajimavy koncept s koly vhodnejsimi na nase "kavalitni" vozovky :) Skoda jen toho retezu, kdyz uz chteli usetrit, tak ho meli dat aspon do uzavrene olejove skrine, tak jak je u T-maxu. Na druhou stranu bude cena zrejme nizsi nez verze s kardanem, coz muze byt zamer.

Interceptor (108) napsal 26.10.2011 v 17:21

Kupce si to najde. Mně se to moc nelíbí. Ten řetěz to bude asi největší prů.. Jinak si myslím, že technicky to a jet by to nemuselo špatně.. na skůtr.

DMC.motobiker (-23) napsal 26.10.2011 v 17:17

To vypadá ještě hůř jak ten "RSV4" skútr!

GSXJarda (274) napsal 26.10.2011 v 17:06-1

Já bych se na tom asi trošičku styděl

pasolini (260) napsal 26.10.2011 v 15:22

Taky si myslím. Dnešní design Hondy - hamba blit.
Ještě, že mám CBR 01´
To co speciálně honda produkuje za m.dky, to je něco. Ale možná by na tom Kameník dal titul

Hofner (0) napsal 26.10.2011 v 14:57-1

OMG, notorka co je těžší jak dnešní nejtěžší maxiendur a aumí to jezidt jen po silnici. NAvíc takovejch kurvítek. nevěřím tomu, že to při takové hmotnosti může mít příznivou spotřebu, když už nic jiného. DAlší důvod k tomu si v garáži syslit motorky z 80. a 90. let, když už to něco umělo, ale pořád to byla poctivá práce!!

Petr-RSV (38) napsal 26.10.2011 v 14:38

Design Hondy posledních let fakt nezkousnu, je to asi jediná značka u které bych si nic nevybral, ani kdybych se hodně snažil (maximálně MX). Jsem zvědavý, jak se budou vyvíjet prodeje podobných kříženců jako je DN-01, Crossrunner, Integra nebo třeba VFR v automatu. Než by udělali radši pořádné enduro ve stylu Afriky

steve2 (103) napsal 26.10.2011 v 13:13

Tak s tím řetězem to fakt úplně zazdili!!

gehenne_ins (0) napsal 26.10.2011 v 12:30

LiborK: hochu ty se bez lecit :D

Big.One (2) napsal 26.10.2011 v 12:15

Mohl by mi někdo vysvětlit co je tak svatého na „centralizaci hmot”? Konkrétně u cesťáka s vahou přes 200kg od kterého se čeká stabilita? Dík.

Italofil (41) napsal 26.10.2011 v 12:04

Jedním slovem slátanina

Marex (2570) napsal 26.10.2011 v 11:58

Tak skůtr s koly z mašiny bude zase dalším chybějícím článkem v evoluci moto-techniky. Kupce si to jistě najde. Já to ale nebudu. Tolik plastu bych nesnesl ani na lednici kombinované s mražákem. Pěkný to fakt není. Pokud někdo potřebuje komfortní sesťák a praktičnost hodnotí jako hlavní parametr, bude mít možnost ověřit, jak moc je lenivý a starý.

VlastíkPlamínek (0) napsal 26.10.2011 v 11:25

no to je opravdu moc "krásný" kus desingu

SensationBlaack (-18) napsal 26.10.2011 v 10:54

To je skutr ty woe jak vysitej...

LiborK (37) napsal 26.10.2011 v 10:49

Bože už i p Itomec je sprosté slovo ???

LiborK (37) napsal 26.10.2011 v 10:47

No, co na to říct, asi další oblast do které se dostali pošuci z marketingu a taky to tak vypadá. Chceme se zavděčit všem, aby si to kupovalo co nejvíc lidí a tak postavíme ně co pro všechny - nemusíte umět jezdit na motorce, nemusíte vědět kdy má motor dost, nemusíte umět řadit - jen chybí nemusíte umět na kole. Je to děs, v rámci co nějvětšího rozšíření trhu vyrobíme prasopsa a všichni se projedou ! Sakrblé ( spostější mi tu nepovolí), vždyť motorka není pro všechny pitomce, je jen pro ty co na ní umí.

Drakis (67) napsal 26.10.2011 v 10:29

Tak to je humáč.Skůtr s řetězem to snad Honda vybírala z každé motorky to nejhorší,aby uplácala tohle ho...

kojot (22) napsal 26.10.2011 v 09:56

Jak to tak pozoruju, mám pocit, že se stále více přibližujeme k tomu, co je vidět ve filmech jakoby z budoucnosti. Něco jako "demolišn men" atd.. Velký bachratý mrchy s variátory atd. Může to jezdit dobře, může se to někomu zamlouvat, jen mě to za srdce nechytlo. Myslím tím vzhled. Uviíme jak to bude jezdit.

holdon (0) napsal 26.10.2011 v 09:43

no toje hnus velebnosti, ani scoot ani motorka chtel bych videt p cuse co si toto koupi.

Cooker (2) napsal 26.10.2011 v 08:51

Zase jeden z důvodů, proč ty Hondy fakt nemusím

l333v (7) napsal 26.10.2011 v 08:23

Je to strasny cumak z vfrka a retez misto kardanu? nebo kdyz uz tak pouziju remen, nevim zda se ze ta honda de cim dal vic dokopru

Pjercak (48) napsal 26.10.2011 v 07:55

Super jeste motor z blejda a kulu do zadu a bude to dokonalé

aldakaw (45) napsal 26.10.2011 v 07:42

libi a jelikoz cim dal vice vyrobcu uvadi na trh tyto obri skutry (da se tomu jeste rikat skutr)tak je o to asi zajem, ale jedna vec zamrzi, ze treba stejne jako aprilka neumi misto retezu pouzit remen jako ma normalni skutr, proste proc bych se mel u tohoto typu moto jeste starat o retez to uz si mohu koupit klasickou motorku

Kaabo (136) napsal 26.10.2011 v 07:23

To fakt ne...zlatý DN-ko

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist