Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tady přát řešíte nadupaný šestikila a kdo ví co ještě. Nechte ty mladý, aby se trochu rozjezdili a bylo tak kolem silnic míň motokřížků. Podle mne to nevypadá zas tak zle, jen ten pruh na nádrži svědčí o tom, co měl asi disajner na slipech zevnitř. takhle ji zprasit... Do ztracena taženej červenej pruh by tam byl daleko efektnější.
eF
Já tady nesouhlasím s většinou názorů.
Podle mě když je vám 18 nebo 20 tak moc na výběr nemáte.
Jásný můžu si koupit náký šesti kilo a nechat,,jako že,,stáhnout výkon ale nepotřebuju to.
Myslím si,že jako první motorka je to s přehledem vystačujcí já nepotřebuji lítat 250km/h abych se naučil jezdit.Podle mě honda dala šanci i mladším jezdcům.Stejně jak to dělá už řadu let Kawa
Já tady nesouhlasím s většinou názorů.
Podle mě když je vám 18 nebo 20 tak moc na výběr nemáte.
Jásný můžu si koupit náký šesti kilo a nechat,,jako že,,stáhnout výkon ale nepotřebuju to.
Myslím si,že jako první motorka je to s přehledem vystačujcí já nepotřebuji lítat 250km/h abych se naučil jezdit.Podle mě honda dala šanci i mladším jezdcům.Stejně jak to dělá už řadu let Kawa
Teda zapomněl jsem dodat, že po necelých 60ti tisících Km na tachometru , protože když jsem svého Monstera dovezl, tak měl najeto asi jen 21 tisíc a to to byla přitom už 14 let stará mašina... Ale mám taky jednu malou Hondu , má najeto asi 16 tisíc a něco, a hádejte kde jsem jí sehnal? No ano, přesně tak , na šroťáku!
Bubrak ZX10R> Netuším na co narážíš , ale já mám na starém Monsteru najeto lehce přes 33 tisíc a ani jednou mne nikde nenechal... Otázkou je kde bude tahle H.u.j.d.a za 15 let provozu a více než 60ti tisících km...
petr-rsv: no mozna zas lepsi tahle Hujda, nez Monster, kterej se musi behem prvnich 1000km 2x nechat odvezt odtahovkou (jednomu odtazeni sem byl sam pritomen)
Jestli jsem to ze srovnání s Kawou dobře pochopil, tak tato Honda 250 váží suchých 166 kg ? To je od japonců fakt ubohost, když vezmu v úvahu Monstera 696, který má 161 kg. Jenže dva kotouče, brzdy, výfuky, válce a celkově mohutnější stavbu ... S rejžožrouty to jde z kopce
Babajezi:
Tahle Honda je výsměch evropským zákazníkům. Od A do Z udělaná pro asijské trhy včetně omezeného výkonu. Výsledek je 166 kg zmetek, s bojlerem z koupelny místo výfuku a výkonem skoro na úrovni Jawy z roku 73 ! a šíleným brzdovým systémem CBS/ABS nedovolující kvalitní ovládání.Žádné takovéhle ladění to nezachrání! S něčím podobným ať jde honda do P ...elhřimova
Ale myslím že malá Ninja tímto počinem ani v "Mugenu" zatím moc velkou konkurenci nemá. Honda má tak akorát lepší přístrojovku a možná by se ještě nějaká drobnost našla...
pylot> Je to "eRko" jako Rejsing! Čím víc R, tím víc Adidas! Asi to zvyšuje prodejnost , CBR125R měla taky R v názvu i když tam evidentně nemá co dělat! A nebo taková CBR600RR?! Asi si na příští rok pořídím nějakou Honďáckou zahradní sekačku "TypeR" , ta prej lítá skoro sama! No nic, nebudem tu řešit "eRka" v názvech, nemá to cenu... Jinak já kdybych musel jezdit v 18ti (i dřív) na něčem podobném, tak se asi propadnu hanbou do země , je to hrozná malorážka...
Tady přát řešíte nadupaný šestikila a kdo ví co ještě. Nechte ty mladý, aby se trochu rozjezdili a bylo tak kolem silnic míň motokřížků. Podle mne to nevypadá zas tak zle, jen ten pruh na nádrži svědčí o tom, co měl asi disajner na slipech zevnitř. takhle ji zprasit... Do ztracena taženej červenej pruh by tam byl daleko efektnější.
eF
Já tady nesouhlasím s většinou názorů.
Podle mě když je vám 18 nebo 20 tak moc na výběr nemáte.
Jásný můžu si koupit náký šesti kilo a nechat,,jako že,,stáhnout výkon ale nepotřebuju to.
Myslím si,že jako první motorka je to s přehledem vystačujcí já nepotřebuji lítat 250km/h abych se naučil jezdit.Podle mě honda dala šanci i mladším jezdcům.Stejně jak to dělá už řadu let Kawa
Já tady nesouhlasím s většinou názorů.
Podle mě když je vám 18 nebo 20 tak moc na výběr nemáte.
Jásný můžu si koupit náký šesti kilo a nechat,,jako že,,stáhnout výkon ale nepotřebuju to.
Myslím si,že jako první motorka je to s přehledem vystačujcí já nepotřebuji lítat 250km/h abych se naučil jezdit.Podle mě honda dala šanci i mladším jezdcům.Stejně jak to dělá už řadu let Kawa
Tuhle hrůzu už nic nezachrání. Od hondy je to velký krok vzad.
Do šrotu dobrý
Teda zapomněl jsem dodat, že po necelých 60ti tisících Km na tachometru , protože když jsem svého Monstera dovezl, tak měl najeto asi jen 21 tisíc a to to byla přitom už 14 let stará mašina... Ale mám taky jednu malou Hondu , má najeto asi 16 tisíc a něco, a hádejte kde jsem jí sehnal? No ano, přesně tak , na šroťáku!
bubak> 696ky?
bubak> 696ky?
Bubrak ZX10R> Netuším na co narážíš , ale já mám na starém Monsteru najeto lehce přes 33 tisíc a ani jednou mne nikde nenechal... Otázkou je kde bude tahle H.u.j.d.a za 15 let provozu a více než 60ti tisících km...
Babajezi opět nezklamal
Hele H**** je sprosty slovo
petr-rsv: no mozna zas lepsi tahle Hujda, nez Monster, kterej se musi behem prvnich 1000km 2x nechat odvezt odtahovkou (jednomu odtazeni sem byl sam pritomen)
Tuzing
Laďák a mapa udělají na takovém zdechlém motůrku s bídou tak 3 koně k dobru.
Jestli jsem to ze srovnání s Kawou dobře pochopil, tak tato Honda 250 váží suchých 166 kg ? To je od japonců fakt ubohost, když vezmu v úvahu Monstera 696, který má 161 kg. Jenže dva kotouče, brzdy, výfuky, válce a celkově mohutnější stavbu ... S rejžožrouty to jde z kopce
Babajezi:
Zle nevypadá, ale pořád to není ono...
Tahle Honda je výsměch evropským zákazníkům. Od A do Z udělaná pro asijské trhy včetně omezeného výkonu. Výsledek je 166 kg zmetek, s bojlerem z koupelny místo výfuku a výkonem skoro na úrovni Jawy z roku 73 ! a šíleným brzdovým systémem CBS/ABS nedovolující kvalitní ovládání.Žádné takovéhle ladění to nezachrání! S něčím podobným ať jde honda do P ...elhřimova
Stačí se podívat na papírovej výkon a váhu.Kolik myslíš, že tam Mugen přidal? Palivová mapa a koncovka...3-4 HP?
Ale myslím že malá Ninja tímto počinem ani v "Mugenu" zatím moc velkou konkurenci nemá. Honda má tak akorát lepší přístrojovku a možná by se ještě nějaká drobnost našla...
Nechápu jak to můžete hodnit, když ste to neviděli ani na to nejeli.
Zlatá Ninja 250R... i když mám 90 kg švihala to semnou 170 (tachometrově)...Docela bych se na hondě svezl a porovnal.
Rozhodně bych šáhnul po tomto než po kawě
bohužel tenhle paskvil nespasí ani Mugen
Tunej vzhled a zvuk? No tak to je to posledni... a ta ridici jednotka (tzn jiny mapy) to takya asi nevytrhne tak extra "vod podlahy"...
Si s tímhle Mugen zkazí jméno.
funtom.24>
WhiteS> děláš jak kdybys v té době žil
Hnus! Kde jsou starý dobrý čtyřválcový dvěstěpadesátky, který točily 18 000 ot./min?
To bylo kurva jiný kafe!
pylot> Je to "eRko" jako Rejsing! Čím víc R, tím víc Adidas! Asi to zvyšuje prodejnost , CBR125R měla taky R v názvu i když tam evidentně nemá co dělat! A nebo taková CBR600RR?! Asi si na příští rok pořídím nějakou Honďáckou zahradní sekačku "TypeR" , ta prej lítá skoro sama! No nic, nebudem tu řešit "eRka" v názvech, nemá to cenu... Jinak já kdybych musel jezdit v 18ti (i dřív) na něčem podobném, tak se asi propadnu hanbou do země , je to hrozná malorážka...