Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na motosalonu v Brně vystavovaly elektrické krosky od //www.kuberg.com/ připadne mi to stejné jak tyto, ale rozhodně neváží přes 100 kilo i cena je o hodně nižší . Kuberga sem zvednul a otočil a to nejsem žádný svalovec
Tiche enduro? Za mne Po vice nez 20 letech na spalkach vsech moznych CR, CRF, CRFX, WR atp bych inkognito jezdeni jen uvital, ale s dosavadnim tempem vyvoje akumulatoru si zjevne jeste peknych par let pockam nez rychlost nabijeni, hmotnost clanku a jejich cena se dostanouu na spotrebni uroven. Pak budu rad jeden z prvnich kdo do toho nastoupi bez ohledu na hrdinske kecy ve stylu "nejezdi to na roztekly dinosaury a nelitaj' z toho plameny, ergo je to metrosexualni hracka". V tuto chvili nicmene vitam vsechny vyrobce, kteri i za cenu maloseriove vyroby a vyssich nakladu na vyvoj proslapavaji velkym hracum cestu k "zmasoveni", vyssim obratum a nizsim koncovym cenam.
Drahý a s malinkou výdrží,jinak v poho.Do lesa "bezpečí" laďáku postrádá smysl a na silnici když si v autě vohulim muziku,tak by tyhle mudrlanti museli mít vejfuk ze stíhačky,abych je slyšel...Sám laďák mam,ale spíš jen proto,že se mi to líbí
Se-re mě, když mi dojde baterka v mobilu, proč to cpát někam jinam ? Motorka pěkně vrčí, ale už nevoní, dvoutakty nám sráči z EU zakázali. V Norsku ta banda chce do roku 2025 zakázat motory vůbec.
Koukám, že z elektrické trakce se nám stává nové náboženství a z Motorkářů.cz zvěstovatel jediné pravdy před kterou je nutno padnout na kolena a s posvátnou úctou se hluboce klanět. Ona by se totiž matička Gaia mohla zlobit, že někteří oškliví hoši a děvčata se dokážou bavit pálením benzínu ve válcích namísto zodpovědného dobíjení baterií. Vždycky jsem si myslel, že jezdit na mašině je o svobodě volby a schopnosti obhájit si vlastní názor před kdejakým ekoteroristou. Celej tenhle úžasnej estabilishment nás chce a potřebuje, protože mu na daních z paliva platíme neskutečný balík peněz. Kdybychom všichni ze dne na den přestali jezdit na mašině a autem, tak by se z toho celý tenhle stát nejpozději do týdne kompletně sesypal. Opravdu bych si přál vidět ten obličej agenta Bureše kdyby mu týden ze spotřební daně nekápla ani koruna. Tam nahoře nás potřebují, aby nás mohli dojit. A přitom mají ještě tu drzost nám vnucovat na čem máme jezdit a co máme chtít. Jak je možné, že si tolik lidí nechá takovým způsobem kálet na hlavu, to fakt nechápu...
Na hodinu a 20 minut jízdy nepotřebuji navigaci, ledaže bych byl tak nalitej, že bych netrefil z garáže.
Co se týče hlučnosti mám jednu radu: Chovejte se přehnaně ohleduplně, první v bandě zvedne levou packu a všichni výrazně zpomalí, když projíždíte kolem lidí. Pokud mají vodítko, mají i psa. Pokud mají malé děti, tak jim zamávejte a mamina bude nadšená jak jste ohleduplní. Nicméně kreténi se najdou všude (tedy i mezi námi). Úplně tichá motorka je nebezpečná, otevřenej absorpční vejfuk protivnej, tak tam nechte originál rezonanční.
Mig_35: Je to 5 let zpátky, potkali jsme se na cestě v lese, takže jsme pokecali 5 min a zase jeli dál - jak jsem nakoupil, tak prodávám, chránič jsem mu neprohlížel... Víc k tomu nemám, může bejt tak i tak, těžko říct.
Sám jezdím na "náš" okruh za vesnicí, s myslivci se tam párkrát za rok potkám, vždycky tam dorazí iniciativně sami, i když tam mají hovno co dělat. Flintu vždycky význnamně na rameni, zlomenou, čumí zle jak Sadám Husajn a řve něco v tom smyslu, že to taky klidně z ramene může sundat, když okamžitě nezmizíme. Řeknu mu svý, slušně, bez sprostejch slov, ale důrazně. Jezdíme dál, kašlu na něj zvysoka a do 10 min jde pryč - ale nikdy tam nejedu sám, vždycky aspoň s dalším kámošem, bojím se - víš prd, co má ten zelenej magor v hlavě a co udělá, když mu rupne v kouli. V afektu jsou lidi schopný udělat strašný věci... Navíc je jízda min. ve dvou nutností, když spadneš. Čus!
Pusťe si tohle a jasně uvidíte, že existují poněkud lepší technologie, než tupě sosat z baterky. Tohle je prototyp motorky.
To, co je nám povoleno a nuceno ke koupi, je absurdní bordel.
Dobre elektro-motorky tu uz su, maju super parametre, este vymysliet take baterie co vydrzia cely den a okamzite to kupujem. Hodina jazdy je tak smiesna ze sa mi to ani nechce komentovat...
BendaWR, ta tvoje historka smrdí "enduráckou latinou". Dostal broky a neprošly brněním? No dyť to je taky brnění, ne? Z trojky plechu... Vůbec se mi tomu nechce věřit.
Na výstavě v Praze nám ho tam pán ze stánku půjčil (tímto mu velice děkuji), abychom si ho ozkoušeli kolem kuželů. 90kW a nastavení do rychla a stejně to táhne ihned od otočení plynu. Jak píše chooki, je to něco jiného a každému, kdo si tam na ni sedl, se to líbilo.
Za mě na Gymkhanu ideální, jet se na hodinu dvě projet do lesa nebo i po silnici kolem komína. Mínus je cena a na normální ježdění kapacita baterií a doba nabíjení. Zdvojnásobit, ztrojnásobit dojezd a bude stát elektor za úvahu. V současné době je to na dojíždění do práce, kde je možnost si to strčit do zásuvky na zpáteční cestu.
Najlepsia moznost ako si spravit nazor na elektricke biky je vyskusat. Kazdy, kto si skusi, je nadseny, a to som zazil uz hodne testriderov :) najlepsia moznost na elektricke freeridy bude na KTM festivale druhy cervnovy vikend v Belej, budu tam aj Freeride E na otestovanie v terene, takze pridte skusit a uvidite. Ide to o dost inac, hned z 0, da sa s tym hrat, sustredis sa na jazdu, a nie spojku, radenie..proste ako elektricke kolo ale zatracene rychle kolo. A ludia 20m od teba o tebe ani nevedia, neriesia..to su tie pozitiva.
Fakt je ten ze cena je vysoka, aj ked teraz klesla, samotna baterka stoji 100tis Kc a vyrobca ju musi tiez kupovat, a plus samozrejme vyvoj motora a elektroniky od nuly stoji vela a musi sa to premietnut do ceny moto.
Někdo tu zmínil slabý výkon 15 koní.Já vidím hlavně těch 180 Nm,a v případě elektromotoru od 0 otáček.To by se mi líbilo. Problémem zůstává cena a výdrž,ale v globálu se elektrice nebráním...
Benda - na toho mysliveckýho super magora ty policajty měl okamžitě zavolat,toto nebyl normální člověk,to je nebezpečný blázen!!! Jinak se mi tyto dvě elektriky vzhledově líbí,ale nekoupil bych si to,myslím,že se to bude pomalu rozšiřovat a budou nás k tomu tlačit...
Rozumím všem, co jsou proti a myslím si, že většina čistokrevný enduro pravidelně nejezdí. A taky rozumím všem, co jsou pro - jde totiž o to, k čemu je to určeno.
Pokud se bavíme o enduru na jízdu pole/louka/les, tak každý z nás, co to jezdíme, dobře víme, jaké to je potkat se s myslivci, lesáky, ochránci, ekomagory, maminy s kočárky, houbaři, koňáky atd. - nic příjemnýho to není a ještě se na mě nikdo nikdy neusmíval Já jezdím jen po cestách, mezi stromy nebo skrz pole nikdy, takže v reálu si myslím, že moc neškodím. Koně zničí cestu 50x víc, traktor 100 x víc než motorka, motorová pila ječí na jednom místě 4 hodiny - já to prohulím po cestě, takže za půl minuty jsem v tahu. Ale jsem pro všechny absolutní nepřítel č.1. Proto mi vadí, že ostatním vadím. Takže na tohle elektro enduro beru. Jen ta výdrž 1 hodina je na enduro výlet zatím krátká...
Potkal jsem na jedný vyjížďce v podjizeří borce, co měl broky v krunýři - nějakej myslivec to prej neustál. Měl štěstí, neschytal to do měkkých částí těla a nic se mu nestalo. Chtěl volat na toho magora policajty, ale vyprdnul se na to, aby sám neměl problém. A to jsou důvody, proč by mohlo mít elektro neduro svůj význam. Bojím se jen toho, že to stejně bude fuk a časem bude vadit všechno všem, tj. že to jezdí potichu, ztratí na významu a půjdou nám po krku dál. Ale co - srát na to, jezdíme dál!
Lidi si kupujou laďáky ze třech důvodů: dobře to vypadá, dobře to zní, ale hlavně to zní hlasitěji, jinak řečeno, investice do aktivní bezpečnosti motorkáře. Motorka, která není slyšet, je hodně nebezpečná věc, toť můj názor. A dávat na mašinu repro... To je hodně velký znásilnění toho, co máme rádi !
Me se to libi. Pripomina to jak uz nekdo zminil Blatu.
Naprosto super napad se smart-phonem jako pristojovym panelem.. Samozrejme prepodklad provozu i bez nej. Cemu teda nerozumim je ta cena.. Jako takovahle hracka by naopak mela stat max. 120tis. (dle komponent), jinak o nejakem rozsireni nemuze byt rec..
či sa nám to páči alebo nie, elektro enduro do hory má význam. Tiché bláznenie po kanáloch bez toho aby nás horár alebo poľovník vyhadzoval či naháňal na Gazíku by určite potešilo. Tiež ten abnormálny nárast výkonu ktorým elektromotor disponuje... Ešte sa dožiť výdrže batérií 10-15 hodín...Zelinář veď nemusíš to používať na Double penetration
Zdravím všechny,je to jen výstřel do tmy.Když přišla na trh Toyota prius,ríkalo se ze do deseti let budou auta jen na elektřinu,let uběhlo víc a kde jsou ty auta,nikde,s motorkama to bude stejný,budou menší obsahy doplněny o turba,již brzy.Mějte se všichni hezky,tenhle krásném den je třeba pořádně projezdit 😃
Uměl by někdo vysvětlit, co je na elektromotorkách/elektroautech obecně tak drahýho? Vždyť ten elektromotor musí být určitě levnější jak spalovací motor. Nebo snad ten akumulátor má snad takovou cenu?
Vo svetle konkurencie ten freeride e od ktm ani nevychadza tak drahe, ze? je teraz pod 9tis e. , osvedceny kvalitny vyrobca, dobre komponenty..vid banner vyssie.
K elektrobikom..vsetci mame radsej benzinove, je jasne, ale do lesa a blizko zastavanej oblastii, .a ak chceme aj v buducnosti mat offroad, nevyheme sa tomu .
enduro 125kg a 15k...pr: cinsky Mikilon 250 ma vykon cca 20k a motor jde neskutecne od spoda a ma i El.starter... Ze je to jen nespolehliva cina. neva= Za tuto cenu si jich koupim 7 na kazdy den v tydnu 1dnu. Ps: na jednu nadrz ten cinskej slabej pomerne spolehlivej motor najede na enduro neuveritelnych 200km...zatim mate jeste co dohanet batriove hracicky
kuberg by mel jeste poladit velikosti kol, jinak za me dobry
Na motosalonu v Brně vystavovaly elektrické krosky od //www.kuberg.com/ připadne mi to stejné jak tyto, ale rozhodně neváží přes 100 kilo i cena je o hodně nižší . Kuberga sem zvednul a otočil a to nejsem žádný svalovec
Tiche enduro? Za mne Po vice nez 20 letech na spalkach vsech moznych CR, CRF, CRFX, WR atp bych inkognito jezdeni jen uvital, ale s dosavadnim tempem vyvoje akumulatoru si zjevne jeste peknych par let pockam nez rychlost nabijeni, hmotnost clanku a jejich cena se dostanouu na spotrebni uroven. Pak budu rad jeden z prvnich kdo do toho nastoupi bez ohledu na hrdinske kecy ve stylu "nejezdi to na roztekly dinosaury a nelitaj' z toho plameny, ergo je to metrosexualni hracka". V tuto chvili nicmene vitam vsechny vyrobce, kteri i za cenu maloseriove vyroby a vyssich nakladu na vyvoj proslapavaji velkym hracum cestu k "zmasoveni", vyssim obratum a nizsim koncovym cenam.
Drahý a s malinkou výdrží,jinak v poho.Do lesa "bezpečí" laďáku postrádá smysl a na silnici když si v autě vohulim muziku,tak by tyhle mudrlanti museli mít vejfuk ze stíhačky,abych je slyšel...Sám laďák mam,ale spíš jen proto,že se mi to líbí
Se-re mě, když mi dojde baterka v mobilu, proč to cpát někam jinam ? Motorka pěkně vrčí, ale už nevoní, dvoutakty nám sráči z EU zakázali. V Norsku ta banda chce do roku 2025 zakázat motory vůbec.
Koukám, že z elektrické trakce se nám stává nové náboženství a z Motorkářů.cz zvěstovatel jediné pravdy před kterou je nutno padnout na kolena a s posvátnou úctou se hluboce klanět. Ona by se totiž matička Gaia mohla zlobit, že někteří oškliví hoši a děvčata se dokážou bavit pálením benzínu ve válcích namísto zodpovědného dobíjení baterií. Vždycky jsem si myslel, že jezdit na mašině je o svobodě volby a schopnosti obhájit si vlastní názor před kdejakým ekoteroristou. Celej tenhle úžasnej estabilishment nás chce a potřebuje, protože mu na daních z paliva platíme neskutečný balík peněz. Kdybychom všichni ze dne na den přestali jezdit na mašině a autem, tak by se z toho celý tenhle stát nejpozději do týdne kompletně sesypal. Opravdu bych si přál vidět ten obličej agenta Bureše kdyby mu týden ze spotřební daně nekápla ani koruna. Tam nahoře nás potřebují, aby nás mohli dojit. A přitom mají ještě tu drzost nám vnucovat na čem máme jezdit a co máme chtít. Jak je možné, že si tolik lidí nechá takovým způsobem kálet na hlavu, to fakt nechápu...
Na hodinu a 20 minut jízdy nepotřebuji navigaci, ledaže bych byl tak nalitej, že bych netrefil z garáže.
Co se týče hlučnosti mám jednu radu: Chovejte se přehnaně ohleduplně, první v bandě zvedne levou packu a všichni výrazně zpomalí, když projíždíte kolem lidí. Pokud mají vodítko, mají i psa. Pokud mají malé děti, tak jim zamávejte a mamina bude nadšená jak jste ohleduplní. Nicméně kreténi se najdou všude (tedy i mezi námi). Úplně tichá motorka je nebezpečná, otevřenej absorpční vejfuk protivnej, tak tam nechte originál rezonanční.
Mig_35: Je to 5 let zpátky, potkali jsme se na cestě v lese, takže jsme pokecali 5 min a zase jeli dál - jak jsem nakoupil, tak prodávám, chránič jsem mu neprohlížel... Víc k tomu nemám, může bejt tak i tak, těžko říct.
Sám jezdím na "náš" okruh za vesnicí, s myslivci se tam párkrát za rok potkám, vždycky tam dorazí iniciativně sami, i když tam mají hovno co dělat. Flintu vždycky význnamně na rameni, zlomenou, čumí zle jak Sadám Husajn a řve něco v tom smyslu, že to taky klidně z ramene může sundat, když okamžitě nezmizíme. Řeknu mu svý, slušně, bez sprostejch slov, ale důrazně. Jezdíme dál, kašlu na něj zvysoka a do 10 min jde pryč - ale nikdy tam nejedu sám, vždycky aspoň s dalším kámošem, bojím se - víš prd, co má ten zelenej magor v hlavě a co udělá, když mu rupne v kouli. V afektu jsou lidi schopný udělat strašný věci... Navíc je jízda min. ve dvou nutností, když spadneš. Čus!
Pusťe si tohle a jasně uvidíte, že existují poněkud lepší technologie, než tupě sosat z baterky. Tohle je prototyp motorky.
To, co je nám povoleno a nuceno ke koupi, je absurdní bordel.
https://youtu.be/YMdq5M20Y1o?t=465
Dobre elektro-motorky tu uz su, maju super parametre, este vymysliet take baterie co vydrzia cely den a okamzite to kupujem. Hodina jazdy je tak smiesna ze sa mi to ani nechce komentovat...
BendaWR, ta tvoje historka smrdí "enduráckou latinou". Dostal broky a neprošly brněním? No dyť to je taky brnění, ne? Z trojky plechu... Vůbec se mi tomu nechce věřit.
Na výstavě v Praze nám ho tam pán ze stánku půjčil (tímto mu velice děkuji), abychom si ho ozkoušeli kolem kuželů. 90kW a nastavení do rychla a stejně to táhne ihned od otočení plynu. Jak píše chooki, je to něco jiného a každému, kdo si tam na ni sedl, se to líbilo.
Za mě na Gymkhanu ideální, jet se na hodinu dvě projet do lesa nebo i po silnici kolem komína. Mínus je cena a na normální ježdění kapacita baterií a doba nabíjení. Zdvojnásobit, ztrojnásobit dojezd a bude stát elektor za úvahu. V současné době je to na dojíždění do práce, kde je možnost si to strčit do zásuvky na zpáteční cestu.
Najlepsia moznost ako si spravit nazor na elektricke biky je vyskusat. Kazdy, kto si skusi, je nadseny, a to som zazil uz hodne testriderov :) najlepsia moznost na elektricke freeridy bude na KTM festivale druhy cervnovy vikend v Belej, budu tam aj Freeride E na otestovanie v terene, takze pridte skusit a uvidite. Ide to o dost inac, hned z 0, da sa s tym hrat, sustredis sa na jazdu, a nie spojku, radenie..proste ako elektricke kolo ale zatracene rychle kolo. A ludia 20m od teba o tebe ani nevedia, neriesia..to su tie pozitiva.
Fakt je ten ze cena je vysoka, aj ked teraz klesla, samotna baterka stoji 100tis Kc a vyrobca ju musi tiez kupovat, a plus samozrejme vyvoj motora a elektroniky od nuly stoji vela a musi sa to premietnut do ceny moto.
Někdo tu zmínil slabý výkon 15 koní.Já vidím hlavně těch 180 Nm,a v případě elektromotoru od 0 otáček.To by se mi líbilo. Problémem zůstává cena a výdrž,ale v globálu se elektrice nebráním...
Ještě dodatek -S CENOU AŤ JDOU DO PRDE.E
Benda - na toho mysliveckýho super magora ty policajty měl okamžitě zavolat,toto nebyl normální člověk,to je nebezpečný blázen!!! Jinak se mi tyto dvě elektriky vzhledově líbí,ale nekoupil bych si to,myslím,že se to bude pomalu rozšiřovat a budou nás k tomu tlačit...
Rozumím všem, co jsou proti a myslím si, že většina čistokrevný enduro pravidelně nejezdí. A taky rozumím všem, co jsou pro - jde totiž o to, k čemu je to určeno.
Pokud se bavíme o enduru na jízdu pole/louka/les, tak každý z nás, co to jezdíme, dobře víme, jaké to je potkat se s myslivci, lesáky, ochránci, ekomagory, maminy s kočárky, houbaři, koňáky atd. - nic příjemnýho to není a ještě se na mě nikdo nikdy neusmíval Já jezdím jen po cestách, mezi stromy nebo skrz pole nikdy, takže v reálu si myslím, že moc neškodím. Koně zničí cestu 50x víc, traktor 100 x víc než motorka, motorová pila ječí na jednom místě 4 hodiny - já to prohulím po cestě, takže za půl minuty jsem v tahu. Ale jsem pro všechny absolutní nepřítel č.1. Proto mi vadí, že ostatním vadím. Takže na tohle elektro enduro beru. Jen ta výdrž 1 hodina je na enduro výlet zatím krátká...
Potkal jsem na jedný vyjížďce v podjizeří borce, co měl broky v krunýři - nějakej myslivec to prej neustál. Měl štěstí, neschytal to do měkkých částí těla a nic se mu nestalo. Chtěl volat na toho magora policajty, ale vyprdnul se na to, aby sám neměl problém. A to jsou důvody, proč by mohlo mít elektro neduro svůj význam. Bojím se jen toho, že to stejně bude fuk a časem bude vadit všechno všem, tj. že to jezdí potichu, ztratí na významu a půjdou nám po krku dál. Ale co - srát na to, jezdíme dál!
Lidi si kupujou laďáky ze třech důvodů: dobře to vypadá, dobře to zní, ale hlavně to zní hlasitěji, jinak řečeno, investice do aktivní bezpečnosti motorkáře. Motorka, která není slyšet, je hodně nebezpečná věc, toť můj názor. A dávat na mašinu repro... To je hodně velký znásilnění toho, co máme rádi !
Tak jsme tady snad na Motorkáři.cz a ne na Elektrikáři.cz
Až to bude dobitý za deset minut, tak to beru.. Ale jezdit hodinu a pak hodiny dobíjet, to je naprd..
Me se to libi. Pripomina to jak uz nekdo zminil Blatu.
Naprosto super napad se smart-phonem jako pristojovym panelem.. Samozrejme prepodklad provozu i bez nej. Cemu teda nerozumim je ta cena.. Jako takovahle hracka by naopak mela stat max. 120tis. (dle komponent), jinak o nejakem rozsireni nemuze byt rec..
či sa nám to páči alebo nie, elektro enduro do hory má význam. Tiché bláznenie po kanáloch bez toho aby nás horár alebo poľovník vyhadzoval či naháňal na Gazíku by určite potešilo. Tiež ten abnormálny nárast výkonu ktorým elektromotor disponuje... Ešte sa dožiť výdrže batérií 10-15 hodín...Zelinář veď nemusíš to používať na Double penetration
Zdravím všechny,je to jen výstřel do tmy.Když přišla na trh Toyota prius,ríkalo se ze do deseti let budou auta jen na elektřinu,let uběhlo víc a kde jsou ty auta,nikde,s motorkama to bude stejný,budou menší obsahy doplněny o turba,již brzy.Mějte se všichni hezky,tenhle krásném den je třeba pořádně projezdit 😃
Si nedovedu predstavit, jak po me kamosi halekaji, ze jezdim na " robertkovi "...
Uměl by někdo vysvětlit, co je na elektromotorkách/elektroautech obecně tak drahýho? Vždyť ten elektromotor musí být určitě levnější jak spalovací motor. Nebo snad ten akumulátor má snad takovou cenu?
Vo svetle konkurencie ten freeride e od ktm ani nevychadza tak drahe, ze? je teraz pod 9tis e. , osvedceny kvalitny vyrobca, dobre komponenty..vid banner vyssie.
K elektrobikom..vsetci mame radsej benzinove, je jasne, ale do lesa a blizko zastavanej oblastii, .a ak chceme aj v buducnosti mat offroad, nevyheme sa tomu .
enduro 125kg a 15k...pr: cinsky Mikilon 250 ma vykon cca 20k a motor jde neskutecne od spoda a ma i El.starter... Ze je to jen nespolehliva cina. neva= Za tuto cenu si jich koupim 7 na kazdy den v tydnu 1dnu. Ps: na jednu nadrz ten cinskej slabej pomerne spolehlivej motor najede na enduro neuveritelnych 200km...zatim mate jeste co dohanet batriove hracicky
Za mně: do lesa řvoucí enduro nepatří. Proto bych to vítal jako zajímavou alternativu. Na terénní okruh asi ne. Jsem zvědavý na cenu.
15 koní a 180 Nm, to bych chtěl taky :D
Takovej hezkej den to byl...