Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Walt Siegl to podle mne umí fakt lépe, ale tomuhle nelze upřít fajn komponenty, solidní agregát a poměr váha/výkon jako za časů, kdy Foggy seděl na hromadě magnezia a brzdil karbonem.Á propos taky bych byl raději, kdyby měl nový 4-ventil Monster geny ala SF nebo tohle.Z toho co vyjelo naposledy v Bologni z výrobního pásu je mně do breku.
Uchcávačka veliká!zlá bestie.bude trošku foukat pod čepec jen mi hlava nebere proč tam nejsou origo vidle s brzdičema?tyhle jsou z 999s,05 vejš,nebo 999r.asi věděj co dělaj.brutus
Postrada to smysl. Vypada to dobre, ale je to k nicemu. Asi chybela odvaha nasadit svetlomet. Ten totiz vysledek snadno zabije. Radikalni nahac na dromu je opicarna. Takze za mne libi. Ale nechci to.
Dřív se mi jejich přestavby líbily. Byly originální. Dnes jsou jejich motorky tak nějak všechny "na jedno brdo" Hezčí přestavby Ducati dělá Walt Siegl.
RAD 02 Hliníkový rám
RAD 02 Hliníkový rám
RAD 02 Hliníková kyvná vidlice
RAD 02 ergal trojité svorky třmeny
Öhlins přední vidlice
Brembo třmeny
Discacciati brzdy a spojka radiální čerpadlo
Discacciati rotory
Domino rychlý otevřený plyn plyn
RAD 02 ergal klip Firefox
RAD přední karbonové vlákno blatník
RAD uhlíkových vláken zadní blatník
Discacciati zadní brzdový kit s podporou, 200 mm zadní rotor a čtyři třmenem
Öhlins zadní tlumič
RAD 02 Ergal regulovatelný výška zadní tyč
RIZOMA podnožka
Ducati 1198 SP motoru: portován hlavy, odlehčený setrvačník, EVR spojka
Febur závod vody chladič
RAD 02 z uhlíkových vláken airbox s Jet Prime speciálními vstupy vzduchu s držáky vstřikovačů.
Super Mario 2 in1 výfukový systém
RAD "ocas ryby" megafon
RAD uhlíkových vláken klín
NGK zapalovací kabely závod.
RAD 02 elektroinstalace
Aviacompositi závod dashboard
Baylistic LIPO baterie
ITX hliník kovaná kola
RAD 02 Hliníková palivová nádrž
RAD 02 z uhlíkových vláken Corsa Evo sólo sedlo
RAD číslo čelní deska
Hmotnost: 138 kg
Ta vypadá teda velmi agresivně. Pecka
nechtěl bych to teda čistit, protože to je práce tak na tejden v kuse, navíc se sadou speciálních carbonovejch ušních vatiček, ale jinak pecka stroj
No teda Nemůžu si pomoct, ale já se té motorky bojím
Radical Ducati as hell. Za 10b jako vždy. Jednoduchost, dravost, síla, lehkost ! Ježísku piš to na seznam
cena bude asi hodně vysoká..
Jen hliníkovému trubkovému rámu bych moc nevěřil . Hold Show bike a honba za čísly. Ale jinak fakt nádhera.
Nádherné Caféčko
Na starsich stavbach s jednoduchymi motory to bylo pekne. Tady uz je to trochu krec. Durbahn byl dotazenejsi.
Vykřikl do ulice dvakrát rychle za sebou: Je to běs, je to běs.
Bezesporu mechanická krása ... ale z tohohle bych vážně nechtěl po projížďce vyndávat mouchy a bahno
Ale naleštěný do showroomu, za krásného počasí trochu projet... proč ne.
Člověk by moh hodinu sedět před touhle mašinou a studovat techniku.
Tohle pánové, je podle mýho pravý pojetí slov Café-Racer!
O tomhle to vlastně vždycky bylo
Brutus!
Walt Siegl to podle mne umí fakt lépe, ale tomuhle nelze upřít fajn komponenty, solidní agregát a poměr váha/výkon jako za časů, kdy Foggy seděl na hromadě magnezia a brzdil karbonem.Á propos taky bych byl raději, kdyby měl nový 4-ventil Monster geny ala SF nebo tohle.Z toho co vyjelo naposledy v Bologni z výrobního pásu je mně do breku.
ještě zlatý zadní blatník a zlatý proužky na kola a je to bez chyby-snad ještě jiná kyvka.
Miluju Radical Ducati, ale tohle je slabší oproti sportům, ale co chybělo v nabídce už v nabídce aspoň je.
kterej mistr světa rozdával na začátku mínusy by mě zajímalo! Kup si padesátku skůtr-bude ti stačit!
Jako celek mi to připadá hnusný,ale ty fotky na "motorový prostor"
Prosím vás,když někomu adresujete svoji reakci,fakt tam musí být "to"?Vypadá to strašně.
Uchcávačka veliká!zlá bestie.bude trošku foukat pod čepec jen mi hlava nebere proč tam nejsou origo vidle s brzdičema?tyhle jsou z 999s,05 vejš,nebo 999r.asi věděj co dělaj.brutus
za ten jejich alu rám chtěj 3600€ hmmmm... ale je to pěkný, to jo
Postrada to smysl. Vypada to dobre, ale je to k nicemu. Asi chybela odvaha nasadit svetlomet. Ten totiz vysledek snadno zabije. Radikalni nahac na dromu je opicarna. Takze za mne libi. Ale nechci to.
Pure Radical
hezká industrialní aglomerace něco jako ropná rafinérie v texasu
to: jenda3, neboj, viděl a zažil jsem toho už hodně. Svůj názor ti nenutím, každý má jiný vkus. Poplivat něčí práci umí každej, jsme holt v ČR
Dřív se mi jejich přestavby líbily. Byly originální. Dnes jsou jejich motorky tak nějak všechny "na jedno brdo" Hezčí přestavby Ducati dělá Walt Siegl.
Radical Ducati Matador:
RAD 02 Hliníkový rám
RAD 02 Hliníkový rám
RAD 02 Hliníková kyvná vidlice
RAD 02 ergal trojité svorky třmeny
Öhlins přední vidlice
Brembo třmeny
Discacciati brzdy a spojka radiální čerpadlo
Discacciati rotory
Domino rychlý otevřený plyn plyn
RAD 02 ergal klip Firefox
RAD přední karbonové vlákno blatník
RAD uhlíkových vláken zadní blatník
Discacciati zadní brzdový kit s podporou, 200 mm zadní rotor a čtyři třmenem
Öhlins zadní tlumič
RAD 02 Ergal regulovatelný výška zadní tyč
RIZOMA podnožka
Ducati 1198 SP motoru: portován hlavy, odlehčený setrvačník, EVR spojka
Febur závod vody chladič
RAD 02 z uhlíkových vláken airbox s Jet Prime speciálními vstupy vzduchu s držáky vstřikovačů.
Super Mario 2 in1 výfukový systém
RAD "ocas ryby" megafon
RAD uhlíkových vláken klín
NGK zapalovací kabely závod.
RAD 02 elektroinstalace
Aviacompositi závod dashboard
Baylistic LIPO baterie
ITX hliník kovaná kola
RAD 02 Hliníková palivová nádrž
RAD 02 z uhlíkových vláken Corsa Evo sólo sedlo
RAD číslo čelní deska
Hmotnost: 138 kg
Hustá stavba
nelíbí..
dobra reklama na kovosrot
Pod timhle mi chybí už jen louže oleje
To je bomba Akorát na tom asi bude kapku průvan.