yamaha_demo_tour




První Ducati pro rok 2007

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smazany2925 (0) napsal 19.09.2006 v 23:39

Já ji chtěl koupit už předloni..<br />
Ale najedu 25000ročně a servis byl pro mne tím pádem neúnosnej..<br />
Proto mne láké Morini - řetěz,nebo nová S4R s prodlouženým intervalem a výr. nižší cenou,tím pádem můžu koupit kit Termignoni+čip

s4r (52) napsal 19.09.2006 v 21:17

Johnny: kdepak, S4R nebude má nastávájící, jsem relativně rozumnej... A hlavně chovám velký respekt! Navíc je mimo mé možnosti... Mluvím o 620, 750 nebo 900... Nejraději bych 900, hlavně kvůli suchospojkaření atd, ale uvidíme, nerad bych až takhle předbíhal...

s4r (52) napsal 19.09.2006 v 19:58

Kelly01: A nepřijde ti nefér srovnávat skoro to nejlepší, co daná značka nabízí, s jakýmkoliv průměrem? Řeknu to asi takhle... Pokud někdo má zrovna třeba na 999S, určitě bude mít i 12900 Kč na servis... Jinak já říkám - když má Ducati fanoušek, každý to pozná, když jen nějaký frajírek k dotvoření image, pozná to každý také... Ten kdo si chce splnit sen, tak si ho splní, jiný zvolí jinou značku... A to je dobře, protože i právě proto se říká, že DUC není pro každého...<br />
<br />
Ještě před Duc jsem měl rád anglického Triumpha, pak si mě ale Duc získala takovým způsobem, že i když ji zatím nemám, tak jí dost okatě podporuju... Jenže jí má pár lidí kolem mě a jsou to ti jediní, kteří poznali, co jsou to emoce a dokáží se o tom také parádně bavit... <br />
U mě je to tak, že buď Duc, nebo zůstanu u své 350/640... Sice mi výkonostně skoro nic nedá, ale sen jsem si vytyčil a s ničím jiným než s Duc spokojenej nebudu... []

revo (0) napsal 19.09.2006 v 06:51

Jezdím na S2R, nejsem závodník, ale ani výletník a mám spotřebu 5-6 l... Servisní intervaly 10 000 (u nových motorů 12 000). Honda a spol jezdí po 20 000? Jinak ceny servisů jsou na netu a servisy je drží... A srovnávat 999s může jenom někdo, kdo neví, co 900s je... Bez urážky.

Petr-RSV (38) napsal 18.09.2006 v 21:45

to Kelly01: 999S taky neni motorka pro kazdeho - od toho se odviji ceny. Jestli chces lidovou motorku, tak si kup Bandita 600 <br />
A co se tyka srovnani s VTR1000F, tak jedina prednost teto motorky je spolehlivy motor. Spotreba 11 litru je docela bezna. Pod 6,5 jsem se v zivote nedostal, i kdyz jsem jel jen na spotrebu, bezna spotreba byla 8 litru. A kvalita zpracovani? VTR - kapoty sedely docela spatne (bourana nebyla) a za svary na kyvce by se stydeli i v Jawe. Cagiva i Aprilia mely dokonale zpracovani. A taky nechapu, proc maji kola od japonskych motorek drsny povrch s krupici na stredech a paprscich. Italove maji kola naprosto hladka ve vsech mistech. Proste jsou dotahnuti do detailu.

smazany2925 (0) napsal 18.09.2006 v 21:01

Ss4r (//www.desmomania.wz.cz) <br />
No nevím..<br />
Málokerej japonec stojí po 10000km 14000kč za garančku např u 999S..<br />
Právě proto váhám nad Morini neb má rozvod řetězem a ne řemenem..

s4r (52) napsal 18.09.2006 v 15:28

Stačí se mrknout na //www.ducati-czech.cz/ , a najít si ceny servisu... Jsou stejné, ne-li lepší než u leckterých japonců...<br />
Co se týče zpracování, tak to už je taky pasé... Stačí si motorku buď prohlédnout, nebo si přečíst jakýkoli test a i tady bude jasno...<br />
Jinak co se týče toho VTR1000, tak tady na motorkářích mělo pár lidí profil a nebyli schopni se dostat pod osm litrů... Nějaký extrémista jezdí dokonce za 12... 600 monster má spotřebu kolem pěti litrů(dle zkušeností majitelů), 750 kolem 5,5 a 900 je na tom stějně... Jasně, že taky záleží na tom, kdo to řídí, ale to už by musel být nějaký polobůh aby jezdil za 10...<br />
<br />
Desmoquatro motory jsou na tom jinak - ty žerou dost, na mě mají také drahý servis, ale jednou je to sakra superbik za nehorázný prachy, tak se s tím musí počítat...<br />
<br />
Jinak proti japoncům nic nemám - všude píšu, že respektuju každého volbu, jen mě trošku mrzí, když pak někdo italky haní a nikdy je nevlastnil...

vtr (2) napsal 18.09.2006 v 08:28

No nevím, ohledně Servisu je to furt nesrovnatelný s Japoncama.příklad Monster 620 a VTR 1000F. Spojka stojí s prací asi 9tisíc a vydrží max. 20tisíc km. U VTR tě vyjde na polovinu,ale měnit ju nemusíš,protože vydrží klidně věčnost. Spotřeba je proti Japoncům taky tak dvakrát větší,když neberu srovnání s VTR. Prostě tu psat,že servis už není tak drahej není na místě. Sou furt drazí jak hovada. A ty Servisní intervaly furt hlídat,to si moc nezajezdíš. Pro mě jsou Ducati pěkný,ale je to jen pro někoho,kdo udělá pár projížděk do roko. Nejlíp tak do 6tisíc,aby svou Dukn u mohl dát hned na jaře do Servisu,jinak by se mu rozpadla

s4r (52) napsal 17.09.2006 v 21:28

Taky si neodpustím...<br />
<br />
Líbí se mi reakce typu: &quot;Má to malej výkon, stejnej jako Honda........ z roku......&quot; Člověk se podívá do profilu a vidí něco, co není ani hezký, a evidentně ani výkonný... Tím tyto lidi nechci kritizovat, ale i když momentálně posledním rokem sedlám 350/640 a je mi 20 let, tak už jsem dospěl vývojově tak daleko, že vím, že výkon dvouválců se nedá srovnávat s výkonem čtyřválců...<br />
Na čtyřválu se dá jet jako na babetě... Ve vysokých otáčkách se to zblázní a letí to jako střela...<br />
Dvouvál tě hodí do vody a plav... To co má člověk pod zápěstím je něco &quot;MONSTRÓZNÍHO&quot; a nic zadarmo ti to nedá... Než se ten čtyřvál roztočí, tak je Multoška pryč s takovým řevem, že zůstane poslintaná helma... <br />
Tím jsem asi dal najevo, že příští rok se ke mě DUC nastěhuje... <br />
Navíc letitej vtip se servisem už je dávno pasé a Duc nemají o mnoho dražší servis než ostatní moto... Kolikrát ještě možná levnější... Japonská šestikila supersporty jsou toho důkazem... Jakou má člověk čekat spolehlivost od stroje, kterej má skoro půllitru a výkon kolem 130 koní... <br />
Na druhou stranu jsem rád, že Duc mají jen omezenou hrstku příznivců a maximálních srdcařů. protože i proto je to motorka, kterou na silnici jen tak člověk nevidí, a když se v plné palbě prožene, tak mi dokonale naskočí husí kůže... Nic jiného tohle nedokáže... <br />
Asi se tu na mě dost lidí sesype, ale už jsem takovej...<br />
DESMO POWER navždy!!!!!!!!!!!!!!

sejrac (13) napsal 17.09.2006 v 20:28

Jinak Hypermotard uz se na silnicich prohani.<br />
<br />
//blog.ducati.com/post/68/una-settimana-intensa#show_comments

sejrac (13) napsal 17.09.2006 v 16:31

Heh, to jsou zase rakce. Nedavno jsme daval do fora info o novy MTS 1100, ale nejak se to ztratilo v tech slataninach okolo.<br />
Kazdopadne to ze prijdou s novou MTS me vubec nenapadlo, sedlam zatim jen malou 620, ale skojenej jsem nadmiru. Pristi rok by mohly jit dolu ceny litrovejch, ale ja mam na vymenu jeste tak dva roky casu,pokud nejaka teda bude.

Maverick1100 (0) napsal 13.09.2006 v 14:57

Ducati Multistrada nic moc na to ze je to nova motorka nic moc vykon srara Honda ST 1100 dava vice a je z roku 1990.

revo (0) napsal 12.09.2006 v 16:00

To jsem si dodnes myslel taky. Ale když jsem dostal za 66 km ve městě 2 body a talířek, tak jsem si přestal hrát na chytráčka... [] Na každýho jednou dojde, neboj...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.09.2006 v 15:56

Nevim co tu resite. Koni neni nikdy dost. Objem nicim nenahradis (na vyssi objem pak de dat taky kit,ze).

revo (0) napsal 12.09.2006 v 15:43

to PetrRSV: Já na něm taky nejel, ale mluvil jsem s člověkem, který ji vlastní a říkal, že je chbná mapa epromu, že má díry ve výkonu. Ale upgrade by to měl, prý, napravit. Tak nevím...

Petr-RSV (38) napsal 12.09.2006 v 14:59

to Stano: ten kit prida v nizkych i ve vysokych? Takovy by se mi taky hodil...

Petr-RSV (38) napsal 12.09.2006 v 14:57

to Revo: o Corsaru jsem bohuzel nejel, tak nevim. A kdyz jsem mluvil s majitelem, tak si na nic nestezoval - ale taky ho mel cerstve nove a v zabehu , takze o nicem spatnem nevim. Co je na nem problemove?

revo (0) napsal 12.09.2006 v 13:22

to PetrRSV: Já Ti nevím. Jel jsem na S4Rs a 130 PS mi přijde až moc... A na Corsaro jsem zase moc slávy neslyšel...

Petr-RSV (38) napsal 12.09.2006 v 13:13

stano: myslim, ze u monstera nepotrebuji charakter motoru, jako na 999R... vyssim objemem by se dosahlo jeste vetsi brutality v nizkych otackach a to by pridalo hodne na zabavnosti...Na trhu moc takovych masin neni. Ted si vzpomenu jen na Buell (nevelky vykon) a MT-01 (velka tezka krava). Nejlip mi tak vychazi Corsaro. Ale Monster je stylovejsi, hezci a je to Ducka. Kdyby mel vetsi objem, tak bych si ho fakt koupil. Urcite k zvetseni objemu pozdeji dojde, protoze Ducati chybi poradny muscle bike stejne tak, jak by driv nikdo nerekl, ze vznikne Hypermotard. Jinak se mi libi Corsaro, ale musi ho proverit cas.

Petr-RSV (38) napsal 12.09.2006 v 12:26

Nová Multoška bude luxusní. Ale třeba Monstr s 1200ccm motorem (jako Corsaro) by nebyl taky k zahození...

revo (0) napsal 12.09.2006 v 11:50

Tak pravda je, že servis Ducati třeba v Dmoto je místo, kde je radost se zastavit a pokecat... Což se o servise většiny ostatních výrobců říci nedá

FilipT (16) napsal 12.09.2006 v 11:06

Zachovej klid... vyrobci zacali posledni dobou uvolnovat novinky postupne uz pred vystavou - nabudili verejnost - ale ty hlavni bomby daj az na vystave. Japonci a zbytek sveta v Koline, Italove a asi i BMW az o mesic pozdejc v Milane... takze Honda urcite jeste neco za mesic predvede, stejne tak Ducati!




TOPlist