Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechci zabřehat do odborných finančních rozborů proč AUDI atd . Když by to chtěl pan Piech koupit tak o tom určitě nerozhoduje sám .Něco je v itálii špatně .Sice vyrábí krásné stroje ale s financemi to nějak neumí .Když jsou v takové situaci tak se ani nedivím ,že jim to v MotoGP nejezdí . Měli držet SBK a určitě by se drželi nad vodou delší dobu .
Audi to koupilo ciste z duvodu, ze Piech miluje Ducati a koupili si za par ecek prestizni znacku (kupni cena je relativne vysoka - 9x EBITDA, ale pro VW je 850 mil. € nic, jen Audi ma 50 mld € obrat), kterou se muzou chlubit a konkurovat BMW v segmentu, kde do ted nemohli. Po financni strance to nema pro VW jinak zadny efekt... Nejsem urcite fanda Audi, ale jak jste uz tady psali, tak Lambo taky posunuli dal (az na ty unifikovane dily v interieru :) Pro jakoukoliv "maloseriovou" znacku, at jsou to auta, motorky, nakladaky, traktory neni jednoduche financovat vyvoj, marketing atd. samostatne bez silneho hrace v pozadi... Je to bohuzel tak... Ale porad si rikam - lepsi Audi nez Mahindra, Hero a spol... Ciao
Čtyři kroužky pro teploušky... Nemám rád Audi a nikdy mít nebudu. Maximálně tak to Quattro! To je krásný kousek. Nicméně pořád lepší než to dát číňanom. Takhle to má aspoň šanci přežít bez úhony.
Jinak dle zpráv ze zahraničí je dluhová zatíženost Ducati v posledních letech každý rok větší, než její roční zisk, ikdyž mají nárůst prodeje. Takto to nejde dělat.
Ducati sice slevila z 1 mld na 800mil, ale Audi je připraveno dát ,,jen´´ 550mil.
Důvod zájmu Audi o Ducati rozhodně není případná ziskovost z této firmy! Podle anglického CAR jde Audi jen o rivalitu mezi BMW, protože BMW je nejprodávanější prémiová značka v autech, a Audi hraje druhé housle. BMW má svou také celkem úspěšnou moto divizi. Nejvyšší boss z VW group, pan Piech, se snažil neúspěšně zreinkarnovat HOREXE s modelem V6. A když nemůže porazit BMW svou zbraní, použije tu italskou.
Zajímavé je, že loni v říjnu šéf rozvoje VW group řekl, že motorky jsou krásná věc, ale není důvod je mít v porfoliu. A taky proč, když z ní nejsou zisky.
Tady nejde o Ducati samotnou, a její budoucnost. Zřejmě jde jen o vyřizování účtů mezi BMW a Audi (VW)...
ještě minulý měsíc to VW stoplo protože chtěli 1 mld. eur takže z toho nic nebylo ale uvidíme jestli můj chlebodárce pořídí něco do portfolia značek :)
Tak to je určitě smutná zpráva, bo poslední slušný Audi bylo první Quattro a to už je od té doby slušná řádka let. To už to mohli rovnou vzít přímo pod ten název Volks-Socka-Wagen... Teď bude z Ducati lidová motorka pro nejnižší střední třídu , stejně jako VW, Škoda a další plečky... Ale co, hlavně že to (snad) nekoupí Indoši, to by zas bylo keců... A u HD by to nakonec asi taky nebylo nic moc , by to za pár let krachlo jak Buell! Tak či tak je to ale velice mrzuté.
v minulym článku se psalo v jaké je ducati extra kondici a najednou dluhová krize
Na jiných webech se ještě psalo o indickém Hero jako o vážném zájemci.
Samé pozitovní ohlasy koukám
Už se těším, až se na Ducati objevý unifikované díly z koncernu, jako třeba ovladače, nebo že by i zrcátka? Šetřit se přece musí
Nechci zabřehat do odborných finančních rozborů proč AUDI atd . Když by to chtěl pan Piech koupit tak o tom určitě nerozhoduje sám .Něco je v itálii špatně .Sice vyrábí krásné stroje ale s financemi to nějak neumí .Když jsou v takové situaci tak se ani nedivím ,že jim to v MotoGP nejezdí . Měli držet SBK a určitě by se drželi nad vodou delší dobu .
Audi to koupilo ciste z duvodu, ze Piech miluje Ducati a koupili si za par ecek prestizni znacku (kupni cena je relativne vysoka - 9x EBITDA, ale pro VW je 850 mil. € nic, jen Audi ma 50 mld € obrat), kterou se muzou chlubit a konkurovat BMW v segmentu, kde do ted nemohli. Po financni strance to nema pro VW jinak zadny efekt... Nejsem urcite fanda Audi, ale jak jste uz tady psali, tak Lambo taky posunuli dal (az na ty unifikovane dily v interieru :) Pro jakoukoliv "maloseriovou" znacku, at jsou to auta, motorky, nakladaky, traktory neni jednoduche financovat vyvoj, marketing atd. samostatne bez silneho hrace v pozadi... Je to bohuzel tak... Ale porad si rikam - lepsi Audi nez Mahindra, Hero a spol... Ciao
Čtyři kroužky pro teploušky... Nemám rád Audi a nikdy mít nebudu. Maximálně tak to Quattro! To je krásný kousek. Nicméně pořád lepší než to dát číňanom. Takhle to má aspoň šanci přežít bez úhony.
Uwe_Filter: Stupiiiido
Skoda, Skoda, ze to nekoupi HD... mohly byt dva sroty na jedne hromadce
firma má dluhy, zavřít firmu
Jinak dle zpráv ze zahraničí je dluhová zatíženost Ducati v posledních letech každý rok větší, než její roční zisk, ikdyž mají nárůst prodeje. Takto to nejde dělat.
Ducati sice slevila z 1 mld na 800mil, ale Audi je připraveno dát ,,jen´´ 550mil.
Důvod zájmu Audi o Ducati rozhodně není případná ziskovost z této firmy! Podle anglického CAR jde Audi jen o rivalitu mezi BMW, protože BMW je nejprodávanější prémiová značka v autech, a Audi hraje druhé housle. BMW má svou také celkem úspěšnou moto divizi. Nejvyšší boss z VW group, pan Piech, se snažil neúspěšně zreinkarnovat HOREXE s modelem V6. A když nemůže porazit BMW svou zbraní, použije tu italskou.
Zajímavé je, že loni v říjnu šéf rozvoje VW group řekl, že motorky jsou krásná věc, ale není důvod je mít v porfoliu. A taky proč, když z ní nejsou zisky.
Tady nejde o Ducati samotnou, a její budoucnost. Zřejmě jde jen o vyřizování účtů mezi BMW a Audi (VW)...
Ja tomu fandim, aspon si v servisoch v Dukati trochu vydychnu...
Hlavně aby všechno zůstalo při starém a akorát se změnil majitel. Nic víc si nepřeju
škoda že valentino nedal titul mohla bejt cenovka asi výrazně jiná
asi lepší než se topit v dluhách a krachnout...Škoda,že si audi nekoupí jawu. a byla by to auwa
ještě minulý měsíc to VW stoplo protože chtěli 1 mld. eur takže z toho nic nebylo ale uvidíme jestli můj chlebodárce pořídí něco do portfolia značek :)
lepší než to prodat rákosníkům(myslím číňanům)
to Spijker: máš recht
hrouda13 - jako vtip vynikající
Tak treba se alespon presune trosku z te kvality a preciznosti kterou je Audi znama na italske moto
takže bude v dobrých rukou
mam pocit ze Audi to Lamborhini moc nepokazilo...
Néé,jen tonééé! To budou pak fasovat manažeři v lakýrkách...
... to je tragédie
Kez by slo jen o prachy... Hlavne aby se zadny nemecky antidesigner z audi k Ducati nikdy ani nepriblizil...
Třeba vše zůstane při starém,jen kvalita půjde nahoru
Tak to je určitě smutná zpráva, bo poslední slušný Audi bylo první Quattro a to už je od té doby slušná řádka let. To už to mohli rovnou vzít přímo pod ten název Volks-Socka-Wagen... Teď bude z Ducati lidová motorka pro nejnižší střední třídu , stejně jako VW, Škoda a další plečky... Ale co, hlavně že to (snad) nekoupí Indoši, to by zas bylo keců... A u HD by to nakonec asi taky nebylo nic moc , by to za pár let krachlo jak Buell! Tak či tak je to ale velice mrzuté.
Náhodou,audi dělá pěkný auta. Tak budou mít i snad trochu rozumu a nebudou talošům do toho moc kecat.
v minulym článku se psalo v jaké je ducati extra kondici a najednou dluhová krize
Na jiných webech se ještě psalo o indickém Hero jako o vážném zájemci.
Asi mi bude špatně
Samé pozitovní ohlasy koukám
Už se těším, až se na Ducati objevý unifikované díly z koncernu, jako třeba ovladače, nebo že by i zrcátka? Šetřit se přece musí
No tak to bych
A do rámu strčí TDI
Aucati...kam ten svět spěje...