Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jestli správně vidím, tak někde dole se oba svody spojují a v místě pod sedlem se opět zdvojí na dvě "trumpety" Tým aruba.it má na svých FB stánkách pár hezkých videí jak Chaz trénuje a je tam slyšet i ty neuvěřitelné otáčky co ten motor točí, i při objemu 1200 např. poslední 749R končila až na 14 500, to je mazec
Ten z RS16 (ten dualni co maj ted)
//www.bikesportnews.com/news/news-detail/aragon-wsbk-ducati-debut-new-exhaust-on-works-panigale
...RS15 alias ten s jednou trumpetou tam jinak resena nadrz kvuli svodu od horniho/zadniho valce, ten vede v takovym "hadovym" smetenci klasicky dolu do tlumicu a predni svod z pedniho valce vede kolem jako klasika ovsem ne do tlumicu ale je vyvedenejvbokem nahoru jako ta trumpeta.
RS14 je stejna +- jako RS13 od termignoni... coz je o 300mm prodlouzenej klasickej full system... bezne se da najit a koupit...cena 9000euro BEZ tlumicu. V soucasnosti pouzivanej ve WSSTK...
Posledni vec cislo za RS je modelovej rocnik resp zavodni rocnik.
Žádnej karbonovej rám to mít nebude :D Panigale je FRAMELESS... tzn airbox chceteli ten přední pomocnej "rám" bude místo hliníku/magnezia (superleggera 1199) z karbonu. Kola budou klasicky BST a zadní kyvka též karbon, což není taky nic divnýho jelikož se dá normálně koupit... nejdražší položky PODLE MÉ tam bude výfuk alá WSBK (což je 300k +-) a elektronika... ještě možná RP45 odpružení Ohlins...
ikdyž si spíš myslím, že tam nechají elektroniku..
Určitě vítám podobné kousky, je to paráda pro oči a zase to posunuje vývoj dále, i když tohle bude limitovaná edice pro pár lidí. Jinak design kol teda není moje gusto. A karbonový rám ať nechají raději minulosti a starším ročníkům jejich GP speciálu, kde se i přes maximální snahu moc nepodařil. A doufám, že jim zase neudělí další výjimku na objem motoru do SBK, to už by byl výsměch konkurenci...
Motor bude z 1299, bude to spíš ukázka techniky a možností současné produkce s rozvázanýma rukama ohledně rozpočtu na bajk. Třeba s minulou superleggerou se jezdit dalo a nutno říct, že je to hodně schopná motorka!!! Já osobně jsem v Brně na jedný Německý agentuře s tím potkal pána...
takže obsah 1,4 litru? tak jo no, já si ještě pár let počkám na panigale 2.0 TDI
Na exkluzivní projekt jim sere bílej tesák! Ať už konečně vyrobí novýho-velkýho STREETFIGHTERA!!!
//www.motorcyclenews.com/news/2016/june/ducati-1299-panigale-spied-/
vypada to, ze to je ono!
Jestli správně vidím, tak někde dole se oba svody spojují a v místě pod sedlem se opět zdvojí na dvě "trumpety" Tým aruba.it má na svých FB stánkách pár hezkých videí jak Chaz trénuje a je tam slyšet i ty neuvěřitelné otáčky co ten motor točí, i při objemu 1200 např. poslední 749R končila až na 14 500, to je mazec
Ten z RS16 (ten dualni co maj ted)
//www.bikesportnews.com/news/news-detail/aragon-wsbk-ducati-debut-new-exhaust-on-works-panigale
...RS15 alias ten s jednou trumpetou tam jinak resena nadrz kvuli svodu od horniho/zadniho valce, ten vede v takovym "hadovym" smetenci klasicky dolu do tlumicu a predni svod z pedniho valce vede kolem jako klasika ovsem ne do tlumicu ale je vyvedenejvbokem nahoru jako ta trumpeta.
RS14 je stejna +- jako RS13 od termignoni... coz je o 300mm prodlouzenej klasickej full system... bezne se da najit a koupit...cena 9000euro BEZ tlumicu. V soucasnosti pouzivanej ve WSSTK...
Posledni vec cislo za RS je modelovej rocnik resp zavodni rocnik.
Chuďas899: Dá se někde najít fotka toho výfukového systému akrapovic co mají továrny ve wsbk? Mě by zajímalo kudy to vede, jak je to propojené atd.
Omlouvam se za dalsi offtopic, ale Ducati chysta do Milana dalsi dve novinky rady Scrambler:
https://www.youtube.com/watch?v=cPpe4ZZReks
https://www.youtube.com/watch?v=o_OCdOfbeCQ
moc toho neukazali, ale ma to byt kafac a offroad s motorem 803 ccm
Žádnej karbonovej rám to mít nebude :D Panigale je FRAMELESS... tzn airbox chceteli ten přední pomocnej "rám" bude místo hliníku/magnezia (superleggera 1199) z karbonu. Kola budou klasicky BST a zadní kyvka též karbon, což není taky nic divnýho jelikož se dá normálně koupit... nejdražší položky PODLE MÉ tam bude výfuk alá WSBK (což je 300k +-) a elektronika... ještě možná RP45 odpružení Ohlins...
ikdyž si spíš myslím, že tam nechají elektroniku..
OT: Triumph predstavil novy Bobber
https://www.youtube.com/watch?v=xU3mICpWXwM
https://www.youtube.com/watch?v=JS2VZPYhHSY
kua to nemuzou udelat Panigale za lidovou cenu treba Jawy ?
Určitě vítám podobné kousky, je to paráda pro oči a zase to posunuje vývoj dále, i když tohle bude limitovaná edice pro pár lidí. Jinak design kol teda není moje gusto. A karbonový rám ať nechají raději minulosti a starším ročníkům jejich GP speciálu, kde se i přes maximální snahu moc nepodařil. A doufám, že jim zase neudělí další výjimku na objem motoru do SBK, to už by byl výsměch konkurenci...
Zatim je to jen takove "domaci karbonove bastleni" bez potencialu pro seriovou vyrobu.
Neco na zpusob BST nebo Becker Carbon.
Na ukazky moznosti soucasne produkce se clovek musi podivat treba do Mnichova...
: o )
No to toho ukázali teda . A ty černý kola také nic moc ... Nejvíc se mě líbí současný výroční model 1299 aniversario .
na to prvnim obrazku ve francouzstine se pise, ze Projekt 1408 je Panigale 1299 Superlegera...takze je jasne co to bude :)
At uz to bude cokoliv, bude to jako vzdy nadherny a vetsina lidi zde na to nebude mit
Motor bude z 1299, bude to spíš ukázka techniky a možností současné produkce s rozvázanýma rukama ohledně rozpočtu na bajk. Třeba s minulou superleggerou se jezdit dalo a nutno říct, že je to hodně schopná motorka!!! Já osobně jsem v Brně na jedný Německý agentuře s tím potkal pána...
Zajímavej článek: https://drive.google.com/file/d/0B0HfxRvTVNLMem9ycDRKb2ZuQUU/view
kawafil: 1408 NENI objem motoru, ale cislo projektu. Podle moto.it tam asi bude upraveny motor z Panigale 1299.
To kawafil:klidek, oni s tim zavodit nechteji, je to jen special edition pro prachace
Zrovna jsem chtel napsat, ze ta cenovka bude taky zajimava!
Nikdo jim ustupovat v navysovani objemu uz nebude
Nová Superleggera a připravte si cca 2 miliony korun...
Plachta uchazejici a kolo od trakare take