Ducati novinky: 1299 Superleggera, Monster 797, Multistrada 950
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Ducati | Zveřejněno: 7.11.2016 | Zobrazeno: 30 124x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Ducati | Zveřejněno: 7.11.2016 | Zobrazeno: 30 124x
...nebo nová řídítka umístěná na vidlicích..., vidlice koukam tam je jenom jedna, tedy jednotne cislo!
opic som fanúšik Chaza ale príklad Stoner dal titul narozdiel Chaza.
Superleggera je parádní, Scrambler nemůže hrát všechny role (Sport Classici byli jako Café jiná liga) a zbytek je stavebnice. Nevím co ten Casey dál s Duknou. Tu karbonovou si v Miláně na pódium zasloužil vytáhnout Chaz.
Vše moc pěkný jako vždy u dukny , ale proboha proč tak zkurvili ten SuperSport S 937 tím odporným předním světlem
Multistrada ok, scrambler fajn, ale ten Monster 797 je pro mě hroznej Kdyby to dali do stejného těla jako klidně i ta 821 tak by to bylo skvělý!
no u té MS 950 bych čekal trošku nižší váhu, nu což...
Ta MS 950 som niekde vyčítal že má 226kg s plnou nádržou. To bude zaujímavý stroj hlavne v enduro prevedení
Figi25 : Asi majú veľa vzducháčov na sklade, tak ho vrátili na chvíľu ešte aj do Monstra.
deserd by mohla být paráda, ale kde vzal 20kg navíc proti iconu nechápu. 190kg suchých se bude blbě zvedat.
Mě se líbí fakt, že malý Monster je opět vzduchem chlazený
Za Desert Sled a malou Multistrádu
afro:
tak panigale vazne top..spolu s MV Agusta aj Ducati robia najkrajsie supersporty, to je bez debaty
Porno na kolečkách
Afro: R1 2016 ma 199kg s naplnema
Super video jak ji ten pán vodí v promo videu je maseec
afro > to ses asi hodne preklep vid:)
162 kg plně natankovaná? Máš nějaký zdroj této informace?
Panigale je nakonec pekny mastondont. Takove prace a 167 sucha... (resp. 162 race trim)
Vzdyt i ma R1 ma 162 - s plnou nadrzi. A karbonu nema ani kousek...
U superlegery bych se trochu bál toho karbonu,aby se to na našich silnicích nerozpadlo na trsátka,ale je to moc krásný,to jo!
220 gavor, 160 kilo, dva miče. Moc hezky na to clovek nemusi byt vylozene fanda italu,aby videl ze Ducati dela nejkrasnejsi bajky a nejdrazsi lol
superlegra je tuty a ty akrapy z WSBK... peckááá
M1200 není Monster... Monster má mít trubkový dám, suchou spojku, dva budíky a kulatou lampu... tohle je "bakelitový Japonec"...
Chuďas899> Nemyslel jsem konkrétně Ducati...Ale např. koupit standart BMW a pak upravit sám, ne koupit přímo hotovou závodní motorku od továrny.
Superleggera i s těma akrapama plní euro4?? Rambajz dělají solidní právě..
Oba Scramblery krása.
Ne neda...na Panigale RS di priprac dalsi cca 3 miliony...180000 euro
Ten Supersport je teda vyloženě hnus na hnusu. Takovou sračku neměli radši ani vyrábět.
Tohle že je Ducati, přední světlo jak z nějaké humus Hondy. Z tohohle zjevu se mi chce vážně blejt.
Za chvíli to dopadne jak u aut a všechny motorky od jedné továrny budou mít stejný, totálně zjebaný ksichty.
Pěkné, zase nějaký ten pokrok, snad "rám" bude fungovat. Jen teda co by mě u dvouválce vadilo, tak motor bude mít charakteristiku jako čtyřválec - vše až nahoře.
Konečně tam dali ty výfuky, jak je jezdí Byrne v BSB Ale ty 2 miliony...Holt příplatek za exkluzivitu. Za tu cenu se dá s přehledem postavit motorka specifikace SBK, která ji strčí do kapsy
Přestože panigale a rsv4 pořád beru jako nejhezčí supersporty, přestože ty parametry a materiály jsou fakt bombový, přestože se mnou bude většina nesouhlasit, tak já osobně jsem tajně doufal že se designově trochu odvážou a vzhled nebude vycházet z panigale, ale bude to na první pohled identifikovatelná motorka... Přestože mě to nemusí trápit tak bejt potencionální zákazník, asi by mi trochu vadilo vysolit 2 mega za něco, co skoro vypadá jako "obyč" panigale za čtvrt ceny