yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tafko (2) napsal 03.01.2017 v 23:23

...nebo nová řídítka umístěná na vidlicích..., vidlice koukam tam je jenom jedna, tedy jednotne cislo!

saci_ventil (292) napsal 08.11.2016 v 15:09

opic som fanúšik Chaza ale príklad Stoner dal titul narozdiel Chaza.

opic26 (457) napsal 08.11.2016 v 13:52

Superleggera je parádní, Scrambler nemůže hrát všechny role (Sport Classici byli jako Café jiná liga) a zbytek je stavebnice. Nevím co ten Casey dál s Duknou. Tu karbonovou si v Miláně na pódium zasloužil vytáhnout Chaz.

libac22 (177) napsal 08.11.2016 v 13:24-1+3

Vše moc pěkný jako vždy u dukny , ale proboha proč tak zkurvili ten SuperSport S 937 tím odporným předním světlem

PetrA3 (115) napsal 08.11.2016 v 11:40

Multistrada ok, scrambler fajn, ale ten Monster 797 je pro mě hroznej Kdyby to dali do stejného těla jako klidně i ta 821 tak by to bylo skvělý!

crxjet (258) napsal 08.11.2016 v 10:50

no u té MS 950 bych čekal trošku nižší váhu, nu což...

alexa7 (101) napsal 08.11.2016 v 10:01

Ta MS 950 som niekde vyčítal že má 226kg s plnou nádržou. To bude zaujímavý stroj hlavne v enduro prevedení

Krakatau (45) napsal 08.11.2016 v 09:15

Figi25 : Asi majú veľa vzducháčov na sklade, tak ho vrátili na chvíľu ešte aj do Monstra.

bledemon (126) napsal 08.11.2016 v 09:02

deserd by mohla být paráda, ale kde vzal 20kg navíc proti iconu nechápu. 190kg suchých se bude blbě zvedat.

Figi25 (59) napsal 08.11.2016 v 08:52+1

Mě se líbí fakt, že malý Monster je opět vzduchem chlazený

vencysta (78) napsal 08.11.2016 v 07:13+1

Za Desert Sled a malou Multistrádu

seikos (975) napsal 08.11.2016 v 03:46

afro:

chooki (100) napsal 07.11.2016 v 23:42

tak panigale vazne top..spolu s MV Agusta aj Ducati robia najkrajsie supersporty, to je bez debaty

dasik (10) napsal 07.11.2016 v 22:52+1

Porno na kolečkách

zdenyrr (732) napsal 07.11.2016 v 22:03

Afro: R1 2016 ma 199kg s naplnema

zdenyrr (732) napsal 07.11.2016 v 21:50

Super video jak ji ten pán vodí v promo videu je maseec

dejf. (1341) napsal 07.11.2016 v 21:40+1

afro > to ses asi hodne preklep vid:)

BlackSabbath (434) napsal 07.11.2016 v 21:21

162 kg plně natankovaná? Máš nějaký zdroj této informace?

afro-r1 (513) napsal 07.11.2016 v 20:56

Panigale je nakonec pekny mastondont. Takove prace a 167 sucha... (resp. 162 race trim)
Vzdyt i ma R1 ma 162 - s plnou nadrzi. A karbonu nema ani kousek...

gresini (4459) napsal 07.11.2016 v 20:26

U superlegery bych se trochu bál toho karbonu,aby se to na našich silnicích nerozpadlo na trsátka,ale je to moc krásný,to jo!

Bothrops (249) napsal 07.11.2016 v 20:09

220 gavor, 160 kilo, dva miče. Moc hezky na to clovek nemusi byt vylozene fanda italu,aby videl ze Ducati dela nejkrasnejsi bajky a nejdrazsi lol

Mileek (330) napsal 07.11.2016 v 19:37+1

superlegra je tuty a ty akrapy z WSBK... peckááá

Rado_ (555) napsal 07.11.2016 v 19:27-5+1

M1200 není Monster... Monster má mít trubkový dám, suchou spojku, dva budíky a kulatou lampu... tohle je "bakelitový Japonec"...

BlackSabbath (434) napsal 07.11.2016 v 19:19

Chuďas899> Nemyslel jsem konkrétně Ducati...Ale např. koupit standart BMW a pak upravit sám, ne koupit přímo hotovou závodní motorku od továrny.

Majki (672) napsal 07.11.2016 v 19:00

Superleggera i s těma akrapama plní euro4?? Rambajz dělají solidní právě..

LuckyGhost (9) napsal 07.11.2016 v 18:57+2

Oba Scramblery krása.

Chuďas899 (314) napsal 07.11.2016 v 18:51

Ne neda...na Panigale RS di priprac dalsi cca 3 miliony...180000 euro

Dablicek200Mph (298) napsal 07.11.2016 v 18:47-2+1

Ten Supersport je teda vyloženě hnus na hnusu. Takovou sračku neměli radši ani vyrábět.
Tohle že je Ducati, přední světlo jak z nějaké humus Hondy. Z tohohle zjevu se mi chce vážně blejt.
Za chvíli to dopadne jak u aut a všechny motorky od jedné továrny budou mít stejný, totálně zjebaný ksichty.

BlackSabbath (434) napsal 07.11.2016 v 18:37

Pěkné, zase nějaký ten pokrok, snad "rám" bude fungovat. Jen teda co by mě u dvouválce vadilo, tak motor bude mít charakteristiku jako čtyřválec - vše až nahoře.
Konečně tam dali ty výfuky, jak je jezdí Byrne v BSB Ale ty 2 miliony...Holt příplatek za exkluzivitu. Za tu cenu se dá s přehledem postavit motorka specifikace SBK, která ji strčí do kapsy

Johnny83 (228) napsal 07.11.2016 v 17:18

Přestože panigale a rsv4 pořád beru jako nejhezčí supersporty, přestože ty parametry a materiály jsou fakt bombový, přestože se mnou bude většina nesouhlasit, tak já osobně jsem tajně doufal že se designově trochu odvážou a vzhled nebude vycházet z panigale, ale bude to na první pohled identifikovatelná motorka... Přestože mě to nemusí trápit tak bejt potencionální zákazník, asi by mi trochu vadilo vysolit 2 mega za něco, co skoro vypadá jako "obyč" panigale za čtvrt ceny

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist