husqvarna_svartpilen_801_2




Ducati Monster 821: další novinka na scéně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jarda (281) napsal 16.12.2014 v 12:26

Cvibach> //www.motorkar...obludnika-29567.html

Cvibach (1) napsal 18.09.2014 v 15:40+1

tak kde je ten slibovany "co nevidet" test??? 3 mesice a nic?

vencakubik (0) napsal 04.08.2014 v 15:36

Ducati je prostě specifická ve svém designu, škoda, že už to není zvducháč, ale zase se jim podařilo vychytat chladič, je výborně minimalistický, že je to HRBÁČ , vždyť se to jmenuje Monster

mongol_ (128) napsal 29.06.2014 v 09:01-1+2

pro mě další zbytečný hrbáč bez jakéhokoli nápadu, pro italský desing facka do tváře

Tommy_Angelo (3) napsal 29.06.2014 v 01:32

je hodně dobrá jen mi příjde místama že už není co vyvíjet

HiddenSnake (27) napsal 02.06.2014 v 11:07

No nema to kulaty svetlo, je to takovy maly a nahrbeny, budiky jsou taky podobny, takze proc ne? Ja netvrdim, ze je to uplne stejny, ale i predesla generace monsteru mela svuj typickej ksicht. Tohle uz ho nema. a ted me kamenujte :)

IronDave (87) napsal 01.06.2014 v 19:57-2+2

Je škoda, že Ducati se začíná ubírat tím komerčním směrem a pomalu ale jistě ztrácí svou osobitost. Já mám rád Ducati hlavně pro jejich motory chlazený vzduchem, desmodromickej rozvod, jednoduchost, dvouventilovou techniku atd. Na mě je toto prostě už moc obyčejný, moc plastů, zakrytej motor na černo aby nevynikal atd. Není to prostě ono. Je to sice nádherná mtoorka, ale já mám rád ty starší Ducny a kéž by se Ducati držela víc nostalgie.
Každopádně to, že to některým připomíná MT-07 je dost na pováženou, skoro bych řekl, že by se dotyčný měl nechat vyšetřit u očního lékaře.

HiddenSnake (27) napsal 31.05.2014 v 10:02-2

Je to pekny, na me maly a asi se to bude srat trochu min ... A bude to drahy. Jinak mi to designove strasne pripomina mt07ku a ne monstra

boneshaker (89) napsal 30.05.2014 v 13:13-1+3

Klucí, hlavně že to jede a je na čem. Zbytek je babský povídání.

JA-NE (767) napsal 30.05.2014 v 12:58-2+4

Sa spamatajte niektory.. toto ked je skareda motorka..tak potom neviem co je Hornet alebo FZ..polovica by honila kazdy vecer v garazi..keby ju maju doma.. co sa dizajnu tyka taliani odjakziv diktuju polovica ryzozrutov moze akura snivat o brembach, pancierovych hadiciach,upsidedown..kto mal taliana a nasledne japonca,alebo opacne vie o com hovorim...

jean192 (153) napsal 30.05.2014 v 10:06-3+2

Motorka to škaredá nie je, ale na geniálny dizajn prvého Monstra to jednoducho nemá. Rovnako ako už nikdy v Ducati neprekonajú nadčasovú 916, napriek tomu, že aj Panigale je krásna.

stráťa (104) napsal 30.05.2014 v 07:43+3

Ducati711: To je právě to "i Ducati musí svoje stroje nějak vyvíjet". Poslední dobou mám pocit že motorky ne nevyvíjí proto aby byly hezčí, lepší a zábavnější než ty předchozí ale proto aby se splnila povinnost a trh dostal novej model s trochu víc unifikovaným designem a větším množství elektroniky.

Lazyfucker (84) napsal 29.05.2014 v 20:56+3

ja Vam nevim. resi se to naokolo cca 480stran na italske vasni s jinyma micovinama a vyresit to nejde. Vy s yamahama atd budte radi, ze existujou a nemusite s touhou jezdit na motorce jezdit na ducati, my co mame co nam vyhovuje budme radi taky, a vy co se Vam nove pokrokove ducati libi budte radi mate si co koupit a nemusite hledat ty jeste zdrave mezi starenkama. oboustranna kyfka mi nevadi, spojka je u zadele a design byl holt dle meho lepsi stary. a konecna, bo myslet si svoje je nejlepsi beztak to nikdo nepochopi a navic je po tem kazdemu hovno. ps at zije hvezdickova cenzura.

bulldogbiker (-3) napsal 29.05.2014 v 20:40-5+2

Hm Itálie

drippera (32) napsal 29.05.2014 v 19:35-3+3

Klucí, já chci k tomu taky něco říct...můžu???
DUCATI stojej za hovno! Rejže jsou nejlepší, nevychytanější a nejspolehlivější!! Trubkový rámy a suchý spojky a dvouválcový véčka jsou konstruktérsky ale úplně na pikaču!!! Počkat nebo je to naopak? DUCATI je nejlepší??? Já se tady z té debaty fakt zbláznim..

zmulin (371) napsal 29.05.2014 v 17:11+2

Nejseš jedinej.Mě se taky docela líbí.Nějaký výhrady si najdu,ale to na všem.Když čtu tu diskuzi,tak tomu moc nerozumim.Pseudoortodoxní Ducatisti nadávaj na kyvku a na chladič a spojku,přitom M900 měl kyvku ze dvou jeklů,S4 k tomu měl navíc ten chladič a spojku měly mokrou všechny malý Monstery.
Jediný co mi přijde opravdu úsměvný je ta 8mi stupňová TC.To mi připadá trochu přehnaný.

ducati711 (17) napsal 29.05.2014 v 15:53-3+3

Asi budu jedinej, ale mě se prostě ta motorka líbí Chápu že někteří by byli nejraději kdyby monster byl pořád vzducháč s klasickým trubkáčem. Ale i ducati musí svoje stroje nějak vyvíjet. Monster 821 stejně jako panigale 899 je taková ta "Ducati rozpočtovka". Proto například nemá jednoramennou kyvku na kterou někteří nadáváte. Většina z vás tady na všechno jen plive, ale v reálu když vidíte ty nový mašiny tak jenom slintáte a tajně je obdivujete

Lazyfucker (84) napsal 29.05.2014 v 14:39-2+2

neboj, srovnávat nic nemíním. je to jako s designem, každý má rád něco jiného. já už měl různé motorky, povětšinou stařenky a nikdy sem u cesty nezůstal stát, ani s vysypaným ložiskem na vačce, například. motory srovnávat nejdou, protože japonec žádný pořádný motor (V2) nedělá, zbytek jde tak nějak mimo mne. kvalitou motorů bych s italama japonce nesrovnával určitě, to, že bandity a hornety jedou furt neznameená, že sou to super motorářsky nebetyčné skvosty, nehledě na to, že např můj dvouventil má dle mých odhadů cca 150 najeto určitě. takže tu nekvalitu ducati motorů taky nikde nevidím. no je to fuk. takže hlavně opatrně a nepokakat ze z toho

opic26 (457) napsal 29.05.2014 v 13:58-2+2

Nový Monster se mi nelíbí a souhlasím s tím co napsal "motormichal". Ducati přichází snahou o uniformitu palety výrobků s ostatními výrobci o race-syrovost, která jí byla ještě do 90-tých let vlastní.
ullw: není třeba Tě kamenovat, stačila by 4-ka z fyziky, konga a techn.kreslení ... za tu superůzkou stavbu 4V a znalost o paralerním dvouválci VS L90°(V75°, V60°)

ullw (-277) napsal 29.05.2014 v 13:19-5+1

Lazy-tak teď jsi mě rozesmál na týden ,ty chceš srovnávat JAPONCE s italama co se týče motorů-to snad je ten nej vtip co jsem kdy slyšel-díky moc jsi mě pobavil -měj se fajn.Ale teď zase bez legrace- o té tvé dukatce jsi to napsal hezky,pokud se ti líbí,je to OK-ať ti jezdí a hlavně bez rozbití.

Lazyfucker (84) napsal 29.05.2014 v 13:08-3+3

no spíš, než kamenovat, tak pokrčit ramenama, politovat a popřát dobrou noc
kvalitu kvantitou nenahradíš, to si pamatuj

ullw (-277) napsal 29.05.2014 v 12:48-2+2

dvouválcový véčko nebo elko motor se hodí jen na choppery který jsou chlazený vzduchem a mohutný žebrování na válcích působí tak nějak OK,ale na cestovní nebo dokonce sportovní motorky je ten vodou chlazený motor vzhledově totální směšná trapárna pokud je vidět,raději ho rychle zakrýt!! Něco úplně jinýho je véčkový čtyřvál-to je jiný kafe-hlavně kvůli úzké stavbě,ale čtyřvál je čtyřvál ! Pokud dvouválec nebo tříválec, tak jedině řadový!!A teď kamenujte!!

drippera (32) napsal 29.05.2014 v 11:26+1

Hmmm??? Docela dobrá diskuse! Člověk se alespoň zasměje. Souhlas s MOTORMICHAL, LAZYFUCKER a Freedom!

JA-NE (767) napsal 29.05.2014 v 10:32-4+2

Lepsie ako hociktory zaspaty nahy japonec v tejto triede..

Floo (67) napsal 29.05.2014 v 10:19-3+6

nejlepsi sranda asi je,ze vetsina zde hanobicich design ducati a kritizovani jejich nespolehlivosti pak venku cumeji jak pera z gauce, kdyz se kolem nich mihne zminovany stroj. A jak zvukem tak i designem si Ducati lidi ziskava a jeste jsem nevidel jedineho motorkare nebo civila, ktery by se neohlid se slinou v hube.

GOmirecekGO (3) napsal 29.05.2014 v 09:21+2

když to porovnám se svou 796 abs, tak tahle nová 821 má co se týče po designu horši: rafky kol a zavěšení zadního kola, 796 měla letmo. Eště tam přibyl nějakej hnusnej chladič a kolem toho jakési trubky. jinak vývoj dopředu ve všech směrech asi. Ale jak píše motormichal.. tak má velkou pravdu stím diavelem designem, je to jakesi moc načechrané, chtělo by to víc jednoduchosti :D dle mě :D ale já tom pyču rozumím , žejo.
Co se tyče jizdy a praktičnosti, tak na 821 bude mít asi pohodovější posez, podle tvaru řidítek atd.. jen usuzuji z fotky, ato asi odhaduji že i bohužel bude měkčí podvozek než 796.. no musím to prostě porovnat na nějakých testovacích jizdách :D ale těch 10,5 kg nahoru mě mrzí, já vím je to chladičem, složitějším motorem atd.. ale aj táák . Jinak výkon motoru bude asi bude ok (27 koní a 9,4Nm nahoru oproti 796). TFT displej, osmistupňova kontroloa trakce, třístupňový ABS a tři palivový mapy. Hmm woe tak jak znam monstra já, tak se ktomu tyhle věcí nehodí, max nějaký to abs. Bych tady tyhlenctyt pyčovinky viděl spíš u nějakého to streetfightera pokud zas něco bude :)jo a Výfucky to je věc názoru, ja bych je asi vyměnil.. a u silnější 1200 sou dle mě pjeknější. :D možná podle ohlasu na bejvalý monstry, že mají moc velký koncovky, se rozhodli tam dat nějaké šustítka :D

sirr (55) napsal 29.05.2014 v 09:20-1+1

Tak jsem Was aspon pobavil svou blbosti, oto de ne? .
Hnusny stroje lidi kupujou...taky pro svou vystrednost ,ze to jsou sroty,je az druhorade...
Me motorky splnuji ucely,pro ktere jsem je poridil.Nikomu to necpu ..
Sorry uz se Wam do odbornych prebnasek nebudu plist..

Redguy (116) napsal 29.05.2014 v 09:03-3+8

sirr> To, že tahle motorka nezaujala někoho, kdo nedokáže dát dohromady ani jednoduchou větu v rodném jazyce, beru rozhodně jako její plus

t_freedom (153) napsal 29.05.2014 v 08:59-4+10

sirr> "pověstné" od slova pověsti ... většinou je šíří podobní tobě, co sami napíšou, že na tom nikdy nejeli... ad2) poruchy spojek? A na to jsi opět došel jak? Suchárna na Ducati je jedna z nejjednodušších co jsem kdy viděl(ten rambajz dělaly suchý spojky i na JAPech, Nortonech a AJS stejnej). Vyměnit bys jí určitě zvládl i ty...a jde to tak za dvě hoďky i pro tele... ... to že jsi designový dřevo a uchcáváš na fazerem za to tady přece nikdo nemůže...no ne? (a hrubky raději probírat nebudu, to si každej dosadí do vzorce osobnosti sám )

sirr (55) napsal 29.05.2014 v 08:52-11+2

Souhlas s ullw.Motorum nerozumim.Mam rad spolehlivost a ucelnost,ocem se ņeda mluvit u Italskych stroju !!!Viz Petr Kovar na Cagive atd...atd..
Na Ducaty jsem nejel,ale rambajz a poruchy motoru a spojek jsou povestne...
Jasny .. srcari nic nepriznaj .Italskou TMku jsem kdysy mel.Splacanina ... odkazdyho neco.V desti se pod fajfku dostavala voda a motorka stracela vykon.O cemz svedci ... ze nic nemaj dotazenyho do konce-jen aby to na oko vypadalo...je to jako Fiat Uno,kterymu se za deste stahovali okynka
Uz mi to neda,nez ze musim reagovat na ty ... kteri pilaj savu nad Italskym designem...proboha...co je nanem tak uzasnyho???
Kdejakej Franta Podrztasku co dal sousedovy plechovy vrata,splacal Lamborgini?Ne ale vypada to tak...Favorit,Multipla...atd...prome hnus az na pudu!Kazdaj ma jiny vnimani pro kyc,libivost a funkcnost...
Takze klid, at si kazdej koupi co chce,ale stujte nohoma na zemi.Nic svetobornyho to neni a za ty prachy je tahle masa nesmysl

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist