Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
banditt- přesně si dokážu představit, že když vyvíjeli páteřáky a první byly nic moc, tak tobě podobní ječeli, co je to za ptákovinu...a po pár letech se to zdokonalilo a ejhle, jezdí v tom spousty lidí...tak nějak podobně je to s tímhle, na airbagy taky nadáváš? v testech to prostě vypadá dobře a to že tys zrovna nespadl dle testu neznamená, že to je na prd...dej tomu chvilku, oni to vymakaj. btw při sesednutí z motorky ho neaktivuješ
No nevím, ale proč by se tohodle podle tebe nedomyšlenýho vynálezu nechytil někdo kdo to zdokonalí a vylepší? Nikdy není všechno hned.. Taky jsme nejdřív koukali na černobílou TV a teď tu máme LED 3D... Za mě je to rozhodně krok dopředu..
Víš prd a soudíš.Já na rozdíl od většiny z vás jezdím vždycky oblečenej(vidím každý léto,takže marný argumentovat ),vždycky mám páteřák,když už ne celou chráničovou košili a za pořádný hadry,helmy,boty a v neposlední řadě pneumatiky,jsem už pustil solidní balík a nikdy toho nelitoval.Takže já jsem ten poslední,co má něco proti bezpečnosti a vývoji(a to v jakýmkoliv směru).Jen tvrdím,že tohle je nedomyšlený a krok bokem.
Taky jsem zvědavej,kolik z vás přechytralejch chváličů,si to pořídí,když je to tak skvělý?...se pak rád pobavím nad nafouklou matrací na zádech,při obyčejným sesedání z motorky
to hondacbf1000: to si děláš srandu,ne?Viděl jsi někdy nějaký záběry opravdový nehody nebo aspoň crasch testů?Dost pochybuju po tvým tvrzení,že přeletíš auto Chytrolín seš ty.Já to mám už za sebou,tak nekydej nesmysly.A když ti tam jasně píšou,že za ten čas potřebnej k naplnění uletíš při 100km/h přes dva metry,tak ano,je to hodně.A jedinej,kdo tady prudí seš ty.Já jen napsal svůj názor a svoje vlastní zkušenosti na rozdíl od tvých keců pochycených asi z filmu s Chuckem Norisem.
Toho lanka se není třeba obávat. Několikrát se mi již stalo, že jsem z motky sesedal a zapomněl se odháčit.Pohyb při sesedání v žádném případě airbag neaktivuje. To mám z vlastní zkušenosti.
banditt:
Ty jsi zas chytrolín...
Takže doba 0,08 s je pro Tebe dlouhá doba, jo?
Já samozřejmě byl toho názoru, že ve větší rychlosti je úplně jedno, co máme kdo na sobě, například přilba za 20 litrů nepomůže úplně stějně, jako nepomůže přilba za 2 litry, ale tenhle "airbag" je rozhodně výborný nápad.
Notabene za ty prachy...
Když se potkáme čelně s autem, přeletí tělo vzduchem přes auto a dopadne většinou na záda nebo hlavu. A v ten moment tohle pomůže.
Ty jen prudíš a neuznáváš žádný progres.
No,proto píšu většina smrtelnejch nebo těžce zraňujících nehod Vám se nic nestalo a kdyby jo a zrovna se zádama,tak to bude velká náhoda.Podle mě je to prostě nedomyšlený a to už vůbec nemluvím o době potřebný k naplnění Zlatej kvalitní páteřák za 1/3 ceny a bez blbýho kabelu,kterej si stejně většina dřív nebo pozděj zapomene deaktivovat při sesedání z motorky a udělají tak akorát velkou show pro okolí
Při nárazu na ostřejší hranu (obrubník, strom) ochrání lépe klasický páteřák. Tohle je dobré pro roznesení tlaku při přímém nárazu na záda, na rovnou plochu. Aktivace lankem je dobrá pro pohodovou jízdu cestovní mašinou (a nic pro sklerotiky ). Celkově nic pro mě. Pokud není taková věc úspěšně vyzkoušená v motosportu - Dakar, MotoGP - tak tomu moc nevěřím. A vynechat páteřák, protože mám v bundě airbag je vyložený hazard.
banditt> já sleťěl z motorky v létě.. dostal jsem highsidera a přeletěl jsem přes pravou ruku na rameno a pak jsem se klouzal po zádech pár desítek metrů.. kožená bunda byla durch prodřená.. přijít tam kámen, nebo obrubník tak tu už asi nejsem. Myslím, že tenhle systém nutně potřebuje další vývoj např. i pro hrudní deflektor atd. ale úplně bych ji nezatracoval. Spíš mě mrzí, že je to na textilu a já preferuji kůži.
banditt: ja vloni udelal par kotrmelcu do skarpy...nebudu resit co kdybych vlitl do stromu,ale ja udelal par kotrmelcu vstal a pohoda.horsi by bylo kdybych zadama vletel na nejaky mensi kamen,tak mi to muze poskodit pater..tohle omezi nebo zmirni zraneni tohodle druhu.nikde nikdo nepise ze ti ten airbag zachrani krk az to ve 150 posles do zdi:D
Můj názor je,že tohle je k ničemu.Většina smrtelnejch nebo těžce zraňujících nehod na motorce je způsobena zraněním hlavy nebo krku,při čelním nárazu(někdo vám vjede do cesty/vy to někam nasmažíte).Kolikrát spadnete z motorky na záda? Sám mám takovou nehodu za sebou i někteří známí a dokud nemáte něco,co vám spolehlivě ochrání hlavu a krk,tak nepomůže nic!Na záda je náraz až druhotnej a to vám stačí dobrej páteřák.
Jezdím nějaký ten pátek v airbagové bundě od japonské firmy HIT-AIR. V mé praxi naštěstí její funkce nebyla ověřena. Nicméně celá zmiňovaná soustava mechanického napojení lankem, bombičkou CO je celkem pohodlná. Jen držák s bombičkou CO je trochu velký a občas tlačí do hrudi.
banditt: ty jsi typickej brblal, co se mu furt něco nelíbí. Jak už tu padlo pár vět, dej tomu čas a uvidíš, že si to budeš sám pochvalovat ;)
banditt- přesně si dokážu představit, že když vyvíjeli páteřáky a první byly nic moc, tak tobě podobní ječeli, co je to za ptákovinu...a po pár letech se to zdokonalilo a ejhle, jezdí v tom spousty lidí...tak nějak podobně je to s tímhle, na airbagy taky nadáváš? v testech to prostě vypadá dobře a to že tys zrovna nespadl dle testu neznamená, že to je na prd...dej tomu chvilku, oni to vymakaj. btw při sesednutí z motorky ho neaktivuješ
No nevím, ale proč by se tohodle podle tebe nedomyšlenýho vynálezu nechytil někdo kdo to zdokonalí a vylepší? Nikdy není všechno hned.. Taky jsme nejdřív koukali na černobílou TV a teď tu máme LED 3D... Za mě je to rozhodně krok dopředu..
Víš prd a soudíš.Já na rozdíl od většiny z vás jezdím vždycky oblečenej(vidím každý léto,takže marný argumentovat ),vždycky mám páteřák,když už ne celou chráničovou košili a za pořádný hadry,helmy,boty a v neposlední řadě pneumatiky,jsem už pustil solidní balík a nikdy toho nelitoval.Takže já jsem ten poslední,co má něco proti bezpečnosti a vývoji(a to v jakýmkoliv směru).Jen tvrdím,že tohle je nedomyšlený a krok bokem.
Taky jsem zvědavej,kolik z vás přechytralejch chváličů,si to pořídí,když je to tak skvělý?...se pak rád pobavím nad nafouklou matrací na zádech,při obyčejným sesedání z motorky
banditt - kdyby bylo takovejch chytráků jako ty většina, tak ještě chodíme večer o svíčkách, každej progres v bezpečnosti se cení
to hondacbf1000: to si děláš srandu,ne?Viděl jsi někdy nějaký záběry opravdový nehody nebo aspoň crasch testů?Dost pochybuju po tvým tvrzení,že přeletíš auto Chytrolín seš ty.Já to mám už za sebou,tak nekydej nesmysly.A když ti tam jasně píšou,že za ten čas potřebnej k naplnění uletíš při 100km/h přes dva metry,tak ano,je to hodně.A jedinej,kdo tady prudí seš ty.Já jen napsal svůj názor a svoje vlastní zkušenosti na rozdíl od tvých keců pochycených asi z filmu s Chuckem Norisem.
AlesRst1000Futura: a tak teda ten pytel pozná, že... UŽ???
Toho lanka se není třeba obávat. Několikrát se mi již stalo, že jsem z motky sesedal a zapomněl se odháčit.Pohyb při sesedání v žádném případě airbag neaktivuje. To mám z vlastní zkušenosti.
Moc nechápu tu aktivaci lankem. To se pak může stát, že zapomene řidič odháknout karabinu při sesedání a puf a ma airbag venku?
banditt:
Ty jsi zas chytrolín...
Takže doba 0,08 s je pro Tebe dlouhá doba, jo?
Já samozřejmě byl toho názoru, že ve větší rychlosti je úplně jedno, co máme kdo na sobě, například přilba za 20 litrů nepomůže úplně stějně, jako nepomůže přilba za 2 litry, ale tenhle "airbag" je rozhodně výborný nápad.
Notabene za ty prachy...
Když se potkáme čelně s autem, přeletí tělo vzduchem přes auto a dopadne většinou na záda nebo hlavu. A v ten moment tohle pomůže.
Ty jen prudíš a neuznáváš žádný progres.
No,proto píšu většina smrtelnejch nebo těžce zraňujících nehod Vám se nic nestalo a kdyby jo a zrovna se zádama,tak to bude velká náhoda.Podle mě je to prostě nedomyšlený a to už vůbec nemluvím o době potřebný k naplnění Zlatej kvalitní páteřák za 1/3 ceny a bez blbýho kabelu,kterej si stejně většina dřív nebo pozděj zapomene deaktivovat při sesedání z motorky a udělají tak akorát velkou show pro okolí
Při nárazu na ostřejší hranu (obrubník, strom) ochrání lépe klasický páteřák. Tohle je dobré pro roznesení tlaku při přímém nárazu na záda, na rovnou plochu. Aktivace lankem je dobrá pro pohodovou jízdu cestovní mašinou (a nic pro sklerotiky ). Celkově nic pro mě. Pokud není taková věc úspěšně vyzkoušená v motosportu - Dakar, MotoGP - tak tomu moc nevěřím. A vynechat páteřák, protože mám v bundě airbag je vyložený hazard.
banditt> já sleťěl z motorky v létě.. dostal jsem highsidera a přeletěl jsem přes pravou ruku na rameno a pak jsem se klouzal po zádech pár desítek metrů.. kožená bunda byla durch prodřená.. přijít tam kámen, nebo obrubník tak tu už asi nejsem. Myslím, že tenhle systém nutně potřebuje další vývoj např. i pro hrudní deflektor atd. ale úplně bych ji nezatracoval. Spíš mě mrzí, že je to na textilu a já preferuji kůži.
banditt: ja vloni udelal par kotrmelcu do skarpy...nebudu resit co kdybych vlitl do stromu,ale ja udelal par kotrmelcu vstal a pohoda.horsi by bylo kdybych zadama vletel na nejaky mensi kamen,tak mi to muze poskodit pater..tohle omezi nebo zmirni zraneni tohodle druhu.nikde nikdo nepise ze ti ten airbag zachrani krk az to ve 150 posles do zdi:D
Můj názor je,že tohle je k ničemu.Většina smrtelnejch nebo těžce zraňujících nehod na motorce je způsobena zraněním hlavy nebo krku,při čelním nárazu(někdo vám vjede do cesty/vy to někam nasmažíte).Kolikrát spadnete z motorky na záda? Sám mám takovou nehodu za sebou i někteří známí a dokud nemáte něco,co vám spolehlivě ochrání hlavu a krk,tak nepomůže nic!Na záda je náraz až druhotnej a to vám stačí dobrej páteřák.
Jezdím nějaký ten pátek v airbagové bundě od japonské firmy HIT-AIR. V mé praxi naštěstí její funkce nebyla ověřena. Nicméně celá zmiňovaná soustava mechanického napojení lankem, bombičkou CO je celkem pohodlná. Jen držák s bombičkou CO je trochu velký a občas tlačí do hrudi.
moze to byt super vecicka,zisla by sa pred mesiacom,ked ma sepalil magor na plechovke,inac okrem odrenin nic,moto ok.