husqvarna_svartpilen_801_2




BMW sází na jistotu: nové G650GS a R1200R Classic

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JP (206) napsal 07.11.2010 v 22:41

Co dodat, G650GS je téměř stejná motorka jako předchůdce,s drobnými inovacemi a s litými koly. XT660Z Ténéré je o moc hezčí, se stejným výkonem, ale má podstatně nižší cenu Samozřejmě je na drátěných kolech, jak se na enduro sluší a patří

paty11 (0) napsal 07.11.2010 v 21:41

Mě se moc líbí ta G650-ka, na moje ježdění by to byl ideální stroj Jen se nechám překvapit, jak se vytáhnou s cenou...

Pjercak (48) napsal 05.11.2010 v 17:56

Zame parada no 1200 super az na ten plast pod sedlem
klasika vzduchac kulate svetlo ne jak ty kosmicke pijoviny

SuperSic58 (1307) napsal 03.11.2010 v 21:40

Nuda v Brně

Rejnok (0) napsal 03.11.2010 v 12:52

Ja uz o tom psal do fora, myslel jsem, ze tohle bude jen pro USA, kde se "stare efko" porad prodavalo...

Kdyby vzali XChallenge, dali na nej vetsi nadrz a jiny (normalni) zadni tlumic, tak by udelali lepe... To bych si i koupil. Ale nevim, proc bych si mel porizovat motorku, ktera je konstrukcne 10 let stara. I ta predni Showa vidle koukam zustala...

Piwell (21) napsal 02.11.2010 v 20:50

Hmmm ... K čemu to s tim G650GS? Hlavně ta kola. Oni chtěj zachovat osvědčený malý cest. enduro a hoděj na něj liťáky. Proč proboha? Ten design je věc vkusu, mě se to moc nelíbí. Následovníka "starý" dobrý F650 GS (+ Dakar) bych si teda představoval krapet jinak.

-LOTR- (2) napsal 02.11.2010 v 19:17

uf uf... dokonale to prasej

SirIndy (56) napsal 02.11.2010 v 18:02

Autor ma v GSkach bordel, F u rady 650 rozhodne neznamena dvouvalec, F 650 vzdycky byly jednovalce a az nedavno v tom BMW udelala zmatek, tim ze pod nazvem F 650 zacala prodavat moto s dvouvalcovym 800ccm motorem :D

Milan-11 (12) napsal 02.11.2010 v 17:28

Dovolím si soudit, že F 650 GS je jedna z nejpovedenějších 650tek, nejen tím jak vypadá Ale tahle nová G 650 GS, stejně jako nová řada F 650 GS, mi prostě nebrnknula do oka Ten tvar, kola ad...hodnotím, pouze jak to vypadá Jsem rád, že řada R/GS rostla léty, nejen do krásy a zatím se u modelu R 1200 GS/A neuskutečnilo, něco tvarově šíleného U modelu r 1200 R/C, je to myslím si, naprosto krásně provedeno

Marex (2570) napsal 02.11.2010 v 15:18

Tak teda koukám (na toho naháče), že někdo vymyslí jednostrannou kyvku a pak na DRUHOU stranu švihne lauf jak rouru od kamen. Naštěstí! To kolo totiž vůbec nevypadá pěkně. Smysl celé věci mi zůstává utajen. Nad tímhle se nikdo ukájet nebude.

Sema (20) napsal 02.11.2010 v 15:01

Hm, původní jednoválcová F650GS byla celkem povedená a jednoduchá mašina. Tudíž předpokládám, že na některých trzích bude o tuhle reinkarnaci celkem zájem, ne každý potřebuje na motorce CANbus a podobně... Nechápu ale ty litý kola a ještě k tomu zbytečně široké gumy..

pRst (8) napsal 02.11.2010 v 14:16

retro styl dělat něco patnáct let skoro stejně a pak tomu dát drátěný kola, fakt neznamená udělat retro bike, jako ducati / guzzi.. to trumf to dělá stejně aspoň čtyřicet let

Mišák-GS (1) napsal 02.11.2010 v 12:25

Celkem pěkný ale s těmi koly to pokazili. No třeba bude příští rok i nová verze Dakar

Repulsion (-1) napsal 02.11.2010 v 11:57

Třeba jim z tím GS ještě dojde, že udělali sice správný krok, ale špatným směrem

Mark09 (7) napsal 02.11.2010 v 11:02

Mark09 (7) napsal 02.11.2010 v 11:01

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 09:38

G650GS: návod jak zrecyklovat 10 let starou motorku. Necháme ocelový rám, starý motor, dáme horší kola, ověsíme to novými plasty a řekneme si za to neskutečnou ránu

V.e.n.c.a__zr7s (1) napsal 02.11.2010 v 09:19

ta r1200r vypadá skvěle takhle má vypadat naháč.žádný zbytečný plasty okolo motoru atd...

babajezi (0) napsal 02.11.2010 v 06:43

Jo Jo. enduro na litejch kolech a 192kg. Už se asi zbláznili i v tom Německu




TOPlist