Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pipla
"Radši Bmw z Brazílie než Italský shit vyrobený cigošem v Itálii."
To už tu také bylo pod logem BMW >>>
F 650 První modely se montovaly v Itálii na výrobních linkách Aprilie
//www.motoroute.cz/clanek/189-bmw-f-650--f-650gs--g-650gs.aspx
Tohle je jen o tom, ze usetri na dovozu motorek na severni a jizni kontinent, nejaka uspora na dovozni dani. Samozrejme budou drzet cenu. Uspora pujde zpet do kapsy, aby se zaplatila investice. Kvalitu si samozrejme ohlidaji, toho bych se nebal. Zpet do evropy to stejne nikdo tahat nebude, tim padem je zdejsi clanek a diskuze trochu mimo misu.
defenestrace: tak pokud se budou v Brazílii vyrábět motorky pro západní kolokouli, tak nás to jistě nemusí zajímat Pochybuji, že by táhli R1200GS do ČR až z Brazílie.
Na druhou stranu i to se může stát. Metzeler (který vydělal miliardy na sloganu Made in Germany) teď tahá do evropy gumy z Číny i Brazílie. První 3 roky tak nějak drželi kvalitu a bili se v prsa jak si ji úzkostlivě hlídají. A že bude stejná jako Made in Germany. Poslední sada Touranců šla ovšem tak strašně z kopce, že vydrží sotva poloviční nájezd při stejné ceně jako německá výroba.
Hrozně rád bych si koupil Jawu z Čech , Hondu made in Japan, BMW aus Germany , HD .USA.. a JEZDI z Indie atd ... ale tak už to asi nikdy nebude snižování nákladů je pecka ve všem
Mig-39: málo to není, tam není žádná automatizace, v podstatě ruční finální montáž viz. foto. Možná bude motorárna, snad nějaké obrábění, ale jinak všechny díly od dodavatelů včetně lakování...
Seikos - v Berlíně ve fabrice jsem byl na exkurzi a žádného Turka jsem tam nepotkal, prošli jsme celou výrobní linku od začátku až do konce. Makali tam na lince týpci jak z reklamy na café racery. Dost jsem jim záviděl...
S turky v druhe generaci souhlasim, ale nemichal bych je s aktualnimi doktory a jadernymi inzenyry.
V Brazilii uz fabrika byla a montovala mala GS v relativne malem poctu pro Jizni Ameriku.
Vzhledem k tomu, jaký šrot na jedno použití včetně německých značek v posledních letech Evropa chrlí, je docela možné, že z Brazílie to nakonec bude kvalitnější a že tam ti "indiáni" třeba zapomenou namontovat i nějaká ta kurvítka a časovače životnosti
Tak jestli motorku vyrábí v Berlíně turek, nebo v Manausu brazilec je docela fuk. Stačí se podívat - inženýr vedle doktora. A tak mě nepřekvapuje, že BMW deklaruje, že kvalita bude všude stejná
Pipla
"Radši Bmw z Brazílie než Italský shit vyrobený cigošem v Itálii."
To už tu také bylo pod logem BMW >>>
F 650 První modely se montovaly v Itálii na výrobních linkách Aprilie
//www.motoroute.cz/clanek/189-bmw-f-650--f-650gs--g-650gs.aspx
je vidět že Bávo můžou dělat i cvičené opičky
Tohle je jen o tom, ze usetri na dovozu motorek na severni a jizni kontinent, nejaka uspora na dovozni dani. Samozrejme budou drzet cenu. Uspora pujde zpet do kapsy, aby se zaplatila investice. Kvalitu si samozrejme ohlidaji, toho bych se nebal. Zpet do evropy to stejne nikdo tahat nebude, tim padem je zdejsi clanek a diskuze trochu mimo misu.
defenestrace: tak pokud se budou v Brazílii vyrábět motorky pro západní kolokouli, tak nás to jistě nemusí zajímat Pochybuji, že by táhli R1200GS do ČR až z Brazílie.
Na druhou stranu i to se může stát. Metzeler (který vydělal miliardy na sloganu Made in Germany) teď tahá do evropy gumy z Číny i Brazílie. První 3 roky tak nějak drželi kvalitu a bili se v prsa jak si ji úzkostlivě hlídají. A že bude stejná jako Made in Germany. Poslední sada Touranců šla ovšem tak strašně z kopce, že vydrží sotva poloviční nájezd při stejné ceně jako německá výroba.
Takže uvidíme za pár let
Jestlipak se snížené náklady odrazí na cenách?
Prosté a jednoduché Snižování nákladů Mzdy , Dovozní cla , Kratší doba dodání objednávky
https://www.youtube.com/watch?v=j72PyG6wKag
Radši Bmw z Brazílie než Italský shit vyrobený cigošem v Itálii.
Hrozně rád bych si koupil Jawu z Čech , Hondu made in Japan, BMW aus Germany , HD .USA.. a JEZDI z Indie atd ... ale tak už to asi nikdy nebude snižování nákladů je pecka ve všem
Mig-39: málo to není, tam není žádná automatizace, v podstatě ruční finální montáž viz. foto. Možná bude motorárna, snad nějaké obrábění, ale jinak všechny díly od dodavatelů včetně lakování...
Seikos - v Berlíně ve fabrice jsem byl na exkurzi a žádného Turka jsem tam nepotkal, prošli jsme celou výrobní linku od začátku až do konce. Makali tam na lince týpci jak z reklamy na café racery. Dost jsem jim záviděl...
nuda
S turky v druhe generaci souhlasim, ale nemichal bych je s aktualnimi doktory a jadernymi inzenyry.
V Brazilii uz fabrika byla a montovala mala GS v relativne malem poctu pro Jizni Ameriku.
Vzhledem k tomu, jaký šrot na jedno použití včetně německých značek v posledních letech Evropa chrlí, je docela možné, že z Brazílie to nakonec bude kvalitnější a že tam ti "indiáni" třeba zapomenou namontovat i nějaká ta kurvítka a časovače životnosti
Seikos- co to meleš, přečti si ten článek kolik kusů se vyrábí a hlavně, že o bmw je zájem.
Tak jestli motorku vyrábí v Berlíně turek, nebo v Manausu brazilec je docela fuk. Stačí se podívat - inženýr vedle doktora. A tak mě nepřekvapuje, že BMW deklaruje, že kvalita bude všude stejná
doufám, že tu vyrobu zdvojnásobí a budou se tam i dělat policejní verze i pro usa.
10 mil EUR investice? není to nějak málo?
jinak zatím v Berlíně spíš nestíhají, podle čekaček... a navíc z Brazílie se jim to bude líp vozit do USA...
Tak oni by do v Berline nejspis stihali, ale jako vzdy jde o mzdy, statni pobidky a danove ulevy v danem regionu.