globalmoto_duben_nolan




BMW rozjíždí výrobu v Brazílii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
honza.tar (15) napsal 26.10.2016 v 20:13

Pipla
"Radši Bmw z Brazílie než Italský shit vyrobený cigošem v Itálii."
To už tu také bylo pod logem BMW >>>
F 650 První modely se montovaly v Itálii na výrobních linkách Aprilie
//www.motoroute.cz/clanek/189-bmw-f-650--f-650gs--g-650gs.aspx

lados (2) napsal 25.10.2016 v 07:22+3

je vidět že Bávo můžou dělat i cvičené opičky

sramis (95) napsal 24.10.2016 v 11:36

Tohle je jen o tom, ze usetri na dovozu motorek na severni a jizni kontinent, nejaka uspora na dovozni dani. Samozrejme budou drzet cenu. Uspora pujde zpet do kapsy, aby se zaplatila investice. Kvalitu si samozrejme ohlidaji, toho bych se nebal. Zpet do evropy to stejne nikdo tahat nebude, tim padem je zdejsi clanek a diskuze trochu mimo misu.

seikos (975) napsal 23.10.2016 v 18:08-1

defenestrace: tak pokud se budou v Brazílii vyrábět motorky pro západní kolokouli, tak nás to jistě nemusí zajímat Pochybuji, že by táhli R1200GS do ČR až z Brazílie.

Na druhou stranu i to se může stát. Metzeler (který vydělal miliardy na sloganu Made in Germany) teď tahá do evropy gumy z Číny i Brazílie. První 3 roky tak nějak drželi kvalitu a bili se v prsa jak si ji úzkostlivě hlídají. A že bude stejná jako Made in Germany. Poslední sada Touranců šla ovšem tak strašně z kopce, že vydrží sotva poloviční nájezd při stejné ceně jako německá výroba.

Takže uvidíme za pár let

defenestrace (-1) napsal 23.10.2016 v 15:19

Jestlipak se snížené náklady odrazí na cenách?

honza.tar (15) napsal 23.10.2016 v 13:40+2

Prosté a jednoduché Snižování nákladů Mzdy , Dovozní cla , Kratší doba dodání objednávky
https://www.youtube.com/watch?v=j72PyG6wKag

Pipla (8) napsal 23.10.2016 v 11:36-1+3

Radši Bmw z Brazílie než Italský shit vyrobený cigošem v Itálii.

j.anthony (5) napsal 22.10.2016 v 22:45

Hrozně rád bych si koupil Jawu z Čech , Hondu made in Japan, BMW aus Germany , HD .USA.. a JEZDI z Indie atd ... ale tak už to asi nikdy nebude snižování nákladů je pecka ve všem

Zedsdead (293) napsal 22.10.2016 v 21:29

Mig-39: málo to není, tam není žádná automatizace, v podstatě ruční finální montáž viz. foto. Možná bude motorárna, snad nějaké obrábění, ale jinak všechny díly od dodavatelů včetně lakování...

RTourer (68) napsal 21.10.2016 v 23:58

Seikos - v Berlíně ve fabrice jsem byl na exkurzi a žádného Turka jsem tam nepotkal, prošli jsme celou výrobní linku od začátku až do konce. Makali tam na lince týpci jak z reklamy na café racery. Dost jsem jim záviděl...

Hayabusa (12) napsal 21.10.2016 v 20:35

nuda

afro-r1 (513) napsal 21.10.2016 v 19:33

S turky v druhe generaci souhlasim, ale nemichal bych je s aktualnimi doktory a jadernymi inzenyry.
V Brazilii uz fabrika byla a montovala mala GS v relativne malem poctu pro Jizni Ameriku.

Steve-CZ (259) napsal 21.10.2016 v 19:33+4

Vzhledem k tomu, jaký šrot na jedno použití včetně německých značek v posledních letech Evropa chrlí, je docela možné, že z Brazílie to nakonec bude kvalitnější a že tam ti "indiáni" třeba zapomenou namontovat i nějaká ta kurvítka a časovače životnosti

petrumr (-185) napsal 21.10.2016 v 19:08

Seikos- co to meleš, přečti si ten článek kolik kusů se vyrábí a hlavně, že o bmw je zájem.

seikos (975) napsal 21.10.2016 v 18:19-1+1

Tak jestli motorku vyrábí v Berlíně turek, nebo v Manausu brazilec je docela fuk. Stačí se podívat - inženýr vedle doktora. A tak mě nepřekvapuje, že BMW deklaruje, že kvalita bude všude stejná

petrumr (-185) napsal 21.10.2016 v 17:48

doufám, že tu vyrobu zdvojnásobí a budou se tam i dělat policejní verze i pro usa.

Mig_35 (345) napsal 21.10.2016 v 17:27

10 mil EUR investice? není to nějak málo?
jinak zatím v Berlíně spíš nestíhají, podle čekaček... a navíc z Brazílie se jim to bude líp vozit do USA...

afro-r1 (513) napsal 21.10.2016 v 11:24

Tak oni by do v Berline nejspis stihali, ale jako vzdy jde o mzdy, statni pobidky a danove ulevy v danem regionu.




TOPlist