Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zajimave neusporadane ale jak niže psali porad stejne mozna byto chtelo nejakou zmenu... kdys to je de tak to jede ale od vetciny majitelu ze furt servis
Interceptor: Ale ten sucháč od Benelli se mi právě líbí. Ten rambajz při odřazení a dojezdu na světla a potom dlouhý záda ještě ve chvíli, kdy ostatní řeší, co se vlastně stalo?! Je fakt, že sucháč Duc je proti tomuto šum vánku mezi hříbky podpapíráky.
No od bývalého prodejce značky mi bylo řečeno, že tolik reklamací jako měl s Benelli neměl nikdy s ničím. . Ono už jen když jsem vedle Tornada zastavil na světlech, měl jsem pocit, že jsem v ten moment zadřel a rozsypal se mi celý motor. Jenže ten se asi rozsypal tomu vedle. Suchá spojka od Ducati je šepot květin ve srovnání s mechanickým hlukem Benelli (nemluvím o výfuku)..brrr..
Ten zvuk, je částečně podobný jako sportovní 4 válec, ale nemá takovou pravidelnost, souhlas, že je trochu "rachtavý". Kdo s tímhle ale jezdí na nízké otáčky, že?
U TNT všichni psali, jak dobrej zvuk to má, pak jsem to slyšel na vlastní uši a bylo to takový divný chrastění z výfucků. To jsem teda nepochopil. Jinak 158 hp supr, ale bez štítku nad 120 kmh to bude maso. Za ty prachy bych si vybral lepšího Itala.
Dave R1: To že tys měl nějakou mrdku na krámě a nemohl se jí zbavit jak je rok dlouhý, tady už snad vědí všichni. Benelli je opravdu italská se vším všudy, továrna funguje-nefunguje, to asi taky ví kde kdo. Ale, že tenhle motor je m...? Pche, je to ten nej motor, co znám. A to už jsem jezdil na ledacčems. TNTčko jsem měl rok a kdybych neřešil nutnou kategorickou změnu, určitě bych se jí nezbavoval. Jízda na ní je prostě jiný level, o kterém si drtivá většina konkurence může nechat jen zdát
Marex: Proti gustu žádný dišputát, ale můj názor je takový, že bych v určitých částech ubral na komplikovanosti a naopak přidal trochu té italské ladnosti. TnT je takřka v každém detailu jedinečné, ale občas je to až na škodu
No konečně motorka na kterou se dá dívat, na které bude radost jezdit a která strčí ty japonský mrdka do kapsy! Viva italia! Jen tak dále a víc takových to strojůprosím. MV Augusta, Benelli, Ducati, aprilia, BMW, KTM atd... Vuau!
V 22000 jsem tehle hyjene prerval kliku vrele doporucuji
Prostě úžasná moto! Žádná tuctovka...
pekne tvary,trocha moc detajlov.no za mna kvoly kazivosti predoslych modelov.
yeeeah:)
Srdcovka
Zajimave neusporadane ale jak niže psali porad stejne mozna byto chtelo nejakou zmenu... kdys to je de tak to jede ale od vetciny majitelu ze furt servis
Asi miliontá variace na stejné téma...
Interceptor: Ale ten sucháč od Benelli se mi právě líbí. Ten rambajz při odřazení a dojezdu na světla a potom dlouhý záda ještě ve chvíli, kdy ostatní řeší, co se vlastně stalo?! Je fakt, že sucháč Duc je proti tomuto šum vánku mezi hříbky podpapíráky.
Asi dobrá motorka,ale přijde mi hrozně přeplácaná
No od bývalého prodejce značky mi bylo řečeno, že tolik reklamací jako měl s Benelli neměl nikdy s ničím. . Ono už jen když jsem vedle Tornada zastavil na světlech, měl jsem pocit, že jsem v ten moment zadřel a rozsypal se mi celý motor. Jenže ten se asi rozsypal tomu vedle. Suchá spojka od Ducati je šepot květin ve srovnání s mechanickým hlukem Benelli (nemluvím o výfuku)..brrr..
Ten zvuk, je částečně podobný jako sportovní 4 válec, ale nemá takovou pravidelnost, souhlas, že je trochu "rachtavý". Kdo s tímhle ale jezdí na nízké otáčky, že?
No vlastně to má výfuk jen jeden..
U TNT všichni psali, jak dobrej zvuk to má, pak jsem to slyšel na vlastní uši a bylo to takový divný chrastění z výfucků. To jsem teda nepochopil. Jinak 158 hp supr, ale bez štítku nad 120 kmh to bude maso. Za ty prachy bych si vybral lepšího Itala.
Mě se líbil víc původní model, ale těžko se tomuhle dá co vyčítat, když vypadá téměř totožně.
Celkově je to jedním slovem "krása".
Zapomněl jsem na V-Maxe
jsem italofil to jo, ale není náhodou nejsilnější naked ten milionkrát okecávanej B-King? Nebo, jestli se to už počítá, FGR Midalu?
Dave R1: To že tys měl nějakou mrdku na krámě a nemohl se jí zbavit jak je rok dlouhý, tady už snad vědí všichni. Benelli je opravdu italská se vším všudy, továrna funguje-nefunguje, to asi taky ví kde kdo. Ale, že tenhle motor je m...? Pche, je to ten nej motor, co znám. A to už jsem jezdil na ledacčems. TNTčko jsem měl rok a kdybych neřešil nutnou kategorickou změnu, určitě bych se jí nezbavoval. Jízda na ní je prostě jiný level, o kterém si drtivá většina konkurence může nechat jen zdát
Ta kyvka je krásnej kus řemesla, řadovej tříválec je prima pohodovej motor
Marex: Proti gustu žádný dišputát, ale můj názor je takový, že bych v určitých částech ubral na komplikovanosti a naopak přidal trochu té italské ladnosti. TnT je takřka v každém detailu jedinečné, ale občas je to až na škodu
takže tam je motor z Tornada 1130 - ten má taky suchou spojku.
Jo ta přístrojovka působí hodně lacině, jak vytažená z indickýho skútru...
Všechno dobrý, ale tu přístrojovku ať si strčej do prdelí...
milík: Právě že naopak. Celek je i vzhledem k velké členitosti komponentů až neuvěřitelně dobře působící. Ostré hrany, stále poměrně odvážné světla...
Detaily krásné, celek neuspořádaný
Je to prostě porno! brutální nádhera! A ta suchá spojka! Ach!!!
na mně moc technoidní
Krásná
Takovej hezčí Triumph...ale je vidět, jak jsou s designem spokojení, když ho v zásadě nezměnili od prvního modelu.
Tomuhle rikam kyvka! Tomuhle rikam vyfuk! Ne ty japonske pokusy posledni leta...
No konečně motorka na kterou se dá dívat, na které bude radost jezdit a která strčí ty japonský mrdka do kapsy! Viva italia! Jen tak dále a víc takových to strojůprosím. MV Augusta, Benelli, Ducati, aprilia, BMW, KTM atd... Vuau!