Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To je porád samý "chytrý" tohle a toto, a lidi blbnou a blbnou..
Já jsem tak rád, že mám spalovací motor, řídítka, řadicí páčku a nekecá mi do teho nějaká elektronická příručka..
Bezpečnost účastníků provozu..ano, ale pokud se budou po silnici pohybovat lidi, kteří neví, že auto má třeba blinkr nebo komu vlastně dát přednost, když jedu doleva nebo doprava...to je žalostná situace. A pokud to nikdo nechápe, nemá na silnici co dělat a aby to za mne dělal počítač...to fakt nemusím už teda vůbec nic.
Motorka je pro mne do velké míry SVOBODA a to se vším všudy!
Co kdyby se vzal spalovací motor, dal do rámu třeba ze železa, nahoru se dala nádoba s hořlavou kapalinou, dopředu kolo, kterým by hýbaly řídítka, dozadu kolo hnané řetězem a možná pro pohodlí něco jako polštář pod prdel a celé to odpružit. Sedělo by se na tom obkročmo jako na koni a kdyby bylo mokro či tma, tak nad rámec býložravce by to mohlo mít blatníky a světlo.
Podle toho co v poslední době čtu, si nejsem jistej jestli by to fungovalo, jestli by to někoho bavilo a hlavně jestli by to někdo uměl vyrobit (za třeba 100 až 200 tisíc korun). Ale já bych s tím byl naprosto spokojenej. Snad už jen, aby mne někdo za něco pořád neprudil. Možná kdyby nás bylo víc a vzali jsme si třeba reflexní vesty a slušně poprosili, a že nic jiného nežádáme, tak by to šlo.
Rogih
Není to zas tak dávno, kdy šlo se skoro-mrtvou baterií na motorce jezdit.
Nejeden zlý jazyk tvrdil, že JAWA má rozběhový startér s výsuvnou kotvou (v podobě řidiče)
Obávám se, že tady by nepomohla ani ebonitová tyč se smečkou rezatých šelem.
Když nevíte co by,
najdete to v XXX.
A tady to prý najdeš v bundě.
S těmi vibracemi bych zas až tak nezahrával. Většina z nás už alespoň slyšela o akupunktuře, akupresuře, ti více obeznámení i o bodech, jejichž zmáčknutím lze ovlivnit funkci nervových drah (tzv. metoda reflexní lokomoce MUDr. Vojty). Já, coby starý chromajzl, na aktivaci a "vyladění" funkcí těchto drah chodívám.
A vůbec si nejsem jist, jestli je opravdu dobré něco takového na zádech vozit. Samozřejmě z hlediska dlouhodobého působení vibrací a zvukových vln v jednom neměnném místě. Několikaminutová masáž pomocí repráků by snad vadit neměla.
Tak to je síla...jsem rád,že takové sračky nikdy nebudu potřebovat!
Takže na cestu před sebou budu koukat jenom levým okem a do toho mi osm repráků bude brnět kolem páteře, chápu tu správně? To není vtipný.
To je porád samý "chytrý" tohle a toto, a lidi blbnou a blbnou..
Já jsem tak rád, že mám spalovací motor, řídítka, řadicí páčku a nekecá mi do teho nějaká elektronická příručka..
Bezpečnost účastníků provozu..ano, ale pokud se budou po silnici pohybovat lidi, kteří neví, že auto má třeba blinkr nebo komu vlastně dát přednost, když jedu doleva nebo doprava...to je žalostná situace. A pokud to nikdo nechápe, nemá na silnici co dělat a aby to za mne dělal počítač...to fakt nemusím už teda vůbec nic.
Motorka je pro mne do velké míry SVOBODA a to se vším všudy!
Jak vykřičet do světa, že mám naditou prkenici, ale v hlavě mi to duní prázdnotou? Koupím si hračku podobného ražení a ještě se s ní budu chlubit.
Co kdyby se vzal spalovací motor, dal do rámu třeba ze železa, nahoru se dala nádoba s hořlavou kapalinou, dopředu kolo, kterým by hýbaly řídítka, dozadu kolo hnané řetězem a možná pro pohodlí něco jako polštář pod prdel a celé to odpružit. Sedělo by se na tom obkročmo jako na koni a kdyby bylo mokro či tma, tak nad rámec býložravce by to mohlo mít blatníky a světlo.
Podle toho co v poslední době čtu, si nejsem jistej jestli by to fungovalo, jestli by to někoho bavilo a hlavně jestli by to někdo uměl vyrobit (za třeba 100 až 200 tisíc korun). Ale já bych s tím byl naprosto spokojenej. Snad už jen, aby mne někdo za něco pořád neprudil. Možná kdyby nás bylo víc a vzali jsme si třeba reflexní vesty a slušně poprosili, a že nic jiného nežádáme, tak by to šlo.
Už aby bylo léto a psalo se zase o motorkách
Rogih
Není to zas tak dávno, kdy šlo se skoro-mrtvou baterií na motorce jezdit.
Nejeden zlý jazyk tvrdil, že JAWA má rozběhový startér s výsuvnou kotvou (v podobě řidiče)
Obávám se, že tady by nepomohla ani ebonitová tyč se smečkou rezatých šelem.
Když nevíte co by,
najdete to v XXX.
A tady to prý najdeš v bundě.
S těmi vibracemi bych zas až tak nezahrával. Většina z nás už alespoň slyšela o akupunktuře, akupresuře, ti více obeznámení i o bodech, jejichž zmáčknutím lze ovlivnit funkci nervových drah (tzv. metoda reflexní lokomoce MUDr. Vojty). Já, coby starý chromajzl, na aktivaci a "vyladění" funkcí těchto drah chodívám.
A vůbec si nejsem jist, jestli je opravdu dobré něco takového na zádech vozit. Samozřejmě z hlediska dlouhodobého působení vibrací a zvukových vln v jednom neměnném místě. Několikaminutová masáž pomocí repráků by snad vadit neměla.
Škoda že se nedá jezdit i s vybitou motorkou!