Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Aspirit je skvělá banda lidí. Doufám že se zachovají alespoň jako servis a dojdou s Faberem alespoň k nějaké dohodě.
Před měsícem to vypadalo tak, že je chce Faber potopit úplně a zcela "pohrdl kvalitou" jejich krásné prodejny. A ani jako s pouhým dealerem s nimi nepočítal.
Cílená likvidace.
Smutný je přístup Piáža - přišlo ukončení smlouvy bez jakékoliv pŕedchozí (a následné) komunikace.
Jdu blejt...
Skláním se před p.Přibylem ,který podle mně udělal pro nás všechny svým přístupem obrovskou hromadu práce... kterou ať si každý představuje po svém,já v něm vždycky viděl především fandu motorek a motorkáře jako takového.
Když se stal "po revoluci" oficiálním dovozcem Yamahy , vytáhl ji prodejně několikanásobně před druhou Hondu - s třetinovým prodejem a o úspěchu prodejů Suzuki a Kawasaki ani nemluvím,...
To bylo ještě v době kdy na světě nebyla ani R6,ani R1 !!! yzf thunderace a thundercat rozhodně nebyly motorky co by válcovali CBR svými parametry.. ( zbytku evropy/světa dominovala v opačném gardu právě honda...) přesto svým přístupem přitáhl lidi k Yamaze,...např. pro mně nezapomenutelné vymetání výfuků nebylo jen pro Yamahu ale pro všechny-ano,motorek tu bylo málo a selektovat se na značku při pořádání čehokoliv byl nesmysl,ale na další akce jiných dovozců si nijak nemůžu vzpomenout... No a když už ty prodeje v ČR udivovali i Yamahu Europe,tak se rozhodli,že se na nějakého Přibyla můžou vyprdnout,že to bude asi škoda,nechat v ČR provizi z dovozu a stáhli si to rovnou sami pod sebe... vděčnost na svém místě...
To samé teď udělá i koncern Piaggio Group ?? Jsem zvědaví na tu podporu prodeje a dostupnost ND ... Tohle jsou věci které nechápu a nechci jim rozumnět,pro mně spolupráce s někým a něčím co funguje znamená určitý závazek a vděk za to ,že to šlape,především u těch co jsou u toho od"porodu"...
Za dobu své existence už jsem se taky mockrát spálil a to u lidí,kde bych to nečekal,ale tak to bohužel evidentně chodí...
Petr Bareš "sbk"
Jo, to je řešení po italsku - v České republice bude italskou značku motocyklů zastupovat rakouská firma. Pašáci! Zaplať pánbůh, že jsem měl vždycky japonce ...
Přátelé, kamarádi!
V sobotu jsme měli VH MGCB, kde se řešila mimo jiné i otázka nového importéra. Pokud jsem dobře poslouchal, A-spirit doprodá skladové zásoby a definitivně končí s koncernem Piaggio, tedy s i Moto Guzzi !!!
Snad jsou naštvaní, netušíme. Jak to bude s jejich dealery, kteří jsou vázáni smluvně (i se směnkami) nikdo netuší. Na to by měli umět odpovědět oni. Stejně tak je to se zárukami. Kdo je převezme po A-spiritu???
Takže sečteno, podtrženo, od vyprodání A-spirit likviduje stánek, který tak pracně budovali a s italskou značkou končí.
Víc nevíme. Pokud má někdo lepší informace, sem s nimi.
Pěkný den.
H.
Jeden dovozce na 11 milionovej trh je pitomost. Pro ilustraci - provincie Alberta (3 milionovy trh) ma minimalne 2 Moto Guzzi dealery a radu Aprilia, Piaggio a Vespa dealeru. Copak u Vas nemate zakony na ochranu zakazniku?
Tudíž První kozí jsoucí pod A-spiritem bude pokračovat jak?
Ve čtvrtek tam jedu, tak se snad zeptám Honzy Průchy
Zrovna když jsem se rozhodl pro Aprilii, tak se to tu začne takhle srat.
faber faber a nejsou schopni ani nabidnout stranky v cestine..
Seikos: po kompletni rekonstrukci prodejny je to teda dost podivuhodny pristup
petr1000001, seikos:
Aspirit je skvělá banda lidí. Doufám že se zachovají alespoň jako servis a dojdou s Faberem alespoň k nějaké dohodě.
Před měsícem to vypadalo tak, že je chce Faber potopit úplně a zcela "pohrdl kvalitou" jejich krásné prodejny. A ani jako s pouhým dealerem s nimi nepočítal.
Cílená likvidace.
Smutný je přístup Piáža - přišlo ukončení smlouvy bez jakékoliv pŕedchozí (a následné) komunikace.
Jdu blejt...
Skláním se před p.Přibylem ,který podle mně udělal pro nás všechny svým přístupem obrovskou hromadu práce... kterou ať si každý představuje po svém,já v něm vždycky viděl především fandu motorek a motorkáře jako takového.
Když se stal "po revoluci" oficiálním dovozcem Yamahy , vytáhl ji prodejně několikanásobně před druhou Hondu - s třetinovým prodejem a o úspěchu prodejů Suzuki a Kawasaki ani nemluvím,...
To bylo ještě v době kdy na světě nebyla ani R6,ani R1 !!! yzf thunderace a thundercat rozhodně nebyly motorky co by válcovali CBR svými parametry.. ( zbytku evropy/světa dominovala v opačném gardu právě honda...) přesto svým přístupem přitáhl lidi k Yamaze,...např. pro mně nezapomenutelné vymetání výfuků nebylo jen pro Yamahu ale pro všechny-ano,motorek tu bylo málo a selektovat se na značku při pořádání čehokoliv byl nesmysl,ale na další akce jiných dovozců si nijak nemůžu vzpomenout... No a když už ty prodeje v ČR udivovali i Yamahu Europe,tak se rozhodli,že se na nějakého Přibyla můžou vyprdnout,že to bude asi škoda,nechat v ČR provizi z dovozu a stáhli si to rovnou sami pod sebe... vděčnost na svém místě...
To samé teď udělá i koncern Piaggio Group ?? Jsem zvědaví na tu podporu prodeje a dostupnost ND ... Tohle jsou věci které nechápu a nechci jim rozumnět,pro mně spolupráce s někým a něčím co funguje znamená určitý závazek a vděk za to ,že to šlape,především u těch co jsou u toho od"porodu"...
Za dobu své existence už jsem se taky mockrát spálil a to u lidí,kde bych to nečekal,ale tak to bohužel evidentně chodí...
Petr Bareš "sbk"
Je to právě po vzoru japonských značek, většina z nich už centralizovala importéry dříve.
Jo, to je řešení po italsku - v České republice bude italskou značku motocyklů zastupovat rakouská firma. Pašáci! Zaplať pánbůh, že jsem měl vždycky japonce ...
Přátelé, kamarádi!
V sobotu jsme měli VH MGCB, kde se řešila mimo jiné i otázka nového importéra. Pokud jsem dobře poslouchal, A-spirit doprodá skladové zásoby a definitivně končí s koncernem Piaggio, tedy s i Moto Guzzi !!!
Snad jsou naštvaní, netušíme. Jak to bude s jejich dealery, kteří jsou vázáni smluvně (i se směnkami) nikdo netuší. Na to by měli umět odpovědět oni. Stejně tak je to se zárukami. Kdo je převezme po A-spiritu???
Takže sečteno, podtrženo, od vyprodání A-spirit likviduje stánek, který tak pracně budovali a s italskou značkou končí.
Víc nevíme. Pokud má někdo lepší informace, sem s nimi.
Pěkný den.
H.
Tak snad to neovlivni poradani Guzzi demo tour.
Tuck: výhradní dovozce není dealer. Faber má v Rakousku taky jen jednu jedinou prodejnu. Budou především spravovat dealerskou síť
Jeden dovozce na 11 milionovej trh je pitomost. Pro ilustraci - provincie Alberta (3 milionovy trh) ma minimalne 2 Moto Guzzi dealery a radu Aprilia, Piaggio a Vespa dealeru. Copak u Vas nemate zakony na ochranu zakazniku?
A já zrovna objednal nové Tuono v Německu
no mě se zdálo ten stánek A-spiritu 207 maléj a Faber s 217 bude mět věrší stánek jak yamaha, jsem zvědavej jak se uvedou s cenama.
zajimalo by me zakulisi teto rosady
a laudu u hondy sem nejak nepochopil
Ano, A-Spirit jako výhradní zastoupení končí. Otázka je zda bude dealer nebo ne, doufám že ano.
Dle mého názoru končí. V článku stojí, že jsou nový výhradní! dovozce.
Takže A-Spirit končí nebo má jen konkurenci?