yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Frankie (731) napsal 16.01.2017 v 22:21

Svojí poslední motorku jsem kupoval jen kvůli tý samolepce Akrapovic na tý karbonový, asi kilo vážící nádheře

Ale teď vážně, většina lidí laďáky kupuje stejně jen kvůli vzhledu a zvuku. Jako bonus je pak snížení hmotnosti. Dnešní stroje už jsou tak vyladěný, že pro běžný provoz těch pár koníků stejně nikdo nepozná...

SuperSic58 (1308) napsal 16.01.2017 v 19:48

Je to drahota. Raději Mivv

ivano (499) napsal 15.01.2017 v 11:58

Jen tak na okraj... v té zmiňované garáži začínali dva...P. Akrapovič a jeho kámoš, kterýho zná můj kamarád ze Slovinska a říkal mi to. Vlastně znal...on šel s kámošama do lesa kácet stromy a jeden na něho spadl...tragédie. V té době měl těhotnou ženu a dítěte se už nedočkal...

gresini (4459) napsal 14.01.2017 v 18:17

titus - ještě jednou si přečti ,co jsem napsal,jinak jak vidím, tak ty tam máš karbon a ten by měl o něco lehčí být -vážil jsi to ? Cbr 600rr co máš jsem taky jezdil,byla to dobrá motorka,výfuk jsem ale neřešil - origo byl pěkný...

technasia (1933) napsal 14.01.2017 v 13:54

BlackSabbath

BlackSabbath (434) napsal 14.01.2017 v 11:17

technasia - Ještě jsem zapomněl na kity pro RM-Z a taky občas udělají limit. sérii nějaké stavby. No je toho docela dost, co dělají, ačkoliv většina lidí zná jen výfuky... Pak je tu ještě Yoshimura USA a to je vlastně druhá firma dá se říct.

Jacek_18 (40) napsal 14.01.2017 v 09:03

Tak vše nej nej nejlepší značko ...

BlackSabbath (434) napsal 13.01.2017 v 22:50

Dnešní motorky to mají ve většině případů kvůli emisím daleko horší, tzn, velké, škaredé, těžké originální výfuky.

Farage (277) napsal 13.01.2017 v 22:13

Gresini neblbni, mozna no novych moto, ale na me sp2 maji originaly vahu asi pul tuny . pro me jasna uspora hmotnosti,ale chapu ze dnesni bajky to maji asi jiny

titus (42) napsal 13.01.2017 v 20:19

Chlapče seš trošku mimo, ale mě je to fuk

gresini (4459) napsal 13.01.2017 v 19:45+2

vencysta,titus - kvůli hmotnosti?? na mojí yamaze byly origo koncovky titanové ,takže nerezáky které jsem tam dával jsou asi o půl kila těžší a myslím ,že u ostatních sportovních motorek to bude podobné.Laďáky koncovky jen kvůli vzhledu a zvuku,jinak téměř zbytečnost.

BlackSabbath (434) napsal 13.01.2017 v 19:06

Jejich hlavní linie je kompletní ladění GSXR. To je ta stěžejní závodní činnost, ze které pak jdou kity do prodeje. V tom jsou naprostá špička. Od toho se pak odvozují výfuky a systémy na většinu současných motorek. Proč to nedělat, když to trh chce. Samozřejmě mám taky nejradši kombinaci Yoshimura - Suzuki, ale že by jejich výfuky něčemu neslušely, to jsem si nevšiml. Dále pak dělají na některé motorky další díly, jako vačky, kryty chladičů, atd. Jěště třeba dělají kity na ty malé motorky od Hondy, jako Monkey, Grom, ...

technasia (1933) napsal 13.01.2017 v 18:51

BlackSabath-Yoshimura je top.bohužel když ho vidim na něčem jinym než na Suzuki tak si řikám tady neni něco úplně v pořádku jinak pan Akrap je hustej.kterak pán z býv. sovětského bloku dobyl moto výfukový svět

BlackSabbath (434) napsal 13.01.2017 v 18:20

Jinak když už máte tento článek, možná by se hodil i další podobný, protože Keith Öhlins právě slaví 40-tileté výročí založení firmy...

BlackSabbath (434) napsal 13.01.2017 v 18:14

Je to parádička. Jak kvalitou, tak vzhledem. Já ovšem dávám přednost Yoshimuře. Ta je mého srdce šampion, pomyslný vrchol

MichalR66 (10) napsal 13.01.2017 v 17:19-1

titus:

Ne. Reklamní forky mě přesvědčily o kvalitě nesrovnatelně vyšší kvalitě
jejich produktů .

titus (42) napsal 13.01.2017 v 17:17

vencysta> Tak,tak já když dávám laďák, tak jen kvůli vzhledu a váze. Samo, že mluvím jen o laufu bez svodů.

vencysta (78) napsal 13.01.2017 v 16:42

Není taky jedním z důvodů k pořízení laďáku snížení hmotnosti?

dejf. (1341) napsal 13.01.2017 v 16:10

gresini> to by chtel kazdej, kdo je nezaujatej a nema tak naivni, zaslepenou duveru v reklamu...

Jinak Akrapovic dela krasny veci. I to logo se mi proste na laufu vodjakteziva libilo. Je to proste TOP brand se vsim vsudy.
Ja jim za to ale bohuzel ty penize asi nikdy nedam. Nastesti je na vyber...

gresini (4459) napsal 13.01.2017 v 15:13

Opravdu bych chtěl vidět SERIÓZNÍ - PRAVDIVÉ testy koncovek a i celých sestav výfuků na různých značkách motocyklů!

Houmr24 (39) napsal 13.01.2017 v 14:27

Zvuk i design krásný, ale někde jsem četl test laďáků na BMW 1200 GS od různých výrobců a snad pouze jeden nepatrně zvýšil výkon, většina naopak výkon snížila. Tím chci říct, že motocykl laďákem vylepšíte po stránce vzhledu a zvukového projevu, výkon je diskutabilní. Možná pocitově, když to řve, tak to jede. Na svém prvním GSXu jsem si vyrobil laďák komplet, včetně svodů, řvalo to,zvul byl jak F1, ale v určitém režimu otáček měl díru.

DOMINATOR (1260) napsal 13.01.2017 v 14:03

Všechno nejlepší a mohli by jste mi za to dát nějaky dárek

Strngr (141) napsal 13.01.2017 v 12:46+1

Fenomenální chlap, velikánský respekt.

ullw (-277) napsal 13.01.2017 v 12:37

Krásné drahé výfuky ...

titus (42) napsal 13.01.2017 v 09:46

>MichalR66, ještě si myslíš, že kvalita čínskýho plagiátu je srovnatelná s origo?

shadow_7pade (25) napsal 13.01.2017 v 09:37

moje ušne bubienky gratuluju ku krasnemu jubileu

vencysta (78) napsal 13.01.2017 v 09:23

Krásný kousky, pro mne především na Africe a Scrambleru

Johnny83 (228) napsal 13.01.2017 v 08:59

krásná ukázka skloubení technologie a designu... kor v dnešní době, kdy jsou sériový vejfuky na motorkách otřesný, udělá taková věc velkou parádu jen hold ta cena no, ale tak za kvalitu se musí platit




TOPlist