Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Svojí poslední motorku jsem kupoval jen kvůli tý samolepce Akrapovic na tý karbonový, asi kilo vážící nádheře
Ale teď vážně, většina lidí laďáky kupuje stejně jen kvůli vzhledu a zvuku. Jako bonus je pak snížení hmotnosti. Dnešní stroje už jsou tak vyladěný, že pro běžný provoz těch pár koníků stejně nikdo nepozná...
Jen tak na okraj... v té zmiňované garáži začínali dva...P. Akrapovič a jeho kámoš, kterýho zná můj kamarád ze Slovinska a říkal mi to. Vlastně znal...on šel s kámošama do lesa kácet stromy a jeden na něho spadl...tragédie. V té době měl těhotnou ženu a dítěte se už nedočkal...
titus - ještě jednou si přečti ,co jsem napsal,jinak jak vidím, tak ty tam máš karbon a ten by měl o něco lehčí být -vážil jsi to ? Cbr 600rr co máš jsem taky jezdil,byla to dobrá motorka,výfuk jsem ale neřešil - origo byl pěkný...
technasia - Ještě jsem zapomněl na kity pro RM-Z a taky občas udělají limit. sérii nějaké stavby. No je toho docela dost, co dělají, ačkoliv většina lidí zná jen výfuky... Pak je tu ještě Yoshimura USA a to je vlastně druhá firma dá se říct.
Gresini neblbni, mozna no novych moto, ale na me sp2 maji originaly vahu asi pul tuny . pro me jasna uspora hmotnosti,ale chapu ze dnesni bajky to maji asi jiny
vencysta,titus - kvůli hmotnosti?? na mojí yamaze byly origo koncovky titanové ,takže nerezáky které jsem tam dával jsou asi o půl kila těžší a myslím ,že u ostatních sportovních motorek to bude podobné.Laďáky koncovky jen kvůli vzhledu a zvuku,jinak téměř zbytečnost.
Jejich hlavní linie je kompletní ladění GSXR. To je ta stěžejní závodní činnost, ze které pak jdou kity do prodeje. V tom jsou naprostá špička. Od toho se pak odvozují výfuky a systémy na většinu současných motorek. Proč to nedělat, když to trh chce. Samozřejmě mám taky nejradši kombinaci Yoshimura - Suzuki, ale že by jejich výfuky něčemu neslušely, to jsem si nevšiml. Dále pak dělají na některé motorky další díly, jako vačky, kryty chladičů, atd. Jěště třeba dělají kity na ty malé motorky od Hondy, jako Monkey, Grom, ...
BlackSabath-Yoshimura je top.bohužel když ho vidim na něčem jinym než na Suzuki tak si řikám tady neni něco úplně v pořádku jinak pan Akrap je hustej.kterak pán z býv. sovětského bloku dobyl moto výfukový svět
gresini> to by chtel kazdej, kdo je nezaujatej a nema tak naivni, zaslepenou duveru v reklamu...
Jinak Akrapovic dela krasny veci. I to logo se mi proste na laufu vodjakteziva libilo. Je to proste TOP brand se vsim vsudy.
Ja jim za to ale bohuzel ty penize asi nikdy nedam. Nastesti je na vyber...
Zvuk i design krásný, ale někde jsem četl test laďáků na BMW 1200 GS od různých výrobců a snad pouze jeden nepatrně zvýšil výkon, většina naopak výkon snížila. Tím chci říct, že motocykl laďákem vylepšíte po stránce vzhledu a zvukového projevu, výkon je diskutabilní. Možná pocitově, když to řve, tak to jede. Na svém prvním GSXu jsem si vyrobil laďák komplet, včetně svodů, řvalo to,zvul byl jak F1, ale v určitém režimu otáček měl díru.
krásná ukázka skloubení technologie a designu... kor v dnešní době, kdy jsou sériový vejfuky na motorkách otřesný, udělá taková věc velkou parádu jen hold ta cena no, ale tak za kvalitu se musí platit
Svojí poslední motorku jsem kupoval jen kvůli tý samolepce Akrapovic na tý karbonový, asi kilo vážící nádheře
Ale teď vážně, většina lidí laďáky kupuje stejně jen kvůli vzhledu a zvuku. Jako bonus je pak snížení hmotnosti. Dnešní stroje už jsou tak vyladěný, že pro běžný provoz těch pár koníků stejně nikdo nepozná...
Je to drahota. Raději Mivv
Jen tak na okraj... v té zmiňované garáži začínali dva...P. Akrapovič a jeho kámoš, kterýho zná můj kamarád ze Slovinska a říkal mi to. Vlastně znal...on šel s kámošama do lesa kácet stromy a jeden na něho spadl...tragédie. V té době měl těhotnou ženu a dítěte se už nedočkal...
titus - ještě jednou si přečti ,co jsem napsal,jinak jak vidím, tak ty tam máš karbon a ten by měl o něco lehčí být -vážil jsi to ? Cbr 600rr co máš jsem taky jezdil,byla to dobrá motorka,výfuk jsem ale neřešil - origo byl pěkný...
BlackSabbath
technasia - Ještě jsem zapomněl na kity pro RM-Z a taky občas udělají limit. sérii nějaké stavby. No je toho docela dost, co dělají, ačkoliv většina lidí zná jen výfuky... Pak je tu ještě Yoshimura USA a to je vlastně druhá firma dá se říct.
Tak vše nej nej nejlepší značko ...
Dnešní motorky to mají ve většině případů kvůli emisím daleko horší, tzn, velké, škaredé, těžké originální výfuky.
Gresini neblbni, mozna no novych moto, ale na me sp2 maji originaly vahu asi pul tuny . pro me jasna uspora hmotnosti,ale chapu ze dnesni bajky to maji asi jiny
Chlapče seš trošku mimo, ale mě je to fuk
vencysta,titus - kvůli hmotnosti?? na mojí yamaze byly origo koncovky titanové ,takže nerezáky které jsem tam dával jsou asi o půl kila těžší a myslím ,že u ostatních sportovních motorek to bude podobné.Laďáky koncovky jen kvůli vzhledu a zvuku,jinak téměř zbytečnost.
Jejich hlavní linie je kompletní ladění GSXR. To je ta stěžejní závodní činnost, ze které pak jdou kity do prodeje. V tom jsou naprostá špička. Od toho se pak odvozují výfuky a systémy na většinu současných motorek. Proč to nedělat, když to trh chce. Samozřejmě mám taky nejradši kombinaci Yoshimura - Suzuki, ale že by jejich výfuky něčemu neslušely, to jsem si nevšiml. Dále pak dělají na některé motorky další díly, jako vačky, kryty chladičů, atd. Jěště třeba dělají kity na ty malé motorky od Hondy, jako Monkey, Grom, ...
BlackSabath-Yoshimura je top.bohužel když ho vidim na něčem jinym než na Suzuki tak si řikám tady neni něco úplně v pořádku jinak pan Akrap je hustej.kterak pán z býv. sovětského bloku dobyl moto výfukový svět
Jinak když už máte tento článek, možná by se hodil i další podobný, protože Keith Öhlins právě slaví 40-tileté výročí založení firmy...
Je to parádička. Jak kvalitou, tak vzhledem. Já ovšem dávám přednost Yoshimuře. Ta je mého srdce šampion, pomyslný vrchol
titus:
Ne. Reklamní forky mě přesvědčily o kvalitě nesrovnatelně vyšší kvalitě
jejich produktů .
vencysta> Tak,tak já když dávám laďák, tak jen kvůli vzhledu a váze. Samo, že mluvím jen o laufu bez svodů.
Není taky jedním z důvodů k pořízení laďáku snížení hmotnosti?
gresini> to by chtel kazdej, kdo je nezaujatej a nema tak naivni, zaslepenou duveru v reklamu...
Jinak Akrapovic dela krasny veci. I to logo se mi proste na laufu vodjakteziva libilo. Je to proste TOP brand se vsim vsudy.
Ja jim za to ale bohuzel ty penize asi nikdy nedam. Nastesti je na vyber...
Opravdu bych chtěl vidět SERIÓZNÍ - PRAVDIVÉ testy koncovek a i celých sestav výfuků na různých značkách motocyklů!
Zvuk i design krásný, ale někde jsem četl test laďáků na BMW 1200 GS od různých výrobců a snad pouze jeden nepatrně zvýšil výkon, většina naopak výkon snížila. Tím chci říct, že motocykl laďákem vylepšíte po stránce vzhledu a zvukového projevu, výkon je diskutabilní. Možná pocitově, když to řve, tak to jede. Na svém prvním GSXu jsem si vyrobil laďák komplet, včetně svodů, řvalo to,zvul byl jak F1, ale v určitém režimu otáček měl díru.
Všechno nejlepší a mohli by jste mi za to dát nějaky dárek
Fenomenální chlap, velikánský respekt.
Krásné drahé výfuky ...
>MichalR66, ještě si myslíš, že kvalita čínskýho plagiátu je srovnatelná s origo?
moje ušne bubienky gratuluju ku krasnemu jubileu
Krásný kousky, pro mne především na Africe a Scrambleru
krásná ukázka skloubení technologie a designu... kor v dnešní době, kdy jsou sériový vejfuky na motorkách otřesný, udělá taková věc velkou parádu jen hold ta cena no, ale tak za kvalitu se musí platit