Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak v rámci doprodejů lze nové motorky bez Euro 4 zaregistrovat do 31.12.2018. V článku je uvedeno jen do 31.12.2017 a to je chyba, vytáhl jsem si tento údaj přímo ze stránek ministerstva dopravy.
SPV : to si se tam dočet co tvrdíš? Nebo se jen domníváš, že když kopíš motocykl např. v "D" tak jej tady zaregistruješ bez problémů... Nejsem si úplně jistý těm dohadům tipu já myslel... Mněli by napsat že netýká se to ojetin dovezených z EU. Protože pro automobily platí určitá omezení!!!
Ať jednala o čemkoli, další " výsledek " administrativy EU vidíme dnes v Berlíně
Budiž nám"útěchou", že už se určitě začala připravovat emisní norma pro r. 2030 . . .
P. S. Minulý týden v Praze dva dny jednala zmocněnkyně SRN pro migraci Aydan Özoguzová .Víte "někdo něco" o této návštěvě,neřku-li o předmětu těchto jednání ?
Není totiž zmocněnkyní EU, takže "asi" o problematiku euronorem emisí motocyklů nešlo ...
Je absurdní poukazovat na emise motocyklů, když miliony osobních aut a kamionů
s dieselovými motory každou minutu, ve dne i v noci, chrlí VĚDECKY PROKÁZANÉ
rakovinotvorné mikrosaze a stejně tak tisíce provozovaných dopravních letadel chrlí
zplodiny proudových motorů, o jejichž rozboru se TAKY "politicky korektně" mlčí ...
Lisabonská smlouva zbavuje suverenity a tak máme diktaturu EP / EK = EU
yasty - napsal jsi tady něco o tom ,aby jsi až umřeš a byl spálen nevypouštěl nějaké nadměrné emise. Neboj se i tom už začínají jednat a to tak ,že v prvé řadě musíš mít bílé plomby v zubech,protože ze starých amalgámových se uvolňuje do ovzduší rtuť aj.škodliviny. Tohle jsem četl tady na internetu asi před dvěma měsíci!!
Bubraku a teď mně řekni, jak může i dnes někdo nechápat, že jediná
cesta / záchrana před těma bruselskejma bolševikama je EXIT ...
A pro Furta každopádně
jsem rád za to co mám, měnit nebudu a ty nové nesmyslné kraviny vč.abs nepotřebuju. Tlačí nás ke zdi čím dál víc a nevěřím tomu ,že je někde větší buzerace než v tomto bordelu. Našetřit si 300 až 500 litrů na novou mašinu je pro mnohé nesplnitelná záležitost a je to čím dál více výsada bohatých
bledemon: když si koupíš/dovezeš motorku třeba z Německa, která už byla registrovaná ( má německý TP kde je uveden majitel ) tudíž se jedná o ojeté vozidlo tak nemáš problém. Jednou už byla registrovaná a je to v pohodě.
Pokud si v DE koupíš teď NOVOU tudíž nejetou motorku bez registrace ke které nejpíš dostaneš COC list a nezaregistruješ ji tady ( ČR ) do konce roku tak pak budeš mít příští rok velký ( neřešitelný ) problém moto dostat na český TP/přihlásit.
panca: počkej, kdo po dovozu vyběhal čistopis, ale nepřihlásil, tak to zase nepůjde? To není v tom čistopisu údaj o první registraci v zahraničí nebo údaj schválení z ciziny nebo nepomůžou cizí odhlašovací listiny?
Mám za to, že jednou přihlášené v eu na majitele, tak problém v čr nebude.
V clanku se hovori o novych motorkach plnicich normu E3. Tedy o motorkach zakoupenych od ofi prodejce, ktery ti k motorce da do ruky cistopis tp a ty ho z nejakeho duvodu nejdes na dopr. inspektorat prihlasit (napr. abys nemusel platit pojistku, nebo pro pripadny dalsi prodej, kdy kupec povazuje za vyhodu, ze bude psan v tp jako 1. majitel). Vetsinou se to takto praktikuje, praktikovalo u malych ostrych endur nebo silnic, ktere se jen sporadicky dostali do silnicniho provozu a svuj zivot si takove motorky odbudou v lese nebo na okruhu. Tzv. dovozy zaregistrovane v eu pred 1.1.2017 s timto nemaji co delat, pokud opet jejich novy Cesky majitel, nevybehal v minulosti pouze cistopis, ale na zaregistrovani do provozu, se z vyseuvedenych duvodu vykaslal.
jo a kdo sem bude psát po 22 hod a nebude to předem nahlášeno bude podezírán nad rušením nočního klidu. my na něho pošleme drony s kamerama které to budou vysílat živě v Bruselu.
Mam doma Monstera 2007 z Italie s odhlasenym italskym TP .. Volal jsem na dva ruzne obdory dopravy a vubec nevedi o nejake zmene po novym roce.. Mluvil jsem primo s techniky ohledne prihlasovani. Takze jsem se nedozvedel zda se to tyka i me s neprihlasenou EURO 3, bez ABS a vlastne ani pro koho co plati.
jestli to nekdo nepochopil, tak ja nadavam na komunisty (ty nesnasim) a uplne stejne nadavam na komunisty co nam ted vladnou z Bruselu. protoze to se jinak nazvat neda, i treba ted naposled ze si chtej schvalit to aby mohli zakony schvalovat tajne a bez informovani verejnosti predtim. to sme skutecne opet pred 89 (a samozrejme ne ve vsem, ale mnohymi principy). a strasit tady s KLDR je sice pekne, ale je to jen jinej level tehoz.
Vážení diskutující, kteří se zde zastáváte toho "pokroku" z Bruselu ... dochází vám, že jste v podstatě už ztratili veškerou svobodu ? Klidně si dál nadávejte na dobu před rokem 1989 /kterou z vás většina nezažila/ a těšte se na normy Euro 8,9,10 ... Jsou jen dvě možnosti: buď máte totálně vypatláno a nebo jste dobře placení přisluhovači toho velmi promyšleně řízeného bordelu.
To "nařízení" je uvedeno jako návrh, který by měl být podkladem pro legislativu v jednotlivých zemích.
Kde je, a jak zní u nás platný zákon ? To v článku chybí.
Ta směrnice, oplývající slovy jako "navrhujeme", a "mělo by se", je tady:
Hodně matoucí je povídání o "fungl nových" motorkách":
"Jestli tedy s přihlášením fungl nové motorky (?) čekáte z nějakého důvodu na příští rok, podívejte se radši co se píše ve vašem technickém průkazu (kde by se ten techničák u nepřihlášené motorky vzal?). Pokud v kolonce 17 najdete číslo směrnice 134/2014, máte jistotu že splňuje Euro 4 a přihlásíte ji bez problémů i příští rok. Čísla směrnic začínající starším letopočtem, jako například 2006 /120B, 2009 /108C nebo 2013 /60C, naopak značí normu Euro 3 (není ten článek tak dva roky starý??)."
Pokud někdo píše články o tak vážné věci, měl by se důsledně držet přesných termínů. Pojem fungl nový (Funkel neu) se vztahuje na dosud nepřihlášený stroj s továrními papíry! Jistěže, pro každého z nás může být čerstvě nakoupená ojetá mašina "fungl novým" přírůstkem do rodiny a garáže, ale ve smyslu legislativy je to neplatné.
Doplní to tady někdo, místo poblitických pindů, o fundované vysvětlení?
A klidně mě tady napište, že su debyl! Dal sem si pár štvrtek slivovice a vynikajici vánočni/svátečni třináctku Litovel, a tak sem napsal co sem napsal. Sódruh řekl, že přece nepojedem do komunismu na motocyklu!! A sóčasné demograt a evropské zrádce to řekl uplně jinak a jinym stylem, ale v podstatě to řekl sténě!! My, co rádi jezdime na motórkách, prostě nésme jaksi vitani!!! Co uděláme?, sednem na ty svoje oře a potáhnem na Prahu???
zdravim pls jedná se pouze o nove motocykly jestli jsem to spravne pochopil?
cili kdyz jsem si privezl motorku ktera uz nejakou dobu jezdila v IT tak by to melo jit normalne prihlasit dal?
diky
Hoši, pozdě nařikáme nad rozlitym mlikem! Chtěli sme tu demograciju?? Chtěli! Volili sme Havla a Občansky fórum?, Volili! Chtěli sme tu evropskó uniju?, Chtěli!! Ti co sme přišli k volbám, si za to mužeme sami!! A ti co nepřišli só eště věči blci, protože kdyby přišli a řekli pravé opak, tak by asi toto nebylo???
SPV-pro mě je problém s komoušema ten,že nebýt jich,kde by teď byly podniky jako JAWA,TATRA,o Škodovce nemluvě-oni je v podstatě téměř zabili!!!
A omluva-tento příspěvek sem nepatří.
vencysta: samozřejmě jsem takovou nějakou reakci čekal, ale myšleno je samo jeho rodina. Za války s nacisty, za komunismu s STB a po revoluci s "pravdou a láskou"...
SPV: Zábavný je, jak dokážeš vyhodnotit, že někomu komunisti nemohli vadit, když mu v době revoluce bylo 17 let, ale že V. Havel těžko mohl být za války jedna ruka s nacistama, když se narodil v roce 1936 (tj. v r. 1945 mu bylo 9 let), to si spočítat neumíš
Boro78: z článku je to asi celkem jasné. Týká se to "jen" nových motocyklů, nikdy neregistrovaných. Takže pokud si i někdo právě koupil novou motorku EURO 3 a nepřihlásí si ju do konce roku, tak mu ten čistopis bude od 1.1.2017 k ničemu. Zákon myslím ostatně stanovuje povinnost přihlásit stroj do 14 dnů od data pořízení.
Ja jsem z článku nevyčet to, že pokud si pořídim starší motocykl z např. "D" který plní euro 2 nebo 3 jak jej budu přihlasovat. Spousta z nás tahá motorky ze zahranicí pro vlastní použití, nikoliv pro kšeft. CO PRO NÁS ZNAMENÁ TÁTO ZMĚNA PANE PODUŠKO???
je dobře, že pan Poduška nás informuje, protože pokud si někdo koupil
Docela mě baví, jak někteří nadávají na komunisty (třeba jako BranislavBartek, kterému v době revoluce bylo 17 let, takže mu museli opravdu hodně vadit), ale už jim vůbec nevadí, že první polistopadovej prezident Havel byl s komunistama jedna ruka, stejně jako prý s nacisty za 2.sv., a už v březnu 89 věděl, že bude prezidentem, tedy 8 měsíců před revolucí, celkem zajkímavé, že. Stejně tak aktuální vrcholné politické špičky jako Klaus, Zeman, Babiš a další byli velcí komunisti před revolucí. "Komunisti" tedy vládnou stále.
Že motocykl nebo auto plní Euro3 , nebo 4 nám jako motoristům nevadí. Sviňárna ale je, že tyhle Euro normy slouží jen jako bič pro výběr nesmyslných daní a následné buzerace řidičů.
Motorky s EURO 3 jsou nebezpečné, ale horda muslimských uprchlíků z Afriky je v EU vítána, přestože letos EU zakázala dovoz invazivních zvířat, jež nemají evropský původ. Jak k tomu ta CBR600 a veverka Pallasova přijde, když oni nemůžou a nigerijci, iráčani, arabové a afghánci můžou ???
fzr6: Přesně tak. Bohužel jsou to právě politici a úředníci v EU, kteří se do toho pořád se r ou, a právě od nás chcou ty poplatky vybírat.
největší problém vidim v tom, jak se ty tisíce úředníků a politiků v unii asi nudí-bojí ve svých celodenních zaměstnáních. Pak vykazují celé roky činnost tvorbou rozsáhlých složitých matoucích textů a změn ve kterých se nevyznají ani právníci. Když běžného člověka neupozorní media, tak pak už jen čučí na úřadu co nepujde nebo za co bude pokutka s debilní argumentací: neznalost zákona neomlouvá
Vedení eu krátce okomentuje varující brexit a trampa, ale pak paragrafovej vlak jede dál. Do zničení. Ani případná pravicová eu nepomůže. Tohle je problém vládnoucích-převzdělaných lidí, že jsou odtrženi od průměrného života.
Kdo tu pod článkem nadává, že tu někdo jen nadává, ať teda podnikne konkrétní kroky- spojí se s motocyklovýma asociacema v zahraničí, dále evropští motovýrobci mají sdružení ACEM.eu (nechápu proč nevyburcují motoveřejnost) a najeďte na Brusel stanovat s motorkama na několik týdnů. Ale myslim, že to necháte být, jako my ostatní Nemotoregulace nám ale studenti VŠ nevycinkaj.
Tak já Teda nevím-vlastně vím nové motocykly-euro 4,ABS,pro mě normální vývoj(dobře v rámci EU),ale mlít tady něco o zlatu a komančích-strčte si je do řiti .
Tak v rámci doprodejů lze nové motorky bez Euro 4 zaregistrovat do 31.12.2018. V článku je uvedeno jen do 31.12.2017 a to je chyba, vytáhl jsem si tento údaj přímo ze stránek ministerstva dopravy.
SPV : to si se tam dočet co tvrdíš? Nebo se jen domníváš, že když kopíš motocykl např. v "D" tak jej tady zaregistruješ bez problémů... Nejsem si úplně jistý těm dohadům tipu já myslel... Mněli by napsat že netýká se to ojetin dovezených z EU. Protože pro automobily platí určitá omezení!!!
Ať jednala o čemkoli, další " výsledek " administrativy EU vidíme dnes v Berlíně
Budiž nám"útěchou", že už se určitě začala připravovat emisní norma pro r. 2030 . . .
P. S. Minulý týden v Praze dva dny jednala zmocněnkyně SRN pro migraci Aydan Özoguzová .Víte "někdo něco" o této návštěvě,neřku-li o předmětu těchto jednání ?
Není totiž zmocněnkyní EU, takže "asi" o problematiku euronorem emisí motocyklů nešlo ...
Je absurdní poukazovat na emise motocyklů, když miliony osobních aut a kamionů
s dieselovými motory každou minutu, ve dne i v noci, chrlí VĚDECKY PROKÁZANÉ
rakovinotvorné mikrosaze a stejně tak tisíce provozovaných dopravních letadel chrlí
zplodiny proudových motorů, o jejichž rozboru se TAKY "politicky korektně" mlčí ...
Lisabonská smlouva zbavuje suverenity a tak máme diktaturu EP / EK = EU
yasty - napsal jsi tady něco o tom ,aby jsi až umřeš a byl spálen nevypouštěl nějaké nadměrné emise. Neboj se i tom už začínají jednat a to tak ,že v prvé řadě musíš mít bílé plomby v zubech,protože ze starých amalgámových se uvolňuje do ovzduší rtuť aj.škodliviny. Tohle jsem četl tady na internetu asi před dvěma měsíci!!
Bubraku a teď mně řekni, jak může i dnes někdo nechápat, že jediná
cesta / záchrana před těma bruselskejma bolševikama je EXIT ...
A pro Furta každopádně
jsem rád za to co mám, měnit nebudu a ty nové nesmyslné kraviny vč.abs nepotřebuju. Tlačí nás ke zdi čím dál víc a nevěřím tomu ,že je někde větší buzerace než v tomto bordelu. Našetřit si 300 až 500 litrů na novou mašinu je pro mnohé nesplnitelná záležitost a je to čím dál více výsada bohatých
bledemon: když si koupíš/dovezeš motorku třeba z Německa, která už byla registrovaná ( má německý TP kde je uveden majitel ) tudíž se jedná o ojeté vozidlo tak nemáš problém. Jednou už byla registrovaná a je to v pohodě.
Pokud si v DE koupíš teď NOVOU tudíž nejetou motorku bez registrace ke které nejpíš dostaneš COC list a nezaregistruješ ji tady ( ČR ) do konce roku tak pak budeš mít příští rok velký ( neřešitelný ) problém moto dostat na český TP/přihlásit.
panca: počkej, kdo po dovozu vyběhal čistopis, ale nepřihlásil, tak to zase nepůjde? To není v tom čistopisu údaj o první registraci v zahraničí nebo údaj schválení z ciziny nebo nepomůžou cizí odhlašovací listiny?
Mám za to, že jednou přihlášené v eu na majitele, tak problém v čr nebude.
V clanku se hovori o novych motorkach plnicich normu E3. Tedy o motorkach zakoupenych od ofi prodejce, ktery ti k motorce da do ruky cistopis tp a ty ho z nejakeho duvodu nejdes na dopr. inspektorat prihlasit (napr. abys nemusel platit pojistku, nebo pro pripadny dalsi prodej, kdy kupec povazuje za vyhodu, ze bude psan v tp jako 1. majitel). Vetsinou se to takto praktikuje, praktikovalo u malych ostrych endur nebo silnic, ktere se jen sporadicky dostali do silnicniho provozu a svuj zivot si takove motorky odbudou v lese nebo na okruhu. Tzv. dovozy zaregistrovane v eu pred 1.1.2017 s timto nemaji co delat, pokud opet jejich novy Cesky majitel, nevybehal v minulosti pouze cistopis, ale na zaregistrovani do provozu, se z vyseuvedenych duvodu vykaslal.
jo a kdo sem bude psát po 22 hod a nebude to předem nahlášeno bude podezírán nad rušením nočního klidu. my na něho pošleme drony s kamerama které to budou vysílat živě v Bruselu.
Mam doma Monstera 2007 z Italie s odhlasenym italskym TP .. Volal jsem na dva ruzne obdory dopravy a vubec nevedi o nejake zmene po novym roce.. Mluvil jsem primo s techniky ohledne prihlasovani. Takze jsem se nedozvedel zda se to tyka i me s neprihlasenou EURO 3, bez ABS a vlastne ani pro koho co plati.
jestli to nekdo nepochopil, tak ja nadavam na komunisty (ty nesnasim) a uplne stejne nadavam na komunisty co nam ted vladnou z Bruselu. protoze to se jinak nazvat neda, i treba ted naposled ze si chtej schvalit to aby mohli zakony schvalovat tajne a bez informovani verejnosti predtim. to sme skutecne opet pred 89 (a samozrejme ne ve vsem, ale mnohymi principy). a strasit tady s KLDR je sice pekne, ale je to jen jinej level tehoz.
Vážení diskutující, kteří se zde zastáváte toho "pokroku" z Bruselu ... dochází vám, že jste v podstatě už ztratili veškerou svobodu ? Klidně si dál nadávejte na dobu před rokem 1989 /kterou z vás většina nezažila/ a těšte se na normy Euro 8,9,10 ... Jsou jen dvě možnosti: buď máte totálně vypatláno a nebo jste dobře placení přisluhovači toho velmi promyšleně řízeného bordelu.
To "nařízení" je uvedeno jako návrh, který by měl být podkladem pro legislativu v jednotlivých zemích.
Kde je, a jak zní u nás platný zákon ? To v článku chybí.
Ta směrnice, oplývající slovy jako "navrhujeme", a "mělo by se", je tady:
//eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168&from=CS
Hodně matoucí je povídání o "fungl nových" motorkách":
"Jestli tedy s přihlášením fungl nové motorky (?) čekáte z nějakého důvodu na příští rok, podívejte se radši co se píše ve vašem technickém průkazu (kde by se ten techničák u nepřihlášené motorky vzal?). Pokud v kolonce 17 najdete číslo směrnice 134/2014, máte jistotu že splňuje Euro 4 a přihlásíte ji bez problémů i příští rok. Čísla směrnic začínající starším letopočtem, jako například 2006 /120B, 2009 /108C nebo 2013 /60C, naopak značí normu Euro 3 (není ten článek tak dva roky starý??)."
Pokud někdo píše články o tak vážné věci, měl by se důsledně držet přesných termínů. Pojem fungl nový (Funkel neu) se vztahuje na dosud nepřihlášený stroj s továrními papíry! Jistěže, pro každého z nás může být čerstvě nakoupená ojetá mašina "fungl novým" přírůstkem do rodiny a garáže, ale ve smyslu legislativy je to neplatné.
Doplní to tady někdo, místo poblitických pindů, o fundované vysvětlení?
Šaniko já take pijo Litovel a aj v ni žejo celé ževot a na Praho pojedo s tebó nakopat hňopum řitě
A klidně mě tady napište, že su debyl! Dal sem si pár štvrtek slivovice a vynikajici vánočni/svátečni třináctku Litovel, a tak sem napsal co sem napsal. Sódruh řekl, že přece nepojedem do komunismu na motocyklu!! A sóčasné demograt a evropské zrádce to řekl uplně jinak a jinym stylem, ale v podstatě to řekl sténě!! My, co rádi jezdime na motórkách, prostě nésme jaksi vitani!!! Co uděláme?, sednem na ty svoje oře a potáhnem na Prahu???
zdravim pls jedná se pouze o nove motocykly jestli jsem to spravne pochopil?
cili kdyz jsem si privezl motorku ktera uz nejakou dobu jezdila v IT tak by to melo jit normalne prihlasit dal?
diky
Hoši, pozdě nařikáme nad rozlitym mlikem! Chtěli sme tu demograciju?? Chtěli! Volili sme Havla a Občansky fórum?, Volili! Chtěli sme tu evropskó uniju?, Chtěli!! Ti co sme přišli k volbám, si za to mužeme sami!! A ti co nepřišli só eště věči blci, protože kdyby přišli a řekli pravé opak, tak by asi toto nebylo???
SPV-pro mě je problém s komoušema ten,že nebýt jich,kde by teď byly podniky jako JAWA,TATRA,o Škodovce nemluvě-oni je v podstatě téměř zabili!!!
A omluva-tento příspěvek sem nepatří.
SPV: Jestli on nebo jeho rodina je ale hodně velký rozdíl, protože syn fašisty může být klidně antifašista.
vencysta: samozřejmě jsem takovou nějakou reakci čekal, ale myšleno je samo jeho rodina. Za války s nacisty, za komunismu s STB a po revoluci s "pravdou a láskou"...
SPV: Zábavný je, jak dokážeš vyhodnotit, že někomu komunisti nemohli vadit, když mu v době revoluce bylo 17 let, ale že V. Havel těžko mohl být za války jedna ruka s nacistama, když se narodil v roce 1936 (tj. v r. 1945 mu bylo 9 let), to si spočítat neumíš
Boro78: z článku je to asi celkem jasné. Týká se to "jen" nových motocyklů, nikdy neregistrovaných. Takže pokud si i někdo právě koupil novou motorku EURO 3 a nepřihlásí si ju do konce roku, tak mu ten čistopis bude od 1.1.2017 k ničemu. Zákon myslím ostatně stanovuje povinnost přihlásit stroj do 14 dnů od data pořízení.
Ja jsem z článku nevyčet to, že pokud si pořídim starší motocykl z např. "D" který plní euro 2 nebo 3 jak jej budu přihlasovat. Spousta z nás tahá motorky ze zahranicí pro vlastní použití, nikoliv pro kšeft. CO PRO NÁS ZNAMENÁ TÁTO ZMĚNA PANE PODUŠKO???
je dobře, že pan Poduška nás informuje, protože pokud si někdo koupil
Docela mě baví, jak někteří nadávají na komunisty (třeba jako BranislavBartek, kterému v době revoluce bylo 17 let, takže mu museli opravdu hodně vadit), ale už jim vůbec nevadí, že první polistopadovej prezident Havel byl s komunistama jedna ruka, stejně jako prý s nacisty za 2.sv., a už v březnu 89 věděl, že bude prezidentem, tedy 8 měsíců před revolucí, celkem zajkímavé, že. Stejně tak aktuální vrcholné politické špičky jako Klaus, Zeman, Babiš a další byli velcí komunisti před revolucí. "Komunisti" tedy vládnou stále.
Že motocykl nebo auto plní Euro3 , nebo 4 nám jako motoristům nevadí. Sviňárna ale je, že tyhle Euro normy slouží jen jako bič pro výběr nesmyslných daní a následné buzerace řidičů.
Motorky s EURO 3 jsou nebezpečné, ale horda muslimských uprchlíků z Afriky je v EU vítána, přestože letos EU zakázala dovoz invazivních zvířat, jež nemají evropský původ. Jak k tomu ta CBR600 a veverka Pallasova přijde, když oni nemůžou a nigerijci, iráčani, arabové a afghánci můžou ???
fzr6: Přesně tak. Bohužel jsou to právě politici a úředníci v EU, kteří se do toho pořád se r ou, a právě od nás chcou ty poplatky vybírat.
největší problém vidim v tom, jak se ty tisíce úředníků a politiků v unii asi nudí-bojí ve svých celodenních zaměstnáních. Pak vykazují celé roky činnost tvorbou rozsáhlých složitých matoucích textů a změn ve kterých se nevyznají ani právníci. Když běžného člověka neupozorní media, tak pak už jen čučí na úřadu co nepujde nebo za co bude pokutka s debilní argumentací: neznalost zákona neomlouvá
Vedení eu krátce okomentuje varující brexit a trampa, ale pak paragrafovej vlak jede dál. Do zničení. Ani případná pravicová eu nepomůže. Tohle je problém vládnoucích-převzdělaných lidí, že jsou odtrženi od průměrného života.
Kdo tu pod článkem nadává, že tu někdo jen nadává, ať teda podnikne konkrétní kroky- spojí se s motocyklovýma asociacema v zahraničí, dále evropští motovýrobci mají sdružení ACEM.eu (nechápu proč nevyburcují motoveřejnost) a najeďte na Brusel stanovat s motorkama na několik týdnů. Ale myslim, že to necháte být, jako my ostatní Nemotoregulace nám ale studenti VŠ nevycinkaj.
politika by se neměla montovat do motorek...
Tak já Teda nevím-vlastně vím nové motocykly-euro 4,ABS,pro mě normální vývoj(dobře v rámci EU),ale mlít tady něco o zlatu a komančích-strčte si je do řiti .