Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
findejs1310... "PP a epoxi" ano mas pravdu, tieto dva materialy "papierovo" vôbec nejdu dokopy, lebo PP je "mastny" a epoxi sa nema coho chytit... ale uz davnejsie ked som testoval pevnost spojov, tak clovece ono ti to nejako drzalo dokopy (podmienka je silne zdrsnene, odmastenie a tkanina je na velkej ploche). Az ked sa ten spoj naozaj krutil a ohybal v pomerne velkych uhloch, az potom to praskalo a oddelovalo sa. Este musm vyskusat ako by sa spraval ten plastovy lakovaci podklad pod epoxidom...ci by to bolo este lepsie.
Zváranie plastov je našťastie lacné, na tom neušetríš. Keď zvárač videl moju kapotáž, tak ma privítal slovami "vyhoďťte to!". A pozváral to za 25 euro. A že tam tých zvarov je...
vsetkym vdaka za pozitivne reakcie..:)
a to jean192
s tou opravou kapotazi...ak by som to dal odbornikovi, myslim si ze by sa stratila pointa lacno a rychlo. Tych zvarov je tam totiz dost. Mojim postupom islo len zastabilizovat diely proti pohybu. Nosna vrstva je podlaminovana karbonova tkanina... a na tej pistolovej pajke mam zmotany dlhsi medeny drot a pocas "lepenia" ju pravidlene vypinam a zapinam...
Klobouček. Připoměl jsi mi osmdesátý léta, kdy jsme se s kámošema pokoušeli o něco podobného. Bylo to neuvěřitelný sraní se s každým detailem. Samozřejmě, že jsme tunili třindu, copak asi jinýho. Po dlouhých dnech horečné práce se dostavil jakýž takýž výsledek, na který jsme byli patřičně hrdí a sousedi valili bulvy. 634ka s kapotáží nebyla úplně běžně k vidění. Takže byl dúvod k oslavě, jak se nám to povedlo. Rodiče doma, jedem na chatu. Před chatou vyklopím policajta a v té euforii tak nějak zapomínám, že parkuju na trávě. Na měký hlíně! Od následujícího dne jsem zas jezdil na nahatý třindě. Ještě že ty uřezaný a trochu vydlabaný laufy vydržely skoro všechno, takže i nadále mě sousedé poznali už z dálky. Kutilúm zdar a kolama dolú!
Taky jsem byl nucen si moto nalakovat sám, před 25lety tady nebyl v okolí nikdo, kdo by to chtěl připravit a nastříkat. Taky jsem zkoušel lakovat v místnosti, ale daleko líp se mě osvědčilo nedělní ráno, kdy byl vzduch nejčistší a ještě nelítaly mušky. Hondu i Yamahu, co mám v profilu, jsem kompletně lakoval sám, včetně výroby polepů.
Jo, dneska bych už do toho nešel, tak moc sraního s tím bylo...
Gratuluju k tak pěknému výsledku. Na svým skůtříku bych nový lak taky potřeboval... Ještě by bylo fajn se trochu rozepsat kolik jsi spotřeboval barvy, laku, tlaky při stříkání, orientační ceny. Taky jak dlouho počkat pro broušení a stříkání další vrstvy. Pro omezení tvorby dolíčků při stříkání laku, který dělá většinou voda z hobby kompresorů v tlakovém vzduchu, doporučuju natáhnout výstupní hadici smyčkou do výšky třeba až ke stropu, tam dát pořádnej filtr a zase svést dolů. Pro zamezení smítek prachu v laku zase kropit podlahu dílny vodou.
Tohle bych doporučoval zkusit každýmu, kdo má pocit, že jsou ceny za práci lakýrníka předražené. Zvlášt když po týdnu příprav něco zkazí a může celej postup dělat znovu. Jako projekt na zimu supr.
Dík za navod . Akurat zvaranie plastov druhy raz nechaj na profika, pistolovou pajkovackou to lokalne prehrievas a je to akurat tak krehke a nedrzi to dobre. Ja mam na Yamahe na polokapotazi vyse 20 zvarov. Podlepil som kapotaz tlmiacim bitumenom pre autohifi, teraz je to odolne voci vibraciam.
Vysledek vypada opravdu pekne a navic "foliova vychytavka" ... a ja se babral s krytalizaci...
Moc pěkná práce,jak od profíka.
Díky za článek a podrobný návod. Pokusím se o to také.
Pěkná práce i článek. Nevím jestli bych to v půlce nedonesl do lakovny
šikovný ruce
findejs1310... "PP a epoxi" ano mas pravdu, tieto dva materialy "papierovo" vôbec nejdu dokopy, lebo PP je "mastny" a epoxi sa nema coho chytit... ale uz davnejsie ked som testoval pevnost spojov, tak clovece ono ti to nejako drzalo dokopy (podmienka je silne zdrsnene, odmastenie a tkanina je na velkej ploche). Az ked sa ten spoj naozaj krutil a ohybal v pomerne velkych uhloch, az potom to praskalo a oddelovalo sa. Este musm vyskusat ako by sa spraval ten plastovy lakovaci podklad pod epoxidom...ci by to bolo este lepsie.
Hodnotím dobře ale...PP plast a epoxid??
fakt borec, do tohoto se pustit chce koule, um a vědění!
Zváranie plastov je našťastie lacné, na tom neušetríš. Keď zvárač videl moju kapotáž, tak ma privítal slovami "vyhoďťte to!". A pozváral to za 25 euro. A že tam tých zvarov je...
vsetkym vdaka za pozitivne reakcie..:)
a to jean192
s tou opravou kapotazi...ak by som to dal odbornikovi, myslim si ze by sa stratila pointa lacno a rychlo. Tych zvarov je tam totiz dost. Mojim postupom islo len zastabilizovat diely proti pohybu. Nosna vrstva je podlaminovana karbonova tkanina... a na tej pistolovej pajke mam zmotany dlhsi medeny drot a pocas "lepenia" ju pravidlene vypinam a zapinam...
parada, uz som obdivoval na inom fore
Klobouček. Připoměl jsi mi osmdesátý léta, kdy jsme se s kámošema pokoušeli o něco podobného. Bylo to neuvěřitelný sraní se s každým detailem. Samozřejmě, že jsme tunili třindu, copak asi jinýho. Po dlouhých dnech horečné práce se dostavil jakýž takýž výsledek, na který jsme byli patřičně hrdí a sousedi valili bulvy. 634ka s kapotáží nebyla úplně běžně k vidění. Takže byl dúvod k oslavě, jak se nám to povedlo. Rodiče doma, jedem na chatu. Před chatou vyklopím policajta a v té euforii tak nějak zapomínám, že parkuju na trávě. Na měký hlíně! Od následujícího dne jsem zas jezdil na nahatý třindě. Ještě že ty uřezaný a trochu vydlabaný laufy vydržely skoro všechno, takže i nadále mě sousedé poznali už z dálky. Kutilúm zdar a kolama dolú!
Taky jsem byl nucen si moto nalakovat sám, před 25lety tady nebyl v okolí nikdo, kdo by to chtěl připravit a nastříkat. Taky jsem zkoušel lakovat v místnosti, ale daleko líp se mě osvědčilo nedělní ráno, kdy byl vzduch nejčistší a ještě nelítaly mušky. Hondu i Yamahu, co mám v profilu, jsem kompletně lakoval sám, včetně výroby polepů.
Jo, dneska bych už do toho nešel, tak moc sraního s tím bylo...
Nádherný lak. Díky moc za návod
Vypadá to dobře, možná to někdy taky vyzkouším
všechna čest šikovným rukám
Gratuluju k tak pěknému výsledku. Na svým skůtříku bych nový lak taky potřeboval... Ještě by bylo fajn se trochu rozepsat kolik jsi spotřeboval barvy, laku, tlaky při stříkání, orientační ceny. Taky jak dlouho počkat pro broušení a stříkání další vrstvy. Pro omezení tvorby dolíčků při stříkání laku, který dělá většinou voda z hobby kompresorů v tlakovém vzduchu, doporučuju natáhnout výstupní hadici smyčkou do výšky třeba až ke stropu, tam dát pořádnej filtr a zase svést dolů. Pro zamezení smítek prachu v laku zase kropit podlahu dílny vodou.
Tohle bych doporučoval zkusit každýmu, kdo má pocit, že jsou ceny za práci lakýrníka předražené. Zvlášt když po týdnu příprav něco zkazí a může celej postup dělat znovu. Jako projekt na zimu supr.
hodně dobré, super práce i pěkné čtení
Hmm, To asi ve sklepě v činžáku nedám Mě zachrání jedině hydrografika .
Jinak sqělá práce
Připomělo mi to naše pokusy s motory a laminátováním kapotáží v sedmdesátých letech. Jenom ty laky nahrazovala barva ve spreji...
Dík za navod . Akurat zvaranie plastov druhy raz nechaj na profika, pistolovou pajkovackou to lokalne prehrievas a je to akurat tak krehke a nedrzi to dobre. Ja mam na Yamahe na polokapotazi vyse 20 zvarov. Podlepil som kapotaz tlmiacim bitumenom pre autohifi, teraz je to odolne voci vibraciam.
Díky kámo, zase jsme o chatřejší...
Jsem rád, že česká domácí tvořivost stále žije a ještě ji úplně nevytlačilo nahrazování novými díly či přenechávání práce specializovaným firmám.
Dobra prace pekne napsane
Gresini OK
Dobře jsi to napsal a každá věc i pokud by to byla maličkost,kterou si můžeš udělat sám a nepodporovat obrovskou českou zlodějinu je OK!!
úžasná mašina
Krásná práce,báječný výsledek.
díky za návod...fest dobré