yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
marunaa (0) napsal 02.10.2007 v 11:37

zdravim motorkare potreboval bych nejakou radu ma nekdo skusenost s problemem dobijeni mam gsx750r k2 a prestala dobijet a nemuzu nato nejak prijit predem dik maruna

SuperSic58 (1308) napsal 08.07.2005 v 11:43

Mam ve svym SRADu 750 97 furt původní gelovku,je jí už 8 let!!! a furt šlape jak hodiny. Mára

Tex-as (0) napsal 03.07.2005 v 18:13

Marvin<br />
Snad,až do puntíku měl Marvin pravdu,ale smontováním gelovích baterií nesouhlasím,správná poloha baterie,v jake by měla být není nikde udána a neudáví ji ani výrobce(Zatím sem se stím nesetkal) a konstrukce gelové baterie je právě výhodná v tom,že je ji možno namontovat nejen nastojato,ale i na ležato,tak jak si to jednotlivý model motocyklu vyžaduje.

smazany11185 (0) napsal 27.05.2005 v 16:06

Zdravím všechny motorkáře.<br />
Pánové do fór většinou nepíši, ale co. Rád bych s Vámi souhlasil, ale musím i nesouhlasit. Ten článek je pro neodborníka nepraktický, podle mého názoru je nedokonale zpracován. Jsou tam chyby, ale všech směrů. Ten článek nemá cenu komentovat, protože je na prd od začátku do konce! Můžeme vyjmenovat mnoho značek baterií. Známe jich přece víc. Chci apelovat na předchozí komentáře. Osobně si myslím: &quot; Proč YUASSA a ne Varta!! &quot; Yuassa je kvalitní baterie, která má dlouhou životnost a hlavně kvalitu. Nechci nikomu nic vyvracet nebo namlouvat, ale je výkonnější než slavná varta!<br />
První baterii co jsem měl byla &quot; HYDASI &quot; ( nevím jestli jsem to napsal zprávně ) vydržela mi 6 let!!! Dobrý víkon na gelovku!! Pak jsem změnil značku a to na YUASSA, ta mi vydržela 4,5 roku.Taky dobrá!! Nakonec jsem koupil Vartu!!! Doporučil mi ji jeden prodavač. Zatím jsme tři komu ta slavná Varta odešla! Prvnímu kamarádový vydržela necelé 3 roky a to s údržbou!!Druhému vydržela 2 roky a týden po záruce odešla. Třětímu vydržela 1,5 roku, jako jediný dostal novou baterku v reklamačním čase. Já jsem koupil Vartu 4.6.2004 a teď odešla! Vydržela jen 9 měsíců a to jsem ji dal reklamovat. Z Varty Kolín mi napsali, že jsem ji špatně udržoval a že mi reklamace není uznána! Důvod neuznání je takový: Špatná manipulace a vybití baterie + oxidace plus polu. Jenže to má háček. Oxidace nebyla na povrchu, ale ze vnitř baterie! Což nechápu, jak můžu zavinit oxidaci uvnitř??? Baterii jsem přes zimu měřil a zdála se OK, navíc mám i nabíječku na gelovky. Takový je tu bordel!!! Nebudu to dále komentovat, ale gelovou Vartu bych nikdy nikomu nedoporučil do motorky! Je na ..... <br />
Každá baterie má svoje specifikum.<br />
Ale o to nejde!! Každý si může přečíst to co chce a koupit co chce!Každy máme svůj názor.<br />
Čus <br />

smazany8378 (0) napsal 28.04.2005 v 17:52

Ještě připomínka: Proč bych měl odkládat vyjížďku kvůi vyb(l)itýmu akumulátoru? K akumulátoru připojím paralelně 9Voltovou baterku a motorku našlápnu, ne? Popř. nastartuju způsobem &quot;ještěrka&quot; (nasednu, roztlačím a pustím spojku na 1.kvalt),ale to u Rjedničky možná nepůjde...

ebear (5) napsal 27.04.2005 v 14:15

Nejvíc mě bere, když si někdo vezme k srdci radu &quot;namazat kontakty&quot;. Takových už bylo co nenastartovali kvůli zapečené vazelině mezi kontaktem a vodicem.

smazany9632 (0) napsal 26.04.2005 v 09:50

Do fór většinou nepíši, ale musím reagovat na první tři komentáře k článku o akumulátorech. Po přečtení uvedeného článku lze říci, že se autor nedopustil nějaké zásadní chyby a sepsal dosti obsáhlý článek. Problematika akumulátorů a nabíječek je tak složitá, že je velice náročné ji shrnout do dvoudílného článku a to ještě tak, aby ji byly schopni pochopit i majitelé motocyklů, kteří &quot;mají na všechno servis&quot;. Pro případné zájemce doporučuji navštívit jakoukoliv technickou knihovnu či knihkupectví, kde je řada tlustých knih na dané téma (i v češtině). Tam se dočtou na mnoha stránkách o poklesu kapacity akumulátoru při změně teploty, o startovacích testech apod. Případně doporučuji si půjčit voltmetr a ampérmetr a pod dohledem zkušené osoby si proměřit některé zajímavé charakteristiky akumulátoru. <br />
To Poli.<br />
Výrazu &quot;udržet dostatečný proud&quot; použil autor záměrně ke zjednodušení vysvětlení startovacích schopností akumulátorů. Mohl by to správně vysvětlovat přes tzv. vnitřní odpor akumulátoru, ale jednak by to bylo zdlouhavé a také by to málokdo pochopil.<br />

smazany8881 (0) napsal 25.04.2005 v 20:47

No jsme na elektro průmce, sice s ní nic moc neumím, ale jako co sem se dočetl tady tak jsem zjistil, že něco ještě něco umím, hh toto vidět týpek co nás učí zaklady elektro tak se zabije HRŮZAAAAAA

smazany5224 (0) napsal 25.04.2005 v 20:25

Nemůžu nic, než souhlasit s Marvinem. Ten článek i pro neodborníka jako já je plnej nejen gramatických, ale hlavně faktických chyb. A chyb z neznalosti fyzikálních veličin, s kterými autor šachuje, jak se mu zachce (&quot;Pokud akumulátor s dostatečnou kapacitou není schopen udržet dostatečný PROUD - ???&quot;) a z neznalosti reality. Klasické olověné akumulátory - jen do starších motocyklů jako Jawa a podobně. Co to je proboha za blbost. Autor asi neviděl nic kromě jawy v autoškole a R1 na výstavě. Jsou to naprosto nejrozšířenější akumulátory NEJEN u starších strojů. Mohl zmínit ještě nějakou další značku aku, proč jenom YUASSA, proč ne třeba Varta (s kterou mám osobně nejlepší zkušenosti) a další. Radši to nečtěte, pokud chcete vědět co a jak ohledně akumulátorů, tak doporučuju hledat ve starých fórech různě na netu, dovíte se to líp.

Marvin (0) napsal 25.04.2005 v 12:15

On ten článek je taková směska hodiny dějepisu a dílen pro základní školu zjednodušená až na kost mnohdy ke škodě srozumitelnosti a užitečnosti. Například:<br />
-Jmenovité napětí olověné baterie není rozmezí hodnot 1.75 až 2.1V <br />
-Impulsní nabíječka neslouží k nabíjení určitého typu baterie a už vůbec ne k dobíjení rounových či gelových baterí. Slouží prostě k dobíjení baterií lhostejno jakého typu. Adjektivum &quot;impulsní&quot; nemá v tomto případě prakticky žádný význam.<br />
-Gelové baterie ROZHODNĚ neslouží jako rovnocenná náhrada baterií s tekutým elektrolytem, právě pro svoje odlišné elektrochemické vlastnosti.<br />
-Co si představit pod pojmem &quot;běžný akumulátor&quot; a &quot;300 nabíjecích cyklů&quot; asi neví ani sám autor. Fakt je ten že &quot;cyklování&quot; olověných baterií je sice možné ale na úkor životnosti. Rozpětí se podle zacházení a stupně vybití pohybuje od 100 až do 1250 cyklů nabití/vybití. <br />
-Skutečná perla je tato věta: &quot;Čím vyšší je teplota okolí akumulátoru, tím více se urychlují chemické pochody v elektrolytu. V praxi to znamená, že je větší nabíjecí a vybíjecí kapacita.&quot; Takový blábol je možné pochopit snad jen stoupající teplotou autorova mozku a z toho plynoucí větší kapacitou jeho močového měchýře.<br />
-Dalším výpotkem: &quot;Pokud je akumulátor na takovém místě delší dobu uskladněn, je dobré ho jednou za čas dobít.&quot;, se pokouší sdělit, že skladuje baterku ve sklepě mezi bramborama a myši mu chodí upíjet &quot;šťávu&quot;, tak je musí čas od času dobít. Ono je to pravda, olověným bateriím skutečně klesá náboj skladováním. Jakým způsobem v závislosti na teplotě a době skladování je trochu nad rámec tohoto komentáře. Ale určitě to není &quot;trochu&quot; a ani &quot;jednou za čas.&quot;<br />
-Ten kousek o dobíjení nebudu komentovat, protže to je učiněný blábol od začátku do konce. Ach jo.<br />
-&quot;Rounové, lidově řečeno gelové baterie&quot; Ach BOŽE!<br />
-Ještě perla na závěr o libovolném umístění gelových akumulátorů YUASA. To je LEŽ. Tyto akumulátory mají obecně vzato větší volnost při uskladnění ale při provozu se řídí poměrně přesnými pravidly. Poloha vzhůru nohama mezi nimi kupodivu JE. Ale jinak je to BLBOST! Tyto baterie je možné provozovat v pozicích které jsou závislé na poloze a způsobu uchycení vnitřních elektrod a rozmezí poloh vždy stanoví výrobce. Nic libovolného v tom NENÍ!




TOPlist