husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.11.2018 v 18:45

Ještě mně napadlo, žeby oceánské lodě po "nějaké té desítce let" mohly změnit svůj
pohon na jaderný , ALE TEN JE ZAVRŽEN UŽ DNES . . .
Co však s těmi tisíci letadel denně 24 hodin brázdícími ATMOSFÉRU ?
"Vyhnat" je prostě vejš !

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.11.2018 v 13:18

P . S .
Až v NĚMECKU po roce 2030 nastane "nová doba" ,
nejspíš i nadále budou dvěma největšími zdroji znečišťování atmosféry
na CELÉ ZEMĚKOULI lodní a letecká doprava .
Snad ani dnes, v romantické době e-mobility , nechce někdo tvrdit,
že tyto dva "zdroje" někdy nějak změní druh svého pohonu !!!?

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.11.2018 v 12:12

ČTK - 24.11.2018

Německé automobilky chtějí v příštích dvou letech investovat do elektromobility
až 40 miliard eur, což je v přepočtu bilion korun.

Počet nabízených elektrických modelů plánují ve stejné době zvýšit z dnešních
zhruba třiceti na 100. Dle šéfa sdružení automobilového průmyslu VDA Mattese
německé automobilky usilují o znovuzískání důvěry, ztracené kvůli dieselgate.

Miliardové investice by se měly promítnout mimo jiné do toho, že v roce 2030
budou elektromobily tvořit cca 30% nových aut na německém trhu,
namísto dnešních méně než dvou procent.
Takovému vývoji je ale nutné zásadně přizpůsobit infrastrukturu.

„Dnes je 76% všech evropských nabíjecích stanic ve čtyřech zemích,
Německu, Francii, Nizozemsko a Británii. I v SRN se ale jejich počet musí
dramaticky zvýšit, aby dokázaly obsloužit takové množství elektromobilů.

Aby toto zajistila čistá elektřina, je také nutné zvýšit počet větrných elektráren
z dnešních cca 30 tisíc na 84 tisíc, nebo jinak posílit jiný zdroje čisté energie.

Pro spolehlivou funkčnost t.zv. autonomních vozů, na jejichž vývoj se německé
automobilky chtějí soustředit, je také potřeba výrazně zlepšit plošné pokrytí
SRN vysokorychlostním internetem, než jaké je dostupné dnes."

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

((( Takže každému myslícímu člověku musí být zřejmé, že jde o pouhé snění )))

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.11.2018 v 08:42

I když "nemám páru" , jaká bude cena dobíjení / odběru kW z dobíjecí "stanice",
tak si dovolím tvrdit, že to nebude žádná charita pro "průkopníky" elektromobility
a do ceny bude určitě zahrnuta návratnost investice + amortizace "stanice" ...

https://www.novinky.cz/ekonomika/489755-elektrina-od-ledna-zdrazi-o-stovky-korun-rocne-nejvice-za-sest-let.html

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.11.2018 v 08:40

Tento článek má titulek *VÝRAZNĚ SNÍŽIT EMISE? NEREALISTICKÉ. *



IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.11.2018 v 08:38



https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nemecke-automobilky-investuji-do-elektromobility-astronomickou-castku-61048?dop-ab-variant=&seq-no=3&source=hp

IvanDvoutakťák (5074) napsal 22.11.2018 v 11:24

Šéf Pražské plynárenské Janeček se vyjádřil, že okamžitý přechod z fosilních paliv k bezemisní
energetice není možný bez plynu, jehož cena se pravděpodobně v příštích letech zvýší,
přičemž elektromobilita není zatím řešením.

22.listopadu 2018
*******************

Co si myslíte o elektromobilitě a její podpoře?
*************************************************
Elektromobilita není zatím podle mého názoru řešením. Její propagování je dáno energetickými společnostmi, protože to je potenciálně obrovský nový trh. Existuje celá řada studií, které
zpochybňují ekologickou efektivitu elektromobilů. Je potřeba říci racionální názor.
Před časem jsem četl článek s titulkem „Šéf Volkswagenuztratil nervy“.
On je představitelem automobilového kolosu. Těmi problémy se zabývá víc než kdokoli jiný.
Pouze poukázal na negativní aspekty elektromobility.

Je prokázáno, že elektromobil ještě předtím, než vyjede, má osmkrát vyšší zátěž než
spalovací motor za celou dobu svého provozu. Je pravdou, že z celkového zatížení v
dopravě na planetě je 80 procent znečištění způsobeno velkými tankery a letadly.
Jen dvacet procent osobní a nákladní dopravou.

Když se vrátím ke zmíněnému titulku, je to neuvěřitelná manipulace s reálnou obavou
o všechny aspekty, které souvisí s bezmyšlenkovým přechodem od spalovacího motoru
na fosilní paliva na elektromobily. Devalvuje to jeho myšlenky, které byly myšleny tak,
aby lidé uvažovali ve všech souvislostech. Hektickým prosazováním elektromobility
dosahujeme marginálních výsledků za obrovských nákladů.
Ptám se, musíme ztratit konkurenceschopnost ve prospěch ideologie?

Jaké jsou alternativy elektromobility?
****************************************
Asi očekáváte, že budu masivně podporovat pouze CNG. Není tomu tak.
CNG je nyní okrajové, podobně jako elektromobilita, ale je to nejvhodnější cesta
pro urbanizované zóny, tedy například pro Prahu.
Když říkáte, že zasíťujete Prahu infrastrukturou pro dobíjení elektrických aut, tak když
foukne od Mělníka, máte veškerý popílek vzniklý při výrobě elektřiny nad Prahou stejně.

Navíc není možné Prahu rozkopat a natahat všude výkonné kabely, abyste byl schopen
elektromobily dobíjet. Aby to bylo alespoň elementárně efektivní, měla by se konvertovat
elektřina z fotovoltaických elektráren. Ale přes den potřebujete jezdit, a ne vozy nabíjet.

Řešením by bylo stavění obrovských bateriových polí, což znamená obrovské množství
chemie, a tedy rizika zátěže pro životní prostředí. Je celá řada vedlejších vlivů,
které takzvané obnovitelné zdroje mají, a ty nejsou zatím prozkoumány.
Hovoří se o tom, že v okolí větrných elektráren se mění fauna.
V Rakousku už s tím mají problémy, protože nemají hraboše na vinicích.
Obrovskými větrnými parky nad severním Německem je podle některých názorů
ovlivněna srážková činnost v celé střední Evropě.

Jestli chce někdo třeba v Praze nebo v dalších městech řešit karcinogenní polétavý prach,
je CNG okamžitým řešením. CNG z klasického plynu, a ne bioplynu, jehož je strašně málo
a je velmi drahý. To se dělá jenom v Evropě.

Jsem pro bioplynové stanice a z nich vytvářený takzvaný zelený plyn, ale jen pokud je tam
hniloba z čistíren odpadních vod nebo z kejdy, ne že budeme provádět akvizici odpadu
i mimo ČR. K těmto věcem je třeba přistupovat s ekonomickým opodstatněním.
Pro Prahu může CNG provozovat dopravní podnik, vozy taxi, záchranky. CNG je řešení.
Elektromobilita není zatím cestou, jen přenášíme zátěž o kousek vedle.
*****************************************************************************

Vodík je budoucnost. Je to spalovací motor nebo palivový článek. CNG není alternativa
k fosilním palivům, to je jen okamžité řešení. Tvrdím, že budoucností jsou alternativní
paliva a jedním z nich je vodík. Vidím v tom řádově větší potenciál než u elektromobilů.

Energetické společnosti mají dostatečné množství peněz a vlivu, aby propagovaly pro ně
efektivní a ekonomicky výnosný byznys. Není tady zatím síla a ambice, které by propagovaly
výhody jiných alternativních paliv.
Tím, že je elektromobilitě dávána nepřiměřeně velká pozornost, podvazujeme rychlejší vývoj
jiných alternativních paliv, ve kterých spatřuji budoucnost.

Mluví se o tom, že rozmach elektromobilů ohrozí pracovní místa v Evropě…
**********************************************************************************
Ohroženy budou statisíce pracovních míst, je to zcela bezohledné.
_________________________________________________________________________

((( TAKŽE SLOVY KLASIKA : * Co budou skláři žrát, když skleničky budou z plastu? * )))

Elzon (47) napsal 20.11.2018 v 13:04

...jenom jsem nějak nepochopil k čemu jsou ty funkce dobrý. Žádnou takovou nepotřebuji.. I samotná elektromobilita v současné podobě ( baterie i vodík ) je nesmysl. Alespoň si ale můžete na dálku zatroubit

deluxa (347) napsal 19.11.2018 v 10:39

Na tych konceptoch sa mi najviac "paci" to ze su na bezne pouzivanie absolutne nevhodne. Neviem kto vymysla tie blbosti ale najskor to bude clovek co na motorke nikdy nejazdil...

Frankie (731) napsal 19.11.2018 v 08:41

Fuj.

jasp (0) napsal 19.11.2018 v 07:06

To nabijeni jen na urcitou uroven - urcity druh baterii se musi skladovat pri delsim nepouzivani nabity jen na urcity stupen, inak se poskozuji. Tak je mozne, ze kdyz majitel bude vedet ze nepojede treba 14 dni, tak po prijezdu domu to nabije na skladovaci uroven a pred pouzitim je dobije naplno.

cicolably (5) napsal 18.11.2018 v 12:30

Samšunt a Androprd ??? ten mi nesmie do baraku nie to ešte na moto

ŽABOŇ (-2) napsal 18.11.2018 v 10:03

Je to nádhera samej displej to bude za jízdy kochačka a když ti na cestě dojdou baterky tak již je funkční nová služba mobilní nabíjecí stanice no sice to zatím tahá za sebou na kole ,ale třeba se to časem zlepší néééééé .

RomanSS (512) napsal 18.11.2018 v 09:45

Petřičák> Běž si tyhle žvásty ventilovat na novinky...

Jacob82 (142) napsal 18.11.2018 v 09:29

z.a.j.o.c.h teď sem mu arkorát chtěl napsat, ať se de podívat na záchod, že si tam zapomněl mozek..

z.a.j.o.c.h (80) napsal 18.11.2018 v 09:26

Petřičák> Neděle, tři hodiny ráno, to byl asi slušnej mejdan

CZ175_1967 (105) napsal 18.11.2018 v 08:55+1

Petricak: uz to nehul.

Petřičák (184) napsal 18.11.2018 v 03:02-2+1

Bože to je ale hromada žvástů. Motorkáři.cz se stal definitivně propagandistickým probruselským pamfletem. Žádná konkrétní čísla, protože doba dojezdu a dobíjení je stále v řádech, které jsou neslučitelné z běžným využitím. Tohle si může koupit jen člověk bez zbytků zdravého rozumu anebo presstitut z redakce tohoto periodika. Hlavně tam narvat hodně obrázků a ohromit čtenáře blbostma aby se neptal na fakta, že? Když už ze sebe děláte takto veřejně blbce, snad vás za to alespoň dobře platí, protože dělat to zadarmo může opravdu jen ...

karibmw (3) napsal 17.11.2018 v 19:44

Ještě palivové články na vodík např. z Toyoty (vozit sebou a hlavně nabíjet hromadu baterií je prostě nesmysl i v autech), možná i převodovku s pár stupni ať to moc nevyje ve vyšších rychlostech, trošku normální cenu a nebudu s tím mít problém. Zatím slušná práce

JA-NE (767) napsal 17.11.2018 v 14:13

zas*ana elektrika

libac22 (177) napsal 17.11.2018 v 12:15

Už se začínáme přibližovat dobrým výsledkům i na el. ale ceny jsou mimo realitu




TOPlist