Suzuki a Tomáš Teufl s Tomášem Loukotou na tandemu s Vláďou
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: Archiv Suzuki | Zveřejněno: 30.3.2023 | Zobrazeno: 4 146x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: Archiv Suzuki | Zveřejněno: 30.3.2023 | Zobrazeno: 4 146x
zajimavy. Jen nechapu kde vzali informaci, ze prvni kdo primazaval olej do benzinu z externi nadrzi byla Suzuki. Meli to uz nekterty motory Villiers (nevim presne od kdy, v urcitou dobu od toho upustily, zrejme kuli cene), Velocette urcite od roku 1919 (nejsem si 100% jistej jestlito meli uz dvoutakty od roku 13) a Scotti od roku 1908. To jen pro presnost...
Tak po skouknutí jsem ve smutku. Já vlastě nikdy nic jiného než suzuki nechtěl.
Reakce k na některé pasáže.
Na výstavu bychom jeli, ale neměli jsme co ukázat!
Kec jak vrata, mohli vzít to co mají, + přidat bajky z historie. GSXR1100, oboje busy a současné portfolio.
Prodávat motorku se zpožděním roku??? Jako vážně?
Jinak ten starší pán mě sundával nepěkně z katany na výstavě v Brně. Jsem se byl optat, jestli si můžu sednout nějaká slunečnice řekla že jo.
Bylo by fajn, kdyby pánové zareagovali, ale to je nerál.
2 reakce
Panove mohou byt jaci chteji...uz historicky mi prijde, ze hlavni slovo ma Madarsko at uz jde o auta nebo motorky a od 90. let tam proste neni posun. A co se tyce motorek?
Staci si otevrit stranky https://www1.suzuki.co.jp/motor/ a proste kde nic neni, tak ani smrt nebere. 250 ty se k nam nevozi vubec uz nejakou dobu, vymluva bude na normy, realne ale Indie nebo Japonsko uz ty normy ma stejne prisne. Mozna tak cena homologace. 750 se tu nevozi taky, skutry otresne primarne jen pro Indii (ano, je to nejvetsi motocyklovy trh na svete) a ani tam z nich nejsou moc na vetvi. Burgman 650 v propadlisti dejin, 400 to doklepava a nastupce se nerysuje. Enduro/Adventure/Supermotard pusto prazdno, mysleno v kategorii jako bylo DR350/650/800 (ne, ani jeden V-Strom neni nastupce), o vecech jako DRZ400 ani nemluve.
Klasiku uz drzi jedine Hayabusa, otazka jeste jak dlouho. Absolutne nic v retro/klasice jako bylo stare nahace rady GS v 80. a 90. letech, zadna moderni reinkarnace buvola (jasne, kvuli normam uz jedine ve ctyrtaktu)
Supersporty tam toho zabalili taky hodne a ve stredni kategorii nemaji absolutne nic, ve 125 je pekne to GSX i viz. test zde, ale tam to opet selhava na propagaci Made in Madarsko. Litr v GT verzi je povedeny, ale ten ve sportovni verzi je nemastny, neslany uz od pohledu
Silnicni cestovni... kde je neco jako GSX-650/750/1100 F? To bylo skvele stroje. GT pokryva dejme tomu ten posledni model, ale zbytek?
Trhak je asi u nich tohle damske mestske kolo jedine https://www1.suzuki.co.jp/motor/lineup/sna2426m3/ , ale to si myslim, ze v USA a Evrope moc nezaujme. A v Indii, Cine kde je obrovska stredni vrstva a trhy rostou to zrovna diru taky neudela...
Edit: Zapomnel jsem na choppery/cruisery. V USA porad prodavaji ty naprosto fantasticke C50 a taky M109 https://suzukicycles.com/cruiser . Tady v Evrope to zabalili davno a utekli jak male decka. Pritom Honda se svym Rebelem nebo Kawasaki s Vulcanem ukazuje, ze zajem je porad
1 reakce
Jako velký fanoušek této značky jsem to sledoval v rozpacích, nemám pocit že tihle dva pánové hoří po tom propadu prodejů něco radikálně změnit k lepšímu, ale třeba se mýlím
Zkuste si tipnout, na jaké motorce pojede pan ředitel ten letní trip.
Můj tip: BMW 1250.
1 reakce
Mne prijde ze nejen Suzuki, ale i ostatni Japonske znacky maji ted vypadek v kategorii nahacu, supersportu s vykonem 80-100kw. Rad bych nejakou moderni lehkou masinu nejen na okruh, ale nechci zas nejnadupanejsi supersport za 500tis a vyse, ktery je urcen jen ciste na okruh. Zatim pokukuju po Ducati Streetfighter V2, ale konkurence neco podobneho nenabizi. Cena Ducati je dost vysoka..
1 reakce
Zrovna u Suzuki GSX-S1000 nebo Katana, Honda CB1000R, Kawa Z900, Yamaha MT-09, XSR900, nepřijde mi, že by to byl úplný výpadek...
Značka SUZUKI je bez pochyby pojem, ale z toho jak se prezentuje v posledních letech dobrý pocit nemám. Nejen, že se stáhli z největší výkladní skříně světa /MotoGP/, ale ani nabídka nových motocyklů není nijak oslňující. Přitom je na co navazovat. Ikonických motorek měli víc než dost a téměř ve všech segmentech / RGV 250/500, Katanu, Biga, řadu GSX-R, DR byly vynikající/. Dneska nic, alespoň v Evropě. Současnost je taková mdlá, bez emocí, stejně jako projev těchto dvou pánů
Tí markeťáci toho niekedy nakecajú a nezriedka preháňajú až sa hory zelenajú
Než ma títo uspávači hadov snažiaci sa tvrdiť že Suzuki is not dead zlomili tak som zachytil
14,08 – tak v roce 1009 snad ne, Mr. TT