yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Joraell (3) napsal 06.12.2010 v 09:06

114 KG ? WTF ? To ji dopovali steroidama az ji z toho narostla prdel ?

Itall (10) napsal 18.11.2010 v 15:29

Takže asi jo, díky.

Itall (10) napsal 18.11.2010 v 11:28

Zaslechl jsem, že jízda s Kawou se vstřikem je jaksi ucukaná, prý to prudce reaguje na přidání i ubrání plynu. Je to tak?

Itall (10) napsal 13.11.2010 v 19:30

SirIndy: Kdyby 2T na normální poježdění vyšel dráž, tak bych na něm nejezdil, a to si piš! Mám na 2T enduru (GASGAS EC250)najeto za 3 sezóny 7500 km a VŠECHNY náhradní díly mě vyšly do 1000,- Kč. Jednalo se o řetězové kolečko, 2x duše, profil pod kryt řetězového kolečka, grip. Vše. Ukaž mi ostrý 4T s takovými náklady. Kupuju.

Maikl (0) napsal 12.11.2010 v 22:53

tak k té váze - 2t jsou většinou v cr-mo rámech a 4t v hliníkových, tak je to možná tím

Pawka (79) napsal 12.11.2010 v 19:26

a kdo me rekne ktera mapa je ta prava? to si prectu v navodu? ci koknu na trat a urcim vykon jednim tahem mysi?na obrazku je vsechno dobrý

SirIndy (56) napsal 12.11.2010 v 18:20

Itall: U 2T bude nizsi cena jen pri zavodnim nasazeni (kdyz sem kouk jen kolik stoji ventily na ostre enduro tak me malem kleplo :D), na normalni pojezdeni vychazi 2T draz :(

Itall (10) napsal 12.11.2010 v 17:14

Maikl: Snad 2T nevymřou - nižší váha, jednodušší servis, nižší cena (někdy). Tady už ta váha 114,5 kg zaráží. Dnes jsou nádrže malé, tak to je suchá někde na 105 kg? Motorky zas už tloustnou?

SuperSic58 (1308) napsal 12.11.2010 v 14:29

Nádherný strojky

Maikl (0) napsal 12.11.2010 v 13:39

*2t už

Maikl (0) napsal 12.11.2010 v 13:38

sakra 2tuž zachvilku vymřou

Vespa (0) napsal 12.11.2010 v 10:48

Aha, to sem se nechal nachytat, ona je vpředu vlastně jedna pružina. Měl jsem ale i tak zato že pro předek platí podobný pravidla jak pro zadek

Itall (10) napsal 12.11.2010 v 10:40

Vespa: Regulací útlumu se to pořeší jen málo, i když je to nejjednodušší. U předků se dá laborovat spíše s množstvím oleje a jeho viskozitou - to stále není až tak složité (a bez investic). Ovšem tvrdší pružina je nejvhodnější řešení, ale kdo z hobíků to dělá? Tyhle předky s dělenými funkcemi se mi moc nelíbí.

iVlada (80) napsal 12.11.2010 v 10:23

Presne jak pises, ale rec je o pruzine predku. Jak je uvedeno v clanku, existuji tri mozné tvrdosti pruziny systemuSFF-serie/stredne tvrda/tvrda.

Vespa (0) napsal 12.11.2010 v 09:48

Jen takový upozornění k zavádějící informaci o zadních pružinách - není to tak že když chodím na dorazy tak si musím koupit silnější pružinu. pružina se vybírá podle váhy jezdce! Postup je tento: //www.racetechmx.com/links/techtipy.html
Pokud stroj chodí na dorazy tak se to řeší přitažením útlumu.




TOPlist