Motokrosové Kawasaki pro rok 2011 na živo
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Radek !GAS! Michna | Zveřejněno: 12.11.2010 | Zobrazeno: 15 662x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Radek !GAS! Michna | Zveřejněno: 12.11.2010 | Zobrazeno: 15 662x
114 KG ? WTF ? To ji dopovali steroidama az ji z toho narostla prdel ?
Takže asi jo, díky.
Zaslechl jsem, že jízda s Kawou se vstřikem je jaksi ucukaná, prý to prudce reaguje na přidání i ubrání plynu. Je to tak?
SirIndy: Kdyby 2T na normální poježdění vyšel dráž, tak bych na něm nejezdil, a to si piš! Mám na 2T enduru (GASGAS EC250)najeto za 3 sezóny 7500 km a VŠECHNY náhradní díly mě vyšly do 1000,- Kč. Jednalo se o řetězové kolečko, 2x duše, profil pod kryt řetězového kolečka, grip. Vše. Ukaž mi ostrý 4T s takovými náklady. Kupuju.
tak k té váze - 2t jsou většinou v cr-mo rámech a 4t v hliníkových, tak je to možná tím
a kdo me rekne ktera mapa je ta prava? to si prectu v navodu? ci koknu na trat a urcim vykon jednim tahem mysi?na obrazku je vsechno dobrý
Itall: U 2T bude nizsi cena jen pri zavodnim nasazeni (kdyz sem kouk jen kolik stoji ventily na ostre enduro tak me malem kleplo :D), na normalni pojezdeni vychazi 2T draz :(
Maikl: Snad 2T nevymřou - nižší váha, jednodušší servis, nižší cena (někdy). Tady už ta váha 114,5 kg zaráží. Dnes jsou nádrže malé, tak to je suchá někde na 105 kg? Motorky zas už tloustnou?
Nádherný strojky
*2t už
sakra 2tuž zachvilku vymřou
Aha, to sem se nechal nachytat, ona je vpředu vlastně jedna pružina. Měl jsem ale i tak zato že pro předek platí podobný pravidla jak pro zadek
Vespa: Regulací útlumu se to pořeší jen málo, i když je to nejjednodušší. U předků se dá laborovat spíše s množstvím oleje a jeho viskozitou - to stále není až tak složité (a bez investic). Ovšem tvrdší pružina je nejvhodnější řešení, ale kdo z hobíků to dělá? Tyhle předky s dělenými funkcemi se mi moc nelíbí.
Presne jak pises, ale rec je o pruzine predku. Jak je uvedeno v clanku, existuji tri mozné tvrdosti pruziny systemuSFF-serie/stredne tvrda/tvrda.
Jen takový upozornění k zavádějící informaci o zadních pružinách - není to tak že když chodím na dorazy tak si musím koupit silnější pružinu. pružina se vybírá podle váhy jezdce! Postup je tento: //www.racetechmx.com/links/techtipy.html
Pokud stroj chodí na dorazy tak se to řeší přitažením útlumu.